Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Re: Nintendo NX
wämmer e WG gründe füre monet? wär none lustigs sozialexperimänt
chasch grad choh, han platz bechoh:)
jez grad isch chli blöd, bin im diplom abschluss, ab ändi septämbr bini ready für alles 

- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
stildiskussione bitte is politiktopic. mersi.thaeye hat geschrieben:was echt? das es en konsole wird wo technisch absolut nöd up to date isch aber dur "usgfalleni" stüürigsmöglichkeite (ebe kopfhalterig für 2 3DS für VR Set) "überzüüge" wird.zwirrlibatz hat geschrieben:aber technisch nöd besser als anderi? ja gopf was söll me jetz finde?dä vo de CDPR hat geschrieben:dass Nintendo NX "spektakulär" und "fantastisch" sein werde.
das du da nix gsesch i dere nachricht isch klar. nintendo isch doch immer guet. dir gfallet so buzzwörter wie "spekakulär und fantastisch" und den nah co CDPR, vo dem her. mir seit das nix und tönt nach PR. da haet ich lieber paar handfesti technischi date.
I speeled my drink!
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
ich mög nöd a dim kommunikationsstil ume (de kennemer langsam, bitte differnenziere alles und jede), din argumentationschetti laht eifach z wünsche übrig i de meiste fäll (siehe Brexit), da häsch du en frag gstellt wott du mich eigetnlich häsch welle chli foppe und ich han sie dir beantwortet.zwirrlibatz hat geschrieben:stildiskussione bitte is politiktopic. mersi.thaeye hat geschrieben:was echt? das es en konsole wird wo technisch absolut nöd up to date isch aber dur "usgfalleni" stüürigsmöglichkeite (ebe kopfhalterig für 2 3DS für VR Set) "überzüüge" wird.zwirrlibatz hat geschrieben:aber technisch nöd besser als anderi? ja gopf was söll me jetz finde?dä vo de CDPR hat geschrieben:dass Nintendo NX "spektakulär" und "fantastisch" sein werde.
das du da nix gsesch i dere nachricht isch klar. nintendo isch doch immer guet. dir gfallet so buzzwörter wie "spekakulär und fantastisch" und den nah co CDPR, vo dem her. mir seit das nix und tönt nach PR. da haet ich lieber paar handfesti technischi date.
http://mag.shock2.info/game-news-berich ... -tegra-x2/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Lone Wolf
- NEOGEO Addict
- TRADINGPOINTS:
-
790
Goran hat geschrieben:http://mag.shock2.info/game-news-berich ... -tegra-x2/
Der noch nicht offiziell angekündigte X2-Chip bietet vier ARM-basierte Cortex-A57-Kerne und zwei eigens entwickelte Denver2-Kerne und nutzt die Pascal-Architektur für seine GPU. Pascal wird auch für Nvidias Flaggschiff-GPU-Modelle genutzt – GTX Titan X, GTX 1080 GTX 1070 und GTX 1060.
Nintendo NX profitiert laut Segment Next dadurch von einer Unified Memory, die eine schnellere Kommunikation zwischen CPU und GPU ermöglicht.

武士道とは死ぬことと見つけたり
修羅道とは倒すことと見つけたり
我、悪鬼羅刹となりて
目の前の敵すべてを...斬る!!
----------------------------
Samurai Spirits - サムライスピリッツ
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
evo hat geschrieben:immer das langwilige technik gebrabel.

- EngelderNacht
- Pro Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich bin no rächt skeptisch, bini aber bi de WiU au scho gsi.
Egal, was es für e Konsole isch, am schluss chunts uf d'Game ah, wo defür erschiened
Egal, was es für e Konsole isch, am schluss chunts uf d'Game ah, wo defür erschiened
Bin gspannt
Hoffentli enthüleds NX im September inere Nintendo Direct
Oder bim ne Evrent
Hoffentli enthüleds NX im September inere Nintendo Direct
Oder bim ne Evrent
- LuiStyle
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
60
Bin au sehr gspannt! Hoffe es git no Retail Games! 

Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
- rebornkid
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
430
Kauft isch das Teil sowieso. Au wennis eventuell wie de WiiU bald wieder verchauft han. Es Nintendo-Teil muess mer eifach ha! 

sergesellsretro Onlineshop für Retrogames und Konsolen:
https://www.sergesellsretro.ch
sergesellsretro News Gruppenchat:
https://chat.whatsapp.com/EQ2OshNZ029G7fNDAffUQz
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
isch sowieso kauft. Aber nid bim Release.
Ha eh no es paar WiiU Title wo ich zocke muess.
Paper Mario isch jo no in de Startlöcher *pfroi*...denn no ettlichi Cube und Wii Title wo i muess nochezocke.
Also vom Zittliche her kauf ich mir d NX uff Wiehnachte 17.
Ha eh no es paar WiiU Title wo ich zocke muess.
Paper Mario isch jo no in de Startlöcher *pfroi*...denn no ettlichi Cube und Wii Title wo i muess nochezocke.
Also vom Zittliche her kauf ich mir d NX uff Wiehnachte 17.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
I wenige Täg wird das Grät vorgstellt...mit anderne Wort das isch di letscht Glegeheit um chli z spekuliere. Was wirds eurer Meinig nach? S wär ev. na interessant d Antworte nach de Präsentation nomal azluege...
Ich finde de Hybrid Handheld tönt plausibel. Wenn alli Entwickler-Teams plötzlich nur no für ei Plattform müend entwickle spart das intern enorm viel Geld und verschafft de Spieler ei Perle nach de andere. Wenn das so zuetrifft wärs au naheligend, dasmer d Controller chan abneh wemer s Grät im stationäre Modus will verwende. Das widerum lat vermuete, dass die Controller au di übliche Bewegigssensore drin hend. Was d GPU betrifft halti de X1 für biz unplausibel. S passt irgendwie nid zu Nintendo. DMP wo bereits d Chips für de 3DS und de new 3DS glifgeret het chunt im erschte Halbjahr 2017 miteme neue Lineup (http://pc.watch.impress.co.jp/docs/news/1014610.html" onclick="window.open(this.href);return false;). Die Dinger hend power...verbruched allerdings au viel Energie. Möglich isch beides...
Was meinsch du so...?
Ich finde de Hybrid Handheld tönt plausibel. Wenn alli Entwickler-Teams plötzlich nur no für ei Plattform müend entwickle spart das intern enorm viel Geld und verschafft de Spieler ei Perle nach de andere. Wenn das so zuetrifft wärs au naheligend, dasmer d Controller chan abneh wemer s Grät im stationäre Modus will verwende. Das widerum lat vermuete, dass die Controller au di übliche Bewegigssensore drin hend. Was d GPU betrifft halti de X1 für biz unplausibel. S passt irgendwie nid zu Nintendo. DMP wo bereits d Chips für de 3DS und de new 3DS glifgeret het chunt im erschte Halbjahr 2017 miteme neue Lineup (http://pc.watch.impress.co.jp/docs/news/1014610.html" onclick="window.open(this.href);return false;). Die Dinger hend power...verbruched allerdings au viel Energie. Möglich isch beides...
Was meinsch du so...?
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Stationär/Handheld Hybrid tönt nachmene wiiter usgschaffte, konsequentere WiiU Prinzip mit meh Pfupf. Dass de neu Zelda uf beidne Chischte chunnt, spricht au nöd grad drgäge.
I speeled my drink!
- LuiStyle
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
60
Ich spekuliere uf Cartridge
Egal wie gross/chlii sie sind würd ich geil finde!

Egal wie gross/chlii sie sind würd ich geil finde!
Switch: 4627-6864-8584
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Lut em EuroGamer Leaks hends Cardridges...isch aber au ziemlich naheliggend für en mobile Dateträger. UMDs werdeds ja wohl chum verwende 

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
findi geil
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
du aber...so moduls...guet und recht. Mit dr Nintendo engine ok... (so Mario,Toad,Yoshi) - die fresse jo nid meh als 0.8 - 1.6 GB. Aber wie mache die das mit so Games wie CoD, FinalFantasy etc.? Wo bliebe die ganze Intros...Kino Sequenzene etc ?! Hend doch niemols uff eme Modul platz
oder gitts fürd stationäri Konsole e erwitterig im form vo dlc? Also abgspäckt für unterwägs und volle gnuss für deheime? A la Dreamcast VMU (wo sie jo aafänglich eso hend welle duurefüere) ?

oder gitts fürd stationäri Konsole e erwitterig im form vo dlc? Also abgspäckt für unterwägs und volle gnuss für deheime? A la Dreamcast VMU (wo sie jo aafänglich eso hend welle duurefüere) ?
me weis es nit, s einzig wome weiss isch dass nintendo geil isch.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
560
3DS Games hend bis zu 8gb Platz. MicroSD chartä giz bis 512gb. Wenn so en neui Cartridge ungf. 50gb chat spiichru isch als güät.
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
falagar hat geschrieben:3DS Games hend bis zu 8gb Platz. MicroSD chartä giz bis 512gb. Wenn so en neui Cartridge ungf. 50gb chat spiichru isch als güät.

(irgendwie ha ichs verschlofe...)