Endlich

Moderatoren: Master(G), Mr Burzel
Uff...chunt druff a...randy hat geschrieben:750 ? wo chame die bitcoins chaufe und wie lauft das mit de uszahlig ab?
Isch so Jerry Rubin-mässig, isch normal ( http://en.wikipedia.org/wiki/Jerry_Rubin" onclick="window.open(this.href);return false; ). Wänn me's us de richtige Perspektive aluegt, isch es ebe würklich nume en chline Schritt vom Hippie zum YuppieSkeletor hat geschrieben:isch dä xinobrax nöd dä gsi wo hüser bsetzt hät?
und dä handlet jetzt mit bitcoins?
oookaay.
was isch oder woher chunnt eigetli dini begeischterig und/oder motivation für bitcoin?Xinobrax2 hat geschrieben:D Wahrschinlichkeit dass de Kurs i de nögschte 50 Jahr uf 0 sackt lit bi ca. 1:1'000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000Da Bitcoins jedoch an sich keinen (materiellen) Wert hätten, wäre es zwangsläufig, dass der Kurs auf Null fiele und so die breite Masse an Nachzüglern am Ende mit wertlosen Bitcoins dastünde.
Warum? Will weltwiit verdammt vil Lüt vil Geld und Ziit investiert hend. I Hardware, i Gschäftsmodell usw.. Es git bereits jetzt grösseri Unterneme wo Bitcoins als Zaligsmittel akzeptiered. Z.B. Wordpress oder Reddit. Bald au eBay bzw. PayPal. En totale Zemebruch ergit eifach überhaupt kei Sinn. Klar sackt de Kurs hin und wider ab. Aber genau denn chaufed ja alli wider nach. Das isch ja de Sinn vom Trade. Wiemer i de Realität ja gseh hend isch genau s Gegeteil passiert. De Kurs stigt immer witer. En Zemebruch isch au rein mathematisch nid möglich. Neui Coins gits nur, solang s Mining-Netzwerk am rechne isch. Das hingege rechnet nur, wenn de Ertrag grösser isch als d Stromchöschte ergo würds kei neui Coins me gäh wenn du Kurs z tüf wär was zur folg het, das de Wert vo einzelne Coins würd stige, da de Priis über Agebot & Nachfrag reguliert wird. Ergo lohnt sich denn au s Mining wider und neui Coins chömed in Geldfluss. Das lauft solang bis alli Coins gmint worde sind. Am Afang sind das mal 50 BTC pro Block gsi. En Block wird durchschnittlich alli 10 Minute vom Netzwerk errechnet. Die Zahl wird alli 4 Jahr halbiert, folglich hemer zur Ziit 25 Coins pro Block und de Zuewachs sinkt über di nögschte Jahr hinweg. Dadurch werded d Coins au knapper und de Kurs stigt. Dezue chunt na di zuenähmend Power vom Netzwerk, was de Difficulty Level id höchi tribt. Dadurch wirds für einzelni Persone immer schwiriger grösseri Mengene a Coins z errechne. Das System isch so ufbaut, dases sich selber reguliert. Es isch doch echt simpel...
Da dra het sich nüt gänderet...Skeletor hat geschrieben:isch dä xinobrax nöd dä gsi wo hüser bsetzt hät?
Es vereint die Theme, wo mich am meiste fansziniered, Informatik, Kryptographie & Wirtschaft.zwirrlibatz hat geschrieben:was isch oder woher chunnt eigetli dini begeischterig und/oder motivation für bitcoin?
Tüfe Kurs, seriös & stabil.randy hat geschrieben:bitstamp isch guet ?
Das erchlärt s'Inträsse. Aber werum so es flammends Fürspräche?Xinobrax2 hat geschrieben:Es vereint die Theme, wo mich am meiste fansziniered, Informatik, Kryptographie & Wirtschaft.zwirrlibatz hat geschrieben:was isch oder woher chunnt eigetli dini begeischterig und/oder motivation für bitcoin?
Ich bin defür, dass üses jetztige Geldsystem durch öpis anders ersetz wird. Bitcoin isch s beschte woni bis jetzt gfunde han. Het uf jede Fall me Potential als all di andere alternative Währige. S isch nid perfekt, aber mer chan druff ufbaue. En Schritt i di richtig Richtig.zwirrlibatz hat geschrieben:Das erchlärt s'Inträsse. Aber werum so es flammends Fürspräche?Xinobrax2 hat geschrieben:Es vereint die Theme, wo mich am meiste fansziniered, Informatik, Kryptographie & Wirtschaft.zwirrlibatz hat geschrieben:was isch oder woher chunnt eigetli dini begeischterig und/oder motivation für bitcoin?
Find ich scho, ja...allerdings nid für alles...zwirrlibatz hat geschrieben:isch ei globali währig sinnvoll?
zwirrlibatz hat geschrieben:isch ei globali währig sinnvoll?
BrainBug hat geschrieben:zwirrlibatz hat geschrieben:isch ei globali währig sinnvoll?
super sinnvoll. siehste ja am euro. olol. :typej:
de poscht macht kei sinn.Xinobrax2 hat geschrieben:Find ich scho, ja...allerdings nid für alles...zwirrlibatz hat geschrieben:isch ei globali währig sinnvoll?
Eini für Grundbedürfniss wie Esse, Wohne, minimali Mobilität, Ärztlichi Versorgig, Informatione usw....eini für Luxusgüeter....wie au immer...
Bereits jetzt gits nume ei Währig...alles misst sich in Dollars und isch zumene grosse Teil au durch Dollars deckt. Eigentlich isch de Dollar nur na in witeri Währige unterteilt, demit sich de Wert vo de jewilige Wähig am BIP chan apasse, was in gwüsse Situatione au durchus Sinn ergit.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast