Wer vo üch verchauft Stuff uf Ebay.com

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Wer vo üch verchauft Stuff uf Ebay.com

Beitrag von agestuffer »

Wer vo üch verckauft da inä Zeugs uf Ebay.com/de etc...
Denn mit rarem Stuff uf Ricardo luegä fascht nie en schlaue Priis usä... Darum wetti mis glück jetzt mal mit Ebay und Co versuechä
Han aber no nie was verchauft dettä - hend da inä es paar Leuts allenfalls erfahrig mit ebay und Co?
Verchauftmer us de Schwiiz usä überhaupt was oder isches will mier sonen EU Inslä sind voll schwieirig?

agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
DeftOne
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2015
Registriert: 02 Nov 2010 16:18
Kontaktdaten:

Re: Wer vo üch verchauft Stuff uf Ebay.com

Beitrag von DeftOne »

I verchauf nöd uf eBay. Denk es chunt halt immer druf a wamer het, je nachdem macht's Sinn oder halt au ebe nöd. Es git gnueg Plattforme womer asuste cha verchaufe. Für da mumer sich halt mit dem, wamer so het usenandsetze, demit mer au weiss, wo es am meiste Sinn macht. Selteni Games bringsch au i de Schwiz weg, aber isch halt au nöd alles. Wenn halt uf eBay verchaufe willsch, wärs scho vo Vorteil, wenn du kei Problem hesch zum nach Dütschland oderso zfahre, demit da mitm Zoll wegfallt für de Chäufer.
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10752
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
Kontaktdaten:

Re: Wer vo üch verchauft Stuff uf Ebay.com

Beitrag von mr.raw »

Ich ha e Zittli lang uff Ebay verkauft kha. Aber nid Videospielstuff sondern Magic Kärtli. Dört isch halt eifach de Markt viel grösser. Sehr gueti Priise chönne uusehole. Bi sogar vo es paarne druff uffeglüpft worde, dass ich d Kartene um einiges höher könnt verkaufe. Gueti Community dörte gsi.
Isch jetzt aber ca. 12 Johr her und min Account isch inzwüsche leider glöscht worde. Und jetzt kauf ich ab und zue alti Games dörte ii. Aber verkaufe nüt meh.
Benutzeravatar
DeftOne
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2015
Registriert: 02 Nov 2010 16:18
Kontaktdaten:

Re: Wer vo üch verchauft Stuff uf Ebay.com

Beitrag von DeftOne »

I ha dazumal eidütig di falsche Chartespiel gsammlet. :lol:
Wobi ja au gwüssi Pokémon-Charte en gwüsse Wert erreicht hent.

Denk de Nachteil a eBay und Games verchaufe als Schwizer, mer mue halt au luege, dass mer konkurrenzfähig isch. Da isch je nachdem i welem Gamesbereich mer aktiv isch au nöd ganz eifach. Playstation 1 PAL uf eBay verchaufe macht wenig Sinn. Ussert paar Italo bzw. UK-Releases sind die döt eifach in zgrosser Mass vorhande. Ähnlichs gilt au für all anderi Sony Plattforme. Microsoft chamer e it Tonne chlöpfe. Be Nintendo und Sega bruchsch eifach di richtige Games.

Da wa anschinend uf eBay sehr guet laufe cha isch halt C64, wa i mal vomene Verchaufskolleg mitbecho ha.
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Re: Wer vo üch verchauft Stuff uf Ebay.com

Beitrag von agestuffer »

Leider hani nid immer soovil Ziit wie Du Gamecet..... Ich muess Prios setztä.. Chan nid Stundälang uf Facebook und zig Forenä umähönterä....
Ich will min stuff a 2-3 Ort iistellä und nid ständig 1000sigi vo Ort muessä bsuchä und lueg wo isch was wäg. Kei Ziit näbsch Family, Wiiterbildung und Co....
Darum, ich glaub ich probier mal Ebay für es paar Perlenä.... Natürlich nid nur DE - ich wott das Wältwiit a die Riichä Russä, Amis und Asiatä verchaufä

agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
DeftOne
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2015
Registriert: 02 Nov 2010 16:18
Kontaktdaten:

Re: Wer vo üch verchauft Stuff uf Ebay.com

Beitrag von DeftOne »

I nmm mer eigentli gar kei Ziit meh für da. I ha eifach sit knapp 9 Jahre viel Kontakt ufbaut und wenn was isch, schrieb i dene. I bi generell nur no i eim Discord Channel aktiv und meh nöd.
Aber ebe es isch relativ egal wa für Perlene mer het, alles wa tüür isch, kriegsch abgseh vo Zelda und Souls nöd eifach so weg. E AES Sammlig kriegt mer au nur easy weg Wemmer sowas wie Kizuna Encounter oder Metal Slug 1 im Bundle dine het. Defür kriegsch halt denn au ohni grosse Rabatt d Marktpriise.

I bi halt generell au nöd so Fan vo eBay wils viel Idiote döte git, was aber ja au logisch isch, e Plattform mit viel Nutzer het au meh Idiote, wo eim Problem mache chönnt. Da verchauf i lieber i de Schwiz und ha kein Stress.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Wer vo üch verchauft Stuff uf Ebay.com

Beitrag von Ribit X Titan »

Aha, eine Art TeamSpeak und ein Meer von Kumpels... wieso nicht. Ausserdem natürlich Facebook, WhatsApp und so...nehm ich an.
Benutzeravatar
DeftOne
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2015
Registriert: 02 Nov 2010 16:18
Kontaktdaten:

Re: Wer vo üch verchauft Stuff uf Ebay.com

Beitrag von DeftOne »

Nei, i wör's eher als Forum bezeichne, immerhin stammt de Discord-Channel vomene Forum. Isch zwar meh Chatmässig als imene würkliche Forum, aber defür isch de Kontakt so eifacher zhalte. Bi ja i vielne Forene sit 14 Jahr aktiv bzw. mittlerwili eher inaktiv.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Wer vo üch verchauft Stuff uf Ebay.com

Beitrag von Herr Rossi »

Ich ha vo Endi 90er bis ca 2006 recht vil Stuff uf eBay ghandlet. Rare Games, Swatch Uhre...
Isch e sehr lukrativi Ziit gsii, itz nume no selte uf eBay. Wenn denn nur no für ultrarare stuff woni als Schnäppli bi Flohmis becho ha.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Wer vo üch verchauft Stuff uf Ebay.com

Beitrag von Ribit X Titan »

DeftOne hat geschrieben:Nei, i wör's eher als Forum bezeichne, immerhin stammt de Discord-Channel vomene Forum. Isch zwar meh Chatmässig als imene würkliche Forum, aber defür isch de Kontakt so eifacher zhalte. Bi ja i vielne Forene sit 14 Jahr aktiv bzw. mittlerwili eher inaktiv.
Das (G) war bevor ich erschienen bin auch nur eine Art Chat, Gamer sind meistens wortkarg. Das ist in Philosophie und Teeforen oft anders. Tut mir natürlich nicht leid wenn ich eine Art Ausnahme als Gamer darstelle.
Benutzeravatar
DeftOne
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2015
Registriert: 02 Nov 2010 16:18
Kontaktdaten:

Re: Wer vo üch verchauft Stuff uf Ebay.com

Beitrag von DeftOne »

Forene hent sich halt au gwandlet, will sich immer weniger Lüüt au Ziit neh wönt für grösseri Biiträg. I selber mach da ja au scho länger nüm. Irgendwenn het mer halt Lüüt mit dene mer sich sehr guet über gwüssi Themene unterhalte cha und so bliebt mer irgendwenn au be dene. Git halt au viel Lüüt wo au gar nüm i Forene unterwegs sind, wamer au merkt mit de Ziit. Wenn die denn halt wegfallet, gits au scho weg dem weniger Diskussionsthreads.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Wer vo üch verchauft Stuff uf Ebay.com

Beitrag von Ribit X Titan »

Und wenn man keinen hat mit dem man sich zu gewissen Themen unter- oder überhalten kann z.B. Sex, was dann?
Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18530
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
Kontaktdaten:

Re: Wer vo üch verchauft Stuff uf Ebay.com

Beitrag von Avenger »

Jeses nei ribbel, jetz heb endlich mol d Schnurre!
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Wer vo üch verchauft Stuff uf Ebay.com

Beitrag von Ribit X Titan »

Verwendet hier eigentlich noch jemand Google als Suchmaschine? Da könnte man ja gleich bei der SVP fragen wo man ein Perlhuhn kriegt.
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11787
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Wer vo üch verchauft Stuff uf Ebay.com

Beitrag von turntablism »

Ich ha früener vill uf ebay kauft. Verkauft glaub nie, bzw. nix verkauft :kicher:
Hüt nutzi's nur no als bilderbuech
:vortex:
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Wer vo üch verchauft Stuff uf Ebay.com

Beitrag von Ribit X Titan »

Mein Account ist jetzt 18 J alt, also kein Generation X-Bubi. https://www.ebay.ch/usr/titangigant" onclick="window.open(this.href);return false;
Ich hatte schon einen Account, da waren viele Teens noch gar nicht geboren. Nur das (G) ist knapp 2 J älter, allerdings ist es in CH ein echtes Urgestein, dagegen ist Zeugs wie Discord absoluter Neuzeitkram.

Händler bin ich keinen, aber da ich weltweit einkaufe haben wir im Prinzip ähnliche Probleme. Der Verkäufer ist einfach auf der einten Seite des Zolls, ich auf der anderen. :ruetli:

MWST ist keine Sache, das grosse Problem ist dass ab etwa 60 CHF Warenwert die MWST 5 CHF überschreitet, damit wird es versteuerungs- und gleichzeitig auch verzollungspflichtig (MWST und Zollgebühr ist nicht dasselbe). Ausserdem werden auch die Versandkosten in den Warenwert miteinbezogen. Wenn es also 30 CHF Versand kostet ist es fast utopisch es ohne MWST durch den Zoll zu bringen. Zwar gab es einmal einen Vorstoss wo man die mindest-MWST auf 10 CHF erhöhen wollte, das hat die SVP zusammen mit Angehörige einiger mittig positionierten Parteien gut abgewehrt, Danke denen. In CH werden fast nur Reiche und Grossimporteure unterstützt, die haben mit Abstand die besten Konditionen. Ausserdem werden Privatimporteure als auch Privatexporteure einiger von der Lobby angefechteter Waren wie z.B. Musik-CDs, Wurstwaren und vieles mehr am Zoll blockiert und dort abgefangen. Die Grossen und Mächtigen können allerdings importieren und exportieren was sie wollen zum Schleuderpreis dank einer der tiefsten MWST weltweit. Das was wirklich wehtut ist die Verzollungsgebühr, die ist meistens 3-5x so hoch wie die MWST bei winzigen Privathändlern. Aushebeln kann man es fast nur mit einer deutschen Adresse wo man die Ware dort persönlich abholt oder durch Falschdeklarationen (das machen aber nicht alle, Japaner tun es fast nie).

Grundsätzlich möchte man den Kleinhandel, besonders den Privathandel, ganz verbieten weil der weltweite Handel sollte laut SVP u.a. superrechten Politikern nur einem Industrieangehörigen und einem Importeur mit Händlerlizenz erlaubt sein.

Wer diese Industriediktatur nicht möchte sollte linke Parteien unterstützen wie Piratenpartei, mindestens aber die Grünen/Grünliberal.

Ich bin gegen die Schröpfung von Klein- und Privathändlern weil es so das Vermögen nur noch mehr von unten nach oben verteilt. Das kanns echt nicht sein... wo bleibt da die kollektive Gerechtigkeit, sollen Reiche wirklich immer reicher werden?
Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
Beiträge: 7935
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
Kontaktdaten:

Re: Wer vo üch verchauft Stuff uf Ebay.com

Beitrag von Marco_in_motion »

Genration X isch vo de 60er ah bis i di früehne 80er gange...
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Wer vo üch verchauft Stuff uf Ebay.com

Beitrag von Herr Rossi »

Er isch äbe de Methusalem
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Wer vo üch verchauft Stuff uf Ebay.com

Beitrag von Ribit X Titan »

Ja, ich bin ein Generation X, genauer gesagt der Jüngste der Generation X, darauf bin ich stolz, jedoch bin ich kein Bubi sondern ein echtes Urgestein. Die neueren Generationen kann ich gar nicht klar benennen, sind ja mehrere Linien.
Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
Beiträge: 7935
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
Kontaktdaten:

Re: Wer vo üch verchauft Stuff uf Ebay.com

Beitrag von Marco_in_motion »

Wieso ischmer da Stolz druff? isch ja kei eigens erbrachti Leistig. Bubi und Urgestein isch au nur es Selbstbild also wayne. Und di neue generatione chasch nöd benänne wills schlicht und eifach nöd weisch.
Ich find aber du bisch Meister im Leere daher rede, vill rede und doch nix säge.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Wer vo üch verchauft Stuff uf Ebay.com

Beitrag von thaeye »

du bisch generation überfluss. nix x.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Wer vo üch verchauft Stuff uf Ebay.com

Beitrag von Ribit X Titan »

Zum Glück sind nicht alle solche Schafsäckel, ansonsten ist definitiv fertig mit Gesellschaft und Liebe.
Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
Beiträge: 7935
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
Kontaktdaten:

Re: Wer vo üch verchauft Stuff uf Ebay.com

Beitrag von Marco_in_motion »

laulz, wieder eimal meh enttarnt, lächerlch wiä eifach.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Wer vo üch verchauft Stuff uf Ebay.com

Beitrag von Ribit X Titan »

Dein Leben ist doch nur auf Sand gebaut, stets voller Lüge um den Geschmack zu treffen. Was willst du damit eigentlich erreichen ausser sich jeglicher Arten von Fleisch zu bemächtigen?
Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
Beiträge: 7935
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
Kontaktdaten:

Re: Wer vo üch verchauft Stuff uf Ebay.com

Beitrag von Marco_in_motion »

Krass wiä du jedesmal kryptisch wirsch sobald du unsicher bisch. Ich wünsche dir meh Selbstvertraue, nöd am Keyboard sondern im reale Läbe.
Alles wird guet Ribler :yoberry:
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 34 Gäste