[OT]Generelles Politik-Topic

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Moff »

thaeye hat geschrieben: gat grad recht ab a de grenze zu israel aber au döt. jetzt sind jenstes lüüt gstorbe. für was. israel wird s existenzrecht nie uflöse (au wenn die eint siite die ganz ziit zioniste bsetzig schreiet), d hamas schickt chind und familie a de tage des zorns a d grenze und werdet natürli verschosse. schöni schutzschilder. einzig möglichkeit i dem konflikt isch d palästinenser sind z friede mit em status quo. was anders wirds nöd geh, liiide werdet ansonste wiiterhin familie und chind. und solang hamas und volksfront aktiv sind. ein extremere löst de extremer ab.
du schribsch das als würd Israel irgendwelchi grenze respektiere obwohl sie die permanent witer verschiebed, paläschtinenser dörfer leered und bim harmlosischte widerstand maximali gwalt awendet.

en Status quo womer demit zfirede si chönt gits für palästina ned, de Status quo isch dass Israel Palästinenser immer witer uslöscht bis sie nüm vorhande sind. findi schwierig sich mit dem zfriede zgeh, chönnti glaub au nöd. abhaue chönnts ja au ned, isch quasi es freiluft gfängnis.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

wieso haend d ägypter ihri grenze gschlosse? hä, sind ja ihri muslimischi bruedere. eventuell haets au döt vill radau geh.

israel löscht palästina uus? lueg mal s bevölkerigswachstum aa vo de palästinenser. du liisch propaganda uuf, aber normal hützutags. GENOZID GENOZID, wenn d bevölkerig starch wachst, so verblödet simmer fängs.

https://www.zeit.de/politik/ausland/201 ... slosigkeit" onclick="window.open(this.href);return false; (sogar eis vo de gröste propagandablätter haet devo brichtet)

realitstisch gseh haet palästina kei chance meh z bechoh als sie jetzt haend (sie waend ja eigentlich alli israelis wegha). ganz eifach. alles anderi füehrt zu wiitere tote wos nöd brucht. aber ja me chan au so wiiter mache, jedes mal es paar familie und chind zahle damits a d front gönd und vo de isrealis verschosse werdet. d bevölkerig wachst ja , chame ja gnueg nah indoktriniere für die nöchst intifada.

parteielandschaft in palästina isch halt au en grossi extremistevereinigung wo d bevölkerig au starch indoktriniert. au es problem. und natürli au d isrealis , die sicherlich au ab und zue überreagieret.
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Moff »

"kei chance meh zbecho als sie jetzt händ"
namal: du tuesch wieder so als ob Israel gar nüt macht und nur friedlich det will läbe, wenn permanent meh lebensrum vode paläschtinenser weggnah wird.
eifach friedlich lebe isch für paläschtinesner dur das kein Option, gsehsch das Andersch?
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

es friedlichs zämälebe wär möglich wenn d palästinener ihri parteielandschaft ufruumet. aber das wird nie passiere. die lebet vo dem konflikt.

und ja natürli reagieret d isrealis härt und das dörf au kritisiert werde.

GENOZID du
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Moff »

und die friedliche palästinische parteie müesstet denn akzeptiere, dass Israel permanent ihre lebensrum erwiteret?

es geht mer nedmal primär um die herte reaktione sondern, dass Israel gnau das macht. das isch doch komplett inakzeptabel. das isch de einzig punkt wo ich vo afang a da mit dir versueche diskutiere und du bisch nanig druf igange.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

ich bin z wenig informiert da uskunft z geh, tuen mich aber gern ilese ob israel ihri grenze erwiiteret (wenn das de fall isch, en sauerei, aber es chönt ja au sii das sies machet will sie vo dött jewiiils agriffe werdet und sich so verteidiget). ich weiss eifach das die politische parteie in palästina null interesse a friede haend, den haetets nämlich keis existenzrecht meh.

de momentan tenor i oisere medielandschaft isch halt eifach widrmal sehr dumm. eifach mal per se geg USA. es wird sich aber räche.

du beantwortisch gnau au null vo mine frage. wieso genozid bimene starche bevölkerigswachstum? wieso haet ägypte grenze au gschlosse?
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Moff »

mir gahts nur drum, dassmer halt ned eifach säge chan "die Palästinenser sölled doch eifach mal ruhig und friedlich si", wenn Israel en extreme Aggressor isch und sin lebensrum erwitered. Israel erkennt paläschtina ned als Staat a und besetzt das land zumene grosse teil. ich gibe dir sowit recht, dass die palästinisch Politik scheisse isch, aber irgendwo dure verstahn ich das under dene umständ au.

s'wort Genozid hesch du is spiel bracht, aber ja, s'verhalte vo Israel laht us miner sicht kein andere schluss zue dass es ihres ziel isch Palästina komplett uszlösche und dass das ihri weg zum "friede" isch. s'argument, dasses ja trotzdem immer meh paläschtinenser git findi i dem fall unehrlich, das isch z'erwarte bimene komplett deestablisierte und verelendete land. dass de lebensrum verschwindet isch für zuekunft s'entscheidende.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Xinobrax2 »

D Endlösig vo de Palästinenserfrag :kicher:

Ne sorry...mer söll ja kei Witz drüber mache. Das wär politisch nid korrekt. Apropos, im neuschte Intercepted Podcast gats au mal wieder um das Thema...

:arrow: https://theintercept.com/2018/05/16/war ... n-on-gaza/" onclick="window.open(this.href);return false;
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

Evetuell soett halt de Weste au ufhoere „‚‘martyrerfonds“ z finanziere https://www.rbb-online.de/kontraste/ueb ... uetzt.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Zuletzt geändert von thaeye am 16 Mai 2018 17:53, insgesamt 2-mal geändert.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Xinobrax2 »

Oder halt chli weniger Uboot verschenke...oder die paar Milliarde für d Armee und so....joa...wär sicher besser wenn de Weste da chli weniger würd mache. Wobi...aha...du redsch vo de Palästinenser, oder? Okay...das natürlich au...susch wärs ja nid fair.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

ja ich red vo de palästinenser, vo de böse usa ghört meh da drin eh scho gnueg.

wenigstens setz ich nah en gegepol , das wür ja usarte da drin mit anti amerikanismus. chöntsch meine das forum seg es ahängsel vo de zeit online.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Xinobrax2 »

D Uboot sind vo de Dütsche...aber joa...du hesch gmeint de Weste söll sich nid imische und ich han dir zuegstimmt.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

ich seg scho lang de weste söll die ganz region verlah, das wär den d bewährigsprob. aber ich segs us anderne gründ als du. den aber au entwickligshilf und hilfswerch use us dene länder.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

Moff hat geschrieben:mir gahts nur drum, dassmer halt ned eifach säge chan "die Palästinenser sölled doch eifach mal ruhig und friedlich si", wenn Israel en extreme Aggressor isch und sin lebensrum erwitered. Israel erkennt paläschtina ned als Staat a und besetzt das land zumene grosse teil. ich gibe dir sowit recht, dass die palästinisch Politik scheisse isch, aber irgendwo dure verstahn ich das under dene umständ au.

s'wort Genozid hesch du is spiel bracht, aber ja, s'verhalte vo Israel laht us miner sicht kein andere schluss zue dass es ihres ziel isch Palästina komplett uszlösche und dass das ihri weg zum "friede" isch. s'argument, dasses ja trotzdem immer meh paläschtinenser git findi i dem fall unehrlich, das isch z'erwarte bimene komplett deestablisierte und verelendete land. dass de lebensrum verschwindet isch für zuekunft s'entscheidende.
eifach au nur churz. ja israel haeti mal zuegstumme zumene palästina aber leider haend den die extreme halt nah chli meh welle, uuuserdem ischen staatsdoktrin vo de palästinensische Parteie " Vertreibung der Juden ins Meer". und das nöd erst siit gester. weme de palästinenser zuelost merkt meh halt das für sie alli israelis zioniste sind und eigentlich nach europa verteilt ghöret. berueht also schwer uf gegesiitigkeit. solangs parteie in palästina git wot bevölkerig so krass uf krawall trimmet, wirds nöd besser. israel wird nie meh verschwinde. realitäte anerkenne und den verhandle.

aber isch logisch mitem stiigende ateil vo muslim in europa stiigt natürli au de judehass da. wenni so stimme ghör glaub ich mängisch en tommy robinson haet halt doch recht. schliiichendi meinigsbildig , unterwandere vo institutione, demographisch europa chli verändere. das ich israel mal so verteidige haeti au nöd denkt.

jezz bini wohl au alt right :groel:

frag a dich, wenn d palästinener kei lüüt a dgrenze schicke würdet, würs den toti geh? wür israel d palästinenser stürme?

bezüglich isrl. siedler häsch natürlich recht, das isch würkli au nöd suuber (grenzerwiiterig). aber es muess en lösig ane.
Zuletzt geändert von thaeye am 16 Mai 2018 18:16, insgesamt 1-mal geändert.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Xinobrax2 »

Fädsch okay wenn d Polizei i de USA mit Sniper Gwehr uf d Dealer im Ghetto vo Chicago würd schüsse? Mer chenti ja sege die hend agfange. Usserdem ghörts zu de Doktrin vo de Dealer, dass d Bulle sölled vertribe werde. Allerdings wend halt au d Polizischte d Dealer usmerze. Berueht also schwer uf Gegesiitigkeit...

Oder...hmmmm....stellt sich bi somene Konflikt überhaupt d Frag nach de Schuld? Ich würd mal so spontan sege, dass d Verantwortig unabhängig vo de Schuld bi de Macht lit...und mal ganz grundsätzlich würdi devo usgah, dass d Lösig für sonen Konflikt nid mit Gwalt chan herbi gfüert werde. Will...di eigentlich Frag wäri ja "warum gits das Ghetto?" und falls eim bi dere Frag denn grad wieder sowas wie "aber die hend agfange" in Sinn chunt, denn chamers ja eigentlich au grad ufgeh.

D Antwort luted übrigens au nid Entwickligshilf...bevor das ez wieder chunt...
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

ich find lüüt töte nie ok. aber erkenn aa das israel nie wird verschwinde und kein schritt zrugg gat. wer das nöd gset. dumm.

also verzell mal warum gits das ghetto? da haend nämlich au beidi parteie en ziemlich anderi sicht.
Zuletzt geändert von thaeye am 16 Mai 2018 18:19, insgesamt 1-mal geändert.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Xinobrax2 »

...und hörmer uf mit Judehass und Islamophobie. D Situation wär doch genau di glich wenns würdsch umdreie. Bi bedarf chasch au na de Islam durch de Buddhismus ersetze und s Judetum durch de Hinduismus. Änderet das irgendwas a de Situation? Verschiebed sich dini Vorstellige vo Moral und Ethik wemer das ustuscht? Meine Güte, simer wieder im letschte Jahrhundert acho...?
thaeye hat geschrieben:ich find lüüt töte nie ok. aber erkenn aa das israel nie wird verschwinde und kein schritt zrugg gat. wer das nöd gset. dumm.
Hani doch gar nie bestritte...
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

Xinobrax2 hat geschrieben: Meine Güte, simer wieder im letschte Jahrhundert acho...?
das simmer effektiv. und au das haet gründ.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

ich wett bald tauchet da ine videos uf wie schön de iran doch isch (naturmässig ischerdas) und wie starch d bevölkerig doch ihri regierig schätzt. :groel:

übrigens chunt min urgrosspapi vo döt.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Xinobrax2 »

thaeye hat geschrieben:ich wett bald tauchet da ine videos uf wie schön de iran doch isch und wie starch d bevölkerig doch ihri regierig schätzt. :groel:
Das ergit grad überhaupt kein Sinn, aber vilicht machis glich na nur um z luege ob du denn mit Videos konterisch wo zeiged warum mer de Rohani stetti stürze...nachdem mir üs druff geinigt hend, dass sich de Weste nid sötti imische.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

jetzt machts kein sinn meh, aber de kenfm chunt bald!

ich seg alles weg us dene regione. das isches. europa konzentriere uf wirtschaft, mir muend china und de usa konter geh, ansonste simer bald weg vom fenster und zwar deftig (mir chönd den evtl. na es paar roboterteili fürd chinese zämäbaue wenns guet chunt für 1frangfüzg und sind chli museum für urlaubsreise (so ala weisch das isch mal die "alt welt" gsi). und jetzt muemer sogar konzessione igah won ich au nöd will. um das z leiste ufhöre mit armuetsmigration, sondern suuber gstürti iwanderig. natürli chame au armi ufneh aber alles in masse.

das söll nöd heisse das mir de weg gfallt, aber es gat nöd anderst. ansonste wirds wirtschaftlich und au kulturell innerhalb vo europa zu schwierige verwerfige choh.
Zuletzt geändert von thaeye am 16 Mai 2018 18:39, insgesamt 4-mal geändert.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Xinobrax2 »

thaeye hat geschrieben:jetzt machts kein sinn meh, aber de kenfm chunt bald!

Quelle


Wobi...ne....da segeds eher s Gegeteil. S isch verwirrend.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

spannende typ. und nei nöd bös neh, de kenfm macht sini sach und die macht er guet. bin froh gits lüüt mit alternative stimmene.
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Moff »

thaeye hat geschrieben: frag a dich, wenn d palästinener kei lüüt a dgrenze schicke würdet, würs den toti geh? wür israel d palästinenser stürme?
ja natürlich, gwalt finde ja ned nur ade grenze statt. wie gseit, paläschtina isch zumene grosse teil vo israelische truppene besetzt. israel het also scho längschtes palästina gstürmt.
und die schikaniered und ermorded au gern mal paar lüt ide dörfer det. alles natürlich im uftrag vode terror bekämpfig.
so stories ghört mer ja immer. im lebensrum wo israel will wohned ja paläschtinenser, die müend vetribe werde. grad chürzlich hets doch die story geh vo dem meitli wo en israeli gorfiget het nachdem sie ihrem cousin es gummigschoss is gsicht gschosse händ.
https://www.theguardian.com/world/2018/ ... th-assault" onclick="window.open(this.href);return false;
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot], Google [Bot] und 34 Gäste