Xbox Series X - Die neue Xbox Konsole

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
sirarthur
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2887
Registriert: 23 Okt 2002 18:26
Kontaktdaten:

Re: Xbox Series X - Die neue Xbox Konsole

Beitrag von sirarthur »

ok isch kauft. Nei, min Post isch ja nöd ganz ernrscht gsii. Ich vermisse die Games us de Arcade, wott aber au nöd immer nur die alte spiele. Us minere Sicht gäbts bi dere schwetti a Games wo usechunt doch auch Platz für so Arcadeumsetzige. Da gitts ja no viel wo mehr chönnt umesetze grad so us de letschte 10 Jahr. Klar hütt gitts au Emulation oder PC Loader für das, ich würd aber Geld usgäh für Umsetzige uf Konsole.
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Xbox Series X - Die neue Xbox Konsole

Beitrag von Bejita »

Master(G) hat geschrieben:guet, sony wird scho paar exklusivs am start ha. aber die händ au kei windows (pc) im rugge...

anyways, sneue halo infinite wird en starttitel, und obwohl mer de denn au ufem pc mit gamepass spiele chan und au uf de alte xbox, wirds wohl en krasse performance oder optische unterschied si.
und wer kein pc mit gtx2080 hett will ztür, chauft de halt en xbox.

mir ischs egal. ich freu mich uf die neu xbox genau so wie uf die neu ps. chaufe eh beid :herzli:
Xbox het ou nume Windows ( PC ) im Rüggä wüäu z Konsolä gschäft absolut nid louft :kicher:
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Xbox Series X - Die neue Xbox Konsole

Beitrag von Bejita »

thaeye hat geschrieben:
nnap hat geschrieben:Es wird mega. Chaufe aber eh beidi. Mümümü gitts eh nur vo dene wo nur di eint konsole händ.
huere geil ich chauf eifach alles und stell alli andere als vollidiote oder armi säck ane. super idee! kritiklos siii und alles geil finde. hauptsach eis gaymen
Ja vorallem chame nid aues ufem PC ha wos uf dr xbox git, werum auso überhoupt ä xbox choufä :kicher:

@nnap
Für was bruchsch e Xbox? Chunt ja nüt, und wenn de mau öbis chunt, lasch dir vo MS e Gamepass la schänke für 1 Monet und spielsch es düre, uf PC, Handy, tablet, oder wo sis de no überau abiete mit xcloud :groel:
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Xbox Series X - Die neue Xbox Konsole

Beitrag von Bejita »

sirarthur hat geschrieben:wo bitte hätts uf de letschte Generation "Arcade Action" geh? Die emulierte Shmups und es paar Indie Titel zelled für mich also nöd. Leider gitts zwüsched Arcade und Konsole irgendwie kei Verbindig meh. Und die XBOX wird Scheisse, PS grad au. Wieso, will mer eifach gar nüt vo guete Games ghört, es wird nur mit Teraflops etc. umhantiert und das chunnt denn au debii usä, en absolute Teraflop. Und wer jetzt seit, dass seg scho immer so gsii hätt eifach unrecht. Will selbscht wänns so wär, tuen ich das konsequänt usblände. Nei, aber es hätt doch frühner scho me exklusivi Titel geh (PSX Ridge Racer oder GC Star Wars, bin immer fasch übergheit bi so Sache). Ich wott Lightgun Games (Time Crisis 5 mit speziellem Controller, nütt Move) oder richtigi Arcade Racer.
Es git gloub uf beidnä Konsole Xbone & PS4, me aus gnue "Arcade" ähnlechi games. lol
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Xbox Series X - Die neue Xbox Konsole

Beitrag von Bejita »

nnap hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:
nnap hat geschrieben:Es wird mega. Chaufe aber eh beidi. Mümümü gitts eh nur vo dene wo nur di eint konsole händ.
huere geil ich chauf eifach alles und stell alli andere als vollidiote oder armi säck ane. super idee! kritiklos siii und alles geil finde. hauptsach eis gaymen
Dini wort, nöd mini :)
Ich finds eifach truurig wieviel energie verschwändet wird a öppisem ume z motze statt freud a dem haa womer hätt.
Du ig finges eifach füre Chund nid fair, und fingä dä Chund när ou blöd, wener sich so öpis vo MS laht la gfaue. Die nächste 2 Jahr auso hesch e neui Konsole mit super Leistig, muesch aber Games Spilä wo si für d Xbone gmacht wordä. Auso nüt proftiere vor schnäue ssd, oder vom viel besserä Prozässor? Geil. Das neue Grät bruchsch eifach nid i däm Zitrum
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Xbox Series X - Die neue Xbox Konsole

Beitrag von Herr Rossi »

Ah lueg de Mongo isch au scho wider da
Benutzeravatar
nnap
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 597
Registriert: 16 Mai 2011 07:13
Kontaktdaten:

Re: Xbox Series X - Die neue Xbox Konsole

Beitrag von nnap »

Bejita hat geschrieben:
nnap hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:
nnap hat geschrieben:Es wird mega. Chaufe aber eh beidi. Mümümü gitts eh nur vo dene wo nur di eint konsole händ.
huere geil ich chauf eifach alles und stell alli andere als vollidiote oder armi säck ane. super idee! kritiklos siii und alles geil finde. hauptsach eis gaymen
Dini wort, nöd mini :)
Ich finds eifach truurig wieviel energie verschwändet wird a öppisem ume z motze statt freud a dem haa womer hätt.
Du ig finges eifach füre Chund nid fair, und fingä dä Chund när ou blöd, wener sich so öpis vo MS laht la gfaue. Die nächste 2 Jahr auso hesch e neui Konsole mit super Leistig, muesch aber Games Spilä wo si für d Xbone gmacht wordä. Auso nüt proftiere vor schnäue ssd, oder vom viel besserä Prozässor? Geil. Das neue Grät bruchsch eifach nid i däm Zitrum
Isch doch 's PC setup. Das isch döt ja siit ever eso. Wieso das ich en xbox bruuche? Vielicht will 'd xbox weniger choschted als en halbwägs bruuchbari grafik charte füre PC und will ich lieber ufem sofa spiele als am schriibtisch. Hätt halt jede sini preferänz. Ich han Horizon Zero Dawn gliebt uf dä PS4 aber spiele weni 'd wahl han halt lieber uf dä xbox (controller/lärmpegel).
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Xbox Series X - Die neue Xbox Konsole

Beitrag von Master(G) »

Bejita hat geschrieben:auso nüt proftiere vor schnäue ssd, oder vom viel besserä Prozässor? Geil.
:lol: :typej:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
Kontaktdaten:

Re: Xbox Series X - Die neue Xbox Konsole

Beitrag von BrainBug »

12 TFlops confirmed :shock:


schmeißt eure PCs in die tonne!
Benutzeravatar
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1636
Registriert: 25 Apr 2011 08:13
Kontaktdaten:

Xbox Series X - Die neue Xbox Konsole

Beitrag von Trunks »

Ich bins im Haip


Smart Delivery: This technology empowers you to buy a game once and know that – whether you are playing it on Xbox One or Xbox Series X – you are getting the right version of that game on whatever Xbox you’re playing on. We’re making the commitment to use Smart Delivery on all our exclusive Xbox Game Studios titles, including Halo Infinite, ensuring you only have to purchase a title once in order to play the best available version for whichever Xbox console they choose to play on. This technology is available for all developers and publishers, and they can choose to use it for titles that will be release on Xbox One first and come to the Xbox Series X later.
Benutzeravatar
Goran
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4722
Registriert: 08 Mär 2002 09:47
Kontaktdaten:

Re: Xbox Series X - Die neue Xbox Konsole

Beitrag von Goran »

Für was macht 120fps game Sinn? Nur Ego shooter? Oder au es Fifa z.B.?

Aber dänn nume in 1080p. 4k 120fps das schafft viellicht nöd emal de krassischt PC
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Xbox Series X - Die neue Xbox Konsole

Beitrag von Master(G) »

:arrow: https://www.thegnet.org/post/phil-spenc ... -x-bekannt" onclick="window.open(this.href);return false;
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Xbox Series X - Die neue Xbox Konsole

Beitrag von Bejita »

MS het guet vorgleit. Holy Moly. Sony isch eifach numä müehsam u huere närvig im Momänt. Klar es git immer no kei Grund e Sex z holä, wüäu sich MS sowieso überau bückt und uf d chnöi geit für neui chundä, und ihri games sowieso überau abietet. Aber d Konsole säuber isch krass. Hut ab.
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Xbox Series X - Die neue Xbox Konsole

Beitrag von Bejita »

Herr Rossi hat geschrieben:Ah lueg de Mongo isch au scho wider da
Logo :wixer:

Btw bisch du das uf dim Avatar? Oder isches eher so dr typ wo druf steisch?
Zuletzt geändert von Bejita am 25 Feb 2020 12:32, insgesamt 1-mal geändert.
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Xbox Series X - Die neue Xbox Konsole

Beitrag von Bejita »

Goran hat geschrieben:Für was macht 120fps game Sinn? Nur Ego shooter? Oder au es Fifa z.B.?

Aber dänn nume in 1080p. 4k 120fps das schafft viellicht nöd emal de krassischt PC
Eh nid, das isch numä Marketing geschwafel, wies bi Sony ou dr fau wird si. Die neue Grät wärdä nid mau PS4 Games mit 4K und 120 FPS chönä leistä. Geschweige den next gen games :groel:
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Xbox Series X - Die neue Xbox Konsole

Beitrag von Ribit X Titan »

Ich sags mal so: Ein Developer muss ein Game entwickeln was zur Hardware passt, nicht umgekehrt. Weil theoretisch könnte man eine Software endlos hardwarehungrig kreieren. Andererseits stimmt auch dass ein gutes Game noch lange keine gute Hardware braucht (typische Nintendo-Philosophie).

Anders gesagt: Wenn der Dev nicht explizit möchte dass es in 4k und 120 FPS läuft, dann könnte man einen Supercomputer einsetzen und es würde immer noch mit 30 FPS ruckeln. Oftmals ist es aber so, dass im Endeffekt der Dev entscheidet dass die Vorteile von weniger FPS, dafür aber andere tolle Effekte, grösser sind als eine rohe FPS-Zahl. Das führt dazu dass es, egal wie stark die Hardware auch sein mag, fast nie 120 FPS erreicht werden, selbst 60 FPS ist auf Konsolen nicht üblich.

Bei einem RPG ist das auch nicht unbedingt notwendig, es kann auch mit 40 FPS gut spielbar sein. Allerdings kann man infolge 1/2 oder 1/3 FPS (120/60/40) die Performance in anderen Bereichen der Grafik/Engine nutzen und damit ein Game machen welches optisch noch ansprechender ist. FPS kann wichtig sein, muss aber nicht. Das muss man bei jedem Game separat entscheiden und die Spielbarkeit ausloten.

Im Normalfall muss man schon Glück haben wenn 60 FPS ohne grosse Einbrüche "kreiert" werden. Alles was drüber ist sind besondere Entscheide die aufgrund Spielbarkeit gefällt werden bei einer handvoll Games, praktisch nur Shooter, denn andere Genres profitieren nicht genug davon oder es gibt zuviele allgemeine grafische Abstriche um soviel FPS zu erreichen. Somit sind 120 FPS vielleicht selten möglich aber alles andere als etwas häufig gesehenes, das ist meistens auch gar nicht notwendig und ein reines Marketing.

Gerade für RPGs ist es sowieso besser man nutzt zusätzliche CPU um lebendigere Welten mithilfe KI/AI zu erschaffen, es hat nie zuviel Prozessorpower wenn man wirklich einem Game Seele verleihen möchte.

Oft wird gesagt, ein Game brauche nicht viel CPU. Das stimmt so nicht, es kommt auf das Game an und wie man es kreiert. Ein stark skriptlastiges RPG wie Skyrim kann jede CPU wegfressen wenn man da mal alles ausnutzt. Man traute sich da bisher eher wenig da oberflächliches Bling meistens mehr hermachte und Mainstream-CPUs von Intel echte Krücken waren (damals hatten sie keine gute Konkurrenz, also bekamen Gamer Abfall-CPUs), also konzentrierte man sich vorwiegend auf reine Grafik, weniger um gute KI/AI und ausgefeilte Scripts, die auch sehr CPU-lastig sind.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Xbox Series X - Die neue Xbox Konsole

Beitrag von Master(G) »

jetzt wärs de ziit für es CRYSIS Remake für die neue konsole!

so nachem Motto: "..but can it run Crysis??" ..... :lol:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Goran
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4722
Registriert: 08 Mär 2002 09:47
Kontaktdaten:

Re: Xbox Series X - Die neue Xbox Konsole

Beitrag von Goran »

Wieviel TF hät PS5?

Grücht säged momentan so zwüsched 9-10
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Xbox Series X - Die neue Xbox Konsole

Beitrag von Bejita »

Goran hat geschrieben:Wieviel TF hät PS5?

Grücht säged momentan so zwüsched 9-10
Niemer weiss es genau. Die Grücht chöme mehrheitlech vo Xbox Fanatiker wo churz vorem Suizid stöh, faus Sony wieder z besserä Grät zum Launch usehout. Die 2 Grät söue vor Leistig här schins maximau 10% usenang ligä, wobi es paar neutrali Insider immer no bhouptä das d Ps5 me Power het, (was ig bezwiflä ).. oder zumindest das d PS5 besser performt, wasi sofort würd gloubä. De Sony het dr Cerny aus lead architect, öber wo sit 20 Jahr games programmiert, und ä extrem guete Draht het zu dä Entwickler, und genau weiss wasi wei. Mä ghört eigentlech ou fasch numä vor PS5 wie super dasi isch und wie bedienerfründlech. Aber i gloubä rein von dä TF's isch Xbox vorä. Aues angerä würd mi enorm überasche. Wobi igs huere geil würd fingä wenn die ganzä Xbox Fanatiker uf YT u Twitter sich vor Brügg würdä stürzä, wenn d PS5 me TF's hät. Mir isches eigentlech egau. Playsi wird sicher e scheiss machä, und weni si würklech vor hei ihri vorzeigetitlä ufe PC z bringä, numä wäge es paar 100K me verchouftä Iheitä, aber derfür mit millione fans weniger wo tusigi vo Frankä / Dollar / Euro oder was ou immer is PSN investiere... denn RIP Playstation. De so wärde sie extrem viu treui chundä verlürä. Im augemeinä isch PS numä beschissä sit dr Jim Ryan z Rueder überno het. Mit dr Füehrigsrigä vo 2012-1017 würde si Xbox locker dr Todestoss gä i derä Generation. Aber mit denä Trottlä wos eim vorchunt dasi nid wüssä wasi machä cha aues passiere.
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
sirarthur
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2887
Registriert: 23 Okt 2002 18:26
Kontaktdaten:

Re: Xbox Series X - Die neue Xbox Konsole

Beitrag von sirarthur »

und damit den Standard-Output von 60 FPS bei weitem zu übersteigen.
ja genau 60fps sind wo genau de Standard Output gsi? Hätt glaub auf de PS2 meh 60FPS Games geh als uf PS360 und P4One. Ah ja und Arcade "ähnlich" isch eifach nöd Arcade.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Xbox Series X - Die neue Xbox Konsole

Beitrag von Ribit X Titan »

Die neue Box soll 12 TF haben, das ist offiziell so bestätigt wenn die News stimmt, also das ist wie ich mir dachte, zwar nicht ganz 2080 TI Niveau aber knapp oberhalb 2080 Super, und absolut genug Power für 4k Gaming. Bisher war das nicht der Fall... Games konnten mit 6 oder weniger TF eher schlecht als recht 4k gamen.

Die PS5, keine Ahnung aber ich kann mir kaum vorstellen dass sie deutlich unterhalb der Box sein wird, somit sollten wir da ähnliches erhalten.

Aufgrund Exklusivgames ist für mich nur die PS5 am Launch Pflicht, egal wieviel Power sie haben wird. Es wird sicher zufriedenstellend sein und die alte PS4 Pro um mindestens das Doppelte übertreffen.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Xbox Series X - Die neue Xbox Konsole

Beitrag von Ribit X Titan »

Klar, das mit der "billigen" 4k Skalierung, also nicht nativ, was die PS4 PRO und Xbox One X häufig macht, das schafft jeder moderne AV Receiver auch mit ähnlicher Qualität, sogar jeder 4k TV von sich aus, also das ist kein Mehrwert. Das was man dort als Bonus kaufte ist bessere Spielbarkeit und allgemein verbesserte Grafik, nicht aber das 4k Format.

4k wird jetzt bei der neuen Generation ein reales Thema sein und endlich nativ im grossen Stil eine Chance haben.

Die Generation "Xbox One" habe ich im übrigen komplett ausgelassen, es gab darauf einfach nichts was mich interessierte, der Gamegeschmack und artistischer Skill war so tief wie noch nie in der Gamegeschichte, traurig. Gute Exklusivgames muss man mit der Lupe suchen, es gibt nicht eines das ich wirklich gamen möchte. Das war auf Xbox360 noch anders, aber seit der XboxOne und Geldsystemkrise ist softwärmässig fast alles (für mich) tief in der Krise.

Eine PS4 Pro habe ich zwar noch keine aber ich gehe davon aus dass sie bald verramscht wird weil ja bald die neue Generation kommt, dann wäre guter Zeitpunkt eine zu kaufen. Erst abchecken ob PS5 auch vollständig abwärtskompatibel ist, nicht sicher.

Auf PS4 gäbe es noch ein paar Titel die ich noch gamen möchte, aber ev. kommen sie auch auf PS5 raus oder sind dort spielbar.

Um aber den Fokus wieder auf die neuste Xbox-Generation zu lenken: Ich denke, tiefer fallen als jetzt kann MS in diesem Bereich nicht mehr, also wird es ab jetzt nur noch rauf gehen: Das sind immerhin gute Aussichten und vielleicht kommt diese neue Box wieder ins Haus, wenn auch nicht am Launch.

Das Hauptproblem ist einfach, die Trash-Mass-Micro-Sell-Mentalität auf endlos vielen Plattformen die man heute hat. Welches aus meiner Sicht auch sehr viel Qualität ruiniert. Das macht gute Exklusivgames fast surreal aber dennoch möglich wie man es auf der PS4 sieht mit super Titeln wie z.B. Horizon Zero Dawn.

Am Launch der XboxOne hat MS so gut wie alles vermasselt, scheiss Hardware, scheiss Software... dann noch ein Scheiss OS mit dem Win 8 (1 Jahr davor).

Ab Win 10 gabs wieder gutes OS, ab Xbox One X wieder gute Hardware... aber die Software ist immer noch scheisse... mal knallhart auf den Punkt (natürlich meinen) gebracht.


Ich hoffe MS vermeidet jetzt die gleichen Fehler und bringt gute Hardware (scheint OK zu sein bisher) und dazu auch guter Softwaresupport raus!

Klar, die für mich bisher besten MS-Produkte ist der Gamepad, das Surface Pro 7, Xbox360 und die OS Win 7 und Win 10. Alles andere war mehr oder weniger grottig. Mal sehen ob die neuste Box wieder etwas "gutes" wird.

Das Surface Pro 7 mit dem Win 10 OS war sogar so gut dass ich es mir zugelegt habe als Allround-Office-PC. Ich hoffe dass dies auch eines Tages wieder auf Konsolen der Fall sein wird, trotz grosser Skepsis. Ich habe einfach das Gefühl, die aktuelle Trash-Mass-Micro-Sell-Mentalität macht es je länger je mehr unmöglich richtig gute "Riesensoftware" zu entwickeln. Jetzt haben wir übertrieben viele "Indies" aber immer weniger richtig fette Grossprojekte, und kaum noch Exklusivgames.
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 28 Feb 2020 08:42, insgesamt 3-mal geändert.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Xbox Series X - Die neue Xbox Konsole

Beitrag von Herr Rossi »

Bejita hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:Ah lueg de Mongo isch au scho wider da
Logo :wixer:

Btw bisch du das uf dim Avatar? Oder isches eher so dr typ wo druf steisch?
Eher so dr Typ wo dir regelmässig d Windle wächslet.
resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1813
Registriert: 20 Dez 2012 17:54
Kontaktdaten:

Re: Xbox Series X - Die neue Xbox Konsole

Beitrag von resuscitation »

Herr Rossi hat geschrieben:
Bejita hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:Ah lueg de Mongo isch au scho wider da
Logo :wixer:

Btw bisch du das uf dim Avatar? Oder isches eher so dr typ wo druf steisch?
Eher so dr Typ wo dir regelmässig d Windle wächslet.
:groel:
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10752
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
Kontaktdaten:

Re: Xbox Series X - Die neue Xbox Konsole

Beitrag von mr.raw »

:lol:
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 45 Gäste