Heute erhalten 2.0 (ohne GoG/Steam & Co)

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
mastercello
Candy Cab Addict
Candy Cab Addict
Beiträge: 3796
Registriert: 29 Jun 2006 10:37
Kontaktdaten:

Re: Heute erhalten 2.0

Beitrag von mastercello »

Wieso, verzell chli ...min Arbeitskolleg hed mi nonig chöne überzeuge devo...
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Re: Heute erhalten 2.0

Beitrag von agestuffer »

https://www.cash.ch/news/top-news/revol ... ld-1181649" onclick="window.open(this.href);return false;
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18530
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
Kontaktdaten:

Re: Heute erhalten 2.0

Beitrag von Avenger »

Wär das kei Prepaid-Kreditkarte, Ig hätt sie scho lang gholt.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Heute erhalten 2.0

Beitrag von Herr Rossi »

Ich finds guet isches Prepaid. Tuesch Geld druf bevor is Usland gosch, praktisch null Ufwand.
Benutzeravatar
Shadow
Administrator
Administrator
Beiträge: 50533
Registriert: 04 Mär 2002 19:18
Wohnort: Zürich, Switzerland
Kontaktdaten:

Re: Heute erhalten 2.0

Beitrag von Shadow »

Herr Rossi hat geschrieben:Ich finds guet isches Prepaid. Tuesch Geld druf bevor is Usland gosch, praktisch null Ufwand.
wasi nöd tschegge... wieso sötti mini Kreditcharte dezue nutze en Prepaid Charte ufzfülle und denn no meh Gebühre zahle?
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!


Bild
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Heute erhalten 2.0

Beitrag von Herr Rossi »

Nei, was du nid tscheggsch isch dasi mit dere Charte im Usland nume Geld abhebe tue und kei Währigsverluscht ha. Suscht bruch ich die Charte nid.
Benutzeravatar
DeftOne
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2015
Registriert: 02 Nov 2010 16:18
Kontaktdaten:

Re: Heute erhalten 2.0

Beitrag von DeftOne »

Bild

Bild

Vom Jeridian. Wiedermal eis vo de schönere Press Kits. :mrgreen:
Benutzeravatar
Shadow
Administrator
Administrator
Beiträge: 50533
Registriert: 04 Mär 2002 19:18
Wohnort: Zürich, Switzerland
Kontaktdaten:

Re: Heute erhalten 2.0

Beitrag von Shadow »

Herr Rossi hat geschrieben:Nei, was du nid tscheggsch isch dasi mit dere Charte im Usland nume Geld abhebe tue und kei Währigsverluscht ha. Suscht bruch ich die Charte nid.
ah fair.
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!


Bild
Benutzeravatar
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2712
Registriert: 06 Okt 2010 21:37
Wohnort: Überall und nirgends
Kontaktdaten:

Re: Heute erhalten 2.0

Beitrag von LuiStyle »

Hüt gseh und gad kauft :)

Bild

Falls eine no eis will würdi no eis importiere falls ichs nomal gseh!
Ps: Yoka laylee hani au no gseh :kicher:
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Benutzeravatar
DeftOne
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2015
Registriert: 02 Nov 2010 16:18
Kontaktdaten:

Re: Heute erhalten 2.0

Beitrag von DeftOne »

Bild

Mal wieder e paar Press Kits.
Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18530
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
Kontaktdaten:

Re: Heute erhalten 2.0

Beitrag von Avenger »

Thema Revolut: Ha mir jetz doch so es Teil zuegleit. Nach chli teste han ig jetz es paar Hiwiise für die wos viellech au wei probiere. Der Start isch chli holperig.

Wies scho isch beschriebe worde: Im Prinzip isch das e Prepaid-Kreditkarte, han ich au so benutzt. Es git no anderi Services (Versicherig, Kryptowährige, Lounges etc.), die han ig aber nid brucht oder sie si no gar nid freigschalte. Zudem han ig nur der Standard-Preisplan.

Ha also es Konto mit der Revolut-App eröffnet und mit Geld betankt. Am schnellste geits uflade mit ere andere Kreditkarte, das kostet aber Gebühre. Per normaler Überwiisig uf es Konto bei der Credit Suisse kostets nüt. Die Option taucht aber nid sofort uf, es zeigt erst nur Apple Pay und ebe Kreditkarte ah. Nach chli umedrücke und sueche i der App isch de d Option Überweisung plötzlich uftaucht, zäme mit der IBAN. Übersichtlich isch anders. :lol: Anyway, ds Geld isch mir 1 Tag nach der Überwiisig uf em Revolut-Konto guetgschribe worde. Als nächst han i e physikalischi Kreditkarte bstellt (Mastercard), het 7 Stutz kostet. D Kreditkarte chunt us Frankfurt, d Lieferig duuret ca. 14 Täg.

Als nächsts han i d Revolut-Kreditkarte in Dütschland testet:
1. Tankfüllig wölle zahle -> Transaction declined
2. Ässe im Burger King wölle zahle -> Incorrect PIN
3. Am Geldautomat 40 Euro wölle abhebe -> Vorgang ist nicht möglich
Ich so: :typej: :damn: :head2wall: :head2wall: :grrr: :motz:

Immerhin, nach em Versuech mit em Geldautomat het sich schliesslich d App gmeldet: Bargeldbezug nicht möglich, weil dies in Ihrem Konto deaktiviert wurde. Soso, han ich das deaktiviert? Gar nid gwüsst. :-? Nach chli sueche i de Optione han i denn au das gfunge was isch falsch igstellt gsi. D Sicherheits-Optione si schlicht missverständlich formuliert gsi, evtl. isch das in Englisch besser erklärt.

So chasch am Automat Geld abhebe (d.h. d Option aktiviere, dass die deaktivierti Bargeldabhebung deaktiviert isch :nut: )
Bild

So chasch am Automat kei Geld abhebe (d Option isch deaktiviert, so isch die deaktivierti Bargeldabhebig aktiv :nut: )
Bild

Zudem isch es guet möglich dass me d Karte ersch mit eme Bargeldbezug muess aktiviere, darum het sich d App bei de erste beide Versüech wohl nid gmeldet. I der App steit so öppis zwar gschriebe, aber nid dass me explizit am Geldautomat muess öppis go abhebe zum d Kreditkarte aktiviere.

Nach dere Hürde hets schliesslich funktioniert, ha also testet ob me mit dem Teil würklich so viel günstiger unterwegs isch:
- 40 Euro Bargeld mit der Revolut-Karte abghobe: Fr. 44.90, keini Gebühre. (Kostet aber 2% sobald me mehr als 200 Euro pro Monat tuet abhebe.)
- 40 Euro Bargeld mit der Postfinance-Karte abghobe: Fr. 45.52, Gebühre Fr. 5.00.
- Tankfüllig mit der Revolut-Karte zahle (27.30 Euro): Fr. 30.74
- Tankfüllig mit der Cumulus-Mastercard zahle (21.05 Euro): Fr. 24.50
D Transaktionsbestätigung isch instant cho, no während der Autorisierung het sich d App gmäldet und gseit wele Betrag belastet wird. Nachbelastige oder anderi nachträglichi Korrekture am Betrag hets keini geh. Wie me gseht isch me bi dene niedrige Beträg tatsächlich es paar Rappe günstiger unterwegs. Zudem kostet der Bargeldbezug keini Gebühre, wenn me unter 200 Euro pro Monet blibt.

Fazit: Wenns de mol endlich funktioniert de laufts zuverlässig mit em Revolut. Au schön, dass d Benachrichtigung über der belasteti Betrag sofort chunt. Da chöi sich anderi Kreditkarte-Unternehme e Schibe abschniide. Nur d Kontaktlos-Funktion würd ig nid nutze, die het nid richtig funktioniert. Chönt aber au a de Terminals gläge ha, per PIN zahle het immer funktioniert. Ich wirds au witerhin nutze zum im Usland chliiners Züg demit zahle. Grossi Sache aber eher nid. Für das isch mir d App schlicht ds überlade, und teils si au Texte komisch formuliert. Und so wies daher chunnt han i ehrlich gseit au kei grossi Lust der Support ds kontaktiere wenn mol öppis nid sött klappe.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Heute erhalten 2.0

Beitrag von Herr Rossi »

Dass mer d Charte aktiviert indem mer am Automat einmalig Bargeld mues abhebe wird eim gfühlti hundert mal mitteilt. Ich nutze d App wie alles uf mim Mobile in Englisch, ha kei Problem oder Unklarheite chönne feststelle.
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Heute erhalten 2.0

Beitrag von Mr. Heli »

en kolleg hets mir grad das wucheend zeiget. gat recht schnell mit aktiviere/deaktiviere, quasi echtziit. d.h. du stahsch am ATM, tuesch bargeldbezug aktiviere und söttsch sofort chöne abhebe. er het denn am andere kolleg wo det gsi isch spontan CHF 0.01 überwiese :lol:
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11785
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Heute erhalten 2.0

Beitrag von turntablism »

grad en alte eepc und en geile eizo monitor überchoo. sölli es shmuppicab baue :vortex:
Dateianhänge
IMG_3234.JPG
:vortex:
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Re: Heute erhalten 2.0

Beitrag von agestuffer »

turntablism hat geschrieben:grad en alte eepc und en geile eizo monitor überchoo. sölli es shmuppicab baue :vortex:
TU ES
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
Beiträge: 7935
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
Kontaktdaten:

Re: Heute erhalten 2.0

Beitrag von Marco_in_motion »

würi au also au meine :-D
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Heute erhalten 2.0

Beitrag von Mr. Heli »

heute bestellt: yakuza 3-5 hd remaster :herzli:
Benutzeravatar
sirarthur
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2887
Registriert: 23 Okt 2002 18:26
Kontaktdaten:

Re: Heute erhalten 2.0

Beitrag von sirarthur »

Playstation Classic, gitts jetzt im Media Märt für 19.95
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Heute erhalten 2.0

Beitrag von Ribit X Titan »

Avenger hat geschrieben: Nach dere Hürde hets schliesslich funktioniert, ha also testet ob me mit dem Teil würklich so viel günstiger unterwegs isch:
- 40 Euro Bargeld mit der Revolut-Karte abghobe: Fr. 44.90, keini Gebühre. (Kostet aber 2% sobald me mehr als 200 Euro pro Monat tuet abhebe.)
- 40 Euro Bargeld mit der Postfinance-Karte abghobe: Fr. 45.52, Gebühre Fr. 5.00.
- Tankfüllig mit der Revolut-Karte zahle (27.30 Euro): Fr. 30.74
- Tankfüllig mit der Cumulus-Mastercard zahle (21.05 Euro): Fr. 24.50
Ääähh ja, sehr profan und monetär bodenverankert dein Bezug zur Welt.
Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
Beiträge: 7935
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
Kontaktdaten:

Re: Heute erhalten 2.0

Beitrag von Marco_in_motion »

"Monetär bodenverankerter bezug zur Welt" Hey isch dir eigentlich mal en Panzer über de Grind gfahre? Er probiert lediglich sini uusgabe z'optimiere.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11785
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Heute erhalten 2.0

Beitrag von turntablism »

Marco_in_motion hat geschrieben:Hey isch dir eigentlich mal en Panzer über de Grind gfahre?
:lol:
:vortex:
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Re: Heute erhalten 2.0

Beitrag von agestuffer »

Marco_in_motion hat geschrieben:"Monetär bodenverankerter bezug zur Welt" Hey isch dir eigentlich mal en Panzer über de Grind gfahre? Er probiert lediglich sini uusgabe z'optimiere.

De huerä Tubel schriibä afis überall sini Tubeli Hirnergüss inä. Mannn
Wär schön wennem mal en Panzer über de Grind würd fahrä, denn wär nachher rueh und Melona platt.....
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Heute erhalten 2.0

Beitrag von Ribit X Titan »

Würde ich meine Ausgaben optimieren gäbe es statt Urdinkel- nur noch Weizenbrot, danach wäre ich vielleicht krank und hätte am Ende nix gespart, manche Ausgaben sind den Preis einfach wert.

Habt ihr eigentlich zuviel Massentierhaltungsfleisch mit hellen Semmelbrötchen gegessen und dazu brutale Ballergames mit Panzern gespielt? Das scheint euch nicht gut zu bekommen, das sollte man mal per Kindersicherung absperren und dazu politisch das Massentierhaltungsfleisch verbieten! Lediglich die Brötchen lasse ich euch Heulern noch, dann dürfen die Tränen das Semmelbrot etwas befeuchten da es für die zu gross geratenen Milchzähnchen etwas zu hart ist!

So, jetzt sind wir mal wieder schön brav sonst wirds nicht mehr hässig, nur noch lustig und zum wimmern!

Ich darf doch wohl noch ein Kommentar einer relativ sinnbefreiten Feststellung machen ohne dass Wickelkinder ihre von der Gesellschaft übergestülpten Brutalitäten schluchzend mitteilen, weil da kann ich auch nichts dafür, c´est la vie und diesmal bitte ohne Cervelat!
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Heute erhalten 2.0

Beitrag von Herr Rossi »

Hüt es paar nöii Birkestocksandale kauft, nach 13 Jahr und 3 kabutte Lädernadle.
Zahnpaschtavorrat hani au grad ufgfüllt.
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10752
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
Kontaktdaten:

Re: Heute erhalten 2.0

Beitrag von mr.raw »

Mmmh, aktion im coop. 50% uff pouletfleisch - massetierhaltig in Slowenie. Weisch wie geil?
Dezue no es 50% kläberli uff die ganze fertig früsch pasta (au mit Massetier Eier uss Serbie und mit Weize uss Ghana)
und dezue Gmüessmischmasch uss Vietnam...natürlich nid Bio und mit gsprützem Gmüess inkl. illegaler Arbett...aber au mit eme 50% Kläberli druffe.
Juhuu, ha könne spare
Super ischs...

Und sunnscht ernähr ich mi nur mit Bio, Aus der Region, für die Region, Karma und Veganem scheiss - wills jo so trendy isch und ich so viel verdiene tue um alles könne uff Insta poste - defür schiss ich grüen und Köttelig. Aber isch mir jo egal, hauptsach ich bin schlauer als ihr und tue mich au eso ufführe.
(sorry, aber ich könnt kotze mit so nere iistellig)
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 62 Gäste