Wos neu gsi isch hani mir mal en Account gmacht, es paar Stund testet und für scheisse befunde. Ich han glaubs eifacht nid kappiert was de Sinn dehinter isch. Jetzt hani aber sit einige Wuche wider en Account und finds super! Besser als de Rescht!
ich han das scho sehr vill ghört, weiss aber nöd was das isch. chasch mal erkläre ?
ich denke mir das isch öppe s gliich wie en blogger ? stimmts oder hani nöd recht ?
Und fallsds ernscht meinsch...s heisst zwar microblogging, aber abgseh vo de Links zu Blogposts hets nid vil demit z tue. Twitter isch das, was du drus machsch. Chasch irgendwelchi Promis aboniere und denn vor irne Selfies wixe...chasch aber au News Portal aboniere und denn hesch en Ersatz für RSS News. Chasch au Lüt aboniere wo gueti Verteiler sind und di beschte Tweets retweeted...oder irgendwelchi Firme für Updates zu de Produkt....oder suschtigi Organisatione...z.B. Open Source Projekt, denn kriegsch Updates zu de neuschte Releases usw...
Zuletzt geändert von Xinobrax2 am 25 Sep 2014 13:54, insgesamt 2-mal geändert.
Ich han siteme wili en Account, wo ich es paar verfolgä... z.B. ebä au de erwähnti Hancock... er tuet denn uf Twitter uf sini Artikel im Facebook verlinkä löl
Ansonsten isches eifach bitz chli wie en Stream woni immer mol wieder do oder det öpis mitüberchumä. Kommuniziert oder so hani bis jetzt allerdings nonig.
was zum himmel isch rss news ?
ich läbe mängisch bitzli hinterem mond
mis motto isch nach wie vor "dont believe the hype"
edit: jetzt hani grad http://www.twitter.com" onclick="window.open(this.href);return false; welle go güxle aber da muesch dich ja ahmälde zum öppis go umesörfe ?
schiissdräck findich
Zuletzt geändert von turntablism am 25 Sep 2014 14:01, insgesamt 1-mal geändert.
turntablism hat geschrieben:was zum himmel isch rss news ?
Das da:
Hesch sicher au scho gseh...bi de meischte Websites chasch de RSS Stream aboniere. Isch chli wie Podcast, eifacht für Text...und bevort jetzt fragsch was en Podcast isch...de Sinn vo dere Sach isch eifacht, dass alles i eim Programm zemelauft. Segedmer mal du lisisch nzz.ch und 20min.ch, denn chentsch vo beidne d RSS Streams aboniere und denn hetsch d News vo beidne i eim Programm und müesstisch d Site nüme seperat ufrüefe. Tools für das sind z.B. de Google Reader...für Android und iOS gits au no es paar hundert Apps defür...
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Acid hat geschrieben:z.B. ebä au de erwähnti Hancock... er tuet denn uf Twitter uf sini Artikel im Facebook verlinkä löl
han en jetz im fb. fuck tweeta.
Xinobrax2 hat geschrieben:Jep, hier: http://thegforum.ch/feed.php" onclick="window.open(this.href);return false;
holen, dank dir hett ich das verpasst:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel