Playsi 5

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Playsi 5

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben:
zeromeier hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:isch wie so en exraucher wo die ganz ziiit de raucher muess sege wie guet doch s nichtrauche isch.
Hoi René

Rauche isch kpl. behinderet und Sinn befreit.
Hoi Andi

Game imfall au! was macht scho sinn uf dere welt?
ässe, ich iss gern.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Playsi 5

Beitrag von Master(G) »

SEX!
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2712
Registriert: 06 Okt 2010 21:37
Wohnort: Überall und nirgends
Kontaktdaten:

Re: Playsi 5

Beitrag von LuiStyle »

Master(G) hat geschrieben:ich merk nix vo dem...und ich bin jetzt 46zgi.... :kicher:

und warum "geil" ? :wtf:
Ich gsehs wie Du! Isch immerno geil, nur alles was neu isch muessi nüm sofort ha :oops:
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Playsi 5

Beitrag von thaeye »

mr.raw hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:
mr.raw hat geschrieben:Ich merk eifach, wie älter ich wird, desto uninteressanter wird das ganze für mi. Damals zur Playstaion 1...am Morge am 4i de Arsch abgfrore (guet, bi am halb 3 scho aagstande) nur um e PSX mit Wipeout, Ridge Racer und Toshinden könne zergattere. Bin denne früsch in dr Lehr gsi und ha min erschte Blau Tag gmacht. Am endi ha ich doch ca 90 Games deheime kha + 200 mehr als Kopiene. Bi dr PS2 isch für mi nur d Abwärtskompatibilität interessant gsi. Evt. no es paar wenigi Games, da ich no voll im Dreamcast sowie Perfect Dark Fieber gsi bi. Scho denne ps2 viel spöter kauft als PS1. Xbox hett mi eifach meh grisse, da damals scho zum PS2 release d Launch Software vo dr Box bekannt gsi sind. Denn wäg däm grandiose Online Service bin ich eigentlich es M$ Kind worde. PS3 und 4... nie in de Finger kha. De Shady hett mir mol sini alti PS4 welle für en hunderter verkaufe (wo er uff d Pro gwächslet hett) aber au das isch in Sand gloffe und s Grät interessiert mi inzwüsche nümm. seinzige wo mi wür gluschte wär, mol alli Wipeouts wo nach em Teil 3 uuse kho sind s zöggle. Das ganze VR züggs...OMG, nei danke. Und die grandiose Title wos exklusiv gitt sind für mi eifach zlangatmig. Kha nümmi 20+ stundene a eim Game hocke. Anderi sache sinn wichtiger worde. Vor allem sitt min Sohn uff dr Wält isch ha ich fascht kei Zitt meh. Dorum au en Switch wo ich kha mitnäh. Dass die iigschlage isch, isch natürlich (für mi) en glücksfall. So kha ich doch mol en Blick in Doom oder Wolfenstein wärfe. Und do isch es mir egal ob jetzt nur 30 oder 50 frames statt 60. Au isch mr d ufflösig egal. Hauptsach das Ding lauft und es macht freud.
d Power wo sie bim 5 tüend bringe...respekt und grandios. Wird sicher erneut iischloh und sie wärde vieles richtig mache. Aber ebbe...für mi völlig unatraktiv. Wär i Jünger und hätt kei Familie...Ich wär ziemmli sicher ein vo de erschte bineme Mitternachts Verkauf und wür s Wucheändi druff frei halte.
vill text zum sege: "ich bin z alt zum game, d prioritäte i mim lebe haend sich verschobe"......so isch de lauf vom lebe.

chli zviel Medis kha in de lettschte Täg --->Scharlach...Sohn hett mi aagsteckt :|
:-D scheisse, gueti besserig am sohn. nöd bös gmeint gsi.
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Playsi 5

Beitrag von Bejita »

Game bis i tod! Das isch d devisä! I freue mi scho uf die neue Konsole, klar wärde gröste teils nume d grafike besser, aber mit dä viu besserä cpus ou d framerates. I hoffe das Sony Zipper wieder beläbt und die es BR Game lö la mache mit socom mechanike :wixer: :wixer: :wixer: :wixer: :wixer:
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10752
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
Kontaktdaten:

Re: Playsi 5

Beitrag von mr.raw »

thaeye hat geschrieben:... nöd bös gmeint gsi.
wie lang bini scho do?
sicher nimm ichs nid bös uff! :kuschel:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Playsi 5

Beitrag von thaeye »

mr.raw hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:... nöd bös gmeint gsi.
wie lang bini scho do?
sicher nimm ichs nid bös uff! :kuschel:
sehr guet, wenigstens nah eine uf alte schule.
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Playsi 5

Beitrag von Bejita »

Ig hoffä nid dasi die VR box scho ibout hei und wäge däm dr pris söt ufe ga. Wenn si ersch ändi 2020 chunt und 500 stei chostet ( was ok isch für e neui Konsole finge ig ) de söt si eifach scho mindestens 14tf biete, mindestens 16gb gddr6 ha nume für games, 8 chärne vor cpu ou nume für games, und es uhd loufwärch natürlech, i hoffe die hei e eigetä pool a ressource fürs ui. Abwärtskompatibilität zur PS4 isch ein muss.
Irgendwie hani z gfüehl das Sony scheisse wird boue mit dr Ps5.
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Playsi 5

Beitrag von Master(G) »

da händer, offischl Breaking Nuuus!

https://www.thegnet.ch/news/21072/2019/ ... yStation-5" onclick="window.open(this.href);return false;
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Playsi 5

Beitrag von Bejita »

Klingt Xbox zerberstend. Guet säubst wenn Sony kei neui Konsole würd bringe würd si sich me verchoufe aus d Xbonetwo.
Klingt aues sehr krass, und das vom Cerny säuber... Holy Shit.
Schins chostet si öbe 500.- und Sony macht pro Grät öbe 100.- verlust, e PC mit serigne Specs und HDD würd äuä a locker 1500.- bis 2000.- choste. Mau luege wie viu TF das ding wird ha. Aber Sony schint ufs ganze z ga, und i denkä Google und vorallem MS zitterä scho wie Espäloub
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Re: Playsi 5

Beitrag von agestuffer »

Wird ja phantastisch.... Chaufi aber nid
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
Jeridian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 495
Registriert: 06 Okt 2010 22:11
Wohnort: Kt. Schaffhausen
Kontaktdaten:

Re: Playsi 5

Beitrag von Jeridian »

Solange das Teil wieder so laut ist wie die 4 kauf ich es wohl kaum. Nützt ja nix wenn die den Sound
massiv verbessern aber nebenher der Staubsauger läuft und alles zunichte macht.

Was ich gespannt bin, ob ein UHD Laufwerk drin ist, laut Sony brauchte das bei der PS4 ja kein
Mensch, aber das gleiche sagten sie auch über Abwärtskompatibilität^^.

Was Ray-Tracing angeht bin ich gespalten, theoretisch kann das ja jede neuere Grafikkarte, kostet
einfach extrem Leistung. Hätte da lieber das die Details massiv erhöht werden statt nochmals
bessere Licht und Schatteneffekte.

Sonnst eigentlich so ziemlich wie erwartet. Leider wohl keine PS3 unterstützung.

Festplatte wird wohl eine NVME sind, alles andere derzeitige währe zu langsam wenn das so stimmt wie gesagt.

Bin da jetzt mehr gespannt auf die Ankündigung von MS auf der E3. Vor allem wie stark MS die nummer 1 werden
will, finanziell könnten sie die Konsole ja massiv subventionieren.

Auch mal schauen welche Studios noch dazu gekommen sind bei MS seit dem letzten Schub.
Benutzeravatar
abyss
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5897
Registriert: 04 Aug 2002 17:34
Wohnort: Klendathu / LV-426
Kontaktdaten:

Re: Playsi 5

Beitrag von abyss »

Bluray Player hani immer externi kouft. Nie über Xbox/Playsi Films gekuckst. Sicher nid schlecht aber es geit doch besser... Säge nume Panasonic DP-UB 9004 FTW!!!!! :panik: :wixer: :wixer: :wixer: :wixer: :herzli: :kicher: Süsch hoffi uf en besseri VR Gschicht. Vielech grad ibout das ganze. :1thumb:
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Playsi 5

Beitrag von Master(G) »

VR chunt bi mir nur is huus, wenns komplett kabellos isch....
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Re: Playsi 5

Beitrag von agestuffer »

Master(G) hat geschrieben:VR chunt bi mir nur is huus, wenns komplett kabellos isch....
Du bisch amigs au Komisch..
Pads nur no mit Kabel vo wägä Lags und so, de Helm muess aber Kabellos sii und verstrahleder und chocheter de Grind dur dStrahlig grad dopplet..
Und en Läg hesch denn au no... Haha
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Playsi 5

Beitrag von Master(G) »

du hesch äbe no nie PSVR usprobiert oder überhaupt irgend es VR oder? Die Kabel schränket mich voll ii und störed mich extrem. ich nimms nid füre, nur wäg em kabelsalat. sind öppe 32 kabel womer brucht.
bim controller schränkt mich es kabel ned ih, es isch ja au nur eis.... im gägeteil, es macht mich flinker will weniger inputlag.
isch doch logisch :lol:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Playsi 5

Beitrag von Mastler(P) »

Jeridian hat geschrieben:Solange das Teil wieder so laut ist wie die 4 kauf ich es wohl kaum. Nützt ja nix wenn die den Sound
massiv verbessern aber nebenher der Staubsauger läuft und alles zunichte macht.
aso mini ps4 pro isch überhaupt nie luht worde. au nöd nach 5h am stuck gebruch.

mini ps3 hät ab paar games aber zwüschedurre, ca. all stund mal für 10-15min akustisch en chline staubsuger nahgahmt. :lol:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Re: Playsi 5

Beitrag von agestuffer »

Master(G) hat geschrieben:du hesch äbe no nie PSVR usprobiert oder überhaupt irgend es VR oder?
Da liisch Du falsch... Han an de Gamescom vor 3-4 Jahr natürlich alles probiert.... Die Kabel hend mich jetzt nid so gstört
Aber eventuell bisch Du eifach bitz empfindlisch. Haha
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Playsi 5

Beitrag von zeromeier »

agestuffer hat geschrieben: Aber eventuell bisch Du eifach bitz empfindlisch. Haha
evtl. ischs au en riise Kack, usserd bisch en 11 jährige im Chinderzimmer.
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Re: Playsi 5

Beitrag von agestuffer »

zeromeier hat geschrieben:evtl. ischs au en riise Kack, usserd bisch en 11 jährige im Chinderzimmer.
Stimmt, dadezue muessmi au no üsserä. Es isch en Riisä Kack, ich würds nie chaufä, egal ob mit oder ohni Kabel.

agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Playsi 5

Beitrag von Bejita »

VJP hat geschrieben:Besseri Framerate, bessärä CPU, besseri Grafik, meh Leischtig. Da gfrürtmr grad dr Longschlong ab(brucht xtrem viu cheuti, är isch risig) :sleepy:

Konsolägenerationsschprüng gits eh nümm. Dr letscht würkläch Schprung isch N64 zu DC gsi. Mäindblouing. Nächr isch immr numä no CHLI verbessärät wordä. Jedi nöi Generation isch de schlussäntläch das gsi wosi mit dr letschtä vrschprochä und nid ghautä hei.
Gränsch immer über d Ladezite, und erwähnsch nid das es e extrem schnäu hd het :typej: :typej: :typej:
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Jeridian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 495
Registriert: 06 Okt 2010 22:11
Wohnort: Kt. Schaffhausen
Kontaktdaten:

Re: Playsi 5

Beitrag von Jeridian »

Mastler(P) hat geschrieben: aso mini ps4 pro isch überhaupt nie luht worde. au nöd nach 5h am stuck gebruch.

mini ps3 hät ab paar games aber zwüschedurre, ca. all stund mal für 10-15min akustisch en chline staubsuger nahgahmt. :lol:
Hast du schon einen Hörschaden durch das Teil oder kannst Du die Musik einfach laut aufdrehen?^^.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Playsi 5

Beitrag von Master(G) »

aso ich chan mini ps4 pro au nur mit chopfhörer gnüsse, de ghöri de düsejet ned.
spiele grad days gone und konsole hebt fascht ab... wie bi allne grafisch intensive spiel.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Playsi 5

Beitrag von zeromeier »

VJP hat geschrieben: Jedi nöi Generation isch de schlussäntläch das gsi wosi mit dr letschtä vrschprochä und nid ghautä hei.
rofl, wahr!
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Re: Playsi 5

Beitrag von agestuffer »

Vo mim NES, Mega Drive, Super NES hani no nie en Mucks hört
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 36 Gäste