Hesch en Läbens-Plan?

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

zeromeier hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:evtl doch chli luxus halt...
natürlich isches luxus. Bisch aber imo rächt blöd, wenn Luxus hesch, zum dis ziitlich sehr beschränkte Läbe so zläbe wied wetsch, unds ufgrund vo gsellschaftliche Norme bzw. s'ganz Läbe igimpfte "Regle" wie es weschtlichs Läbe söt usgseh nöd machsch. (Lehre, Schaffe, funktioniere, Chind mache, pensioniert werde, sterbe). Und das oft für irgend en x beliebigie Gross-Konzern.

wieso meh sich mitm Tod beschäftigt oder nöd sei dahingestellt, und obs Sinn macht au. Ich han mini Gründ und mach das deswäge.

Bide Büecher gib ich Dir übrigens rächt. Ich find grundsätzlich sälber "min Wäg", nutz aber Büecher für Inputs, und das funktioniert wunderbar. Ich glaub es Buech schaffts nöd, öper wüki zum umdänke bzw. effektiv umlänke zbewege, wener nöd sälber scho d'Richtig igschlage hed.
ich gsehn din punkt aber: gnau die "gsellschaftliche norme" gwähret überhaupt es einigermasse vernünftigs zämälebe. struktur halt. ich weiss es isch nöd immer eifach und ich find d wirtschaft und ihri ethik au zum chotze, aber da chasch degege politisch akämpfe, wennd das möchtisch.

sich mit em tod beschäftige isch völlig vernünftig, aber ebe es isch luxus für villi wo jede tag härt ums überlebe kämpfe muend (und nei nöd d afrikaner sondern au da i de schwiiz). ich gönn mir ja so luxus au.

und was waeremer ohni familiene überhaupt als gsellschaft? na meh egoistesäck. drum gib ich als chinderlose jedem miteme chind d hand, uusert er stellt grad 10 ufd welt, dden gits en fuuust.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben: ich gsehn din punkt aber: gnau die "gsellschaftliche norme" gwähret überhaupt es einigermasse vernünftigs zämälebe. struktur halt. ich weiss es isch nöd immer eifach und ich find d wirtschaft und ihri ethik au zum chotze, aber da chasch degege politisch akämpfe, wennd das möchtisch.
ich kämpf null degäge a, im gägeteil: Ich hoff, d'Lüüt chaufed wiiterhin bs wos nöd bruched und schaffed deswäge immer meh und meh. Die Lüüt finanziered mir d'Möglichkeit, anderi Wäg in Betracht z'zieh.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Mastler(P) »

Vyse hat geschrieben:dTatsach, dass me überhaupt nüüt über dä Tod chann uussäge, machts extrem verstörend, eigentli dauerverstörend i miim Fall.
es läbe isch au eh überraschig. bisch nöd verstöhrt will da gwüssi sache eher mal vorrusgseh chasch, oder was?
Vyse hat geschrieben:Wämme dä Tod derart verachtet wie ich, gseht me z.B. es Baby als Träger vom Tod, es setzt fort, was ich verachte. Jede, wo sich fortsetzt, weiss, dass er em Tod es neus Läbe zum zerstöre vorleiht, insofern isch es e gwüssi Understützig vo däm Prinzip.
omg. jedes buech, spiel, jede film, jedi tat hät es endi. so grausam! alles was existiert und mir mached wird irgendwenn sini bedütig verlürere und im nüht undergah, so wie mir au. :heul:
Vyse hat geschrieben:Wieso em Tod entrinne? Under Anderem!: sBewusstsi vom Tod verdüstered mier sLäbe imene Uusmass, dass ichs hüüfig als liidvoll empfinde. Es isch quasi en Dauerstress, wo mier zviel Energie verschleisst. insofern, wär dä Tod uufghobe, wär au das Befinde möglicherwiis uufghobe.
ich finds no guet wenn mer im ne game sterbe chan. susch wirds bitz langwilig und ich gib mer weniger mühe.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

zeromeier hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben: ich gsehn din punkt aber: gnau die "gsellschaftliche norme" gwähret überhaupt es einigermasse vernünftigs zämälebe. struktur halt. ich weiss es isch nöd immer eifach und ich find d wirtschaft und ihri ethik au zum chotze, aber da chasch degege politisch akämpfe, wennd das möchtisch.
ich kämpf null degäge a, im gägeteil: Ich hoff, d'Lüüt chaufed wiiterhin bs wos nöd bruched und schaffed deswäge immer meh und meh. Die Lüüt finanziered mir d'Möglichkeit, anderi Wäg in Betracht z'zieh.
wie funktioniert das? namal du bisch inere "privigelierte" position ohni familie und guetem ikomme, völlig en anderi usgangslage (ich ja au). du weisch aber das mir immer meh muend schaffe au weg de ahv etc. s schneeballsystem iwanderig funktioniert halt nur bedingt. wottsch nöd lieber selber defür sorge, das din weg chasch ga?

für veränderige häsch scho immer muesse kämpfe oder sich halt fuege. was zwüschetine gits nöd. und i de schwiiz häsch dank de mitbestimmig wenigstens nah es bitzli macht.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben:
zeromeier hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben: ich gsehn din punkt aber: gnau die "gsellschaftliche norme" gwähret überhaupt es einigermasse vernünftigs zämälebe. struktur halt. ich weiss es isch nöd immer eifach und ich find d wirtschaft und ihri ethik au zum chotze, aber da chasch degege politisch akämpfe, wennd das möchtisch.
ich kämpf null degäge a, im gägeteil: Ich hoff, d'Lüüt chaufed wiiterhin bs wos nöd bruched und schaffed deswäge immer meh und meh. Die Lüüt finanziered mir d'Möglichkeit, anderi Wäg in Betracht z'zieh.
wie funktioniert das? namal du bisch inere "privigelierte" position ohni familie und guetem ikomme, völlig en anderi usgangslage (ich ja au).
Du seisch es richtig, ich bin inere privilegierte Situation. Das sind aber viel da. Die meischte merkeds nur nöd oder hend Angscht vor mögliche Veränderige / de Zuekunft. Aber ebe, stirbsch sowieso irgendwenn, also vor was hesch Angscht?

Ich gib Dir es Biischpiel: En Kolleg schafft sich de Arsch ab, verdient guet (sehr guet), hed Frau und zwei Chind. gadem nöd so guet wägm Job, schlaft schlächt usw. Jetzt überleider e Usziit zneh mit Frau und Chind, es Jahr. Glichziitig suecheds x Gründ wieso das nöd guet isch. Fakt isch aber: Es gid kein Grund. Es Jahr Ziit mit de Familie, öpis bessers gids gar nöd. privilegiert, korrekt. Aber WENN d'Möglichkeit hesch, machs doch! Jede söt s'bescht us sinere Situation mache, und das mached halt viel nöd imo. Meischt us Angscht en Schritt us de Comfort Zone zmache. Und natürlich die grossi Absicherig vo allem, wo mir Schwiizer sowieso stetig hend. Aber das Thema hemer schomal irgendwo i dem Topic gha.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

zeromeier hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:evtl doch chli luxus halt...
natürlich isches luxus. Bisch aber imo rächt blöd, wenn Luxus hesch, zum dis ziitlich sehr beschränkte Läbe so zläbe wied wetsch, unds ufgrund vo gsellschaftliche Norme bzw. s'ganz Läbe igimpfte "Regle" wie es weschtlichs Läbe söt usgseh nöd machsch. (Lehre, Schaffe, funktioniere, Chind mache, pensioniert werde, sterbe). Und das oft für irgend en x beliebigie Gross-Konzern.

wieso meh sich mitm Tod beschäftigt oder nöd sei dahingestellt, und obs Sinn macht au. Ich han mini Gründ und mach das deswäge.

Bide Büecher gib ich Dir übrigens rächt. Ich find grundsätzlich sälber "min Wäg", nutz aber Büecher für Inputs, und das funktioniert wunderbar. Ich glaub es Buech schaffts nöd, öper wüki zum umdänke bzw. effektiv umlänke zbewege, wener nöd sälber scho d'Richtig igschlage hed.
für dich wer glaubs de weg vomene digital nomad nah guet, chunt immer meh, lüüt wo nur nah umereiset und chli projektli machet mites paar freelancers. de perez isch ja au chli uf dem trip, wobii jetzt haeter glaubs widr gruhiget mit chind.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

zeromeier hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:
zeromeier hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben: ich gsehn din punkt aber: gnau die "gsellschaftliche norme" gwähret überhaupt es einigermasse vernünftigs zämälebe. struktur halt. ich weiss es isch nöd immer eifach und ich find d wirtschaft und ihri ethik au zum chotze, aber da chasch degege politisch akämpfe, wennd das möchtisch.
ich kämpf null degäge a, im gägeteil: Ich hoff, d'Lüüt chaufed wiiterhin bs wos nöd bruched und schaffed deswäge immer meh und meh. Die Lüüt finanziered mir d'Möglichkeit, anderi Wäg in Betracht z'zieh.
wie funktioniert das? namal du bisch inere "privigelierte" position ohni familie und guetem ikomme, völlig en anderi usgangslage (ich ja au).
Du seisch es richtig, ich bin inere privilegierte Situation. Das sind aber viel da. Die meischte merkeds nur nöd oder hend Angscht vor mögliche Veränderige / de Zuekunft. Aber ebe, stirbsch sowieso irgendwenn, also vor was hesch Angscht?

Ich gib Dir es Biischpiel: En Kolleg schafft sich de Arsch ab, verdient guet (sehr guet), hed Frau und zwei Chind. gadem nöd so guet wägm Job, schlaft schlächt usw. Jetzt überleider e Usziit zneh mit Frau und Chind, es Jahr. Glichziitig suecheds x Gründ wieso das nöd guet isch. Fakt isch aber: Es gid kein Grund. Es Jahr Ziit mit de Familie, öpis bessers gids gar nöd. privilegiert, korrekt. Aber WENN d'Möglichkeit hesch, machs doch! Jede söt s'bescht us sinere Situation mache, und das mached halt viel nöd imo. Meischt us Angscht en Schritt us de Comfort Zone zmache. Und natürlich die grossi Absicherig vo allem, wo mir Schwiizer sowieso stetig hend. Aber das Thema hemer schomal irgendwo i dem Topic gha.
ja absicherig isch wichtig für schwizer und au für mich, s lebe birgt scho gnueg risike. du chasch ja selber entscheide wie wichtig für dich das und ebe du chasch ja easy 80prozent schaffe (eifach bewusst sii das d nachher en huere lugge i de vorsorge häsch). ich kenn die finanziell verhältnis vo dim kolleg nöd, aber ja wenns finanziell drinliiit und du druff gasch am job, isches eventuell besser und gschiid sich was anders z sueche, aber das sött normal sii und isches bi villne au.

ich kenn es paar jetzt älteri lüüt wo au weg sind vo de schwiiz weg de "mentalität" etc. sind den aber im alter widr froh gsi wos haend chöne zruggchoh is gmachte näscht.

weisch was chostes es jahr uszit mit familie?
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben:
ja absicherig isch wichtig für schwizer und au für mich, s lebe birgt scho gnueg risike.
Absicherig isch mega. Läbe lang schaffe und mit 65i a Chräbs sterbe, go for it. Meh weiss es halt nöd. Viel da nehemds als sälbschtverständlich a, dass meh mind. 80i wird, isch aber BS.
weisch was chostes es jahr uszit mit familie?
wie gsehd, er chan sichs easy leischte.

mal ehrlich, was wetsch Du vom Läbe? schaffe und heigah go game am Abig? wüki? ich mein, wenns das isch, umso besser.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Herr Rossi »

thaeye hat geschrieben:de mister sucht das glück definiert "unzfriede" au chli schnell, aber ebe......kritik wird hüt schnell mal als "unzfriede" oder "bösartig" absgstemplet, willmer alli chli en dünni hüt überchoh haend dur de medial überschall i de letschte 10 jahr. gang mal devooo uuus das de mr. sucht das glück mal en extremi lebenskrise gha haet (scheidig oder so) und sich jetzt halt mit so glücksmoment vollpumpt (serotonin, dopamin, hirni und so). aber d welt chli usblendet.

es buech lese um meh zfriedeheit und es erfüllts lebe zha, nöd so mis. da gits besseri methode, nämlich sich selber mal under d lupe neh (da chan es buech chli inputs geh). allgemein sind "lebenstip/selbstfindigs" buecher für mich humbug. wems hilft...."lebe deinen Traum" ghört meh i jedem 2 scheiss buech (meistens vo fraue gschriebe), isch au chli eifach gseit amene familievater mit 4 chind miteme durchschnittlohn vo 4000 CHF. LEB DOCH EIFACH DIN TRAUM , huere tubl. was motzisch ume, leb eifach din traum und lahn d familie verrecke. Buecher für globetrotters und digital nomads ohni lebensstruktur und meine das gilti jetzt für d allgemeinheit.

lustigerwiis chömet den lüüt wo single sind und guet verdienet nameh inen sinnkrise als de familievater wo muess strample, wieso? evtl doch chli luxus halt...

joker isch sehr geil :wixer:

lies gschider "möglichkeit einer insel im orginal La possibilité d'une île" vom houlllebequ, gschiid aber ohni zeigfinger.
Wirsch immer besser, gschide bini, aber d Krise (wo keini gsi isch, ha lediglich fascht es Bei verlore vor 10 Jahr) hed mi gheilt was Luxusproblem betrifft. Drum reg mi mittlerwile au praktisch über nüt meh uf. Nid mal über dini Kommentär :)
Mängisch tuesch mer eher chli leid, vor allem während dine caps lock Phase.

Edit: 95k im Jahr und nume 2 Chind, devo eis fascht 18i.
Dini Glas-Chugle isch kabutt
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Moff »

ich fürchte de Tod und mindischtens so starch de Tod vo mänsche wo mir nöch stöhnd.

lüt wo de Tod glasse nehmed beniid ich und ich chan das ned im asatz nahvollzieh.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Ribit X Titan »

Hmmm, da war jemand jahrelang Putzmann in einem Panetarium welches er als Planetarium verwechselte und er berichtet noch stolz darüber wie er einfach nichts weiss ausser kugelrunde Brötchen aufbacken und Menschen welche später zum Engel werden beleidigen... aber wir haben Freude daran, Danke sehr!
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 10 Okt 2019 10:25, insgesamt 2-mal geändert.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von zeromeier »

Ribit hat geschrieben:Hmmm, da war jemand jahrelang Putzmann in einem Panetarium welches er als Planetarium verwechselte und er berichtet noch stolz darüber wie er einfach nichts weiss ausser kugelrunde Brötchen aufbacken und Menschen welche später zum Engel werden beleidigen... aber wir haben Freude daran, Danke sehr!
out of topic, again.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Ribit X Titan »

thaeye hat geschrieben: lustigerwiis chömet den lüüt wo single sind und guet verdienet nameh inen sinnkrise als de familievater wo muess strample, wieso? evtl doch chli luxus halt...
Müssen tut der Familienvater gar nichts, er hat sein Leben selbst ausgewählt, welches für viele Leute sogar privilegiert ist. Eine liebe Frau mit Kindern schneit auch nicht jedem einfach so ins Haus, manchen gar nie, egal ob sie es wollen.

Deswegen müsste ich zwangsläufig meinen Lebenssinn woanders finden... Digital Nomad wäre noch was weil das mit Familie schwierig wird, wenn auch nicht unmöglich. Ich kenne jemand der reist sogar mit Familie um die Welt, unmöglich ist gar nichts wenn man wirklich will. Allerdings fehlt es uns meistens am wollen... das sehe ich bei den abweisenden Frauen aber auch Männern deutlich. Die grösste Begrenzung ist nicht ihr Körper, es ist ihr Geist.

Die meisten Leute die ich antreffe sind erstaunlich kleingeistig und dazu intolerant, da läuft natürlich nur wenig. Sie halten sich an falscher Sicherheit (die es rational gesehen kaum geben kann, das ist ihnen egal) und Materie... nur geringfügig an etwas anderes.
zeromeier hat geschrieben: Absicherig isch mega. Läbe lang schaffe und mit 65i a Chräbs sterbe, go for it. Meh weiss es halt nöd. Viel da nehemds als sälbschtverständlich a, dass meh mind. 80i wird, isch aber BS.
Da geb ich dir Recht, bloss weil der Schnitt 80-85 wird ist nicht garantiert das es bei jedem so ist. Manche sterben auch mit 65 und füttern danach die Kasse der Älteren, aber sie selbst haben ein Leben lang nichts davon gehabt.

Wobei ich ja auch, wahrscheinlich, ein Leben lang Krankenkasse bezahle und vielleicht nie auch nicht ansatzweise diese Kasse ausnutze, also einfach immer nur zahlen für Pharma und co. Ich bin eigentlich indirekt verantwortlich dass die Pharma stinkreich wird. Ich kann nichts dagegen tun da die Gesellschaft es mir aufs Auge gedrückt hat. Ich möchte das nicht tun weil es für mich der falschen Ansatz ist symptomatisch zu agieren. Ich möchte lieber bei der Ursache ansetzen. Auch mangelnde Liebe ist eine Ursache, man könnte daher Netzwerke stärken und die blöden Internetgauner welche die Liebe in den Dreck ziehen auf den Zahn fühlen. Nur ist für sowas keine Kohle da... für Meds gibts jedoch fast endlos Kohle. Die Gesellschaft meint man könne mit Meds fast alles heilen... die sind hoffnungslos materialistisch.

Was garantiert ist, das Leben ist nicht gerecht, das war auch nie vorgesehen.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

zeromeier hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:
ja absicherig isch wichtig für schwizer und au für mich, s lebe birgt scho gnueg risike.
Absicherig isch mega. Läbe lang schaffe und mit 65i a Chräbs sterbe, go for it. Meh weiss es halt nöd. Viel da nehemds als sälbschtverständlich a, dass meh mind. 80i wird, isch aber BS.
weisch was chostes es jahr uszit mit familie?
wie gsehd, er chan sichs easy leischte.

mal ehrlich, was wetsch Du vom Läbe? schaffe und heigah go game am Abig? wüki? ich mein, wenns das isch, umso besser.
was ich vom lebe wott? muess ich öpis vom lebe welle? ischs lebe nöd eifach es gschenk? isch au chli d erwartigshaltig vo de hütige gsellschaft immer was welle überchoh. s lebe schuldet mir doch was! was isch den dini bestimmig? frage über frage. die ewigi sinnsuechi isch so alt wied menschheit selber. ich fokussier mich uf mini liebste und setz mini energie i das. das langet. die ewig sinnsuechi hani abgschlosse. wirsch nämlich nie zumene resultat choh, isch aber scho guet beschäftiget meh sich mal mit dem. meistens passiert das ja nacheme todesfall im nöchere umfeld.

wemme sich als chlises zahrad im ganze system gset, hilft das scho villes widr z relativiere, au de tod. da bin ich mal bim ribit. de mensch isch eigentlich es staubchorn im universum.

du häsches selber i de hand wie villes. als alleinstehende ohni verantwortig uusert für dich selber chasch dis lebe sehr agnehm gstalte. chasch morn de job schmeisse, möglich isch alles. konsequenze haets aber au.
Zuletzt geändert von thaeye am 10 Okt 2019 11:23, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Mastler(P) »

Moff hat geschrieben:de Tod vo mänsche wo mir nöch stöhnd.
das tut mir eher weh. muetter, grossmuetter, bescht kolleg und eh anderi kollegin sind mer scho ab.

dä grossvater wartet sitt nem jahr nurno druff zum sterbe. und obwohl sis läbe jetz recht leer isch und ich ihn nahvollzieh chan, fallts mir schwer mich demit abzfinde ihn bald au los zah und es tut mir vill meh weh, als dgrossmuetter, wo eh scho 2-3 jahr gsundheitlich immer schlächter zwäg gsi isch und das ganze so vorrussehbarer und au bitz eh art erlösig für sie gsi isch.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

Ribit hat geschrieben: Wobei ich ja auch, wahrscheinlich, ein Leben lang Krankenkasse bezahle und vielleicht nie auch nicht ansatzweise diese Kasse ausnutze, also einfach immer nur zahlen für Pharma und co.
mir chönd gern vo mir us au s solidarsystem chünde, den zahl ich nämlich fast nix meh. bin debiii. din chopf isch widrmal am chrüsimüsi mache vor luuter hass geg d wirtschaft. mach initiative und ich underschriib.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

Herr Rossi hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:de mister sucht das glück definiert "unzfriede" au chli schnell, aber ebe......kritik wird hüt schnell mal als "unzfriede" oder "bösartig" absgstemplet, willmer alli chli en dünni hüt überchoh haend dur de medial überschall i de letschte 10 jahr. gang mal devooo uuus das de mr. sucht das glück mal en extremi lebenskrise gha haet (scheidig oder so) und sich jetzt halt mit so glücksmoment vollpumpt (serotonin, dopamin, hirni und so). aber d welt chli usblendet.

es buech lese um meh zfriedeheit und es erfüllts lebe zha, nöd so mis. da gits besseri methode, nämlich sich selber mal under d lupe neh (da chan es buech chli inputs geh). allgemein sind "lebenstip/selbstfindigs" buecher für mich humbug. wems hilft...."lebe deinen Traum" ghört meh i jedem 2 scheiss buech (meistens vo fraue gschriebe), isch au chli eifach gseit amene familievater mit 4 chind miteme durchschnittlohn vo 4000 CHF. LEB DOCH EIFACH DIN TRAUM , huere tubl. was motzisch ume, leb eifach din traum und lahn d familie verrecke. Buecher für globetrotters und digital nomads ohni lebensstruktur und meine das gilti jetzt für d allgemeinheit.

lustigerwiis chömet den lüüt wo single sind und guet verdienet nameh inen sinnkrise als de familievater wo muess strample, wieso? evtl doch chli luxus halt...

joker isch sehr geil :wixer:

lies gschider "möglichkeit einer insel im orginal La possibilité d'une île" vom houlllebequ, gschiid aber ohni zeigfinger.
Wirsch immer besser, gschide bini, aber d Krise (wo keini gsi isch, ha lediglich fascht es Bei verlore vor 10 Jahr) hed mi gheilt was Luxusproblem betrifft. Drum reg mi mittlerwile au praktisch über nüt meh uf. Nid mal über dini Kommentär :)
Mängisch tuesch mer eher chli leid, vor allem während dine caps lock Phase.

Edit: 95k im Jahr und nume 2 Chind, devo eis fascht 18i.
Dini Glas-Chugle isch kabutt
fast es bei verlüüre , söll kei krise sii? verzell kein hafechäs und mach dich nöd stärcher als bisch. dis "positive thinking" (ebe dopamin uschüttig) stinkt bis da ane. sich über nix ufrege, schmöckt eher nacheme verdrängigsprozess als "luxusproblem" chöne z relativiere. wer au grad chli schwach würsch dich ab mine kommentär ufrege.
Zuletzt geändert von thaeye am 10 Okt 2019 11:55, insgesamt 2-mal geändert.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Mastler(P) »

vilicht hät ers im nachhinein nüm als eh kriese empfunde, will er durch die erfahrig gwachse isch und darum das ganze als krise (eigentlich kei krise) beschriebe?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

Mastler(P) hat geschrieben:vilicht hät ers im nachhinein nüm als eh kriese empfunde, will er durch die erfahrig gwachse isch und darum das ganze als krise (eigentlich kei krise) beschriebe?
im nachhinnein lernt meh immer drus (also die gschiide machet das), aber en krise isch en krise, und es bei fast verlüüre würd ich jetzt mal dezuezähle. aber er isch eventuell en maschine. dasers jetzt als lebenserfahrig gseht und drus glernt hät--->super.
Zuletzt geändert von thaeye am 10 Okt 2019 11:46, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Mastler(P) »

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

Ribit hat geschrieben:Hmmm, da war jemand jahrelang Putzmann in einem Panetarium welches er als Planetarium verwechselte und er berichtet noch stolz darüber wie er einfach nichts weiss ausser kugelrunde Brötchen aufbacken und Menschen welche später zum Engel werden beleidigen... aber wir haben Freude daran, Danke sehr!
du gasch also devoo us das du zumene engel wirsch? mmmmmmmm
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben:konsequenze haets aber au.
alles hed Konsequänze. de ganz Tag im Büro hocke für de rescht vo mim Läbe aber au.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben: was ich vom lebe wott? muess ich öpis vom lebe welle?
öhm nei musch nöd. mir langts halt nöd, mini läbensziit mit schaffe und scheisse chaufe + druffolgendem passivem Konsum zverbringe.
Muss meh mache, wemer dihei hockt und 3 Chind hed, isch halt so, irgendwie muss Cash inecho. Für de Priis vome Mittelklasse-Wage läbsch aber es Jahr oni so scheiss und gsesch no d'Wält debii.

aber wenn grundsätzlich mit allem zfriede bisch wies isch, super, beniidenswert.

übrigens glaub ich au, dass mir nix sind und völlig unwichtig. Das isch s'Problem. Ich glaub, alles wo ich da mach isch komplett Sinn befreit. Also wieso zur Höll söt ich überhaupt was mache? fürs System? lol.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Herr Rossi »

thaeye hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:de mister sucht das glück definiert "unzfriede" au chli schnell, aber ebe......kritik wird hüt schnell mal als "unzfriede" oder "bösartig" absgstemplet, willmer alli chli en dünni hüt überchoh haend dur de medial überschall i de letschte 10 jahr. gang mal devooo uuus das de mr. sucht das glück mal en extremi lebenskrise gha haet (scheidig oder so) und sich jetzt halt mit so glücksmoment vollpumpt (serotonin, dopamin, hirni und so). aber d welt chli usblendet.

es buech lese um meh zfriedeheit und es erfüllts lebe zha, nöd so mis. da gits besseri methode, nämlich sich selber mal under d lupe neh (da chan es buech chli inputs geh). allgemein sind "lebenstip/selbstfindigs" buecher für mich humbug. wems hilft...."lebe deinen Traum" ghört meh i jedem 2 scheiss buech (meistens vo fraue gschriebe), isch au chli eifach gseit amene familievater mit 4 chind miteme durchschnittlohn vo 4000 CHF. LEB DOCH EIFACH DIN TRAUM , huere tubl. was motzisch ume, leb eifach din traum und lahn d familie verrecke. Buecher für globetrotters und digital nomads ohni lebensstruktur und meine das gilti jetzt für d allgemeinheit.

lustigerwiis chömet den lüüt wo single sind und guet verdienet nameh inen sinnkrise als de familievater wo muess strample, wieso? evtl doch chli luxus halt...

joker isch sehr geil :wixer:

lies gschider "möglichkeit einer insel im orginal La possibilité d'une île" vom houlllebequ, gschiid aber ohni zeigfinger.
Wirsch immer besser, gschide bini, aber d Krise (wo keini gsi isch, ha lediglich fascht es Bei verlore vor 10 Jahr) hed mi gheilt was Luxusproblem betrifft. Drum reg mi mittlerwile au praktisch über nüt meh uf. Nid mal über dini Kommentär :)
Mängisch tuesch mer eher chli leid, vor allem während dine caps lock Phase.

Edit: 95k im Jahr und nume 2 Chind, devo eis fascht 18i.
Dini Glas-Chugle isch kabutt
fast es bei verlüüre , söll kei krise sii? verzell kein hafechäs und mach dich nöd stärcher als bisch. dis "positive thinking" (ebe dopamin uschüttig) stinkt bis da ane. sich über nix ufrege, schmöckt eher nacheme verdrängigsprozess als "luxusproblem" chöne z relativiere. wer au grad chli schwach würsch dich ab mine kommentär ufrege.
Was hätts mir gnützt wenn ich 5 Wuche lang trurig im Spitalbett gläge wär? Au das isch e Lebensischtellig. Ja, ich bi mental sehr schtarch und ha Glück mit minere Gsundheit (s Bei isch dür e Spitalkeim fascht killt worde) , ich tue aber au öpis defür, Bewegig und früschi Luft jede Tag öpe 2 Schtund etc. Gelasseheit chasch lehre, aber ich verurteile niemert wo sich gäge das entscheidet. Für mich isch Zfrideheit s Wichtigscht im Läbe, de Wäg det äne isch für jede en andere. Mit Büecher läse machsch das sicher nid, und s Läbe gsehni au als Gschenk, darum hani kei Müe mit Theme wie Tod, Arbetslosigkeit oder elei sii. S Läbe isch geil
Zuletzt geändert von Herr Rossi am 10 Okt 2019 13:41, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

zeromeier hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben: was ich vom lebe wott? muess ich öpis vom lebe welle?
öhm nei musch nöd. mir langts halt nöd, mini läbensziit mit schaffe und scheisse chaufe + druffolgendem passivem Konsum zverbringe.
Muss meh mache, wemer dihei hockt und 3 Chind hed, isch halt so, irgendwie muss Cash inecho. Für de Priis vome Mittelklasse-Wage läbsch aber es Jahr oni so scheiss und gsesch no d'Wält debii.

aber wenn grundsätzlich mit allem zfriede bisch wies isch, super, beniidenswert.

übrigens glaub ich au, dass mir nix sind und völlig unwichtig. Das isch s'Problem. Ich glaub, alles wo ich da mach isch komplett Sinn befreit. Also wieso zur Höll söt ich überhaupt was mache? fürs System? lol.
du widersprichsch dir, du suechsch de sinn vom lebe momentan aber da seisch widr das alles sinnbefreit isch. ich glaub du bisch eifach uf de suechi momentan. völig i.o. meistens ebe usglöst dur en schwere schicksalsschlag.

ich bin überhaupt nöd grundsätzlich mit allem z friede (wie chunsch uf die idee, du kennsch mich ja und das bin ich überhaupt nöd) , lüüt wo immer zfriede sind, bildet sich was iiii und entwicklet sich nömm wiiter. mag für sie stimme, aber isch nöd d realität. glasseheit so wies de rossi formuliert, chan nämlich au Glichgültigkeit sii.

fürs system muesch nix mache , den du findsch ja so wien ich chan uselese s "system" (welles system überhaupt, de kapitalismus?) eh scheisse.
Zuletzt geändert von thaeye am 10 Okt 2019 13:46, insgesamt 1-mal geändert.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot] und 34 Gäste