PC Master Race

In den Weiten der Galaxie: Technik!

Moderatoren: Master(G), Mr Burzel

Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31689
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von feeshlee »

also bi beidne links gahts ehner richtig CPU=AMD GPU=NVidia
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von BrainBug »

feeshlee hat geschrieben:Was isch im Moment dä gschiider Ahsatz?
- Intel / NVidia
- Intel / AMD
- AMD / AMD
- AMD / NVidia

Dänn wänn ca. 1.5K bis 2K in CPU, GPU, Mobo, RAM wotsch investiere?
jetzt kaufe is saublöd.

CES-ankündigunge abwarte und dann schaue.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Vyse »

Neui Chischte gits bim Cyberpunk 2077 Release
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31689
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von feeshlee »

Vyse hat geschrieben:Neui Chischte gits bim Cyberpunk 2077 Release
das isch ebe au min hindergedanke gsi :kicher:
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Vyse »

Jup :-D So langsam, langsam sich mal ahfah orientiere. sGhüüs hani scho mal uusgwählt aber dä Rescht hät no Ziit.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Acid »

Isches eigentlich absolut bescheuert, en Fertigä PC z chaufä? Oder gits gwüssi womer durchus chan Poschtä ohni Fehler zmachä? (zb. d Digitecs, oder diä Joule Performance oder so...will diä Ghüüs händ womer villicht au suscht chauft hani denkt...oder denn e workstation vomene Hersteller selber bstellä...).
Ich han ebä kei grossi Ahnig, han eimol i Mim Lebä einä zämäbaut, und das isch scho ewig her. Weiss nid was sich gänderet hed, und öbmer ähnlich öpis usäholt wemers eifach 0815 zämästeckt, wiä wenn das d Fachlüt mached, mit irgendwelche Pastene und alles ufenand abstimmt etc. pp.

Brücht ebä nöchschtens glaub au mol wieder e richtigi Chischtä. Zwar nid zum Game, aber glich einigermassä Grafisch aspruchsvolli Awendigä (Photo Video hauptsächlich)...det liggi ebä au chli zwüsched em Züg...s meischtä wo kei Bürocompis sind zum Chaufä (was unterpowered wäri), sind entweder spezifischi Gamer Chischtä, oder denn wenns in richtig Workstation gohd denn schnell mol sehr sehr Tüür.

Ich hätti au gern thunderbolt (wases interessanterwiis fascht gar nid gid) und oder 10Gbit Ethernet (gid es recht tüürs Motherboard wo beides sogar scho integriert wäri...chöntmer aber jo au mit Chartä Nohrüschtä, wenns denn de Reschst vo de Konstellation zuälohd), und halt Speicher bzw. d Möglichkeit det au spöter nochli chönä uszbaua ordentlich Ram und so...und schön wärs wenn de Siech nid all zu viel Lärm macht, aber halt so wit wiäs gohd...do spillt jo glaub d Wahl vom Ghüs echli e Rollä, wenni das richtig gseh?

Wiä findetmer z.B. usä weli Grafikchartä? Also au wemer jetzt scho wüssti, z.B. en RTX2070...denn gits jo no x verschiedeni Modell wo für mich schwierig z beurteilä isch was userdem Priis sich genau unterscheidet...wohl sind diä eintä chli Besser oder chli ruhiger, oder chli länger nid z heiss oder... ...gits do irgendwo e gueti Übersicht?
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Mastler(P) »

bi scho es wihli nüm uf en laufende was dä märt agaht, aber im digitec findsch scho baar gueti pc's. sichermal meh als zb. im interdiscount.
wenn aber intesiv grafisch schaffsch, vorallem mit video, muesch wahrschinli trotzdem no eh separati charte und eventuell au ram chaufe damits besser lauft.

allgmein mousch dich halt dri läse, wenn nöd druss chumsch. reviews und verglich ini zieh. :idea:
Bild
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von BrainBug »

Acid hat geschrieben:Isches eigentlich absolut bescheuert, en Fertigä PC z chaufä?
wenn de nid so ungeschickt bist, dass de Gefahr läufst en schraubezieher in deinem auge zu versenke, dann: JA :-D
BrainBug hat geschrieben:
feeshlee hat geschrieben:Was isch im Moment dä gschiider Ahsatz?
- Intel / NVidia
- Intel / AMD
- AMD / AMD
- AMD / NVidia

Dänn wänn ca. 1.5K bis 2K in CPU, GPU, Mobo, RAM wotsch investiere?
jetzt kaufe is saublöd.

CES-ankündigunge abwarte und dann schaue.

so CES is um. AMD hat mal wieder ne Marketing katastroph abgeliefert. es gibt aber starke indikatione, was man in bis zum sommer noch von dene erwarten kann. und das is auf der GPU-front: nüd (die angekündigte Radeon VII / Vega 2 karte ist viel zu teuer). und 3rd gen Zen CPUs werden wohl ziemlich geil. allerdings werden die wohl frühsten zum 25. Firmen Jubiläum im Mai erscheinen. evtl. auch erst im juli. die nächsten GPUs (Architektur Navi, darauf werden wohl auch die neue konsolen basieren) kommen, dann wohl frühestens im herbst und werden wohl anfangs nur midrange sein (d.h. zu dem zeitpunkt dann vermutlich performance in der größenordnung von ner RTX2070 für deutlich weniger geld).

das heisst, wenn de fishli seinen 2000 stutz PC jetzt bauen will, sollte er mit ner rtx 2080 und 8700K, 9700k oder 9900k (passt dann nid mehr ganz ins Budget) gut bedient sein. wenn er bis sommer wartet, könnte er ne bessere CPU perfomance für halbes geld bekommen.


und alle ufbasse: beim Gehäuse kann man im Highend Segment ne menge falsch machen. wenn das die wärme nid anständig abführt (sieht man häufig bei glasgehäusen und kompakten Formfaktor), kann das mächtig die perfomance verkrüpeln und ihr hättet gleich die billigere Hardware nehmen können.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Vyse »

Ich liebäugle starch mit däm Ghüüs.
Corsair 280X RGB
Dateianhänge
null-H-002.xxl3.jpg
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von BrainBug »

Vyse hat geschrieben:Ich liebäugle starch mit däm Ghüüs.
Corsair 280X RGB
kann ich nid zu sage. der markt für gehäuse is relativ undurchsichtig für mich. glaub als daumenregel kann man sage, dass gehäuse, die es glas vor den front intake-ventilatore habe, tedenziell kritisch sind. glas side panels sind an sich erstmal kein problem. von dem her nehm ich an, das corsair gehäuse is eins der besseren. aber die Einschätzung basiert einzig auf der mesh-front. kritisch sind wie gesagt auch gehäuse mit wenig volumen. also ufbasse wenn ihr high perf aus nem kleinen formfaktor wollt.


der typ macht noch oft gehäusetests: https://www.youtube.com/user/GamersNexus" onclick="window.open(this.href);return false;
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Vyse »

Jup, churz mal Reviews ahglueged, säg nöd supersuper aber ganz ok. Design isch mier wichtiger als Funkion :oops:
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Astroboy
Cowboy
Cowboy
Beiträge: 3126
Registriert: 04 Aug 2009 12:29
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Astroboy »

Denn gits nur eis: Fractal Design.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Xinobrax2 »

Die Corsair RGB Fans findi na cool. Vo dene hani mir letschti au mal es paar gönnt...
pc.png
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Vyse »

En uuhere Maschine, schgeil. Hät vom Design chli was 70er Rerto-Future mässigs.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Acid »

BrainBug hat geschrieben:
Acid hat geschrieben:Isches eigentlich absolut bescheuert, en Fertigä PC z chaufä?
wenn de nid so ungeschickt bist, dass de Gefahr läufst en schraubezieher in deinem auge zu versenke, dann: JA :-D
Also Schruubäziäher hani Oft i de Hand, meischtens eifach bitz gröbber oder grad e Maschinä lol...
Nei ich glaub es isch ehnder e bitz en Ufgab für mich usäzfindä was dassi alles Bruch, und was vo welem, und was das zämapasst...han bis jetzt nonig mol entgültig usägfundä öb ich nid doch ehnder Workstation Züg brüücht, oder ob e Gamerchartä denn nid doch vil meh chan für de Priis...möcht jo au nid umsverreckä Gäld usem Fänschter werfä.
Ich weiss nur so sachä, woni gar nid gross d Wahl schiin zha...z.B. bruchi en Computer, und nid en farkling Zimmerbelüchtig. Aber nimm a mer mues das Züg jo nid Aha wemer nid will.

Also z.B. mit so öpis verchrüpplet mer sich denn grad d Leistig vom Züg womer dri steckt? https://www.digitec.ch/de/s1/product/be ... Ids=76-524" onclick="window.open(this.href);return false;
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von BrainBug »

Acid hat geschrieben: Nei ich glaub es isch ehnder e bitz en Ufgab für mich usäzfindä was dassi alles Bruch, und was vo welem, und was das zämapasst...
könne mir ja für dich machen :idea:




edit: die Gefahr, dass de en mismatch von verschiedener Hardware hast, is bei nem Fertigprodukt glaubs viel größer.
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31689
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von feeshlee »

ghüüs blibt mer es wiili erhalte...
tt core x9: https://www.thermaltake.com/Chassis/Cub ... design.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Benutzeravatar
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
Beiträge: 22619
Registriert: 05 Mär 2002 16:45
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Reinforced »

geils ghüüs aber usplatzgründ nüt für mich :(
3DS Gamertag:
Reinforced
3668 - 7842 - 9771
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31689
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von feeshlee »

Reinforced hat geschrieben:geils ghüüs aber usplatzgründ nüt für mich :(
platzgründ händ mi mal en highend graka brötlet oder fucking shuttle scheiss-pseudo-gamer-barebones.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Benutzeravatar
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
Beiträge: 22619
Registriert: 05 Mär 2002 16:45
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Reinforced »

feeshlee hat geschrieben:
Reinforced hat geschrieben:geils ghüüs aber usplatzgründ nüt für mich :(
platzgründ händ mi mal en highend graka brötlet oder fucking shuttle scheiss-pseudo-gamer-barebones.
naja en normale Tower het au einigermasse gnueg platz aber idr breiti wirds eher zum problem
3DS Gamertag:
Reinforced
3668 - 7842 - 9771
Benutzeravatar
NRG
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 395
Registriert: 07 Nov 2010 00:33
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von NRG »

Ende Dez. hamer en neui Chischte baut zum Schaffe und Gaming. Vorgabe sind gsy Linux und 1080p Gaming unter 1000 Stutz.
AMD Ryzen 7 1800X (8 core/16 Threads) mit Sapphire Radeon RX580 4GB (langt mal no locker für 1080p) und Samsung Evo 500GB SSD (M2 abr ohne NVMe, da bruchi nöd),
Asus B-450-F Mobo (wäg em Intel-I211-Netzwerkchip, git nie Triiber-Problem uf Linux) und 16GB RAM 3200Mhz vo Corsair (Vengeance LPX), ebeso vo däne es RM550X Netzteil. Ghüüs isch es Silverstone Raven RVX01, supergünstig, kompakt, gueti luftabfüehrig vo une nach ufe und finds stylisch in Schwarz/Rot. Installation vom Arctic Cooler CPU-Küehler isch abr es uhuere umechnüüble gsy und all 3 Case-Fans im Bode händ en Stromkabel-Verlängerig bruucht. :eek2:
:-D Guete gmacht, CPU und GPU hani abr Neu ufem Occasionsmärt gfunde.
Benutzeravatar
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
Beiträge: 22619
Registriert: 05 Mär 2002 16:45
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Reinforced »

jetzt also doch kei PCI 4.0 support meh für <X570er boards ? :(

https://www.tomshardware.com/news/amd-g ... 40085.html" onclick="window.open(this.href);return false;
3DS Gamertag:
Reinforced
3668 - 7842 - 9771
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von BrainBug »

Reinforced hat geschrieben:jetzt also doch kei PCI 4.0 support meh für <X570er boards ? :(

https://www.tomshardware.com/news/amd-g ... 40085.html" onclick="window.open(this.href);return false;
schnell noch s aktuelle bios runterlade :lol:
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von BrainBug »

gibt aber wirklich grad nid viel gründ warum man das brauch. außer die neuste Generation NVME SSDs.
Benutzeravatar
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
Beiträge: 22619
Registriert: 05 Mär 2002 16:45
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Reinforced »

im herbst soll ja nochmals was neues kommen von AMD oder? Warten kann man immer aber das X570er Board ist schon ein murks...
3DS Gamertag:
Reinforced
3668 - 7842 - 9771
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 15 Gäste