Destiny

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
DeftOne
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2015
Registriert: 02 Nov 2010 16:18
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Destiny

Beitrag von DeftOne »

Joa länger gange wärs wohl scho no, aber i find, es git gwüssi Mechanike womer so au nöd würkli mitbecho het im Verlaufe vo dem Game. Gschafft hettets es wohl scho es sind ja all ziemli guet glevlet gsi sprich nur ein 27er, glaub 2 29er, 2 28er und mi als 31er.

Het zumindest au mir Spass gmacht mal wieder mitere andere Gruppe zraide.
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3
Kontaktdaten:

Re: Destiny

Beitrag von TypeJ »

so, etz au de dritti charakter, Titan uf Level 29 :wixer: es richtigs PVP Monschter!
de neui Raid isch soooo dummm.....zu zweit chame alles mache bis zum Crota :lol:
:lol:
Benutzeravatar
Parisienne
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 2046
Registriert: 16 Dez 2002 23:29
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Destiny

Beitrag von Parisienne »

TypeJ hat geschrieben:zu zweit chame alles mache bis zum Crota :lol:
allei chasch der beidi ersti belohnige + beidi chistene hole, sogar uf 29 mit bitz gschick (ussert 2. kiste ev.).
trüürigst!
Bild
Benutzeravatar
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1636
Registriert: 25 Apr 2011 08:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Destiny

Beitrag von Trunks »

2 Chiste ällei glaubi fasch nöd, musch die blöde Shriiiiiker hole plus gschwind sie. Ich find dä Kröten Fight super, gester s'erschte Mal gschafft. Sicher 5 stund insgesamt probiert.
Benutzeravatar
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 22376
Registriert: 03 Jan 2003 17:06
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Destiny

Beitrag von Supersonic »

Level 30. Ich finds fantastisch dases jetzt nomal viel neus z'entdecke git und dases jetzt endlich möglich isch zum regelmässig legendary Loot z'becho!
Benutzeravatar
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1636
Registriert: 25 Apr 2011 08:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Destiny

Beitrag von Trunks »

Han übrigends dä ganzi Raidgear vom Kröten (inkl. Helm). Bin en Warlock, chauf aber glaub glich dä Chest vom Xür hüt - massiv besser als dä vom Raid. Also wäni d'Perks aluege
Benutzeravatar
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 22376
Registriert: 03 Jan 2003 17:06
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Destiny

Beitrag von Supersonic »

Hans mir au überleit, aber ich han de Helm scho gmaxt und ich han momentan kein Ersatz. Vilicht palti si für es anders Mal. Mal luege...
Benutzeravatar
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 22376
Registriert: 03 Jan 2003 17:06
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Destiny

Beitrag von Supersonic »

Ha gester husk of the pit dropped und Exotic Bounty für d'Thorn aagnoh. Hett öpper vo eu die beide Waffe? Speziell d'Necrochasm würd mi no wunder neh!
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3
Kontaktdaten:

Re: Destiny

Beitrag von TypeJ »

thorn hani, aber naned gross pimpt
:lol:
Benutzeravatar
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 22376
Registriert: 03 Jan 2003 17:06
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Destiny

Beitrag von Supersonic »

Mal luege, ha kei Ahnig öb mir Handguns wükli gfalled, aber im Crucible macheds mi no viel fertig.
Typl0r, schrieb mer doch mal es sms wenner Crota oder VoG mached =)
Benutzeravatar
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1636
Registriert: 25 Apr 2011 08:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Destiny

Beitrag von Trunks »

Supersonic hat geschrieben:Ha gester husk of the pit dropped und Exotic Bounty für d'Thorn aagnoh. Hett öpper vo eu die beide Waffe? Speziell d'Necrochasm würd mi no wunder neh!
Necrochasm hät no keine, musch dä Kröten Raid uf Hard mache - und dä chunt ja erst nah.

Mini Motivation laht nach guet 180 Stunde bitz nah. Immer die ewigs gliiche bountys mache isch langwiilig. VOG bringt nüme viel (bravo böngiiii) ussert Energy und mit eim mändli (meh mache wäri wichtig aber schisst mi ah) chani halt eifach dä kröten mach, dä nightfall und dä weekly. Die machi no bitz aber susch magi glaubs nüme..
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3
Kontaktdaten:

Re: Destiny

Beitrag von TypeJ »

mir fehlt immer na die verfiggti Vex
:lol:
Benutzeravatar
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1636
Registriert: 25 Apr 2011 08:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Destiny

Beitrag von Trunks »

Dejan hät sie - guet er hät alli Waffene.
Benutzeravatar
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 22376
Registriert: 03 Jan 2003 17:06
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Destiny

Beitrag von Supersonic »

Trunks hat geschrieben:
Supersonic hat geschrieben:Ha gester husk of the pit dropped und Exotic Bounty für d'Thorn aagnoh. Hett öpper vo eu die beide Waffe? Speziell d'Necrochasm würd mi no wunder neh!
Necrochasm hät no keine, musch dä Kröten Raid uf Hard mache - und dä chunt ja erst nah.

Mini Motivation laht nach guet 180 Stunde bitz nah. Immer die ewigs gliiche bountys mache isch langwiilig. VOG bringt nüme viel (bravo böngiiii) ussert Energy und mit eim mändli (meh mache wäri wichtig aber schisst mi ah) chani halt eifach dä kröten mach, dä nightfall und dä weekly. Die machi no bitz aber susch magi glaubs nüme..
Ja hani inzwüsche au glese. Aber denn machi sie halt mal uuf Eidolon Ally.

Ich chas guet verstah. 4 Story Missions und ein Raid sind vieeel zwenig für en DLC und luut Leak gsehts ja bim nöchste DLC nöd andersch uus. Ich han momentan erst 72h uufe, Zähler, immerhin hani aber no en Raid vor mir und ich chan erst sit dere Wuche Nightfalls mache wili vorher z'schwach gsi bin. S'Endgame bini jetzt no am gnüsse aber ich gseh scho dases wie nüüt meh zum mache geh wird bis zum nöchste DLC. Und für die wo de VOG erst jetzt hend chönne mache isch das mitem Loot sogar no viel dümmer. Verstaht kein Mensch was i dene Chöpf vorgaht.

Crucible wirdi sicher no wiiter mache, vor allem rocki dete momentan grad recht, aber ebe. De Content vom Spiel langed nieneds ane, speziell nöd für es RPG und das isch sehr schaad und unverständlich wenn mer d'Entwickligsziit bedenkt.

Was mich au unfassbar hässig macht isch, das die neue Maps nöd uuf Control spielbar sind und nöd alli Modi jederziit verfüegbar sind. Jetzt hends ja sogar no die gross Mond und Mars Stage inen eigete temporäre PVP Mode drii bout. Das isch soooo en Scheiss.
Benutzeravatar
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1636
Registriert: 25 Apr 2011 08:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Destiny

Beitrag von Trunks »

Guät, wäri nöd soooooo unglaublich schlächt im Crucible würdi dä wohl au hüüfiger spielä. Aber ich chum meistens soooo abartig uf d'Frässe über, das ich dä Modus chum gspielt ha. Lolz bin immer no Level 0 bim Crucible trottel.

Ich bin i keim Shooter wahnsinnig super, aber sooo mies wie bi dem Spiel bini no nie gsi. :(
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3
Kontaktdaten:

Re: Destiny

Beitrag von TypeJ »

gescht zum erschte mal de crota raid "normal" gspielt :lol:
mit de neger brothers und eme oft luute und hässige deftone :herzli:
isch super gsi...
sus simmer etz wuchelang nur durre glitcht :lol:

aber ich blieb debi, de kröten raid isch en riese bruch! VOG isch öppe 7484889789474 mal cooler zum spiele!
:lol:
Benutzeravatar
DeftOne
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2015
Registriert: 02 Nov 2010 16:18
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Destiny

Beitrag von DeftOne »

TypeJ hat geschrieben:gescht zum erschte mal de crota raid "normal" gspielt :lol:
mit de neger brothers und eme oft luute und hässige deftone :herzli:
isch super gsi...
sus simmer etz wuchelang nur durre glitcht :lol:

aber ich blieb debi, de kröten raid isch en riese bruch! VOG isch öppe 7484889789474 mal cooler zum spiele!
Naja, hässig wär be mir was anderes. :mrgreen:
I ha de Raid au sit er usecho isch eigentli immer so gmacht, wie er denkt isch und i finds au besser so. Da sust scho ziemli de Spass a dem Raid minere Meinig na weg isch. Schade drum, dass es so viel Glitches überhaupt ermöglicht het, aber mer söt scho zeige, dass es au andersch gaht.

Dass mer dVorphase vom Crota nüm gschafft hent isch zwar chli schad gsi, aber da mer defür ja e nöd belohnt wird und es für de Crota nüm glangt het, ischs eigentli ja egal.

Bezüglich Crucible
Jede wo nöd würkli guet isch, cha ja eifach mit de Pumpgun am beste mit Schuldig befunden usem erste Raid oder wenn's mu si mit de Schmähung spiele, mit Pumpguns schafft jede Noob gnueg Kills. Sust eifach ine Ecke inestah. Vex und Suros sind ja au ganz bruchbar für Lüüt wo no nöd so guet sind.

Und wege Thorn no. I persönlich find sie nebet de Fatebringer eigentli di best Hand Canon. Lit vilicht dadra, dass i dHawkmoon nöd ha, aber da Perk mitem DoT isch scho zimli praktisch be Gegner wo evtl. e Schild wieder ufbauet. Im PvP cha si au einiges risse.
Benutzeravatar
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 22376
Registriert: 03 Jan 2003 17:06
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Destiny

Beitrag von Supersonic »

Mega isches gsi! Sorry dasi ha müese gah aber nöchst So um die gliich Ziit wär super, denn richti mir sicher gnueg Ziit ie. Die andere zwei sind au guet druff gsi, so machts Spass!
Und danke nomal für d'Instruktione Defti, nume de Turm hani am Aafang nöd checkt :lol:

Und Dancebattles uuf Süülene mitem Michi sind es Highlight gsi!
Benutzeravatar
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 22376
Registriert: 03 Jan 2003 17:06
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Destiny

Beitrag von Supersonic »

Trunks hat geschrieben:Guät, wäri nöd soooooo unglaublich schlächt im Crucible würdi dä wohl au hüüfiger spielä. Aber ich chum meistens soooo abartig uf d'Frässe über, das ich dä Modus chum gspielt ha. Lolz bin immer no Level 0 bim Crucible trottel.

Ich bin i keim Shooter wahnsinnig super, aber sooo mies wie bi dem Spiel bini no nie gsi. :(
Mega schlecht bini glaubs selte aber au nie sehr guet. Im Crucible gangi aber teilwiis wükli guet ab, siti es paar gueti Waffe debii han. Und siti vo de Fusion Grenades uuf Solar Grenades (die wo imene Radius explodiered. Machi no viel meh Kills.

Betreffend Waffe hani gester no de Tipp vo de Vanquisher VIII vo New Monarchy gseh. Die gseht ja uhuere bös uus für ä Waffe wod chasch chaufe und denn isch sie nume Legendary. Die wotti für de Crucible. Schlimme Impact, gueti Firerate und gueti Range. Super!
Benutzeravatar
DeftOne
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2015
Registriert: 02 Nov 2010 16:18
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Destiny

Beitrag von DeftOne »

Supersonic hat geschrieben:Mega isches gsi! Sorry dasi ha müese gah aber nöchst So um die gliich Ziit wär super, denn richti mir sicher gnueg Ziit ie. Die andere zwei sind au guet druff gsi, so machts Spass!
Und danke nomal für d'Instruktione Defti, nume de Turm hani am Aafang nöd checkt :lol:

Und Dancebattles uuf Süülene mitem Michi sind es Highlight gsi!

Wenn i nöd so müed gsi wär, wär i wohl au chli besser dra gsi. :mrgreen:

Seb Teil mit de Bruck find i eigentli scho e ziemli cooli Idee, aber joa, döte muss es denn halt au irgendwie passe mit allne Lüt bzw. sich halt mal dra gwöhne.

Vom Vanquisher han i au scho ziemli hüfig glese, dass de ziemli stark söll si. Sobald i mal gnueg Ziit gfunde ha zum de Red Death wieder chli levle, werd i wohl uf Kombo: Red Death, Found Verdict und Corrective Measure setze. Git ja nöd sonderlich viel Lüt im PvP wo mit de RD guet sind und i finds eigentli scho e sehr interessanti waffe.
Benutzeravatar
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 22376
Registriert: 03 Jan 2003 17:06
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Destiny

Beitrag von Supersonic »

Git au niemerd wo mit der Hard Light spielt, aber ich racke schön kills mit dere. Han sie bald gmaxt :wixer:
Benutzeravatar
DeftOne
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2015
Registriert: 02 Nov 2010 16:18
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Destiny

Beitrag von DeftOne »

Hmm joa, lit halt wohl dadra, dass die wo würkli gern mit Auto Rifles spiele wönt, all d'Suros verwendet. Wobi au Monte Carlo chli a Popularität zuegno het wie i finde. Hard Light isch scho am unbeliebteste vo dene 3. Wobi ja alli so ihri Vor und Nachteil hent, i bi z.b. nöd so en grosse Fan vo de verlangsamte Füürrate vo de Suros, drum wär mir eigentli Hard Light au sympathischer. All die unterschiedliche Waffene machetse halt scho ziemli spassig zum Teil im PvP.
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3
Kontaktdaten:

Re: Destiny

Beitrag von TypeJ »

het ich die verdammti Vex würdi im PVP nur die neh! wieso au nid, pvp monschter=geil
leider hani sie nid, defür scho mehrmals epilog, suros etc. dropt, LOLOLOL

darum, ich will unbedingt na paarmal de VOG uf hard mache, ich will die elendi VEX, aaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh...
das Gjallahorn fehlt mer au, aber da chani verschmerze...

Falkenmond hani fascht gmaxt, isch geil, Thorn chund als negschts dra...

bevor die säck dSuros gnerft hend isch sie na übler gsi :lol:
:lol:
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3
Kontaktdaten:

Re: Destiny

Beitrag von TypeJ »

aja und bonsuinfo, gescht hani mit mim "schwache Char" gspielt, negst sunntig chumi de mit eim vode "richtige" ine, de chunds scho guet!
:lol:
Benutzeravatar
Pandemonium
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 1692
Registriert: 12 Okt 2010 13:16
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Destiny

Beitrag von Pandemonium »

VoG uuf Hard wäri also au sehr gern mal debi. Will die drecks Suros.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 33 Gäste