blu-ray problem

In den Weiten der Galaxie: Technik!

Moderatoren: Master(G), Mr Burzel

Antworten
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

blu-ray problem

Beitrag von Mastler(P) »

han mer serie boxe wo region A sind kauft. scheiss ps4 isch B......

arschloch regione, ha dänkt isch nüm wükli es thema.
was isch für mich jetz dä günschtigst weg zum die zluege. wüki es einzige ziel woni han.

externes drive per usb für 100.- guet gnueg und region frei?
player sind ja glaubs generell au ih dä region vom land wos chaufsch, oder?
wird uf jedefall nirgends erwähnt, au nöd uf hersteller site. ha baar stichprobe gmacht.

oder hät eper eh US ps4 pro und wott tüschle mit mir? :)
han mer fasch es interns drive für dä pc bstellt, aber denn gmerkt das es nöd aständig is ghüs passt.

ich wär mega froh um input. :(
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: blu-ray problem

Beitrag von Herr Rossi »

Ich ha e Sony BDP-S1700 dehei, de schpilt alles ab und choschtet nume 70.-
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: blu-ray problem

Beitrag von Mastler(P) »

und dä häsch da im lade kauft? du weisch scho das öppe 70% blu-rays weltwiit region free sind. häsch definitiv epis wo nöd reg B isch und es lauft?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: blu-ray problem

Beitrag von Herr Rossi »

Er isch per default uf Region A igschtellt für Bluray, chasch aber per Chnopfdruck umschalte.

https://reverbium.com/2018/03/07/2016-s ... er-review/" onclick="window.open(this.href);return false;
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: blu-ray problem

Beitrag von Mastler(P) »

jetz hör mir mal zu, du zynisches, falschaussagen spuckendes arschkind: verarschen kannst du sozial und inteligenz debile, wie den ribit vielleicht, aber für so was hab ich mich die letzten tage zu sehr mit dem thema beschäftigt als dass ich dir deine scheisse abkaufe.
ich war vorhin in zwei läden und hab alle geräte begutachtet. fazit: jeder einzelne verfickte player ist für die euro regionen der verschiedenen speichermedien hard gelockt.

es gibt aber elektro händler die die einzelnen geräte hard entlocken und wiederverkaufen, wie eben in deinem link erwähnt: tp-fuggin s, du hrnshn: https://www.tps.uk.com/?tab_name=tps&ta ... hoice_id=1" onclick="window.open(this.href);return false;
alles hier im laden ist region B. region A ist was ich benötigen würde. wenn du deinen hier im laden gekauft hast dann ist der hundert pro region B. kuck mal unterhalb dem gerät nach, du opfer.

also kann ich: ausm ausland kaufen, ausm ausland ungelockt kaufen, selbst hacken, in- oder externe laufwerke fürn pc kaufen.
was anderes ist scheinbar einfach nicht möglich! und da ich grad keinen hack für dein billig model gefunden hab, hab ich mich entschlossen und gleich ein externes laufwerk von LG für 99 gekauft.
wenns immernoch nicht geht nimmts der media markt wenigsten wieder zurück innerhalb der nächsten 2 wochen.

also nochmal: wenn dir deine stelzchen lieb sind, hörrst du rowdie besser sofort damit auf mir irgendwelchen schwachsinn als wahrheit verkaufen zu wollen.
denn so jemanden wie dich, der auf der strasse arbeitet kann man super mit nem drive by oder nem knüppel überraschen. was sicher unschön für dich und deine krankenkasse wäre :idea:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11785
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: blu-ray problem

Beitrag von turntablism »

lol
aber mer chauft au kei playsi 4
isch denn ps3 für bluray regionfree gsi ? oder au nöd ?
lad doch das zügs abe und luegs uf em pc...was isch denn für e serie ?
:vortex:
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
Kontaktdaten:

Re: blu-ray problem

Beitrag von Acid »

ich han einä womer chan uf chnopfdruck umstella...aber eba, hanen bim chauf grad druf umbaua loh...für viel Gold. Aber isch am Afang vo BD gsi, somit isch de Player selber sowieso no vil türer gsi...

Tuen bitte brichtä öb das god mitem PC Laufwerk...wenn ja chaufmer ebä glaub au eis, han eh scho lan kei TV meh.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: blu-ray problem

Beitrag von Mastler(P) »

turntablism hat geschrieben:aber mer chauft au kei playsi 4
und dini muetter hett dich au nöd sölle ha, aber jetz bisch doch da und eigentlich en frene siech.

weiss nöd weg ps3, sicher glich. duh. ich lieb jojo's bizarre adventure und han zur abwechslig mal wele epis understütze won ich so super find.
het mer japan boxe kauft, aber die händ kei englische undertitel. :typej:

darum us boxe bstellt. uf andersch findsch dä scheiss glaub eh nöd. scho us isch gnueg hinedri. bi dene laufed no im tv neu was vor 2 jahr zjapan gsi isch.. scheiss vertonig und denn au na bschisse..
Acid hat geschrieben:Tuen bitte brichtä öb das god mitem PC Laufwerk...wenn ja chaufmer ebä glaub au eis, han eh scho lan kei TV meh.
machi eh. zieht sich strom ab usb, vo dem her chasch dä au direkt an tv, oder bi dir monitor hänge zum luege.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11785
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: blu-ray problem

Beitrag von turntablism »

:oops: https://rarbgmirror.org/torrents.php?se ... y%5B%5D=49" onclick="window.open(this.href);return false;
:vortex:
:vortex:
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: blu-ray problem

Beitrag von Mastler(P) »

has scho vor jahre gha, aber extern hd isch mer abgschmiert und wie gseid hani dänkt DASI MAL UNDERSTÜTZ WAS ICH SUPER FIND.
UND WENN ICH DIE SCHEISSE SCHO HAN, SÖLLS AU LAUFE UND NÖD NUR IM REGAL SCHÖN USGSEH. SO NE MISGE BINI AU NÖD.

ich bin dä typ mensch wo sealed nes games uftuet zum spille, oder dir bald steltze bricht wenn mich suschd nöd verstasch :idea:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11785
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: blu-ray problem

Beitrag von turntablism »

oops ich hebbe jetz besser d'schnurre
:vortex:
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: blu-ray problem

Beitrag von Mastler(P) »

Bild
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11785
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: blu-ray problem

Beitrag von turntablism »

:vortex:
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: blu-ray problem

Beitrag von Herr Rossi »

Ich vermiss ne au Mastler, wtf!!
Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
Beiträge: 7935
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
Kontaktdaten:

Re: blu-ray problem

Beitrag von Marco_in_motion »

Halo, kann mir jemand sagen wie ich das mache so das es geht
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: blu-ray problem

Beitrag von Mastler(P) »

Herr Rossi hat geschrieben:Ich vermiss ne au Mastler, wtf!!
was denn genau? deinen verstand? dein artikulationsvermögen? dein linkes ei?
Acid hat geschrieben:Tuen bitte brichtä öb das god mitem PC Laufwerk...wenn ja chaufmer ebä glaub au eis, han eh scho lan kei TV meh.
also, direkt ab tv laufe lah gaht nöd. nimm ah reguläri audio und video files sind kes thema, aber blu und vilicht au dvd direkt gaht so nöd bi mir.
ha no versuecht s ganze ufm vlc zlaufe bringe, aber has nöd gschafft. über en andere player hanis denn endli ane becho. Leawo Blu-ray Player. ha nöd mal im player no müesse region ahpasse, isch grad gange.
Marco_in_motion hat geschrieben:Halo, kann mir jemand sagen wie ich das mache so das es geht
gib der au es gipfeli für dini gheimnis.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 13 Gäste