http://www.abendzeitung-muenchen.de/inh ... 516ef.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Moderator: Avenger
Pandemonium hat geschrieben:Mer chas au eifach komplizierter mache als es isch, Darmbaktiere my Ass. Ich ha mit eifacher, gueter Ernährig und regelmässigem Sport über 40 Kilo abgnoh. Veralagig und all das Bla Bla tönt für mich immer wie ä Usred, es isch am Schluss ja kei Hexrei.
wow, den bisch aber en rächt uftunsene brocke gsiPandemonium hat geschrieben:Am schwerste bini bi 127 kg gsi bi es bitz über 1.80.Tatsujin hat geschrieben:40kg? lol, wie schwer bisch den du gsi? und wie gross namal?
jogge, velöle, fitness training, schwümme, skate oder eifach d`frau vögleOverdose hat geschrieben:So fertig fettranze.
Het mer öpert Tips für spörlerischi aktivitäte?
AmenPandemonium hat geschrieben:Ha ich irgendwo gseit ich hebi nüt me gässe? Es isch im Endeffekt würkli ganz eifach. Meh verbrenne wie zu dir nimmsch und du nimmsch ab. Das funktioniert jetzt eifach bi jedem (usserd mer hät ä Chranket). Es isch würkli so eifach. Wie mer das wot mache isch eim völlig selber überläh. Chasch weniger oder eifach gsünder esse und das mit Sport kombiniere, chasch gar nüt meh esse oder jede Tag Burger und Döner und defür 30 km go sekkle.
Du machsches zu kompliziert Acid. Logisch spielt d'Psyche ä Rolle und s'esse chan Psyche beiflusse etc. aber um das gahts (mir) da ine gar nöd. Die Uufstellig vo de Ernährig wo ich gmacht han isch bestimmt nöd bi jedere Person im gliiche Verhältnis, da chunnts immer druff ah was mer genau am mache isch sportlich oder diättechnisch. Aber im generelle chanis so stah lah. Vo wege de Omega 3 Fettsüüre han ich nie gseit, dass mer NUR die sött esse. Mer sötts eifach vermehrt esse wil sie, genau wie Protein, ide alltägliche Menüs viel z'selte vorchömed. Ich han au nöd vo Vitamin oder Mineralie gredet und die sind au sehr wichtig für jede Körper. Gmües und Frücht sind mega und jede sötts esse, eifach sött eim de Unterschied zwüschedere Banane und eme Öpfel bekannt sii (nöd nur optisch).Acid hat geschrieben:Pandemonium hat geschrieben:Mer chas au eifach komplizierter mache als es isch, Darmbaktiere my Ass. Ich ha mit eifacher, gueter Ernährig und regelmässigem Sport über 40 Kilo abgnoh. Veralagig und all das Bla Bla tönt für mich immer wie ä Usred, es isch am Schluss ja kei Hexrei.
Ja, Darmbakteriä sind rächt i de Nöchi vo dim Ass, das isch scho richtig.
Ich han nur entgägnet, dass so genereli Formulierigä wiä "zerscht chömed Protein, denn Fett, denn Cholähydrat", "Omega 3 isch Wunderfett... s beschtä Fett, seinzig Fett" etc. ebä eifach relativ schwierig sind. Sie werded oft propagiert, grad im Sport, aber so viel defür spricht, so viel spricht ebä au wider degägä. Egal jetzt öbmers will uf Wüssäschaftlicher oder suscht enere Sicht aluege. Diä Ussagä töned jo au immer sehr fundiert, und ebä, au Wüssäschaftlich (mit de ganzä Begründigä wieso dass das so isch usw.). Und das chönti denn halt drüber wegtüüschä, dassmer ebä so viel villicht gar nid weiss.
Und wemer jetzt mol vo de Theorie abgsehd, dass üssi UrUrVorfahrä vor allem Fleisch gfrässlet heiged, isch de "möglichscht viel Protein" Trend es relativ neus Phänomen, und drum hedmer nid grad unglaublich viel Erfahrigswert drüber, wiä problematisch oder unproblematisch diä Ernährig chönt sii...und mer läbed au nonig so unglaublich lang inere so sehr globalisierte und industrialisiertä Wält, au dementsprechend hed sich üsi Ernährig extrem veränderet i churzer Zit.
Drum halt ich de Asatz "back to basics" für en nid so tummä. Wiä du seisch, eifachi gueti Ernährig, isch guet. Gnüegend Aktivität und Bewegig isch wichtig. Nid nur zum Abneh, generell zum Gsund sii. En guete Teil devo isch aber ebä au de Psychisch... will wemer jetzt nid vo irgendwelchnä extrem Bedürfniss für ganz bestimmti Zweck reded (wo je nach dem au alles andere als Gsund sind), wüsstet diä meischtä was inä körperlich besser tuet und was weniger, sofern kei gröberi Schädä vorligged.
Wichtig isch natürlich wiä du seisch, dassmer sich au dementsprechend verhaltet, und dassmer Verantwortig übernimmt für das wassmer macht oder ebä nid macht. Und do hilft en Vereifachig (wo ebä au e Verklärig chan sii) ebä nur imene gwüssä Rahmä, und imene andere machtses denn ebä wieder schweiriger. Und nid alli reagiered uf diä glichä Stoff glich (psychisch wiä au physisch).
Und natürlich, weniger Energie zuäfüere wiä verbruchä isch e Grundreglä, und dass chamer au schaffä wemer Burger und Döner inähaut und defür sekklet wiä en Blödä. D Frog isch aber öb erschtens ein wo viel Burger und Döner inähaut überhaupt guet gnueg druf isch, zum so viel gogä Seklä, und öbsem psychisch debie denn no guet tuet, und diä ander Frog isch öber denn nid inen grausami Mangelernähig inächund. Wenn gar nüt meh issisch natürlich au.
D Frogä öb ich eifach will möglichscht viel Gwicht verlüürä i möglichscht churzer Zit, oder öb ich will psychisch und physisch möglichscht Gsund sii, mitem dementsprechende Gwicht, und zwar längerfrischtig, sind ebä nid unbedingt diä glichä.
machsch halsband wenn er nüm passt. und suschd chaufsch neui us gold. hät dfrau sicher au freud.turntablism hat geschrieben:shit, han zvill abgnoh, han de ehering verlore, gopfertammi nomal !
chum, in europa und dä usa ässed doch alli vill zvill protein. es isch eher dqualität wo bi dä meischte konsumänte sehr tüüf ahgleiht isch.Supersonic hat geschrieben:Mer sötts eifach vermehrt esse wil sie, genau wie Protein, ide alltägliche Menüs viel z'selte vorchömed.
Das würdsch no unterschätze imfall und wenn denn sinds meistens tränkt in Sauce oder fritiert was de Sinn und Zweck völlig zunichte macht. Speziell gits ja so viel verschiedeni Quelle vo Protein und die werded vo de aller wenigste berücksichtigt (Soja, Pilz, Milchprotein, etc.)Mastler(P) hat geschrieben:chum, in europa und dä usa ässed doch alli vill zvill protein. es isch eher dqualität wo bi dä meischte konsumänte sehr tüüf ahgleiht isch.Supersonic hat geschrieben:Mer sötts eifach vermehrt esse wil sie, genau wie Protein, ide alltägliche Menüs viel z'selte vorchömed.
die koffer analogie vo dir findi aber super.
Genau da machsches dir vieeeel z'kompliziert. Mir reded vo Öpfel und Banane und nöd vo 9/11 oder em Bermuda Drüegg. Bi jedem Produkt wod ide Schwiiz imene Supermarkt chaufsch, chasch uuf de Rücksiite d'Nährwert aaluege und die vomene Öpfel oder vonere Banane findsch i 2 Minute im Internet. Das sind kei Verschwörigstheorie oder Fehlaagabe sondern konkreti Messige. Ä gwüsses Mass a Misstroue isch super aber wennd die Aagabe nöd berücksichtigsch denn, ja denn wirds kompliziertAcid hat geschrieben: Und du seisch ich machis z kompliziert, so Fragä wiä uswürkigä etc. müssmer sich nid stellä, glichzitig willsch aber dassmer de Unterschied zwüsched Bananä und Öpfel kennt, und nid nur üsserlich... denn chund ebä wieder druf a was det inn isch, und wenn ich nid weiss was dass wo det drin isch für uswürkigä hed, hilftmer das au nüt. Und denn chund ebä wieder is Spiel, dass mir erstens nur anähmed dass mir wüssed was det drin isch, und zweitens nur spekuliered, dass mir wüssed was ganu d Uswürkigä sind.
Mach 3-4 Mal ide Wuche richtig Sport so dasd is schwitze chunnsch und ernähr di richtig. Push dini Grenze vo Mal zu Mal und setz dir selber chliini Ziel, mach es Spiel und Useforderig für dich drus und keis unüberwindbars Hindernis.Overdose hat geschrieben:So fertig fettranze.
Het mer öpert Tips für spörlerischi aktivitäte? bzw wie afange u wie steigere?
Machet mer öpert tips zumene trainings program geh ? höhöhöhöhö....
Supersonic hat geschrieben:@Acid
Du häsch sicherlich recht bines paar Pünkt aber:Genau da machsches dir vieeeel z'kompliziert. Mir reded vo Öpfel und Banane und nöd vo 9/11 oder em Bermuda Drüegg. Bi jedem Produkt wod ide Schwiiz imene Supermarkt chaufsch, chasch uuf de Rücksiite d'Nährwert aaluege und die vomene Öpfel oder vonere Banane findsch i 2 Minute im Internet. Das sind kei Verschwörigstheorie oder Fehlaagabe sondern konkreti Messige. Ä gwüsses Mass a Misstroue isch super aber wennd die Aagabe nöd berücksichtigsch denn, ja denn wirds kompliziertAcid hat geschrieben: Und du seisch ich machis z kompliziert, so Fragä wiä uswürkigä etc. müssmer sich nid stellä, glichzitig willsch aber dassmer de Unterschied zwüsched Bananä und Öpfel kennt, und nid nur üsserlich... denn chund ebä wieder druf a was det inn isch, und wenn ich nid weiss was dass wo det drin isch für uswürkigä hed, hilftmer das au nüt. Und denn chund ebä wieder is Spiel, dass mir erstens nur anähmed dass mir wüssed was det drin isch, und zweitens nur spekuliered, dass mir wüssed was ganu d Uswürkigä sind.Au Pestizid und so Gogoloris, eifach mal inen Öpfel bisse und dra denke dases bestimmt besser isch als s'Snickers wod amigs issisch wennd hunger häsch. Eus gahts viel zguet und mir hend viel zviel Uuswahl, Zwiifel und Sorge.
Ich sägs nomal: Es isch für jede ä persönlichi Uufgab aber sich gsund z'ernähre isch wükli nöd so schwierig wie mer meint.
S'Snickers isch nume en Vergliich gsi. Sogar Google seits der imfall:Acid hat geschrieben:Supersonic hat geschrieben:@Acid
Du häsch sicherlich recht bines paar Pünkt aber:Genau da machsches dir vieeeel z'kompliziert. Mir reded vo Öpfel und Banane und nöd vo 9/11 oder em Bermuda Drüegg. Bi jedem Produkt wod ide Schwiiz imene Supermarkt chaufsch, chasch uuf de Rücksiite d'Nährwert aaluege und die vomene Öpfel oder vonere Banane findsch i 2 Minute im Internet. Das sind kei Verschwörigstheorie oder Fehlaagabe sondern konkreti Messige. Ä gwüsses Mass a Misstroue isch super aber wennd die Aagabe nöd berücksichtigsch denn, ja denn wirds kompliziertAcid hat geschrieben: Und du seisch ich machis z kompliziert, so Fragä wiä uswürkigä etc. müssmer sich nid stellä, glichzitig willsch aber dassmer de Unterschied zwüsched Bananä und Öpfel kennt, und nid nur üsserlich... denn chund ebä wieder druf a was det inn isch, und wenn ich nid weiss was dass wo det drin isch für uswürkigä hed, hilftmer das au nüt. Und denn chund ebä wieder is Spiel, dass mir erstens nur anähmed dass mir wüssed was det drin isch, und zweitens nur spekuliered, dass mir wüssed was ganu d Uswürkigä sind.Au Pestizid und so Gogoloris, eifach mal inen Öpfel bisse und dra denke dases bestimmt besser isch als s'Snickers wod amigs issisch wennd hunger häsch. Eus gahts viel zguet und mir hend viel zviel Uuswahl, Zwiifel und Sorge.
Ich sägs nomal: Es isch für jede ä persönlichi Uufgab aber sich gsund z'ernähre isch wükli nöd so schwierig wie mer meint.
Also zum z Vermuete dass en Öpfel villicht diä besser Alternativä isch als es Snickers, muesmer tatsächlich keis Studium gmacht ha, das isch scho klar...(mol abgseh devo dass du aber vom Unterschied zwüsched Öpfel und Bananä gredt hesch, und dassmer mües wüssä was drinn isch). Aber es isch ebä nur klar will mir das so Fühled, und wills irgendwiä eifach logisch isch.
PS: Uf denä Sachä wo ich chauf heds fascht niä Nährwertagabä druf...und bi de Öpfel kei Pestizid (zumindescht nid bewusst)
isch subjektiv.geosnow hat geschrieben:bide schoggi zwiderstah isch nöd eifach.
Schwarzi Schoggi hett au durchuus sini Benefits aber das mitem Zucker ide raffinierte Lebensmittel isch wükli abartig wennd mal chli druff luegsch. Jede hinderletschti Scheiss hett Zucker drin au fasch alles salzigegeosnow hat geschrieben:bide schoggi zwiderstah isch nöd eifach.
geosnow hat geschrieben:sogar d banane hät zucker.
Chauf meischtens im Bio Ladä... und ja, natürlich viel Frischwar, aber au anderi Sachä wiä z.B. tröchneti Beeri, Hafer oder anderi Getreidä Flockä oder so händ det kei Nährwert druf. Isch jo au es nid so starch verarbeitets Naturprodukt, und somit nid so Wiit entfernt vo de Frischwar (au betreffend de Möglichkeit usäzfindä wiä sich das zämäsetzt... Hafer isch eifach Hafer wiä en Öpfel ebä en Öpfel isch (wahrschindlich isch de ein Hafer am andere sogar no ähnlicher wiä de eint Öpfel am andere, chöntimer vorstellä).Supersonic hat geschrieben: Und scho weiss ca. was drin isch. Logisch muesch chönne en Bezug dezue entwickle und wüsse wieviel Kalorie am Tag das mer öppe zu sich neh sött, wieviel Chohlehydrat etc. Aber das chamer alles nahlese wenn mer gwillt isch wele abzneh. Die erste 3 Mönet wo ich aagfange han uuf d'Ernährig zluege bin ich sicher 20 Minute länger ide Migros gstande wie suscht wil ich bi allem hine uuf de Packig gluegt han wases drin hett. Nacheme Wiili weisches denn eifach.
Und was chaufsch denn du ohni Nährwertaagabe? Frücht und Gmües sind klar aber such kenni genau öppe Asia Shops und halt Restaurant. Bin neugierig!
Das isch Überfren! Besser gahts fasch nöd usserd du issisch täglich 10 Mangos und SchweinefleischAcid hat geschrieben: Und min Asatz isch no serh viel weniger kompliziert wiä dinä... Eifach Natürlichs Züg frässä, wenn möglich no Frisch, und möglichscht Gmües und au Obscht. Wennis schaff mich dra zhaltä, und no regelmässig d Bewegig dezuä chund bini rächt guet unterwägs...
Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot] und 2 Gäste