Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"
Moderatoren: Master(G), zeromeier
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Lut em EuroGamer Leak empfilt Nintendo d Spiel für 32GB Cardridges z optimiere. Für di meiste Spiel langet da sicher. En witere Vorteil vo de Cardridges isch halt au no de Speed. Mer chan d Date so au kompremiert abspeichere und si in echtzit dekompremiere oni vorher alles vo de Disc uf e interni HD speichere z müese.
Wie scho bi allne andere Vorgänger Konsole und Handheld mit Modul wirds einzelni Usnahme gä, wo massiv me speicher benötiged...128GB oder so...isch normal. Solang d Entwickligschöschte bim Durchschnitt nidrig blibed glicht sich das us...
Wie scho bi allne andere Vorgänger Konsole und Handheld mit Modul wirds einzelni Usnahme gä, wo massiv me speicher benötiged...128GB oder so...isch normal. Solang d Entwickligschöschte bim Durchschnitt nidrig blibed glicht sich das us...
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
wobii au mir cardridges hesch en ladebildschirm vor dr nase...
(Luigis Mansion 2 zbs. hett recht langi Ladezitte uff em 3DS)... oder scho Wipeout64 uff em N64...
(Luigis Mansion 2 zbs. hett recht langi Ladezitte uff em 3DS)... oder scho Wipeout64 uff em N64...
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Kei Ahnig was genau i dene 3DS bzw. N64 Modul drin steckt...aber ich rede sowieso vo "aktuellem" Flash Speicher
Read/Write Speed im Mittelmass und schnelli Zuegriffsziite. I jedem Fall besser als e Plastik-Schiibe.

- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Hoffentlich ist die Form etwas ergonomischer...

http://www.4players.de/4players.php/spi ... itzen.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.4players.de/4players.php/spi ... itzen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- rebornkid
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
430
Man, ich wot kei Grücht meh, ich wot Fakte!!! 

sergesellsretro Onlineshop für Retrogames und Konsolen:
https://www.sergesellsretro.ch
sergesellsretro News Gruppenchat:
https://chat.whatsapp.com/EQ2OshNZ029G7fNDAffUQz
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
ah,jetzt mol uff Düttsch...
i nimme aa, de Controller wird chliiner sii als de WiiU Tab, aber genau so ussgseh. Ich nimm sogar aa, dass alles im Tab verbaut isch und e chliini Homestation a la Firedinbgsbums vo Amazon am TV tuesch aahängge. Die kommuniziere mitenand (Tab und Käschtli). s Käschtli isch Wlan fähig für de ganz Intenet brunz... hett e HDMI ussgang, 2 USB und evt. no 2 witter uss/iigäng...e basta.
i nimme aa, de Controller wird chliiner sii als de WiiU Tab, aber genau so ussgseh. Ich nimm sogar aa, dass alles im Tab verbaut isch und e chliini Homestation a la Firedinbgsbums vo Amazon am TV tuesch aahängge. Die kommuniziere mitenand (Tab und Käschtli). s Käschtli isch Wlan fähig für de ganz Intenet brunz... hett e HDMI ussgang, 2 USB und evt. no 2 witter uss/iigäng...e basta.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ideal fändi mehreri Grät. En Handheld, e Konsole, ev. no was dritts...aber alles mitere Software Plattform wo unterenand kompatibel isch. De Iwata het selber mal gmeint, dass ihm das Apple und Android Modell no gfallt.
Bald wüssedmer me...sehr bald....
Bald wüssedmer me...sehr bald....

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
560
Ich seiti die Wlan fähigkeit isch im Tab.
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
star trek technobabbleHerr Rossi hat geschrieben:evo hat geschrieben:immer das langwilige technik gebrabel.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
hmmm...müesst fascht, he? 3DS 4the win... stimmt, müesst im Tab sii.falagar hat geschrieben:Ich seiti die Wlan fähigkeit isch im Tab.
Demfall s Chäschtli nur zum mit em TV kommunziere zkönne. Evt. sogar als station für wittere Internet brunz und verbindig zu nere Cloud?
- LuiStyle
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
60
Wenn das grücht stimmt wirds bestimmt wie AppleTV 4gen. plus dä Controller zum mitnäh. S'Game chasch den druff lade und det wiiter spiele. Dä Bildschirm wird 3D fähig sie und es wird 4DS heisse 

Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
D'3DS-Cardridges verwänded Macronix XtraROM. Maximali Kapazität isch bi dene 8Gbyte, wird aber vo keim Spieli brucht (s'Xenoblade isch afaik s'gröschte ROM und au das passt uf e 4Gbyte-Cartridge).Xinobrax2 hat geschrieben:Kei Ahnig was genau i dene 3DS bzw. N64 Modul drin steckt...aber ich rede sowieso vo "aktuellem" Flash SpeicherRead/Write Speed im Mittelmass und schnelli Zuegriffsziite. I jedem Fall besser als e Plastik-Schiibe.
Die meischte Artikel erwähned, dass d'3DS-Speicherchips uf 75nm produziert wärded, aber das isch ziemlich sicher falsch bzw. nüme de Fall, will Macronix inzwüsche de Grossteil vo ihrere Produktion uf 45nm gshrinkt hätt. Wahrschinlich sind d'3DS-Cartridges no uf 75nm produziert worde und inzwüsche aber us Choschtegründ uf 45nm.
32nm XtraROM isch das Jahr produktionsriif worde und es isch wahrschinlich, dass de NX dänn mit dene dethär chunnt. D'Frag isch halt eifach, öb de Shrink vo 45nm uf 32nm langet, um dänn mit de NX-Cartridges falls nötig bis uf 32Gbyte ufe z'cho. Weniger us technische Gründ (das würd wohl scho gah), sondern vom Choschtepunkt her. Natürlich isch XtraROM gägenüber Flash-Speicher ziemlich sicher namal es guets Stuck billiger pro Gigabyte, will's read only-Speicher isch, aber au dänn wird es ällfälligs 32Gbyte-Modul immer no es vielfachs vo de Produktionschoschte vo ere BluRay-Schiibe choschte. Und bi derartige Komponente, wo sich d'Produktion im Bereich vo mehrere Millione Einheite bewegt, mached natürlich scho es paar Rappe pro Einheit bald mal en immense Underschied.
Anderersiits gitt's ja nöd würklich en Alternative zu Modul. Wänn de NX en Handheld/Konsole-Hybrid isch, wird er als Speichermedium Modul ha, will optischi Medie für so es Grät schlicht und eifach kei Option sind. So vo wäge "Weisch no damals Sony mit em PSP und de UMDs? OLOLOLOLOL!"

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ei witeri Alternative heteds ja no...de eShop. Allerdings frag ich mich, ob si tatsächlich 32GB Games wänd zum Download abüte will das bim NX en ziemlich grosse interne Speicher würd vorusseze. Bringt ja nix wemer nur eis Spiel chan speichere. Das Teil brüchti zwingend en SD Slot....aber selbst e 128GB Charte wär schnell mal voll...vom Traffic wo das würd verursache wili gar nid ersch afange....ich frag mich echt wie si das alles werded regle...
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Btw, s 3DS Direct vo hüt zeigt au chli, dass de 3DS demnächst wohl abglöst wird. Mario Maker 3DS und Pikmin 3DS gsend zwar interessant us, aber türeri Produktione gits wohl keini me...
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Guet, eShop und d'Software-Siite allgemein isch namal en anderi Chischte - eini, wo ich mir ehrlich gseit am meischte Sorge mache. Die naheliegendschti Möglichkeit isch 'interne Speicher und/oder SD-Slot' für underwägs, externi HD via USB zum dihei d'Sache z'lagere und beliebig vieli Re-Downloads us em Netz.
S'Problem isch eifach, dass ich Nintendo nöd würklich zuetraue, dass sie das Software-mässig so anebringed, dass es nöd endlos müehsam, langsam und vo Vorvorgeschter isch. De Wii U isch e Katastrophe i däre Hinsicht. Ich meine, wänn es GUI eso arschlahm isch, dass sie nachträglich als Notlösig es Quickstart-Menü inepatched, wo s'Standard-GUI eifach komplett umgaht, dänn isch das eifach nume no erbärmlich. Und ihri Download-Server sind ebefalls en absoluti Zuemuetig. Im Ziitalter vo Steam, Android und iOS staht Nintendo diesbezüglich no irgendwo im Jahr 2004. Det wo Half Life 2 usecho isch und alli Steam verfluecht händ.
Ich han echt mini Zwiifel, dass Nintendo i dem Bereich (= "allgemeini Usability") in es Paar wenige Jahr das riese Defizit chan ufhole bzw. öb ihne überhaupt klar isch, dass so Sache hützutags schlicht und eifach zu de absolute Basics ghöred. Nintendo tickt nach ere ganz eigene Logik und i viellne Fäll isch das au super so; i dem Fall isch es hingäge e Katastrophe.
S'Problem isch eifach, dass ich Nintendo nöd würklich zuetraue, dass sie das Software-mässig so anebringed, dass es nöd endlos müehsam, langsam und vo Vorvorgeschter isch. De Wii U isch e Katastrophe i däre Hinsicht. Ich meine, wänn es GUI eso arschlahm isch, dass sie nachträglich als Notlösig es Quickstart-Menü inepatched, wo s'Standard-GUI eifach komplett umgaht, dänn isch das eifach nume no erbärmlich. Und ihri Download-Server sind ebefalls en absoluti Zuemuetig. Im Ziitalter vo Steam, Android und iOS staht Nintendo diesbezüglich no irgendwo im Jahr 2004. Det wo Half Life 2 usecho isch und alli Steam verfluecht händ.
Ich han echt mini Zwiifel, dass Nintendo i dem Bereich (= "allgemeini Usability") in es Paar wenige Jahr das riese Defizit chan ufhole bzw. öb ihne überhaupt klar isch, dass so Sache hützutags schlicht und eifach zu de absolute Basics ghöred. Nintendo tickt nach ere ganz eigene Logik und i viellne Fäll isch das au super so; i dem Fall isch es hingäge e Katastrophe.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Schoso...ich bin immer wider erstunt wie si iri Nintendo Bubble uf di ganz Firmepolitik chönd uswite. S isch ja nid so als heteds intern kei jungi Entwickler oder Analyste wo nid genau wüssed was d Konkurrenz i dem Bereich so tribt...aber si ziends hartnäckig dure 

Re: Nintendo NX
mr.raw hat geschrieben:hmmm...müesst fascht, he? 3DS 4the win... stimmt, müesst im Tab sii.falagar hat geschrieben:Ich seiti die Wlan fähigkeit isch im Tab.
Demfall s Chäschtli nur zum mit em TV kommunziere zkönne. Evt. sogar als station für wittere Internet brunz und verbindig zu nere Cloud?
Falls ufem handheld display nume 720p hät denki werdets über dockingstation uf tv 1080p si
Ich bin vom hütige steam entüschd. Vom shop. Wänn i spieli inegasch die clips/videos vo de dpiel sind i schlächter uflösig, laded ewig. Irgebdwie isch es rächt unübersichlich gmacht zum sueche, videos aluege isch müesam usw.Gurgelhals hat geschrieben:Guet, eShop und d'Software-Siite allgemein isch namal en anderi Chischte - eini, wo ich mir ehrlich gseit am meischte Sorge mache. Die naheliegendschti Möglichkeit isch 'interne Speicher und/oder SD-Slot' für underwägs, externi HD via USB zum dihei d'Sache z'lagere und beliebig vieli Re-Downloads us em Netz.
de nintendo e-shop isch eininges besserGoran hat geschrieben:Ich bin vom hütige steam entüschd. Vom shop. Wänn i spieli inegasch die clips/videos vo de dpiel sind i schlächter uflösig, laded ewig. Irgebdwie isch es rächt unübersichlich gmacht zum sueche, videos aluege isch müesam usw.Gurgelhals hat geschrieben:Guet, eShop und d'Software-Siite allgemein isch namal en anderi Chischte - eini, wo ich mir ehrlich gseit am meischte Sorge mache. Die naheliegendschti Möglichkeit isch 'interne Speicher und/oder SD-Slot' für underwägs, externi HD via USB zum dihei d'Sache z'lagere und beliebig vieli Re-Downloads us em Netz.

bin gspannt wohii d reis vo nintendo gat. aber so wien ich das gseh wird das die erst konsole vo nintendo won ich nöd chaufe oder zumindest nöd zum launch.
ihr söttet uf de knüü zu eurene götter bätte das euri jämmerlichi exischtänz het dörfe die vo de nintendo spieli krüze statt do mötzle und nacheme guete eshop uszrüefe
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
vielleicht "Wii U Two Three Dee". Würde mich heutzutage nicht mehr wundern, Konsolennamen sind bislang sukzessive immer bescheuerter geworden, bei allen Herstellern.LuiStyle hat geschrieben:Wenn das grücht stimmt wirds bestimmt wie AppleTV 4gen. plus dä Controller zum mitnäh. S'Game chasch den druff lade und det wiiter spiele. Dä Bildschirm wird 3D fähig sie und es wird 4DS heisse

- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
interessant!Gurgelhals hat geschrieben:D'3DS-Cardridges verwänded Macronix XtraROM. Maximali Kapazität isch bi dene 8Gbyte, wird aber vo keim Spieli brucht (s'Xenoblade isch afaik s'gröschte ROM und au das passt uf e 4Gbyte-Cartridge).Xinobrax2 hat geschrieben:Kei Ahnig was genau i dene 3DS bzw. N64 Modul drin steckt...aber ich rede sowieso vo "aktuellem" Flash SpeicherRead/Write Speed im Mittelmass und schnelli Zuegriffsziite. I jedem Fall besser als e Plastik-Schiibe.
Die meischte Artikel erwähned, dass d'3DS-Speicherchips uf 75nm produziert wärded, aber das isch ziemlich sicher falsch bzw. nüme de Fall, will Macronix inzwüsche de Grossteil vo ihrere Produktion uf 45nm gshrinkt hätt. Wahrschinlich sind d'3DS-Cartridges no uf 75nm produziert worde und inzwüsche aber us Choschtegründ uf 45nm.
32nm XtraROM isch das Jahr produktionsriif worde und es isch wahrschinlich, dass de NX dänn mit dene dethär chunnt. D'Frag isch halt eifach, öb de Shrink vo 45nm uf 32nm langet, um dänn mit de NX-Cartridges falls nötig bis uf 32Gbyte ufe z'cho. Weniger us technische Gründ (das würd wohl scho gah), sondern vom Choschtepunkt her. Natürlich isch XtraROM gägenüber Flash-Speicher ziemlich sicher namal es guets Stuck billiger pro Gigabyte, will's read only-Speicher isch, aber au dänn wird es ällfälligs 32Gbyte-Modul immer no es vielfachs vo de Produktionschoschte vo ere BluRay-Schiibe choschte. Und bi derartige Komponente, wo sich d'Produktion im Bereich vo mehrere Millione Einheite bewegt, mached natürlich scho es paar Rappe pro Einheit bald mal en immense Underschied.
Anderersiits gitt's ja nöd würklich en Alternative zu Modul. Wänn de NX en Handheld/Konsole-Hybrid isch, wird er als Speichermedium Modul ha, will optischi Medie für so es Grät schlicht und eifach kei Option sind. So vo wäge "Weisch no damals Sony mit em PSP und de UMDs? OLOLOLOLOL!"
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
evo hat geschrieben:ihr söttet uf de knüü zu eurene götter bätte das euri jämmerlichi exischtänz het dörfe die vo de nintendo spieli krüze statt do mötzle und nacheme guete eshop uszrüefe

alles konsumnuttene.
I speeled my drink!
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
Nintendo go 

- LuiStyle
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
60
Hey sorry aber wenns so Amazon TV guguszüg mässig wird, denn gahts nur no um s'letscht mal Kohle mache! Das isch denn scho chli truurig! 

Switch: 4627-6864-8584