SOLD: playsi VR mit Kamera alles OVP 399chf.
Moderator: agestuffer
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
SOLD: playsi VR mit Kamera alles OVP 399chf.
Isch irgendwiä nöd mis Ding.
isch diä vom Sheep und ich han 420 zahlt.
399 isch es jetzt nach öppe 30min gamen.
isch diä vom Sheep und ich han 420 zahlt.
399 isch es jetzt nach öppe 30min gamen.
Zuletzt geändert von geosnow am 19 Feb 2017 16:00, insgesamt 1-mal geändert.
- agestuffer
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
5230
Re: v: playsi VR mit Kamera alles OVP 399chf.
Sehr geil... Und vorer Wuchä bisch voll im Hype gsii......
Glaubmer Gege, für so Züügs sind mier eifach zalt...
agestuffer
Glaubmer Gege, für so Züügs sind mier eifach zalt...
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:
https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
mer isch nie z'alt für VR 
https://youtu.be/_JiRJ-k7iN8?t=251" onclick="window.open(this.href);return false;

https://youtu.be/_JiRJ-k7iN8?t=251" onclick="window.open(this.href);return false;
Zuletzt geändert von The Sheep am 14 Feb 2017 15:19, insgesamt 2-mal geändert.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
jedem gaht das so. absolut jedem!agestuffer hat geschrieben:Sehr geil... Und vorer Wuchä bisch voll im Hype gsii......
jede wo ich känn - mich inklusive - hett gnau das dure gmacht mit VR....
ide erschte wuche schier überegheit und denn isches gstorbe gsi...

anderesiits: jede sötts mal erläbt ha. es isch en rush! vo dem her: chaufed de shizzle!
- agestuffer
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
5230
Da ich halt en eeländä Retro Fan bin, ischmer so Züügs halt eifach ztumm...The Sheep hat geschrieben:mer isch nie z'alt für VR
Vorallem isches halt nonig so wie ich das gärn hät...
Ich hans au mal 10 Minutä voll geil gfundä, aber nachhär hani muessä sägä ischmer de TV doch lieber!
Klar ischer für nüd zalt, aber ztumm ischmers
agestuffer
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
gad wüki jedem so, völlig normal. usserd 2-3 lüüt wos irgendwie immer no geil finded, aber das isch e extrem chlini Minderheit.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
eigentlich findis no geil, aber mir wird schlecht und d grafik isch nonig so wiit. bi Resi 7 hani gmein, ich spiel turok.
- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
ich finds geil. da ich sit eme jahr kei konsole neuer als gamecube gspielt han würdi au d'grafik no rächt guet finde...
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Siite vo mim Retromuseum: https://museum.uhx.ch
Siite vo mim Retromuseum: https://museum.uhx.ch
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
denn chaufs.
- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
Ich chann das mit der Grafik etz au nid nachvollzieh. Ich hans PS VR wieder verchauft wägem tracking. Alles andere isch für mi zwische guet und akzeptabel gseh.
Wär der Meinig isch VR hüt segi chum besser als de Grümpel wos afang 90er Jahr gä het (zb VFX-1) , söll doch eifach mol diräkt vergliche. Da sind Wälte dezwische.
Quelle
Natürlich goht d'Entwicklig vo 2D Games wo mittlerwile in 4K möglich sind nid Hand in Hand mit VR. Das funzt rein rächnerisch nid. CPU/GPU power muess bi VR für die doppleti Anzahl Asichte in 60-90Hz + tracking in realtime länge. Das isch nid ohni....
Zuedäm: bi 2D spielts nid so e Rolle wenn d'Grafikcharte nid nachemag oder grad Textures nacheglade wärde. Da gwöhnt mer sich schnäll dra wenns mal churzfrischtig bitz rucklet.
Im VR hingege füehrt jedi Unregelmässigkeit zu Unwohlsi! Drum passt Sony lieber d'Uflösig a, als es zu derige Komplikatione chunnt. Us däm Grund wird au PS4 Pro (nid PS4) dringend empfohle für VR.
Mi Empfählig:
Wenn no kei anders VR System hesch, chaufs! Sälbscht wenns wie einigi da ine nach 2 Wuche gseh hesch, du willsch nid stärbe ohni VR erläbt zha. Es ischs definitiv de Wärt!
Wär der Meinig isch VR hüt segi chum besser als de Grümpel wos afang 90er Jahr gä het (zb VFX-1) , söll doch eifach mol diräkt vergliche. Da sind Wälte dezwische.
Quelle
Natürlich goht d'Entwicklig vo 2D Games wo mittlerwile in 4K möglich sind nid Hand in Hand mit VR. Das funzt rein rächnerisch nid. CPU/GPU power muess bi VR für die doppleti Anzahl Asichte in 60-90Hz + tracking in realtime länge. Das isch nid ohni....
Zuedäm: bi 2D spielts nid so e Rolle wenn d'Grafikcharte nid nachemag oder grad Textures nacheglade wärde. Da gwöhnt mer sich schnäll dra wenns mal churzfrischtig bitz rucklet.
Im VR hingege füehrt jedi Unregelmässigkeit zu Unwohlsi! Drum passt Sony lieber d'Uflösig a, als es zu derige Komplikatione chunnt. Us däm Grund wird au PS4 Pro (nid PS4) dringend empfohle für VR.
Mi Empfählig:
Wenn no kei anders VR System hesch, chaufs! Sälbscht wenns wie einigi da ine nach 2 Wuche gseh hesch, du willsch nid stärbe ohni VR erläbt zha. Es ischs definitiv de Wärt!
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
ich han au e pro und d Tauchfahrt hät mir au am beschte gfalle. s jump n run isch au no geil und hät potential. Resi 7 isch aber würklich vode grafik chli schlecht und da spiel ichs lieber ohni VR.
und mir wirds immer chli schlecht. resi hani bis zum chick fight am afang in VR gpspielt. es gaht no guet mit de 30grad stürig. viellicht häti eifach uf 45 grad sölle wechsle. mir isch glaubs nur weg em "renne" schlecht worde. aber das isch ja s dumme. wenn rennsch, wird mir schlecht. aber ich wott es action game nöd in slow motion spiele.
VFX-1 hani nie gspielt, aber im FKW (Tsüri) und im Trocadero i London hani das gspielt.

irgendwiä isch es no geil gxi, aber viel zlangsam. schlecht isch eim dete nonig worde.
s schlecht werde isch absolut de einzig killerpunkt bi VR. leider isches en killerpunkt und es dörf sottigi nöd ha.
und mir wirds immer chli schlecht. resi hani bis zum chick fight am afang in VR gpspielt. es gaht no guet mit de 30grad stürig. viellicht häti eifach uf 45 grad sölle wechsle. mir isch glaubs nur weg em "renne" schlecht worde. aber das isch ja s dumme. wenn rennsch, wird mir schlecht. aber ich wott es action game nöd in slow motion spiele.
VFX-1 hani nie gspielt, aber im FKW (Tsüri) und im Trocadero i London hani das gspielt.

irgendwiä isch es no geil gxi, aber viel zlangsam. schlecht isch eim dete nonig worde.
s schlecht werde isch absolut de einzig killerpunkt bi VR. leider isches en killerpunkt und es dörf sottigi nöd ha.
Memal bruchts au eifach chli Ziit zum sich dra gwöhne. Am Afang han i au no Problem gha mit RIGS, was i au immer no mit Abstand als s mühesamste Spiel bezeichne wör, viel renne, springe, schüsse, Goal mache etc. Mit so spiel wie em Batman VR und Until Dawn gwöhnt mer sich aber ganz guet dra, wie i mit mehrere Lüüt festgstellt ha. I selber spiel aber jetzt au nüm grad jedi Wuche demit, eher eifach wenn i Lust ha.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Nei, es brucht HMDs wo praktisch null Latenz hend und sich so afühlet als hätt mer keis ah wenn me unter Motion Sickness lidet. Und es brucht guet gschribni Software.DeftOne hat geschrieben:Memal bruchts au eifach chli Ziit zum sich dra gwöhne.
Glaub mer, dra gwöhne isch kei option wenn mer jedes mal nach 3-5 Minute schpile Brechreiz bechund wo erscht nach paar Stund wider wäggod...
Warum also sett mer sich öpisem freiwillig ussetze wo eim schlicht nid guet tuet? Für mich persönlich isch VR öpe so interessant wie e Blasespiegelig
Es gaht nöd immer um dGrafik...wieso gamed er Wii oder Wii U ....wichtiger viel me isch de Spielspass und dErfahrig und VR isch e neui Spielerfahrig. Mer muess sich dra gwöhne e gwüssi Zit und so als Alternative und Abwächslig zum normal game ufem LCD findis super. RE7 isch top mit VR. Bim am Afang voll degäge gsi und han dPS VR nöd wele chaufe, han dänn aber bim Brüeder dOculus Rift probiert und cool gfunde. Es isch e neui Art vo game also das was praktisch nur Nintendo anebringt, darum häts mich überzoge. Wänn ier nur uf dGrafik lueget chübled eui Konsolene und chaufed en Top PC.
- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
Die aktuelle VR Helm händ kei Latänzproblem. Das isch eins vo dene Sache wo sit der 90er Generation enorm verbesseret worde isch.Herr Rossi hat geschrieben:Nei, es brucht HMDs wo praktisch null Latenz hend und sich so afühlet als hätt mer keis ah wenn me unter Motion Sickness lidet. Und es brucht guet gschribni Software.DeftOne hat geschrieben:Memal bruchts au eifach chli Ziit zum sich dra gwöhne.
Glaub mer, dra gwöhne isch kei option wenn mer jedes mal nach 3-5 Minute schpile Brechreiz bechund wo erscht nach paar Stund wider wäggod...
Warum also sett mer sich öpisem freiwillig ussetze wo eim schlicht nid guet tuet? Für mich persönlich isch VR öpe so interessant wie e Blasespiegelig
Es isch au kei Software Problem. Natürlich chames per Software eliminiere indäm mer Bewegigsmöglichkeite ischränkt. Aber denn bini au der Meinig dass es unbruchbar isch. Wenni mi nüm chann dreie oder fliessend fortbewege, spieli lieber 2D.
Also blibe nur 3 Möglichkeite. Sich dra gwöhne durch training, usbaue durch VR tauglichi Igabegrät, oder ganz blibe lo
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
schoso, macht kein Mänsch, drum floppt die kacke au bzw. wird nie so gross, wie sie chönt sii. (soferns das nöd in Griff bechömed)Herr Rossi hat geschrieben:Warum also sett mer sich öpisem freiwillig ussetze wo eim schlicht nid guet tuet? Für mich persönlich isch VR öpe so interessant wie e BlasespiegeligDeftOne hat geschrieben:Memal bruchts au eifach chli Ziit zum sich dra gwöhne.
Usserd es paar Irri tud sich niemerd was a, wo eim schlächt wird debii, ide Hoffnig, sich irgendwenn dra zgwöhne.
de Markt funktioniert nöd so.
dezue chund: es isch eifach umständlich die kack brülle am chopf zha, es isch eher asträngend als entspannig. und wenn ich game, will ich entspanne. susch gangi is Fitness oder mach susch was aktivs.
- agestuffer
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
5230
Chamer sich überhaupt drah gwönä bzw, trainierä? Isch jetzt en ernscht gmeinti Fraag.
Isch ja wie Seechrank wärdä - chammer das trainierä....
Glaub das isch no schwär am Hirni zägä, so jetzt nimms easy und schalt de Magä mal ab...
agestuffer
Isch ja wie Seechrank wärdä - chammer das trainierä....
Glaub das isch no schwär am Hirni zägä, so jetzt nimms easy und schalt de Magä mal ab...
agestuffer
- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
mer chann. immer bitz an d'Gränze ga und wenn mer merkt dass eim unwohl wird bitz Pause mache. Vorzugswis nid erscht wenn eim bereits chotzübel isch.
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
wenn höch id atmosphäre flüge wotsch muesch au trainiere, susch chotzisch s`ganze spaceshuttle voll - ich denk mer gwöhnt sich dra.

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Also I mim fall nach zwöi minute. Macht kei SinnThe Sheep hat geschrieben:mer chann. immer bitz an d'Gränze ga und wenn mer merkt dass eim unwohl wird bitz Pause mache. Vorzugswis nid erscht wenn eim bereits chotzübel isch.
- agestuffer
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
5230
So gseht din Training-Plan uus...Herr Rossi hat geschrieben:Also I mim fall nach zwöi minute. Macht kei Sinn
Woche 1-4 - 1 Minutä Gamä pro Tag
Woche 5-8 - 2 Minutä Gamä pro Tag
Woche 9-12 - 3 Minutä Game pro Tag
So näch ca. 7 Jahr chasch denn mal en stund am stugg spilä... Haha
agestuffer
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
Gege, hesch denn müse chörble/chotze wos der mit disere brülle schlecht worde isch ?
Isch sie no suuber ?
Isch sie no suuber ?

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
Hehe, nei. Chotze hani nöd müese. Bim Racespiel isch mer würklich nach einere Rundi übel worde. De hani abgstellt. Vorher hani de 1. Level vom Jump n Run gspielt. Das isch gange. De Schüssbudestand gaht iisi zum gamen. De Tauchgang isch super gxi. S Resi isch eigentlich no geil, so lang mer nöd zviel am renne und straffe isch. Aber s Resi hani scho 30min am Stück chönne spiele. Was mich chli gnervt hät, dass ich de lieber schneller game wott. Aber das chani ohni schlecht werde nöd.
Nei. D Brülle isch immerno neuwertig. Wotsch tüschle?
Nei. D Brülle isch immerno neuwertig. Wotsch tüschle?
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
Lieber nöd. Mit so neue konsole züügs chani eigentlich nüt afange. Ich bin da immer bitz en nachzügler.

Seasickness pille ischmeisse vorem zocke. lol Super isch! Wüeds gärn mau bitz länger probiere als im Mediamarkt...