Hesch en Läbens-Plan?

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

zeromeier hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:konsequenze haets aber au.
alles hed Konsequänze. de ganz Tag im Büro hocke für de rescht vo mim Läbe aber au.
den chünd und gang uf weltreis, du häsches i de hand. als familievater isches den halt chli schwerer.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben:
du widersprichsch dir, du suechsch de sinn vom lebe momentan aber da seisch widr das alles sinnbefreit isch.
Du hesch völlig rächt. Einersiits isch äigentli alles egal, anderersiits weti natürlich glich irgendwas guets tueh. Was ja äigentli egal wär, wenn alles egal wär, komischerwiis ischs mir det nöd egal :lol:
fürs system muesch nix mache , den du findsch ja so wien ich chan uselese s "system" (welles system überhaupt, de kapitalismus?) eh scheisse.
ich find de kapitalismus super, ich wetem eifach nümä fröhne. All andere sölled das aber wiiterhin mache bitte.
thaeye hat geschrieben:
den chünd und gang uf weltreis, du häsches i de hand.
alles in planig.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Herr Rossi »

Aug, natürlich bin ich gwüssne Theme und Mönsche gegenüber glichgültig, du ja au. Zfrideheit und Glück findi aber au wenn mi mit Lideschaft öpisem widme wo mer nid egal isch.
Wenn di öpis stört oder anderscht negativ beiflusst muesch d Situation oder dis Verhalte verändere. Das plagiersch ja selber au. Aber ja ich weiss, zöickle und so.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Ribit X Titan »

Mastler(P) hat geschrieben: das tut mir eher weh. muetter, grossmuetter, bescht kolleg und eh anderi kollegin sind mer scho ab.
Mit nur 32 J? Oha...

Zu dumm ist mir Liebe nicht mehr egal, ansonsten hätte ich ein super Leben wo es keine Bedeutung mehr hat.

Wenns so weitergeht werde ich es erst nach dem Tod noch erleben wie es ist, wie es sich wirklich anfühlt, dann allerdings in einer anderen Form und nicht mehr auf Erden. Für mich ist der Tod glücklicherweise nicht das Ende, weil Seele und Geist halte ich für unsterblich, aber ich habe dann eine andere Form. Das Irdische, die Erde... mitsamt ihrer Erfahrung, ist dann Geschichte. Wie ich bereits sagte, mein Körper ist lediglich eine Formgebung für meinen Geist und die Seele, diese Form wird mithilfe dem Herz im Innen und Aussen vereint und die Psyche ist das sensorische Konstrukt zwischen Geist, Seele aber auch Körper.

Der Tod ist insofern eine reine Beziehungssache, steht in Beziehung zu dieser Form, in diesem Falle Lebensform. Es ist das absolute Ende wenn man nur diese eine uns bekannte, d.h. greifbare, Form betrachtet und nur das als Real ansieht. Wenn man jedoch alles was wirklich ist betrachtet dann ist da, für mich, viel mehr als das und der Tod... der körperliche Tod... ist nur ein Formwechsel, ein Akt dieser Beziehung zu dem diese Form steht.

Ob ich danach ein Engel werde kann ich, ohne dass ich gläubig wäre, nicht mit Sicherheit sagen. Was ich aber für alle Leute fühle ist, dass sie in irgendeiner Form immer noch da sind, ob sie es glauben oder nicht. Sie kamen aus dem "nichts" und gingen ins "nichts", allerdings ist nichts nunmal nicht nichts. Vergleichbar mit dem Nirvana ist selbst dieses Nichts mit einer bestimmten Form wo niemand, ausser er glaubt an eine bestimmte Form, sagen kann was sich daraus formen wird.

Diese Form, der Körper der das Unsterbliche (da kein Formwechsel) trägt und bindet, kann natürlich sobald es vernetzt wurde miteinander massiv interagieren. Psyche, dessen Verbindung sehe ich nur zwischen den inneren Bewusstseinskräften d.h. Geist, Seele und Körper, sehe ich insofern als kraftvoll wenn diese Wechselbeziehung gut und harmonisch abläuft. Wenn es ins Stocken kommt oder es gewisse Asymmetrien aufweist, das geht auch wenn der Körper beschädigt ist mit direkter Auswirkung auf Psyche, Geist und Seele, dann wirds eng.

Dabei spielt es keine Rolle wie stark diese Kräfte effektiv sind um glücklich oder zufrieden zu leben. Im Gegenteil, je stärker diese Kräfte sind desto einfacher ist es dass Disharmonien entstehen welche psychisch krank machen können. Andererseits bieten diese Kräfte auch mehr Potential je stärker sie sind. Das Potential kann allerdings in alle Richtungen gehen, vorteilhaft oder auch zum Nachteil. Nichts ist gratis im Leben, je mehr man von etwas hat desto höher sind auch die Kosten oder das Risiko eines destruktiven Verlustes.

Herz, das ist für mich die Verbindung aller Energien, sämtliche Chakren, mit dem Zentrum... also der Ort wo alle Energien zusammenkommen. Wenn man so will ist das Herz eine energetische Verbindung. Der Clou ist einfach, dass das Herz absolut alles verbinden kann, sowohl innerlich wie äusserlich. Ob es die eigenen oder fremde Chakren sind spielt keine Rolle. Oft aber verhindert unser Geist oder Psyche dass unser Herz etwas im aussen, oder auch in uns selber, verbinden kann. Das Herz macht eigentlich nichts anderes als verbinden, das sehe ich als die ursächliche Basis der Liebe an. Was danach kommt... körperliche Hormonschübe und Liebesgefühle, das alles sind nur noch Symptome.

Nun ja, wenn man sich nicht richtig verbinden kann oder es nur einseitig auftritt, dadurch zwar eine Wirkung aber keine Wechselwirkung hat, dann wird daraus zwar eine bedinungslose rudimentäre Form vorliegen, aber die wirkliche Kraft entsteht erst in der Wechselwirkung dieser Verbindung, weil dann die Harmonie am grössten ist, anders gesagt "es klingt gleich". Es ist hier nicht wirklich die gleiche Länge einer Welle relevant sondern das was entscheident ist das ist eine harmonische Resonanz... nicht ob eine Gleichheit besteht, damit ist es genauer gesagt eine "Angleichheit" und ein Akt der "Achtsamkeit".
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11787
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von turntablism »

Hesch en Läbens-Plan?
En marathon unter 2h :lol:
:vortex:
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Mastler(P) »

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von agestuffer »

Ich hätt einä, aber da ich en bünzli bin verratichen nid.. haha
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Mastler(P) »

mir sitt hie ir schwiiz! das ischs läbens-plan gheimnis! das gaht oi gar enüht ah! dateschutz!!
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von zeromeier »

ide CH ret au niemerd über Gäld. verchlämmts Volch da.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Mastler(P) »

zeromeier hat geschrieben:ide CH ret au niemerd über Gäld. verchlämmts Volch da.
s meer vo söck ih ärsch drin ini. :)

aber das wird ez langsam ändere, dank dIvErSiTy
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

fuck diversity, den bliebi lieber en bünzli und eine miteme stock im arsch. diversity mündet in anarchie und chaos.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Mastler(P) »

thaeye hat geschrieben:fuck diversity, den bliebi lieber en bünzli und eine miteme stock im arsch. diversity mündet in anarchie und chaos.
Bild

aber mit dä ziit werded di neue generatione immer meh vo dä vorherige abwiche, und bi dere enticklig au immer schneller. uf das hani welle use. chasch gar nöd vill mache.
ich gsehsch ja scho bi däne schwizer us minere generation wo vorallem mit usländer im fründeschreis ufgwachse sind.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

tja den wird halt de weste halt villi problems importiere (jetzt widr aktuell weg Kürde vs türke). selber schuld. es wird immer meh demos geh bis es irgendswaen i de städt wird explodiere. den wird den d landflucht afange. waend den alli widr ufs land wenns losgat. aber bis den gits d chueh schwiizer eh nömm.

s wort volk bedütet immer nah en gmeinschaft mit ähnlicher ethnischer zämäsetzig und ähnliche wert. nur das funktioniert als gsellschaft. alles anderi isch fürd füx.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Mastler(P) »

thaeye hat geschrieben:s wort volk bedütet immer nah en gmeinschaft mit ähnlicher ethnischer zämäsetzig und ähnliche wert. nur das funktioniert als gsellschaft. alles anderi isch fürd füx.
richtig. islam leider unkompatibel. alles haram usser euses geld. ja klar. gah zrugg id wüeschti.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Herr Rossi »

Mimimi
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben:tja den wird halt de weste halt villi problems importiere (jetzt widr aktuell weg Kürde vs türke). selber schuld. es wird immer meh demos geh bis es irgendswaen i de städt wird explodiere. den wird den d landflucht afange. waend den alli widr ufs land wenns losgat. aber bis den gits d chueh schwiizer eh nömm.
denn passiert das halt, gad eh kaputt irgendwenn d'Wält.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

zeromeier hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:tja den wird halt de weste halt villi problems importiere (jetzt widr aktuell weg Kürde vs türke). selber schuld. es wird immer meh demos geh bis es irgendswaen i de städt wird explodiere. den wird den d landflucht afange. waend den alli widr ufs land wenns losgat. aber bis den gits d chueh schwiizer eh nömm.
denn passiert das halt, gad eh kaputt irgendwenn d'Wält.
das passiert erst ines paar millione jahre, wenn d sunne ois explodiere lat. vorher machemer ois selber kaputt dur gnau sötigi konflikt wie obe beschriebe (das wird zueneh). aber ich hoff mal mir machet ringelringelreihe alli zämä in zukunft.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Mastler(P) »

Bild
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben:aber ich hoff mal mir machet ringelringelreihe alli zämä in zukunft.
wahrschiinlich nöd, so what? Du dusch dich rächt mit dene mögliche zuekunfts-Problem beschäftige, wieso?
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

zeromeier hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:aber ich hoff mal mir machet ringelringelreihe alli zämä in zukunft.
wahrschiinlich nöd, so what? Du dusch dich rächt mit dene mögliche zuekunfts-Problem beschäftige, wieso?
will ich en teil vo de gsellschaft bin und es mich interessiert wohii dasmer stüüret und mich gsellschaftlichi entwicklige scho immer interessiert haend. wieso söll ich mir frage stelle über de tod? wenn tod bisch, chasch eh nix meh fröge. so what? weisch wasi mein. ich leb nah und möcht das oisi gsellschaft inen gueti zukunft stüüret.

ich leb jetzt und nöd spötr, drum chan ich jetzt nah probiere zumindest im chline mass was dezue bizträge. aber ja ich chönt mich au usklinke und eine uf hippie mache oder uf lebenssinnsuechi gah und chli umejette. möglichkeite im kapitalismus sind halt doch da. drum simmer ja au chli egoiste worde, zvill möglichkeite haemmer fast.

uuserdem find ichs wichtig i de hütige zombiegsellschaft nah anderi wert als "mich selber finde" und " MICH Selber sii" z ha. familiäri wert, zämähalt und tradition. vielleicht söttemer ois mal fröge wieso mir plötzlich ois alli selber finde muend? evtl fehlet i de schnelllebige ziit halt doch gwüssi "anker".
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben: vielleicht söttemer ois mal fröge wieso mir plötzlich ois alli selber finde muend? evtl fehlet i de schnelllebige ziit halt doch gwüssi "anker".
mir all? lol. ich känn praktisch niemerd wo das muss. Ich känn nur Lüt wo so dänked wie Du, was für d'Gsellschaft sicherlich besser isch.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

zeromeier hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben: vielleicht söttemer ois mal fröge wieso mir plötzlich ois alli selber finde muend? evtl fehlet i de schnelllebige ziit halt doch gwüssi "anker".
mir all? lol. ich känn praktisch niemerd wo das muss. Ich känn nur Lüt wo so dänked wie Du, was für d'Gsellschaft sicherlich besser isch.
wien ich? lol das glaub ich aber nöd du. egal. ich bin mir nur bewusst, das au ich es zahrädli im system bin, das waend villi halt nöd wahrha. ich chan demit lebe solang d richtig vom system nah stimmt. aber es isch am kippe. mis denke fürd gsellschaft besser? nei du, wenn ich mis denke umsetze chönt (ich d macht dezue haeti), würs momentan zu immense disruptive veränderige fuehre wo villi sich würdet dra störe.

also wenn nöd merksch das de selbstfindigshokuspokus ufem vormarsch isch, den lebsch scho au inere parallelwelt. lueg d bestsellerlistene vo buecher aa etc. etc. jenstes lüüt gebet dir tips um na es "bessers" lebe z fuehre.

nöd falsch verstah, sich gedanke über sin lebenswandel z mache und über sis tue, isch absolut vernünftig und machet villi (ich denk triggers sind vorallem : 40gi, chinderlos, tod i de familie etc), wemme den aber plötzlich z gfuehl haet, meh isch fast allmächtig will so selbstbestimmt und super, tuets eim widr guet sich z erde und z vergewüssere das meh doch en teil vom system isch.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Herr Rossi »

thaeye hat geschrieben:ich leb jetzt und nöd spötr, drum chan ich jetzt nah probiere zumindest im chline mass was dezue bizträge.
Das macht fascht jede, aber es bedüted für jede öpis anders. Sini eigete Wertvorstellige z beschütze isch völlig normal. Gwüssni Lüt wend halt chli meh Sinn im eigete Lebe gäh als bis 65i schaffe und paar Jahr schpöter tot umgheie. Öb das vil oder wenig sind wo das wend wird recht individuell wahrgnoh, völlig okay und das Drama nid wert.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

Herr Rossi hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:ich leb jetzt und nöd spötr, drum chan ich jetzt nah probiere zumindest im chline mass was dezue bizträge.
Das macht fascht jede, aber es bedüted für jede öpis anders. Sini eigete Wertvorstellige z beschütze isch völlig normal. Gwüssni Lüt wend halt chli meh Sinn im eigete Lebe gäh als bis 65i schaffe und paar Jahr schpöter tot umgheie. Öb das vil oder wenig sind wo das wend wird recht individuell wahrgnoh, völlig okay und das Drama nid wert.
was chunsch jetzt mit drama? mir sind am diskutiere, eifach ruhig bluet wenn die grosse redet. ich weiss du häsch problem mit drama und negativität etc. aber grad überall muesch das nöd ineprojeziere.

"meh sinn am lebe geh" isch en floskl. als ob du de sinn vom dim lebe weisch wenn ufem sterbebett lisch.

aber es isch scho immer so gsi, wenn s irdische lebe z komplex für de mensch worde isch, haet meh sich geg de himmel gstreckt bis meh de grind agschlage haet.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Herr Rossi »

thaeye hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:ich leb jetzt und nöd spötr, drum chan ich jetzt nah probiere zumindest im chline mass was dezue bizträge.
Das macht fascht jede, aber es bedüted für jede öpis anders. Sini eigete Wertvorstellige z beschütze isch völlig normal. Gwüssni Lüt wend halt chli meh Sinn im eigete Lebe gäh als bis 65i schaffe und paar Jahr schpöter tot umgheie. Öb das vil oder wenig sind wo das wend wird recht individuell wahrgnoh, völlig okay und das Drama nid wert.
was chunsch jetzt mit drama? mir sind am diskutiere, eifach ruhig bluet wenn die grosse redet. ich weiss du häsch problem mit drama und negativität etc. aber grad überall muesch das nöd ineprojeziere.

"meh sinn am lebe geh" isch en floskl. als ob du de sinn vom dim lebe weisch wenn ufem sterbebett lisch.

aber es isch scho immer so gsi, wenn s irdische lebe z komplex für de mensch worde isch, haet meh sich geg de himmel gstreckt bis meh de grind agschlage haet.
Lis mal dini Biträg witer obe, dini Zuekunftsvision isch eher dramatisch, aber sorry wenn ich das falsch interpretiert ha.

Ich gib mim Lebe Sinn, ja, das hani guet im Griff. Gsund und lebensfroh, und teile mis Glück. Bescht für mich.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Google [Bot] und 28 Gäste