Death Stranding

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Death Stranding PS4

Beitrag von Master(G) »

jo, i know. ich säg immer acid-rain, will so usgseht :kicher: :kuschel:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
grappagott
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8647
Registriert: 04 Feb 2003 12:18
Kontaktdaten:

Re: Death Stranding PS4

Beitrag von grappagott »

Herr Rossi hat geschrieben:Damnit, muesi itz da glich Au no ha
Vilicht besser, wen scho am afang vom luigi asstosch...
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14751
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
Kontaktdaten:

Re: Death Stranding PS4

Beitrag von evo »

Ahsto = fren
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Death Stranding PS4

Beitrag von Herr Rossi »

grappagott hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:Damnit, muesi itz da glich Au no ha
Vilicht besser, wen scho am afang vom luigi asstosch...
Lol, Ich bi mer recht dumm vorcho. Bruche de move suscht sozäge nie.
Bi öpe i de Helfti, schpile nie 2 Games parallel.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Death Stranding PS4

Beitrag von thaeye »

isch eigentlich s material zum züügs baue , die christal händ wot amigs sammlisch i de nöchi vomene timefall? es haet huere vill azeige und stati etc. schuehabnützig, s baby wo schreit, scheiss ladig ufem rugge, usduur, bluetverlust , x materialie, hilfe.

glaubs bi meh missione erledige für en station gits meh materiali zum mitneh odr?
Benutzeravatar
grappagott
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8647
Registriert: 04 Feb 2003 12:18
Kontaktdaten:

Re: Death Stranding PS4

Beitrag von grappagott »

Herr Rossi hat geschrieben: Bi öpe i de Helfti, schpile nie 2 Games parallel.
wenn d meinsch d helfti vom game sig wäg de floors, isch ebe nid eso wies usgseht!
ich ha im erschte run 14 h brucht.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Death Stranding PS4

Beitrag von Master(G) »

thaeye hat geschrieben:isch eigentlich s material zum züügs baue , die christal händ wot amigs sammlisch i de nöchi vomene timefall? es haet huere vill azeige und stati etc. schuehabnützig, s baby wo schreit, scheiss ladig ufem rugge, usduur, bluetverlust , x materialie, hilfe.

glaubs bi meh missione erledige für en station gits meh materiali zum mitneh odr?
ja missione erledige oder materialie recycle. erhöht beides kapazitäte und de chasch au wieder meh go abhole später.
usserdem gänd "standard" missione immerno goodies, also z.b. upgrades oder skins oder musikstück und ander collectables. z.b. schueh V2 oder sowas.. .isch also scho no wichtig, dass die au machsch.

crystals sind immer au dette wos BTs hett. Wenn en BT killsch wachst a dere Stell en grosse crystal, quasi belohnig für de kill...

ich han jetzt übrigens mehreri fahrzüg (töff, trucks), es level 3 exoskelett (zum schneller ränne und 300kg träge), transport-roboter, wo für mich standard-runs mached, und au en gun! :herzli:
jetzt chasch au mal die MULE camps go agriife und richtig fett material go chlaue! :P

bi jetzt am highway baue :groel: guet, dass das es gmeinschaftsprojekt mit andere spieler isch, suscht wäred die strasse nie fertig mit soviel materielie wo da bruchsch :lol:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Death Stranding PS4

Beitrag von Bejita »

Es ungloublech krasses game. Gester 15H am Stück gspielt, bi nid vom Spiel los cho. So huere krass. LOCKER mache sich das Game und Sekiro mit RE2 dr Goty Titel ungernang us.Die Wäut, die Atmosphäre, d Engine, z Game im augemeine wenns ab Kapitel 3 richtig ufmacht... Huere guet
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
Beiträge: 22619
Registriert: 05 Mär 2002 16:45
Kontaktdaten:

Re: Death Stranding PS4

Beitrag von Reinforced »

het öpper vo euch schone Monster Drink poschtet chürzlech wägem Productplacement ? :vortex:
Dateianhänge
calorie_mate.jpg
3DS Gamertag:
Reinforced
3668 - 7842 - 9771
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Death Stranding PS4

Beitrag von Master(G) »

euses review: https://www.thegnet.org/post/the-g-net- ... -stranding" onclick="window.open(this.href);return false;
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Death Stranding PS4

Beitrag von thaeye »

es meisterwerch, s game trüllt ab ca. kapitel 10 u huere uuuf. bin gspannt ufs endi.
Benutzeravatar
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
Beiträge: 22619
Registriert: 05 Mär 2002 16:45
Kontaktdaten:

Re: Death Stranding PS4

Beitrag von Reinforced »

GOTY 2019 !!
3DS Gamertag:
Reinforced
3668 - 7842 - 9771
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Death Stranding PS4

Beitrag von Ribit X Titan »

Master(G) hat geschrieben:euses review: https://www.thegnet.org/post/the-g-net- ... -stranding" onclick="window.open(this.href);return false;
So so...
Überfall haben Leute vor mir hilfreiche Gegenstände deponiert oder mir den Weg geebnet, damit ich schneller im riesigen Openworld Adventure vorankomme. Eine sehr kreative und schöne Sozialkomponente. Hut ab, Herr Kojima.
Eyeyey... was sind die sozialen Leute nur rabiat geworden!
Bis auf die ab und zu auftretende athmospärische Soundkulisse bin ich und Sam meistens stumm und alleine unterwegs, aber trotzdem fühlt man sich nicht einsam.
Also von Atem oder Atmos® kommt es mal nicht.
Der grösste Kritikpunkt an Death Stranding ist die Textgrösse. Kann ja sein, dass bei Kojima Productions nur 85"-Monster rumstehen, aber bei meinem 40-Zoll TV musste ich öfter ganz nah ran, um das Geschriebene zu entziffern.
Ja dann wirds Zeit für 65er OLED anstatt 40er LCD!
Preis/Leistung: https://www.digitec.ch/de/s1/product/lg ... n=OSA-5290" onclick="window.open(this.href);return false;
Performance: https://www.pc-ostschweiz.ch/product-2a ... ppreise.ch" onclick="window.open(this.href);return false;
thaeye hat geschrieben:es meisterwerch, s game trüllt ab ca. kapitel 10 u huere uuuf. bin gspannt ufs endi.
Das Gute ist halt dass Japaner aufgrund ihrem starken Hang zur Tradition und Perfektion oft im stillen Kämmerchen jahrelange etwas zur Perfektion treiben und plötzlich ist etwas da mit der ganz alten Machart die schon immer für gut befunden wurde. So entsteht anstatt Massenport-Mainstreamplunder oft das was eine Hardware wirklich kitzelt, mit einem der wenigen Games welches am Rande der Machbarkeit einer Hardware kratzte.

Kojima hat klar wenig übrig für das neue Massenplattform-Gehype, dazu ist er viel zu lange im Buisness. Das kann er sich aufgrund seinem Namen allerdings leisten, als ein Urgestein, ähnlich wie auch das G Net und seine User.

Jung ist er jetzt nicht mehr ganz aber er und sein Team wird sicher auch auf der PS5 noch was heftiges abliefern, das wird ein Spass.

Ich glaub´ Kojima bringt es auf den Punkt was wir nicht wirklich glauben: Wir sind keine Homo Sapiens mehr, sondern seit etwa 150 Jahren (seit dem Zeitpunkt der grossen Erfindungen) sind wir Homo Ambivalens geworden, ungefähr von da an wo die Glühbirne erfunden wurde.

Ach ja, ich habe immer noch das letzte 50er Plasma-Flagschiff von Panasonic am laufen, aber da er schon seit 6 Jahren, bald 7 Jahren seit 2013, fast ununterbrochen läuft und noch immer läuft bin ich armer Öko-Fetischist damit gesegnet dass ich bis (fast) zum Ende seiner Tage auf einen OLED warten sollte. LCD-TVs habe ich noch nie gehabt, es war für mich schon immer Ausschussware.
HDD:
mindestens 55 GB
Er wird sich sicher freuen dass es bei PS5 100 GB hat weil dank den vielen Filmchen hat er das alte BD-Medium voll aufgebraucht. Dazu sei gesagt, Ja Kojima ist ein grosser Film-Fan, das ist ziemlich offensichtlich.
Benutzeravatar
onion
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1518
Registriert: 07 Okt 2010 15:40
Kontaktdaten:

Re: Death Stranding PS4

Beitrag von onion »

MGS 5 nach 2h ufghört.
Ablöscher gha woni erfahre han im Death Stranding hets nur fetch quests.

Jetzt hanis doch no kauft und isch für mich nid mal nominiert als GOTY, nei, wär en Beleidigung.
Isch na vel meh als das, es meisterwerk imo ganz klar wo nid mal chasch vergliche mit em räst.

es denkmal füre kojima wel mer endlich imene AAA nid müend a) buttons mashe wie en weiche
b) ke bekackti open world hend mit nur belanglosem kack als inhalt oder c) natürli ballere mit
laufwege us de höll.

nei, me muess päckli de überlebende bringe. nur wer s'game spelt verstaht, wie unglaublich
guet die abwechslig tuet. und es isch ebe kei fetch quest. me muess route plane, luege was
mer mitnimmt und cha sich nachher völlig ufs game ilah wels es so fantastisch umgsetzt worde
isch,vo A-Z. Ja, isch äuä das wo brunz of the wild gern het wele si.

und ig ha wäg em hueresohn vo ign d'collector's annulliert.
sidusson hat geschrieben: It was bought like this long ago!

It was always stored in a protectiv case!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Death Stranding PS4

Beitrag von Master(G) »

es isch huere relaxend irgendwie. wenn ich spiele, vergiss ich alligs ziit und alles um mich ume. chunsch so ine art "trance", unglaublich beruhigend das ganze.

je länger mer spielt, desto geiler wirds. bin jetzt chapter 5 "mama"... :herzli:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
onion
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1518
Registriert: 07 Okt 2010 15:40
Kontaktdaten:

Re: Death Stranding PS4

Beitrag von onion »

bin au chapter 5. mit chopfhörer chunnts guet ine.

Tipp: vo afang ah uf hard, nix anderes. perfekt eso.

einzig kritikpunkt het eigetli nüt mit em gameplay z'tue.
wenn amigs musig chonnt (phänomenale soundtrack) muesch nur chli vo de ideale route
abwiiche und de song isch weg. huren schad. isch mir scho 3x passiert.
au setsch zumindest uf de strasse chönne lieder lose. natur findi ok chasch nid aber
wenn 5 min. mit em truck on the road bisch wär no geil gsi.
sidusson hat geschrieben: It was bought like this long ago!

It was always stored in a protectiv case!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Death Stranding PS4

Beitrag von Master(G) »

ja das hani au dänkt. en music-player option für underwägs wär frisch gsi... im private-room gitts die, die sötts überall gäh... de soundtrack isch super.

bi jetzt im chapter 7.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
rebornkid
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1778
Registriert: 21 Nov 2010 19:28
Kontaktdaten:

Re: Death Stranding PS4

Beitrag von rebornkid »

Han bis jetzt 2 Stunde chöne zocke. D'Story het mi scho voll packt, so geil inszeniert das Ganze. Bin gspannt wies wiitergaht.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Death Stranding PS4

Beitrag von Master(G) »

BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Death Stranding PS4

Beitrag von thaeye »

:groel: :groel:
Benutzeravatar
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
Beiträge: 22619
Registriert: 05 Mär 2002 16:45
Kontaktdaten:

Re: Death Stranding PS4

Beitrag von Reinforced »

:groel: :groel: :panik:
3DS Gamertag:
Reinforced
3668 - 7842 - 9771
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Death Stranding PS4

Beitrag von Master(G) »

Kapitel 9 isch rächt abgange. Wenns ganze Game so wär, das wärs gsi.. aber ja...

es nimmt jetzt definitiv fahrt uf. für vieli vermuetlich zspat. bi jetzt kapitel 12. es wärdet einige frage beantwortet womer so hett, aber ich vermuete ned alli bis am schluss...
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1813
Registriert: 20 Dez 2012 17:54
Kontaktdaten:

Re: Death Stranding PS4

Beitrag von resuscitation »

Ich weiss gar nöd, i wellem Kapitel ich grad bin.. 3? 4? aber ei Lieferig häts in sich gha ;-)
Benutzeravatar
onion
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1518
Registriert: 07 Okt 2010 15:40
Kontaktdaten:

Re: Death Stranding PS4

Beitrag von onion »

i ghör zu dene tuble wo scho ab de 3. stund en mordsspass gha hend :damn:

inzwüsche sind mer d'wege sogar vell z'churz.
da mit em truck umebrettere, de no rasch ufe töff und zwüschedure en berg ufesprinte.
mit de zit chunnsch de scho schnell vorwärts.

einisch isch en song knapp 20 sekunde gange bini scho im ziel gsi. inzwüsche halti ah und lose.
sidusson hat geschrieben: It was bought like this long ago!

It was always stored in a protectiv case!
Benutzeravatar
onion
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1518
Registriert: 07 Okt 2010 15:40
Kontaktdaten:

Re: Death Stranding PS4

Beitrag von onion »

uf youtube gaht low roar etzt natürli huere ab wägem kojima (und natürli hauptsächlich wels guet sind).
de sänger het gseit woner uf island isch (vo kalifornie wtf) het er JEDE tag en song gschribe zum überläbe.
huere guete typ. die seled jetzt kohle mache.

https://www.youtube.com/watch?v=M_lyQ-OCIYs" onclick="window.open(this.href);return false;
sidusson hat geschrieben: It was bought like this long ago!

It was always stored in a protectiv case!
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Avenger, Moff und 37 Gäste