Tami - Ricardo isch sooooo scheisse.....

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Re: Tami - Ricardo isch sooooo scheisse.....

Beitrag von agestuffer »

DeftOne hat geschrieben:Nebeteme Arschtritt vo ricardo gegeüber gwüsse Verchäufer jetzt au no e Top neus Design. :lol:

Also wemmer sich ricardo mal wieder aluege will, söt mer da so abm 22. Februar gönne. Alles wird besser. :1thumb:
Was isch am 22. Februar... Höret ändlich uf mit dem Bullshits woas am Laufmeter produziered.... Du glaubsch nid, ich tue ja dem Kundendienst sehr sehr sehr hüüfig uf de Sack gha... Und was da amigs für Antwortä überchunsch, da verrecksch eifach.... De eint schriibt das, de ander das, denn schriibets wider Copy Paste, denn wieder en Stuss hoch 3.... Und äbä, zNeuä Design... Ich glaub die hend kei einzigä Punkt besser gmacht als dazumal 2005 wos no geil gsii isch
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
DeftOne
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2015
Registriert: 02 Nov 2010 16:18
Kontaktdaten:

Re: Tami - Ricardo isch sooooo scheisse.....

Beitrag von DeftOne »

Abm 19.2 wirds eifach sehr viel Agebot weniger uf ricardo ge unter anderem au vo mir. Denk die wo die änderig am härteste treffe wird bin unter anderem i, de classicgamestore und de MZ-Shop. Mer dörf eifach nüm so viel online stelle wie im Moment und da es ja be dene beide wo i gnennt ha au nöd viel besser lauft als be mir, sie aber ebefalls sehr viel online hent wie au i, sinds halt so die 3 wo am meiste unter dere Änderig schade nehmet.

Es wird sicher au Lüüt usserhalb vom Gaming-Bereich treffe, aber de Gaming-Bereich isch ja de einzig, wo für mi wichtig isch. Cha si, dass i no paar anderi Grossabüter übersehe ha, aber da sind halt die womer ufgfalle sind. Ob de Konsolekost au devo betroffe isch, weiss i nöd. I weiss es au be de andere beide nöd, aber isch zumindest mini Vermuetig. Aber effektiv gseh wird mers ja denn am 19 / 22. Februar.

Wieso i da au eifach so offe da schriebe cha. Wils au uf de Siite so staht:
Mit der Gebührenumstellung und dem Wegfallen der Einstellgebühren kannst du neu Angebote kostenlos einstellen. Die Limite bei der Anzahl laufenden Angeboten soll eine Überflutung der Kategorien und auch eine Überlastung der Plattform verhindern.

Grundsätzlich liegt die Angebotslimite bei 100 gleichzeitig laufenden Angeboten. Auf Anfrage kann die Angebotslimite natürlich gerne erhöht werden, wenn die folgenden Kriterien erfüllt sind:

1. Die bestehende Limite wird ausgeschöpft.
2. 10% oder mehr der inserierten Artikel werden innerhalb von 30 Tagen verkauft.
3. Die AGB und die Verbotsliste werden eingehalten.

Wenn du deine Limite erreicht hast, erscheint beim Einstellen eines Angebotes die Meldung, dass dein Mitgliederstatus es aktuell nicht erlaubt, zu verkaufen. Bitte wende dich in diesem Fall an
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Re: Tami - Ricardo isch sooooo scheisse.....

Beitrag von agestuffer »

Das gilt aber nur für Privati Aabieter.... Oder?
Denn muesch halt Gwärblich machä......

Meinsch die tönd am 19 wirklich eifach alli dini Auktionä löschä... Glaubi fascht nid....

Darf mal fragä Defti - wie tuesch Du dini Auktion reaktivierä... Masch ja sicher au über de Assistänt.
Hesch für jedes vo dinä aagebot en Vorlag gmacht. Was machsch wenn 10 x reaktiviert hesch. Oder machsches mit Excel und so ufäladä?

Chaschmer au gärn per PM antwortä.. Viili d inä interessiert das wohl nid so
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
DeftOne
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2015
Registriert: 02 Nov 2010 16:18
Kontaktdaten:

Re: Tami - Ricardo isch sooooo scheisse.....

Beitrag von DeftOne »

agestuffer hat geschrieben:Das gilt aber nur für Privati Aabieter.... Oder?
Denn muesch halt Gwärblich machä......

Meinsch die tönd am 19 wirklich eifach alli dini Auktionä löschä... Glaubi fascht nid....

Darf mal fragä Defti - wie tuesch Du dini Auktion reaktivierä... Masch ja sicher au über de Assistänt.
Hesch für jedes vo dinä aagebot en Vorlag gmacht. Was machsch wenn 10 x reaktiviert hesch. Oder machsches mit Excel und so ufäladä?

Chaschmer au gärn per PM antwortä.. Viili d inä interessiert das wohl nid so
agestuffer
I bi als gwerbliche be ricardo. Es trifft also ALLI. De Konsolekost am eheste nöd, wil er ja a sich scho de best Umsatz im Gaming het. Aber i weiss es be ihm nöd, wie es be ihm witergaht. Isch natürli arschig, dass all Schwizer dadurch schade nehmet und de einzig Dütsch witermache cha wie bisher. Aber da wär halt denn de Entscheid vo ricardo. Die Regelig wird ufjedefall duregsetzt am 19.2. egal wer es isch. Es cha au si, dass de Konsolekost abm 19. genauso viel dine het wie i.

I machs amel je nachdem wie guet was lauft. Memal isch de Assistent extrem verzögeret. Denn gang i eifach uf die nicht verkaufte Artikel und markiere all 100 und reaktiveres. Da mach i eigentli alles selber ohni irgendwelchi Programm.

Wenn bem Assistent halt 200 oder 100 glichzitig azeige lo wötsch, wird er memal extrem langsam zumindest be mir. Da bevorzuge i amel di normal ricardo siite.

Da ich sicher nöd de best Weg defür wähle, wird sich wohl niemert e bispiel a mir neh. :lol:
Aber i mag halt s simple und da isch für mi am simpleste. Isch ja amel au nur e Sach vo 5-10 Minute bis mer alles so reaktiviert het.
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Re: Tami - Ricardo isch sooooo scheisse.....

Beitrag von agestuffer »

DeftOne hat geschrieben: Die Regelig wird ufjedefall duregsetzt am 19.2. egal wer es isch. Es cha au si, dass de Konsolekost abm 19. genauso viel dine het wie i
Bini mal gspannt. Hesch den es schriibä übercho wo das dinnästaht.. Sones Art Ultimatum?
Ich frag mich schon warum das Ricardo macht. Isch doch guet viil Züügs uf de Plattform ha oder warum tönds es jetzt plötzich beschränkä..
Also, luegemer mal..... Ich vrfolgts halt nid so, mich betriffts au nid - tuesches bitte da inä postä denn chömmer wiiiter über Ricardo läschterä
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
Doraemon
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 646
Registriert: 25 Jul 2018 07:02
Kontaktdaten:

Re: Tami - Ricardo isch sooooo scheisse.....

Beitrag von Doraemon »

Ig bi aus private uf Ricardo und mir hei si ersch grad d Limite ufeta uf 450 Agebot. Und mir heisi gseit solang me jede Monat ca 10 % vo de Agebot verchouft (auso i mim Fau 45 Sache) de isch aues OK. Wemme natürlech nume unverchöifleche Schund het oder ds tür isch ja denn düesi eim zrügstuefe. Achtung, i wot dermit nid säge dass das uf Euch zuetrifft. :-D
22nd century robot cat

Doraemon loves Dorayaki!
Benutzeravatar
DeftOne
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2015
Registriert: 02 Nov 2010 16:18
Kontaktdaten:

Re: Tami - Ricardo isch sooooo scheisse.....

Beitrag von DeftOne »

agestuffer hat geschrieben: Bini mal gspannt. Hesch den es schriibä übercho wo das dinnästaht.. Sones Art Ultimatum?
Ich frag mich schon warum das Ricardo macht. Isch doch guet viil Züügs uf de Plattform ha oder warum tönds es jetzt plötzich beschränkä..
Also, luegemer mal..... Ich vrfolgts halt nid so, mich betriffts au nid - tuesches bitte da inä postä denn chömmer wiiiter über Ricardo läschterä
agestuffer
Joa, am 12.2.2019 han i mitbecho, dass die Regelig abm 19.2.2019 duregesetzt wird. :lol:
I wör ja behaupte, da die komische Änderige all nach de übernahm vo Tamedia cho sind mit de 9% Gebühre uf alles etc. es mit dene irgendwie zämehängt.

Und joa, da mit viel guete Sache online ha, han i au immer so gseh, aber jetzt mit dere Regelig isch da halt nüm möglich. Es isch au absolut bescheuert. Rein theoretisch, chönnsch du ja denn für 1 Fr. jewils Karton verchaufe, 1000 Lüüt chaufet der die Kartons amel ab. Scho hesch wieder e Limite vo 10'000. hesch ja 10% erreicht. Es isch halt i dem Sinn au dumm, wil nöd jede Bereich glich lauft. I mim umchehrschluss wör da heisse, dass i eigentli abgseh vo Playstation und Mega Drive nüt meh söt be ricardo dine ha. Wil Playstation a sich für mi am beste gloffe isch. Aber i ha ja gern au amel au Sega, PC Engine, SNK und Nintendo drin gha, wil i finds wichtig und da isch ja de Unterschied vo eBay zu ricardo. Dass es e grossi Uswahl ufere Plattform brucht. Wemmer nie was findet für Sega Saturn, denn fangt mer a uf ebay luege. Oh und da lueg uf eBay hets da. Wieso söt i denn no bi ricardo chaufe, wenns döt niemert git, wo öpis verchauft für de Sega Saturn?

I ha glueget gha wo da mit dere Meldig cho isch. Es sind zu sebem Ziitpunkt 2100 Sega-Auktione dinne gsi. 550 devo sind vo mir. Mini Priise sind teilwiis uf oder tüüfer als eBay gsi. Es het nöd a mine Priise also glege. I stah hinter mine Priise.

I ha über all die Jahre hinweg i jedem Bereich mal guet mal weniger guet verchauft. Da isch immer vo Monet zu Monet andersch gsi. Es het kein Ziitpunkt i mim Verchauf ge, wo mer irgendwie het chönne absehe wie guet öpis lauft. Somit isch die Regelig für mi scheisse, wil i jetzt nüm alles jederziit abdecke dörf und cha. I ha versuecht da irgendwie zumene guete End zbringe, aber sie bestönt jetzt eifach uf die 10%.
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Re: Tami - Ricardo isch sooooo scheisse.....

Beitrag von agestuffer »

Was heisst hani mitbecho. Hesch es Mail übercho oder nid.... Hesches ja wohl kaum im Radio ghört oder.
Hesch mal mitem Chundädienscht gret? Wies tönd ja scho - nimä a hesch eifafch en 08/15 Antwort becho. 10% und das gilt jetzt, egal wer bisch!
Hent die keis Härz für Powerseller wie Dich?
Du äbä, ich find Ricardo scho siit Jahrä tumm - es wird immer tümmer..... Mit so Züügs vergraulets no die letschä Chundä
Aber wies bi Ricardo ja so isch.. eventuell chömets denn schnell wieder uf anderi Reglä zrugg.....

Wie bim Porto. Es ziitli Lang hesch bim Porto via neuem Verkaufsformular nix chönä iigä... Posttarfiä sind hinterleit gsii.
woni nachägfragt han wie gsehts denn us mit Paket chaufä, Kläbstreifä etc etc. das sind ja alles au chöschtä... Hends gseit
ich sell das ufs Produkt schla.. Porto siig nur no nach Posttarif möglich
Und siehe jetzt wieder... Chasch wieder anderi Beträg iighä
Ricardo het i minä Augä aktuell keis Konzept Es wird was gmacht ohni überleggä
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
DeftOne
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2015
Registriert: 02 Nov 2010 16:18
Kontaktdaten:

Re: Tami - Ricardo isch sooooo scheisse.....

Beitrag von DeftOne »

Sie hent eifach e Rundum-Mail a wohl alli wo meh als 100 Auktione dine gha hent. Nimm i mal a.
Und isch ja nöd so als ob i en krasse Reseller wär oder ähnlichs. I verchauf eifach alles wa dopplet isch. I bruch mini Games nöd i 10facher Usfüherig und chli was chunt ja doch immer wieder zu mir.

Naja, mal luege, wie alles letschendlich usechunt. Vilicht stieget ja mini Verchaufszahle au wieder und sust, find i immer e Möglichkeit.
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Re: Tami - Ricardo isch sooooo scheisse.....

Beitrag von agestuffer »

Stell das mal da inä oder schickmers uf agestuff@datacomm.ch
So züügs willi amigs gsee
Gruss
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
DeftOne
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2015
Registriert: 02 Nov 2010 16:18
Kontaktdaten:

Re: Tami - Ricardo isch sooooo scheisse.....

Beitrag von DeftOne »

Naja, da I nöd weiss, wer alles die Mail becho het, mach i da lieber nöd. Dass wa i gschriebe ha, isch offiziell so uf de Siite vo dem her hets au passt i de Thread.

I wart jetzt eifach mal ab, wie's witerlauft. Denk di nöchst toll Änderig isch e au scho wieder in Arbet. :lol:
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Tami - Ricardo isch sooooo scheisse.....

Beitrag von Herr Rossi »

Ich finde die 100er Begrenzig als Käufer e gueti Sach. Mal ehrlich, wer verchauft 20 Games innert 30 Täg wo 200 abietet?
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Re: Tami - Ricardo isch sooooo scheisse.....

Beitrag von agestuffer »

Herr Rossi hat geschrieben:Ich finde die 100er Begrenzig als Käufer e gueti Sach. Mal ehrlich, wer verchauft 20 Games innert 30 Täg wo 200 abietet?
Verstah jetzt dini Frag nid... wenn einä 200 Artikel drin het und i 30 Täg nid mind 20 Sachä verchauf denn machter was falsch.
Ich han im Schnitt 150 Sachä uf Ricardo und verchaufä ca 50 im Monet - also 30% würdi sägä....
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Tami - Ricardo isch sooooo scheisse.....

Beitrag von Herr Rossi »

Es isch eifach scheisse unübersichtlich wenn jede zwöit Händler so vil Stuff abietet. Bi settige chaufi denn genau nüt us dem Grund.
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Re: Tami - Ricardo isch sooooo scheisse.....

Beitrag von agestuffer »

Herr Rossi hat geschrieben:Es isch eifach scheisse unübersichtlich wenn jede zwöit Händler so vil Stuff abietet. Bi settige chaufi denn genau nüt us dem Grund.
Okay, keis Problem
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
sosh_85
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1668
Registriert: 13 Nov 2016 13:22
Kontaktdaten:

Re: Tami - Ricardo isch sooooo scheisse.....

Beitrag von sosh_85 »

Herr Rossi hat geschrieben:Es isch eifach scheisse unübersichtlich wenn jede zwöit Händler so vil Stuff abietet. Bi settige chaufi denn genau nüt us dem Grund.


ich gange uf verkäufer typ und setze de hacke uf privat und scho isch ricardo übersichtlich ;-)
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Tami - Ricardo isch sooooo scheisse.....

Beitrag von Herr Rossi »

sosh_85 hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:Es isch eifach scheisse unübersichtlich wenn jede zwöit Händler so vil Stuff abietet. Bi settige chaufi denn genau nüt us dem Grund.


ich gange uf verkäufer typ und setze de hacke uf privat und scho isch ricardo übersichtlich ;-)
Gits demfall kei Privatverchöifer wo >150 Artikel dinn hend?
sosh_85
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1668
Registriert: 13 Nov 2016 13:22
Kontaktdaten:

Re: Tami - Ricardo isch sooooo scheisse.....

Beitrag von sosh_85 »

Herr Rossi hat geschrieben:Es isch eifach scheisse unübersichtlich wenn jede zwöit Händler so vil Stuff abietet. Bi settige chaufi denn genau nüt us dem Grund.

setzisch de hacken uf privat und guet isch ;-)
de gsehsch im konsolekost sin stuff ou ned

gehts sicher ....aber grenze viel viel güsel us :-)
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Tami - Ricardo isch sooooo scheisse.....

Beitrag von Herr Rossi »

Okay. Zahle äbe lieber em ne Private chli meh statt eim wo massehaft War abietet. Persönliche Kontakt schätz i :)
Benutzeravatar
DeftOne
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2015
Registriert: 02 Nov 2010 16:18
Kontaktdaten:

Re: Tami - Ricardo isch sooooo scheisse.....

Beitrag von DeftOne »

Naja, es isch ja nöd jede Händler au unpersönlich. Usserdem gits au viel Privati wo eifach utopischi Priisvorstellige hent.

I ha ja au sehr viel dine, jedoch pfleg i zu mine chäufer meist en relativ guete Kontakt. Bi aber ja a sich au kein Lade.
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Re: Tami - Ricardo isch sooooo scheisse.....

Beitrag von agestuffer »

Ich bin also gar nid unpersönlich. Und die wo im Forum drin sind känned mich ja auh... Darum dörfed die immer gärn au alles usserhalb vo Ricardo chaufä zumänä sicher besserä Priis!

PS: Grad no was tumms zu Ricardo
Frühner hesch en gueti Ueberischt gha wenn hesch wellä Bewärtä. Alles schön innerä Liischtä uf einer Siitä.
Jetzt ghits das nüm. Jetzt muessmer jedi Bewärtig einzeln abghä, was natürlich bi Lüüt wo meh als 3-4 Sachä i d eWuchä verchaufed schnell mal ziitufwändig und muehsam wird.

Es schiint würklich soo, das Ricardo alli Verkäufer wo meh als 100 Sache hend wott looswärdä.
Wohl en Weniger isch Meh Strategie

agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Re: Tami - Ricardo isch sooooo scheisse.....

Beitrag von agestuffer »

Herr Rossi hat geschrieben:Gits demfall kei Privatverchöifer wo >150 Artikel dinn hend?
Doch, das ghits schono.... Wenn ja en gueti Umsatzquotä hesch, denn chasch au schnell wieder 300 + Artikel iistellä... DFrag isch eifach no wie lang! Ich gang devo uus das Ricardo irgendwenn au das no wird iischränkä (de Aaafang isch ja gmacht gemäss de uusag vom Defti)

agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Tami - Ricardo isch sooooo scheisse.....

Beitrag von Herr Rossi »

Pitsch, du widersprichsch dir. Einzeln bewerte isch persönlich, du findsch das doof. Entscheid dich!
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
Kontaktdaten:

Re: Tami - Ricardo isch sooooo scheisse.....

Beitrag von Acid »

agestuffer hat geschrieben: PS: Grad no was tumms zu Ricardo
Frühner hesch en gueti Ueberischt gha wenn hesch wellä Bewärtä. Alles schön innerä Liischtä uf einer Siitä.
Jetzt ghits das nüm. Jetzt muessmer jedi Bewärtig einzeln abghä, was natürlich bi Lüüt wo meh als 3-4 Sachä i d eWuchä verchaufed schnell mal ziitufwändig und muehsam wird.
Also meinsch du diä Sitä wo obä s Fäld hesch zum öpis schribä, und diä drü möglichkeitä (positiv, neutral und negativ), und denn unä chasch ahöcklä für weli dia Bewertig söll geltä?

ich han das also grad no geschter oder vorgeschter so gmakcht gha...
Benutzeravatar
DeftOne
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2015
Registriert: 02 Nov 2010 16:18
Kontaktdaten:

Re: Tami - Ricardo isch sooooo scheisse.....

Beitrag von DeftOne »

agestuffer hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:Gits demfall kei Privatverchöifer wo >150 Artikel dinn hend?
Doch, das ghits schono.... Wenn ja en gueti Umsatzquotä hesch, denn chasch au schnell wieder 300 + Artikel iistellä... DFrag isch eifach no wie lang! Ich gang devo uus das Ricardo irgendwenn au das no wird iischränkä (de Aaafang isch ja gmacht gemäss de uusag vom Defti)

agestuffer
Umsatz wird aber ja für ricardo no für de Verchäufer besser, es zählt nur no d Masse womer verchauft. Als Verchäufer chasch di mitm neue System im Grunde nur halte (wenn d Azahl istellbare Artikel bhalte willsch) wenn du sehr viel billig Züüg dine hesch. Denk du gisch mer ja recht, dass egal was für geile Stuff mer dine het, du bringsch nöd jede Tag e 150 - 200 Fr. Game weg (ussert du hesch x-fach MM X3, Rendering Ranger, Wild Guns etc., wo somit viel z günstig here ge wörsch), wenn du aber hauptsächlich e Sortiment hesch mit sotige Games, hesch verlore jetzt. Di einzig Möglichkeit isch, dass du sehr viel billig Züüg hesch zum Verchaufe, dass du au paar türeri Sache online bhalte chasch und die vilicht mal weg gönt.

Im Grunde bin i vo de Grossverchäufer also no am beste dra. Wil i mit PS-Stuff immer no viel billigi Sache dine ha. Aber sotigi wo sich uf Sega oder Nintendo gsetzt hent, werdet über churz oder lang verlüre und be ricardo useflüge, wil ihri Priise dementsprechend höcher sind als i mit mim PS-Stuff. Du chönntsch wohl mit dim GBA-Stuff au no guet punkte, wil GBA ja anschinend derziit en Boom het, wenn i so die letschte Auktione aluege vo ricardo-User. Es isch eifach dumm worde, tüüri Sache zha im Verchauf.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot], Kretinou und 39 Gäste