E3 2018

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: E3 2018

Beitrag von zeromeier »

LuiStyle hat geschrieben:Ich find dä PC hät s‘renne gmacht sehr gueti präsentation ohni viel blabla, defür mit viel gueti Gametrailer :1thumb:
Was chund ufm Rächner?
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: E3 2018

Beitrag von Bejita »

I gloube z Inträsse vo PC Games und PC im augemeine are E3 isch maximau bi 0%
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2712
Registriert: 06 Okt 2010 21:37
Wohnort: Überall und nirgends
Kontaktdaten:

Re: E3 2018

Beitrag von LuiStyle »

zeromeier hat geschrieben:
LuiStyle hat geschrieben:Ich find dä PC hät s‘renne gmacht sehr gueti präsentation ohni viel blabla, defür mit viel gueti Gametrailer :1thumb:
Was chund ufm Rächner?
Es git verschiedeni games wo mir passet z.b Neo Cab, Hunt: Showdown, The Forgotten City und no chlini Hersteller z.b Noita, Two Point Hospital.

@ Bejita

Mir interessiert zu 100% au dini meinig nöd zum PC. Sone billigi usred :P
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: E3 2018

Beitrag von Bejita »

LuiStyle hat geschrieben:
zeromeier hat geschrieben:
LuiStyle hat geschrieben:Ich find dä PC hät s‘renne gmacht sehr gueti präsentation ohni viel blabla, defür mit viel gueti Gametrailer :1thumb:
Was chund ufm Rächner?
Es git verschiedeni games wo mir passet z.b Neo Cab, Hunt: Showdown, The Forgotten City und no chlini Hersteller z.b Noita, Two Point Hospital.

@ Bejita

Mir interessiert zu 100% au dini meinig nöd zum PC. Sone billigi usred :P
Was für ä usred? :lol:
Das isch e Tatsach, villech jedä 1000d Bsuecher geit a die Mäss um PC Games Achündigunge z gseh. Es geit ar E3 näbst neue Games ( 99% uf dä Konsole ) um d Sony, Nintendo und MS PK's und Rivalität. Ig ha i keim einzige Forum gseh das öber es hype topic zu PC Akündigunge oder Grücht macht.
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2712
Registriert: 06 Okt 2010 21:37
Wohnort: Überall und nirgends
Kontaktdaten:

Re: E3 2018

Beitrag von LuiStyle »

Du wenns die PC Show machet gits au en Märt suscht würdets nöd mache. :-D
Du für spezielli Games isch dä PC scho besser als Konsole.
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: E3 2018

Beitrag von geosnow »

sie sölled diä games uf em mac bringe.
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14751
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
Kontaktdaten:

Re: E3 2018

Beitrag von evo »

Mac isch für lüt wo gärn in marketingfalle trampe.

„Ja waisch i schaff halt viel mit grafik und so. Da isch mac viel besser“

Ja äuä? Tumm nur das die ganz adobe design suite (also die programmgruppe wo zu 99% zum erstelle vo graphishem material verwändet wird) uf PC tupf genau glich isch.
Sölle doch wenigstens zuega dass marketing opfer sin. Und denn wänns no game druf, eieieieiei
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: E3 2018

Beitrag von Xinobrax2 »

Fairerwis setmer ev. na dezue sege, dass d Windows User ebefalls Marketing-Opfer sind. Nur verhandlet Microsoft halt direkt mit de Hersteller und Verchäufer.

Di offene Engines unterstützed bereits OpenGL oder sogar Vulkan. In Zuekunft wird sich das au na bi de grosse Studios etabliere und denn laufed die Spili au unter OSX und Linux.
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: E3 2018

Beitrag von Moff »

isch Windows nöd die bescht Option zum pc game im Moment :?:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: E3 2018

Beitrag von Master(G) »

:kicher:


aso bi mier lauft alles super und beschtens mit win10... bruche nix anders, wüsst ned wieso.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
falagar
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1530
Registriert: 16 Apr 2008 12:57
Wohnort: Visp
Kontaktdaten:

Re: E3 2018

Beitrag von falagar »

Sälbst mit schlimmstu Problem isch Windows immernu die best Option ver gaming. Die allermeiste grosse games giz nur uf Windows.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: E3 2018

Beitrag von Xinobrax2 »

Moff hat geschrieben:isch Windows nöd die bescht Option zum pc game im Moment :?:
Doch...

...allerdings lit das weniger am Windows an sich, sondern eher am DirectX und das isch nunmal son proprietäre Microsoft Shizzle. Unreal, Unity, Source 2 usw. chönd aber au OpenGL und teilwis au scho Vulkan. Darum sind Indie Titel wo uf dene Engines basiered au viel öfters für Linux und OSX verfüegbar. Technisch wäri das alles machbar...di grosse Studios hend nur kei Lust iri eigne Engines wege somne chline Markt umzschribe...aber das chänti sich in Zuekunft (5 Jahr +) mit Vulkan durchus ändere.
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: E3 2018

Beitrag von Moff »

wieso ischmer denn es Marketing opfer wennmer uf pc spielt? wenns die bescht Möglichkeit isch? vo welem markting überhaupt?
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: E3 2018

Beitrag von Xinobrax2 »

Wemer en PC mit Windows chauft zum zocke, denn ischmer keis Marketing Opfer...aber di überwiegend mehrheit chauft sones Ding für Email, Browser und Office...und DAS sind Marketing Opfer. Wie gseit sind aber nid d User s primäre Ziel vom Marketing, will Microsoft bereits en Ebeni höcher asezt.

Wäri das nid eso, denn heti Windows nid sone breiti Userbasis und wenn si die nid hetted, denn wäri Windows für d Spielentwickler au nüm witer interessant. S isch chli en Tüfelschreis...
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: E3 2018

Beitrag von The Sheep »

Xinobrax2 hat geschrieben:
Moff hat geschrieben:isch Windows nöd die bescht Option zum pc game im Moment :?:
Doch...

...allerdings lit das weniger am Windows an sich, sondern eher am DirectX und das isch nunmal son proprietäre Microsoft Shizzle. Unreal, Unity, Source 2 usw. chönd aber au OpenGL und teilwis au scho Vulkan. Darum sind Indie Titel wo uf dene Engines basiered au viel öfters für Linux und OSX verfüegbar. Technisch wäri das alles machbar...di grosse Studios hend nur kei Lust iri eigne Engines wege somne chline Markt umzschribe...aber das chänti sich in Zuekunft (5 Jahr +) mit Vulkan durchus ändere.
Bisch sicher? Mich dünkt dass sie auf Konsole verhältnismässig zur Hardware sogar besser laufe. Aber Konsole münd mit dütlich schwächerer Hardware uscho als de PC, sunscht würd sichs nit rächne für de Härsteller. Und da langets denn ebe doch nit ganz mit me aktuelle Gamer PC mitzhalte.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: E3 2018

Beitrag von Xinobrax2 »

The Sheep hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:
Moff hat geschrieben:isch Windows nöd die bescht Option zum pc game im Moment :?:
Doch...

...allerdings lit das weniger am Windows an sich, sondern eher am DirectX und das isch nunmal son proprietäre Microsoft Shizzle. Unreal, Unity, Source 2 usw. chönd aber au OpenGL und teilwis au scho Vulkan. Darum sind Indie Titel wo uf dene Engines basiered au viel öfters für Linux und OSX verfüegbar. Technisch wäri das alles machbar...di grosse Studios hend nur kei Lust iri eigne Engines wege somne chline Markt umzschribe...aber das chänti sich in Zuekunft (5 Jahr +) mit Vulkan durchus ändere.
Bisch sicher? Mich dünkt dass sie auf Konsole verhältnismässig zur Hardware sogar besser laufe. Aber Konsole münd mit dütlich schwächerer Hardware uscho als de PC, sunscht würd sichs nit rächne für de Härsteller. Und da langets denn ebe doch nit ganz mit me aktuelle Gamer PC mitzhalte.
Für Priis/Leischtig gits nüt bessers als Konsole...isch scho so...

Bim PC isch s OS und d Grafik Library aber scho au relevant. Am beste gsetmer das bi de Spiel vo Valve. Det hesch en Entwickler wos würklich ernst meint mit Multiplattform und sowohl Ressource bi DirectX als au bi OpenGL und Vulkan investiert...und siehe da, d Valve Spiel laufed unter Linux schneller als uf Windows.
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: E3 2018

Beitrag von Moff »

The Sheep hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:
Moff hat geschrieben:isch Windows nöd die bescht Option zum pc game im Moment :?:
Doch...

...allerdings lit das weniger am Windows an sich, sondern eher am DirectX und das isch nunmal son proprietäre Microsoft Shizzle. Unreal, Unity, Source 2 usw. chönd aber au OpenGL und teilwis au scho Vulkan. Darum sind Indie Titel wo uf dene Engines basiered au viel öfters für Linux und OSX verfüegbar. Technisch wäri das alles machbar...di grosse Studios hend nur kei Lust iri eigne Engines wege somne chline Markt umzschribe...aber das chänti sich in Zuekunft (5 Jahr +) mit Vulkan durchus ändere.
Bisch sicher? Mich dünkt dass sie auf Konsole verhältnismässig zur Hardware sogar besser laufe. Aber Konsole münd mit dütlich schwächerer Hardware uscho als de PC, sunscht würd sichs nit rächne für de Härsteller. Und da langets denn ebe doch nit ganz mit me aktuelle Gamer PC mitzhalte.
mini frag isch gsi, öbs OS Windows die bescht Option isch zum pc zocke.

pc vs. Konsole isch es ganz anders Thema.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: E3 2018

Beitrag von geosnow »

falagar hat geschrieben:Sälbst mit schlimmstu Problem isch Windows immernu die best Option ver gaming. Die allermeiste grosse games giz nur uf Windows.
ha gmeint Nintendo hät die gröschte GAmes. :groel:
falagar
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1530
Registriert: 16 Apr 2008 12:57
Wohnort: Visp
Kontaktdaten:

Re: E3 2018

Beitrag von falagar »

Was schnurrsch? Installiersch dü Nintendo OS ufem PC oder was?
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: E3 2018

Beitrag von geosnow »

es gaht drum, obs s windows zum zocke wichtig isch, um die gröschte titel zspiel.

mini ussag isch rhetorisch gxi, will die gröschte titel chömed ja niä uf pc.

ergo, pc = irelevant.

sorry, minecraft zelt nöd. :briegge:
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: E3 2018

Beitrag von Xinobrax2 »

Ich spile uf mim PC NES, SNES, Virtual Boy, N64, Gamecube, Wii, Wii U, Game Boy, Game Boy Color, Game Boy Advance, Nintendo DS und Nintendo 3DS.

Ergo, PC = relevant
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14751
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
Kontaktdaten:

Re: E3 2018

Beitrag von evo »

I spiele league of legends ufem pc.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: E3 2018

Beitrag von Master(G) »

ich spiele MAME ufem PC... plus tue ich alli konsole games wo ich liebä nachem durespiele verchaufe und holi mir steam/pc version zum archiviere. beschti version und so! min pc isch mis game-archiv. ergo isch er relevant! :kicher:

uf konsole bhalti nur exklusives...
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14751
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
Kontaktdaten:

Re: E3 2018

Beitrag von evo »

Dr pc isch eifach nur geil. Besti performance, meiste exclusivs, oft besti version bi multiplattform, gröscht flexibilität bir wahl vom inputgrät, wie dr masa seit best archiv, best für multimedia. Nur zum sammle isch nit so cool.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: E3 2018

Beitrag von geosnow »

pc. Bild

:kicher:

windows. sorry. nöd pc.

weg dem isch Nintendo trotzdem de gröscht einzel Spiiliproduzent.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 55 Gäste