Kaufberatung Android Handy
Moderatoren: Master(G), Mr Burzel
- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
Will mer bim iPhone d'Sprachstüürig nöd chan abschalte (ussert mit Jailbreak wo aber uf moim System nümm funktioniert) bruch ich es Android Handy, sust wird mis Handy wiiterhin mehrmals pro wuche irgendwelche Lüüt aalüte wos meint dä Name devo ghört zha. Drum mini Frag:
Gits öppis z'beachte bi Android Handys? ISch alles dä gliich scheiss oder gits unterschied i dä software druf?
Ich möcht möglichst wenig apps benutze und möglichst eifach dä apps chöne verbüüte sich bi mir bemerkbar zmache.
Ussertdem wärs guet wänns möglichst lang unterstützt wird vom Hersteller (das isch ja amel recht unterschiedlich?)
Und en guete Akku und Dual Sim wär au guet.
Wämmer no AMOLD display will gits no genau 2 uswahle: samsung und wiko (no nioe ghört). Gits irgenden grund wieso mer samsung mit gfühlte 99% marktateil söll dä noname firma vorzieh?
Bitte gebt euren Senf. Danke!
Gits öppis z'beachte bi Android Handys? ISch alles dä gliich scheiss oder gits unterschied i dä software druf?
Ich möcht möglichst wenig apps benutze und möglichst eifach dä apps chöne verbüüte sich bi mir bemerkbar zmache.
Ussertdem wärs guet wänns möglichst lang unterstützt wird vom Hersteller (das isch ja amel recht unterschiedlich?)
Und en guete Akku und Dual Sim wär au guet.
Wämmer no AMOLD display will gits no genau 2 uswahle: samsung und wiko (no nioe ghört). Gits irgenden grund wieso mer samsung mit gfühlte 99% marktateil söll dä noname firma vorzieh?
Bitte gebt euren Senf. Danke!
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Android isch nid gleich Android. Jede Hersteller bastled sich selber was zeme. Das chönd entweder nur einzelni Apps oder aber au grad en eigni Bedienoberflächi wie z.B. im Fall vo Samsung si. Es schlanks Android hesch z.B. bi de Nexus Grät. Das sind die wo Google sich ussuecht um di neuschte Android Versione z Teste. D Hersteller vo dene Nexus Grät wechsled regelmässig. S aktuelle Nexus wird glaubs vo Motorola produziert...
Alternativ chasch aber au eifach selber es ROM druff flashe. Z.B. es Cyanogenmod. Das isch ebefalls es baisc Android mit es paar Extras und ohni unnötige Schnickschnack.
Bi de Grät selber gits denn au no einigi Unterschied i de Hardware. Was zu dir passt muesch halt selber usefinde. Google het für das ersch grad vor wenige Täg e noiji Website gstartet: https://www.android.com/phones/whichphone/" onclick="window.open(this.href);return false;
Alternativ chasch aber au eifach selber es ROM druff flashe. Z.B. es Cyanogenmod. Das isch ebefalls es baisc Android mit es paar Extras und ohni unnötige Schnickschnack.
Bi de Grät selber gits denn au no einigi Unterschied i de Hardware. Was zu dir passt muesch halt selber usefinde. Google het für das ersch grad vor wenige Täg e noiji Website gstartet: https://www.android.com/phones/whichphone/" onclick="window.open(this.href);return false;
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
ich han mer für 79.90 je, es switelrock s4500d und es microschrott lumia im interdiscount gholt. beidi mit dual sim. warum x-hundert usgeh für es ifon oder samsung ?
finds ned schlecht di beide
finds ned schlecht di beide

Re: Kaufberatung Android Handy
Nimm nid es Huawei.
- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
Mini bedürfnis sind kei unnötigi scheisse, dual sim und es oled display. Chani alles nöd iistelle det. Scheissiite...Xinobrax2 hat geschrieben:Google het für das ersch grad vor wenige Täg e noiji Website gstartet: https://www.android.com/phones/whichphone/" onclick="window.open(this.href);return false;
Samsung hät immer extrem verschisseni oberflächene. Fallt demfall au weg. Hm, was bliibt da no?
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Chasch au ufeme Samsung Grät es Cyanogenmod installiere...spillt letztendlich kei Rolle...
Btw, wennt die "unnötigi scheisse" wie z.B. Games, Föteli & Web eh nid bruchsch. denn bruchsch doch au keis OLED Display. Verbirgt sich dehinter irgend e Logik oder isch das en rein psychologische Aspruch?
Btw, wennt die "unnötigi scheisse" wie z.B. Games, Föteli & Web eh nid bruchsch. denn bruchsch doch au keis OLED Display. Verbirgt sich dehinter irgend e Logik oder isch das en rein psychologische Aspruch?
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Chauf es Moto G und schiss uf Amoled
- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
moto g tönt guet, ich glaub ich chauf das.
selber system druf z'installiere isch mer z'ufwändig, kei ziit für so scheiss...
selber system druf z'installiere isch mer z'ufwändig, kei ziit für so scheiss...
- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
s'moto g schiint d'luutsprecher sogar vorne zha, öppis wo apple bis hüt nonig gschafft hät...
leider hesch ka agab gmacht, wie gross dass es darf si. das würd d'uswahl ischränke.
samsung würdi o nid näh. isch pris/leistig öpä so beschisse wie apple...
bliebe einigi zur uswahl mit dine andere kriterie wo richtig günstig bechunnsch und trotzdem super grät si. aber äbe... je nach grössi...
samsung würdi o nid näh. isch pris/leistig öpä so beschisse wie apple...
bliebe einigi zur uswahl mit dine andere kriterie wo richtig günstig bechunnsch und trotzdem super grät si. aber äbe... je nach grössi...
verzeu doch ke seichAcid hat geschrieben:Nimm nid es Huawei.

- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
ich ha letscht jahr vo iphone4 uf samsung gwächslet, es galaxy s5.
Fazit isch s'Samsung spinnt nöd im züüg ume, isch gfühlt tuusig mal schnäller und isch wasserdicht (ischmer schomal z'guet cho, bsoffe in see gumpet)
de Akku isch nacheme Jahr nur no halb so zwäg wiä am Ahfang, dä chamer aber für 19.90.- ersetze. und ja es hätt jeenes stuff druff woni überhaupt nöd bruuche.
Fingerprint scan wo nöd bim erste mal funzt isch für mich useless.
de Screen gseht halt supi uus und d'Fötteli wo mer macht ebe au. Wänn mir das abliiht wirdi wieder es samsung näh wänn bis dänn nüt Bahnbrächend anders usechunnt.
Hett damals aber fast es google nexus gnoh.
Fazit isch s'Samsung spinnt nöd im züüg ume, isch gfühlt tuusig mal schnäller und isch wasserdicht (ischmer schomal z'guet cho, bsoffe in see gumpet)
de Akku isch nacheme Jahr nur no halb so zwäg wiä am Ahfang, dä chamer aber für 19.90.- ersetze. und ja es hätt jeenes stuff druff woni überhaupt nöd bruuche.
Fingerprint scan wo nöd bim erste mal funzt isch für mich useless.
de Screen gseht halt supi uus und d'Fötteli wo mer macht ebe au. Wänn mir das abliiht wirdi wieder es samsung näh wänn bis dänn nüt Bahnbrächend anders usechunnt.
Hett damals aber fast es google nexus gnoh.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
machi au nid!Jones hat geschrieben:verzeu doch ke seichAcid hat geschrieben:Nimm nid es Huawei.
machi au nid!Jones hat geschrieben:verzeu doch ke seichAcid hat geschrieben:Nimm nid es Huawei.
doch äbe scho... 

Bisch eifach wieder chli am umätrollä oder was lauft eigentlich?
- XYBOT
- c'est mamifigg
- TRADINGPOINTS:
-
2190
Samsung sind di einzige wo d main controlls extern hend, was en riise vorteil isch, susch verlürsch scho mal 10% vom schirm 

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Was ja e riise Verluscht isch bi de lächerlich grosse Screens hützutags...
Ironie off
Ironie off
Vor allem isches e Witz. Dr screen wird ja bi glich grossem grät o chliner wenn buttons unterhalb em screen si... lol
- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
Ich han etz äs Moto G kauft. Ganz guets priis/leistigs verhältnis. Aber:
Es laht sich im Android nöd iistelle, dass di eint Sim-Charte anderi Nicht-Stören Iistellige hät als di ander. Es isch also nöd möglich uf dä einte Charte i dä nacht aarüef zuezla und uf dä andere nöd. Ich chan mer ächt kei grundlegenderi Funktion für 2 SIM charte vorstelle als die. Wieso fehlt das? Sind alli handyhersteller geistig behinderet oder was? :typej:
Es laht sich im Android nöd iistelle, dass di eint Sim-Charte anderi Nicht-Stören Iistellige hät als di ander. Es isch also nöd möglich uf dä einte Charte i dä nacht aarüef zuezla und uf dä andere nöd. Ich chan mer ächt kei grundlegenderi Funktion für 2 SIM charte vorstelle als die. Wieso fehlt das? Sind alli handyhersteller geistig behinderet oder was? :typej:
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich han gmeint bi dene DualSIM Grät chengi sowiso immer nur eini vo beidne aktiv si, nid? De spills doch au kei Rolle wele Modi grad drin isch...oder verstani was falsch?
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Chasch nid eifach da inn eini deaktiviere?

Gid sicher es Schnellwahlicon defür für de Startbildschirm

Gid sicher es Schnellwahlicon defür für de Startbildschirm
- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
ja, ich glaub so muesis mache. merci.