PC Master Race

In den Weiten der Galaxie: Technik!

Moderatoren: Master(G), Mr Burzel

Benutzeravatar
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
Beiträge: 22619
Registriert: 05 Mär 2002 16:45
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Reinforced »

feeshlee hat geschrieben:mim plan :sabber:

554.- == LG UltraGear 27GL850-B
555.- == Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Gaming OC (8GB)
516.- == AMD Ryzen 9 3900X
280.- == Gigabyte X570 Aorus Pro
192.- == Corsair Vengeance LPX (2x 16GB)
192.- == Corsair Vengeance LPX (2x 16GB)
112.- == Noctua NH-U12A (15.80cm)
239.- == Samsung 860 Pro (1000GB)

2640.-

Ghüs und Netzteil, 2 SSD und en HDD hani scho.

guete plan ha öppe ds gliiche abgseh vom x570 es x470 ohni lüfter druffe und de 3700X
3DS Gamertag:
Reinforced
3668 - 7842 - 9771
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von BrainBug »

feeshlee hat geschrieben:mim plan :sabber:

554.- == LG UltraGear 27GL850-B
555.- == Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Gaming OC (8GB)
516.- == AMD Ryzen 9 3900X
280.- == Gigabyte X570 Aorus Pro
192.- == Corsair Vengeance LPX (2x 16GB)
192.- == Corsair Vengeance LPX (2x 16GB)
112.- == Noctua NH-U12A (15.80cm)
239.- == Samsung 860 Pro (1000GB)

2640.-

Ghüs und Netzteil, 2 SSD und en HDD hani scho.
1000 stutz mehr als mein vorschlag und 5% scheller. gratulation :lol:

wenn de den falschen vengeance ram holst, isser wohl in so manchem szenario sogar langsamer.

dr monitor ist geil :wixer:
Benutzeravatar
Koop Kooper
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4913
Registriert: 17 Mai 2002 18:35
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Koop Kooper »

Ig bi im momänt chli am luege wäge me gamer pc. Was chöiter empfähle? Mis budget isch plus minus 1500.- füre tower und um die 400.- für ne bildschirm.
Benutzeravatar
FarCry
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 242
Registriert: 21 Feb 2016 10:39
Wohnort: Aargau
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von FarCry »

PC:
https://www.digitec.ch/de/ShopList/Show ... 8A7C00F830" onclick="window.open(this.href);return false;

Auf die Schnelle zusammengestellt, aber grundsätzlich recht gut. Beim Prozessor kann man evt. auch etwas einsparen und einen günstigeren nehmen. Fertig-PCs kann ich leider nicht empfehlen, vor allem nicht in diesem Preissegment. Man zahlt sich dumm und dämlich für minderwertige Qualität.

Monitor:
https://www.digitec.ch/de/s1/product/ac ... Ids=77-624" onclick="window.open(this.href);return false;

Etwas mehr als 400 CHF, aber 27" + IPS + 144hz + FreeSync. Das Komplettpaket für "flüssige" Spielerfahrung.
Benutzeravatar
Koop Kooper
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4913
Registriert: 17 Mai 2002 18:35
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Koop Kooper »

danke für di vorschlag. :1thumb:
leider hani no nie säuber e pc zämebaut. nume chli dra umegschrübelet.
zämebaue chönti äuä scho, aber nächer alles installiere usw wird äuä schwirig oder? miesti no es betribssystem ha?
wär mou öpis angers. de chönti mis pc afängerwüsse wider chli ufstocke. :-D
Benutzeravatar
Koop Kooper
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4913
Registriert: 17 Mai 2002 18:35
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Koop Kooper »

ha no chli videos gluegt. set eigentlich scho go.
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31689
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von feeshlee »

abgseh vom chüeler uf d'cpu pappe, findis no zimli simpel.
bim chüeler bini immer echli en spastiker.

mittlerwiile machi nüm mal meh backups, will win 10 so schnell installiert isch. dänn no triiberli und chocolatey für d'software und guet isch.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Benutzeravatar
Koop Kooper
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4913
Registriert: 17 Mai 2002 18:35
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Koop Kooper »

Tönt scho nid so schwirig. Süsch hani au no es paar kollege wo chli drus chöme.
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Buccaneer »

Warum tünd PC-Gamers uf em Monitor spiele und nid uf eme grosse TV? Die neuere TVs hend doch guete Input Lag und und hend ja au bis 200 Hz oder so.
Selbst wenns bizzli meh Input Lag hed, wenn mer nid gad Espörtlered chunnts ja nid so druff a... Oder?
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Vyse »

Ha gmeint, dUuswhal säg nonig so gross, zuedäm wär ja GSync no guet und das gits glaubs nur bi ganz wenige TV-Modäll. Aber wär def. öppis, wo mi interessiere wür.
Ha zur Ziit eh en grosse Monitor als TV uuf däm ich au game. Farblich zwar super super aber nur 60Hz.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Buccaneer »

Scho zwei Färnseh hani mit Hilf hie us em Forum kauft gha. Mal luege öbs mit PC au klapped :kicher:

Bin uf de Suechi für n GamePC und bruche bizle Hilf.

Warum PC?
- Bin eigentlich Konsolero us em Grund: Game ine stecke und zocke... kei technisches wüsse nötig, keis Intallationsgedöns.
- Git uf em PC viel Spiele woni uf Konsole nid chan ha und au besser spielbar sind. Vor allem Strategie Sache.
- Mods!

Usgangslag:
- Han vo PC kei Ahnig und muss darum en fixfertige poste. Wenn de Vyse was vo GSync schribt, muss i das google. Denn weiss i amigs grob um was das es gaht, s technische dehinder verstand i aber nid.
- All die Grafikchartene mit em gliche Name vo unterschiedliche Hersteller... es Buech mit siebe Siegel.
- Warum en PC und nid en Laptop? Mit Laptop hett mer no "mobile" Komponente woni no guet fänd und de chan mer ja au am grosse Bildschirm oder TV schlüsse.

Aspruch:
- Cyberpunk 2077 muss laufe :-)
- Ab und zue ne Shooter wie BF, sust meh so Strategie wie Bannerlord, Age of Empires, Civ, etc...
- Nur Gaming! Für Büro und Musig hani en Laptop.
- En stabili Maschine wo kei, wenig Wartig brucht und paar Jahr hebt, da ich nid über d Fähigkeit verfüege, Teili uszwächsle, oder z update. Chan also nid jedes Jahr en neui GraKa oder so inefrese.
- Bin kei Grafikhur und wäg em Konsolebackground au nid mit FPS verwöhnt, aber möcht scho, dass games, vor allem Shooter flüssig laufed...

Set Up:
- Am TV Aschlüsse
- Mit eme Couchmaster oder so vom Sofa us zocke (wenn möglich kabellos).

Bim Digitec hani was gseh, hend gad füf Modell in "Aktion"
https://www.digitec.ch/de/page/alles-fu ... 2204-15677" onclick="window.open(this.href);return false;

Isch das öppis? Uf was muss mer luege?
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31689
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von feeshlee »

son pimmel, wie gsync, bringt aber au bimene fertig-pc nöd viel, wenn nöd en bildschirm häsch, wo das au chan. en tv wird da nochli schwieriger. d'ahforderige vom cp2077 sind womöglich es biz höcher, als witcher 3.

also im digitec gsend die captiva mit dä rtx2070 super und dä ryzen 3700 nöd schlächt us.
aber mit fertig-pc känni mi nöd so guet us.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Buccaneer »

Ja das mit em GSync hani de scho verstande, das es nüt nützt, wenn nid au en Screen ha wo das au chan. Nur es Bispiel gsi.
Und denn all die Marke und Produkt wo fast glich heissed... KATASTROFF!

Bi dene Maschine uf Digitec wird i de Kommentarspalte abgrate... de eint freezded immer, de ander wird zu heiss, well d Lüftig falsch dine isch.
Es gid ja uf so vielne Pages fertig Agebot für Gaming PCs. Sind die all Kacke, well jede wo drus chunnt, sich das Teil sälber bastled?

Gid eifach z viel Agebot und ich als Laie chan ja nur falsch entscheide... Sust muss i nach em Corona mal zum Coputer-Lädeli im Dorf.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Vyse »

Ich erwähne Gsync nur, will ich mier eh au langsam en neue PC zämmebaue und finde, wännscho, dännscho aber die Option isch sicher nöd essentiell.
(Dä alt PC hani jetzt über 10! Jahr. Einisch mal uufgrüschtet mitäre GTX 960 (glaubs) und game immer no aktuelli Spiel druff in 1080p. Irre!)

sProblem mit fertig-PCs isch eifach, dass immer irgend e Komponänte häsch, wo diine Ahsprüch nöd gnüegt oder umgekehrt, öppis verbaut häsch, wo evtl. gar nöd willsch (z.B. e System-SSD, wo grösser isch als 1TB).
Dä billigscht PC i diine digitec-Uuswahl wär miine Meinig nah ganz ok bis uuf dGrafikcharte, wänn die aber uufrüschtisch, chasch grad so guet dä nächscht tüürscht PC i dä Lischte näh.
Dä zweit schiint mier ahständig, Netzteil hät au no bitz Reserve mit 750W und hättsch au RTX-Understützig id dä Grafikcharte.
Bim dritte zahlsch halt nomal druff für es +1TB SSD und e besseri Grafikcharte.

Bim PC isch halt cool, dass diini eigeni Balance zw. Grafik-Vorliebene und Leistig chasch wähle. Ich find 4K total für nüüt und halte Lüüt, wo druff beharred, für Idiote. Mier isch dGrafikqualität viel wichtiger als dUuflösig. Antialiasing stell ich meistens ab oder nie höcher als 2x -> sparrsch au wieder performance. Schattequalität meistens uuf Mittel, defüür dynamischi Liecht- und Partikeleffäkt immer höch. Wasserquali au immer höch usw.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Buccaneer »

Bim dritte wird erwähnt, dass d Lüftig suboptimal isch. Isch da was dran? Chasch mir de mit guetem Gwüsse empfhele? Oder sust öppis, muss ja nid zwingend us dere Uswahl si...

Isch RTX 2080 gad de geili shit womer mus ha?
Im Prozessor uf Intel setzte?

Wenn öpperem langwilig isch, chan er als chlises Quarantäne-Projekt au gern eine für mich zämebaue :kicher: . De lueged mer für en faire Pris und dass de de ufwand entlohnt wird :1thumb: :kicher:


Bin kei Grafik-Hur. Spiele gad Mount & Blade Warband uf de PS4. Das Game isch alles andere als schön. 4K interessiert mi nid. Es söll eifach schön und flüssig usgseh... vor allem bime Shooter. Konstant 60+ FPS wär ja für mich mit em Konsole Hintergrund en Luxus.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Vyse »

Oof, Lüftig beurteile isch schwirig, wänn sGrät nöd vor Ort häsch (Effizänz und Pegel).

Jup, RTX 2080 isch zur Ziit dä Shit (2080 TI isch no bitz besser, aber choscht grad no en Batze meh)

Ich warte bis zum definitve Release vom Cyberpunk, mal luege, was bis dänn no a Hardware uusechonnt.
CPU isch nümm sooo super wichtig. Beid, aktuelli AMD Ryzen und dIntel i7/i9 sind mittlerwiile super guet zum Game. Wobii, höchi Taktrate isch wichtiger als dAhzahl Chärn/Threads. Meh als 8 Cores bruuchsch def. nöd.
AMD isch im Priis-Leistigs-Verhältnis besser als Intel, aber Intel CPUs sind hüüfig immer no es Spüürli schnäller (chuum signifikant).

Wie au immer... ich fühl mi sälber zwenig erfahre, zum mitme guete Gwüsse Empfehlige abgäh. Mier händ doch da im Forum eine gha, wos rächt checkt hät, dä BrainBug glaubs, aber au scho länger nümm im Forum gseh.
Zuletzt geändert von Vyse am 15 Apr 2020 09:26, insgesamt 1-mal geändert.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Vyse »

Wänni mal Ziit han, stell ich mier temporär mal en PC zämme und chann en da Poste, wobii, bi gwüsse Komponänte wird ich miini Uuswahl nöd würkli chönne logisch rächtfertige.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Vyse »

Uus dä Digitec-Uuswahl würi glaubs eine vo dänne zwei näh.
Dä tüürer hät theoretisch no bitzli en bessere CPU, leider sind Spezifikation nöd ahgäh.
https://www.digitec.ch/de/s1/product/hp ... ier=406802" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.digitec.ch/de/s1/product/hp ... ier=406802" onclick="window.open(this.href);return false;

Wür aber sicher no e Zweitmeinig abhole.

Das wär miini Zämmestellig, aber fuck, here tüür.
sNetzteil und Ghüüs nimm ich vom alte PC. Mainboard isch es chlises (bastle en kompakte PC). Zur Ziit langed 16GB Ram no vörig.
Zwei M.2 SSDs, will ich weniger Kabelfüehrig will und e 4TB HDD für Dategrümpel. Grafikcharte isch huere tüür, reut mi fascht chli.
Dateianhänge
PC2020.jpg
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Buccaneer »

Viele Dank! Das gseht doch sehr konkret us. Warum hesch zwei usgwählt mit RTX2070 und nid 2080?

Dini Uswahl isch interessant. Warum nimmsch n i9 und kes 7ni?
Han nid gwüsst, dass eigentlich nur CPU und Graka so ischänked. Han gmeint Festplattene siged au sehr tür. Aber 106 für 4 TB isch ja nid viel.
Bi de Notebooks stell i fest, dass es bi dene aber andersch isch. Dete isch meh Festplattespeicher viel türer als ime Turm.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Vyse »

Die mit dä RTX2080 sind scho über 2000.-, ha mich chli ah die Gränze ghalte.
i7 wieder gliich Grund.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Buccaneer »

Jä so. Aber ich verstief mich jetzt mal uf die HP Omen Obelisk und orientier mich a dinere Ichaufsliste und bin glaubs fündig worde.

No paar Frage:
Chunnts druff a bi 16 GB Arbetsspeicher, öb das eis Modul a 16 GB isch oder 2x GB?


Han i dere Verglichsliste 3 Stück.. De eint isch de wo du empfohle hesch under 2000.- und de nimi jetzt mal als Referenz.
Die andere beide würded mi interessiere.

https://www.digitec.ch/Comparison/12021 ... 4-12766617" onclick="window.open(this.href);return false;

Die unterscheided sich eigentlich nur hie:

Model 2495.-
Arbetsspeicher 32 GB
GraKa RTX 2080

Model 2502.-
Arbetsspeicher 16 GB
GraKa RTX 2080 TI

Leider Lieferzyte vo 4 - 6 Wuche.

Ich glaub mit so eim bringi Cyberpunk zum laufe und chan au die nöggste paar Jöhrli no AAA Titel zocke?
Voll de overkill :kicher:
Aber min PC hani sicher scho 12+ Jahr... :-D Zyt für n neue Chübel
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Vyse »

Jup, bi Ram häsch anschiinend bitzeli meh Leischtig, wänns uuf zwei Modul uufteilsch (Dual-Channel), aber ebbe, isch nur oberflächlichs Wüsse.
Wänn zweihalbtuusig magsch uusgäh, dänn nimsch am ehschte dä mit dä 2080Ti. dGrafikcharte macht schlussändlich am meischte uus.

32GB RAM wirsch i dä nächschte drüü Jahr niemals bruuche, wahrschiinli au nöd i dä nächschte foif.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31689
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von feeshlee »

ja, das isch bi mier ebe au sone sach mit fertig-pcs...
han vor etliche jahre es ghüs für immer kauft und tuen nur no komponente ustusche, wo nötig.

bi däne färtig-pc's zahlsch entweder nöd so viel und irgendwas stimmt dänn gar nöd oder du zahlsch dä ultimativi priis...

vorallem d'zweit-komponente, wie lüfter, rämli, disks sötted ja stimme und bide hauptkomponente, wie CPU und GPU wottsch oft nöd s'bescht, will dä ufpriis ih keim verhältnis zur leistig staht.

und dänn gits no so chli vorliebe... ich bruch z.B. gar kei optisches laufwerk und mis mainboard muess au nöd WiFi chöne, geschweige dänn Mobili Date (LTE, etc.)
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von BrainBug »

drecks intel 9900k und dann mitm 2666Mhz Ram. wer konfiguriert so ne scheisse :typej: :typej: :typej:


also wenn de eh bis cyberpunk warte willst, dann würd ich jetzt nix kaufe. mit den neuen konsolen, solltes im herbst auch die nächste graka generation gebe (vorbehaltlich etwaiger coronabedingter verzögerungen). und dann wirste die leistung von 1500 stutz grakas in denen für 700 finde.

weiterhin wirds dann auch endlich welche mit HDMI 2.1 support geben. das heisst, dass du mit allen modernen fernsehern adaptive sync support hast (= freesync / gsync). die aktuellen LG OLEDs haben auch jetzt schon gsync-support bis 1440p. ansonsten funktioniert aber auch 1440p/120hz wunderbar. der kumulierte inputlag ist dabei sogar besser als bei den meisten monitoren. deswegen, spricht nix gegen aufm fernseh zocken. so sache wie doom spiel ich aber doch lieber direkt vor der nase + keybord vorm monitor. hab grad den LG UltraGear 27GL850-B bekomme. der is gut. grundsätzlich muss man sage, dass bessere pc monitore zurzeit ein unglaublich beschissenes P-L verhältnis haben, wenn man bedenkt, was man aufm fernsehmarkt an gegenwert bekommt.


hör auf's fischli und bau dir selbst einen zusammen. das sollte eigentlich jeder hinkriegen, der nen schraubenzieher halten kann. (pro tip: nen magnetischen sollteste aber schon haben :-D)
ansonsten: future proofing bei pc's ist eigentlich extrem dämlich und sollte nur gemacht werden, wenn du sonst nix mit deinem geld anfangen kannst.
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Buccaneer »

Danke für all die antworte! :1thumb:

9900 mit 2666 ram... ig weiss nid mal im asatz was das heisst!
Isch demgsll s problem nid, das mer meh zahlt, ernn mers nid sälber baut, sondern das komponente nid zäme passed oder schlächt abgstimmt sind?

Ich han zwei linggi hend und weder zyt no lust eine bastle, geschweige denn s wüsse!
Eigentlich hsni nsiv dänkt mer cha eigsch was ficfertigs chäufe.

Sorry cha
Mit smartphone nid subwr schriebe
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 17 Gäste