wahr, und da die companion app diesmal wirklich cool wird, ist das wohl schon noch witzig... besser als das handy immer irgendwo neben sich liegen zu haben.
sorgt für ein mittendringefühl
ausserdem ists ja nicht sehr viel teurer als die normale disk-version.
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
ich freu mich uf das game wiä blöd. scho lang nümä so im hype gsi. isch, näbä all dä sportspieli, mini lieblingsspili-reihe. (au wenn ichs erscht sit fallout 3 kännä :lolz: )
ich weiss ned, gseht irgendwie so nach nüt us i dem trailer
aber bethesda het sich sit oblivion über Fallout 3 zu skyrim eigentlich immer es bitz verbesseret, aso bini da mal liecht optimistisch. denke mal durespiele wirdi sowieso.
es witcher 3 erwarti aber natürlich nöd.
Han vor vielen Jahre mal eis gspielt uf de 360er. Im Prinzip huere guet, aber s Gameplay isch irgendwie schäbig gsi und d Soundeffekt ebefalls. Und d Wält irgendwie steril... es bessers Wort fallt mer nid i.
Das hie gseht ez us, als wärs nid so steril, sondern lebändiger und d Stürig und Shooter Mechanik gseht au nid so verchnorzt us... glaub wirde dem spöter einisch en Chance gäh.
Alarmstufe Rot im Vault 111: Wir werden Fallout 4 (dt. Version, auch auf engl. spielbar) bereits HEUTE an alle Besteller versenden, sodas ihr morgen starten könnt!
Egal ob die normale Version, Pip-Boy Edition oder Fallout 4-Bundles: Wir werden alles via A-Post und Samstagszustellung versenden! Die zusätzlich anfallenden Kosten für eine (Paket-)Samstagzustellung übernehmen wir von WoG.ch.
Abholung im Laden ist ab morgen Samstag möglich!
Jetzt noch bestellen und morgen loslegen: http://www.wog.ch/index.cfm/promotion/t ... k/fallout4" onclick="window.open(this.href);return false;
Hütt bstelle, morn spiele!
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999