esch corona esch problem

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17398
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben: ich waer so hässig uf de bund falls mini mueter wür verrecke willer nöd anebringt en aständigi versorgig sicherzstelle.
ich wär vorallem hässig uf die egoistische Arschlöcher wos en Dräck kümmeret. Wahrschiinlich die gliche Mongos wo vorher d'Umwält hend wele rette.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16704
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

isches stadtproblem (hipsterkultur. individualisierigsgrad), da ufem "land" sinds die alte wo na waend "kaefele"-->mis mami zum biespiel.

und die zuegwanterte expats mit 2020020202 chind ufem spielplatz au nah.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17398
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von zeromeier »

Ah was expats, all gönd no use. wo ich hüt zum spital gloffe bin vorallem älteri, halt morge gsii. Baustelle schaffed halt au no, was erwartisch da...
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16704
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

zeromeier hat geschrieben: de bag typ hüt hed jedefalls nöd so tönt, wiener wür wele wiiteri Restriktione iführe ide CH, allerdings sind d'Lüüt zblöd zums sälber checke, vorallem die Alte, das sind glaub die tümmschte, die Alte und de Junge, geili Kombo. Alles Idiote.

pass uuf bim koch, de stat churz vor de pension und wird glaubs nah chli als puuureopfer missbrucht. aber psst. au mal so gseit.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17398
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben:
zeromeier hat geschrieben: de bag typ hüt hed jedefalls nöd so tönt, wiener wür wele wiiteri Restriktione iführe ide CH, allerdings sind d'Lüüt zblöd zums sälber checke, vorallem die Alte, das sind glaub die tümmschte, die Alte und de Junge, geili Kombo. Alles Idiote.

pass uuf bim koch, de stat churz vor de pension und wird glaubs nah chli als puuureopfer missbrucht. aber psst. au mal so gseit.
Chönt sii, glaubs aber nöd. Letschtändlich entscheidet de ja nöd. hoffe ufn kpl lock down spöt.am WE
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16704
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

zeromeier hat geschrieben:Ah was expats, all gönd no use. wo ich hüt zum spital gloffe bin vorallem älteri, halt morge gsii. Baustelle schaffed halt au no, was erwartisch da...
bin im homeoffice und gang nur churz go poste und verzell churz mini erlebnis und nei es sind ca. 10 englischsprechendi eltere mit 13-15 chind umeghängt und haend chli gspielt mitenand und vorallem en saulärm gmacht und ich han muesse schaffe.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17398
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von zeromeier »

Wahrschiinlich ängländer, die fahred ja jetzt s ganz Land ad Wand
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16704
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

turntablism hat geschrieben:Nöchst jahr echt en Corona Blockbuster im Cinema ?
chasch froh sie waemmer ois s kino na chönd leiste :lol:
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17398
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von zeromeier »

https://www.spiegel.de/wissenschaft/med ... f645130207" onclick="window.open(this.href);return false;
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16704
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

zeromeier hat geschrieben:Wahrschiinlich ängländer, die fahred ja jetzt s ganz Land ad Wand
scho recht zrugggruederet ;) holland na am ehste. aber ich glaub au die ziehnds nöd dure, z wenig date obs würkli guet chunt ohni vill opfer. (herdeimmunität)
Benutzeravatar
XYBOT
c'est mamifigg
c'est mamifigg
Beiträge: 15872
Registriert: 05 Mär 2002 19:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
219
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von XYBOT »

me mues ja logischerwiis meh food ichaufe damit me ebe weniger under lüt mues...

ich bin hüt mit de maske use.. in asie hends es chöne stoppe will ebe jede e verfiggti maske treit..

maske, händsche, sterilium, a bis z vitaminbombe. das sind so mini daily ritual jetzt..

all wo no denked es seg nöd so schlimm chömed no uf welt, nämed de scheiss ernst

es verbreitet sich nur weg de ignorante möngel, jez sterbed pro tag scho 1000 lüt, tendenz ultra exponentiell
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Herr Rossi »

zeromeier hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:Dank de hysterische Medie hemmer hysterischi Lüt und dank dene hysterische Lüt hemmer itz die lächerliche Bestimmige vom Bund. Hend er guet gmacht, d Helfti vondw Lüt sind zum Glück no normal, e grosse Dank a diejenige!
das isch bs.
meinsch die hälfti wo no so sautumm usegad jetzt? wers jetzt nanig checkd hed, heds nöd besser verdient als a dem dräck zverrecke. Ja Du bisch nöd Risiko-Gruppe (nimmi a) aber evtl. nimmt dir en Corona-Typ de Platz uf de Intensiv weg während dem Du grad en andere Notfall hesch.

de bag typ hüt hed jedefalls nöd so tönt, wiener wür wele wiiteri Restriktione iführe ide CH, allerdings sind d'Lüüt zblöd zums sälber checke, vorallem die Alte, das sind glaub die tümmschte, die Alte und de Junge, geili Kombo. Alles Idiote.
Ich cha ja gar niemert aschtecke wil ich mich rigoros as social distancing halte und praktisch nüt me alänge. Und so huere Müll von wege die alte sind die Dümschte.
Du bisch wie die dumme 50% wo null Ahnig hend wie en Überträgig stattfindet und wie NID. Und genau wäge dem hemmer so Massnahme. 20 Toti, meine Fresse, 20! Gönd mol chli Mortalitszahle go vergliche.

Social distancing isch e sehr gueti Massnahm, Chundetrennig a Kassene ebefalls.
Takthalbierig im öv isch e sehr dummi Massnahm, aber mer merkt es gad ne nume ums Geld. Um Geld.... lol.
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11850
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
40
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von turntablism »

Mir hend ja gnueg milliarde. Easy. Churzarbeit. Paar Kündigunge, de Swiss noche ine pumpe.
Mached eu kei sorge. Alles wird guet.
:vortex:
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Herr Rossi »

zeromeier hat geschrieben:Wahrschiinlich ängländer, die fahred ja jetzt s ganz Land ad Wand
Ich ha dich intelligenter igschätzt.
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18405
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
523
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von agestuffer »

Weiss nümä, isches Tagesschau, Rundschau oder Schwiiz Aktuell gsii. Wos sonen jungä Vollidiot interviewt hend… Sind 20igschtä höch im Park in Bärn umäghanäg… Hendsnen gfragt warum sie das mached und so.... ISCH MINI FAMILY...… Wenns dennä schlächt gaht, denn gahts mir au schlächt… Tami, demm häti am liebschtä in Grind inäbrätschget……

Denn no zu de älterä Lüüt. Mini Elterä sind ja au 75gsii... Sie hends am aafang au nid wellä cheggä und so.... Isch ja nid schlimm, ich wird nid chrank, tönd nid so blöd etc. etc... Miitlerwiilä hendses graff und bliibet soguet wies gaht dehei… Aber schoso. Gester au eini im Denner gsee, ca. 85-90 gsii, het sich weder ad Abständ ghaltä (Verkäuferin hetters 2 x gseit) aber derä isch das scheissegal gsii…. Wott glaubs stärbä hani dänkt…

agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31699
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von feeshlee »

XYBOT hat geschrieben:me mues ja logischerwiis meh food ichaufe damit me ebe weniger under lüt mues...

ich bin hüt mit de maske use.. in asie hends es chöne stoppe will ebe jede e verfiggti maske treit..

maske, händsche, sterilium, a bis z vitaminbombe. das sind so mini daily ritual jetzt..

all wo no denked es seg nöd so schlimm chömed no uf welt, nämed de scheiss ernst

es verbreitet sich nur weg de ignorante möngel, jez sterbed pro tag scho 1000 lüt, tendenz ultra exponentiell
in china händs es gstoppt, will jede verfiggti einzelni überwacht wird und en chugle id bire kriegt, falls er sich vor d'türe wagt. die wird dänn dä aghörige in rächnig gstellt. :kuschel:
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31699
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von feeshlee »

20 Toti, meine Fresse, 20! Gönd mol chli Mortalitszahle go vergliche.
s'problem sind nöd die. lueg in italie die sind mittlerwiile, wo mier nöd ane wänd: 500 toti pro tag, tendenz stiigend. nöd, will dä virus so tödlich isch, nei, will er so ahsteckend isch und kei sau meh behandlet werde chan.

und jetzt säg mir nöd, dass 500 toti / tag normal isch fürs tschinggeland.mortalitätszahle my ass, lueg mal lieber d'kapazitätszahle vo gsundheitsiihrichtige ah.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17398
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von zeromeier »

Herr Rossi hat geschrieben:
zeromeier hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:Dank de hysterische Medie hemmer hysterischi Lüt und dank dene hysterische Lüt hemmer itz die lächerliche Bestimmige vom Bund. Hend er guet gmacht, d Helfti vondw Lüt sind zum Glück no normal, e grosse Dank a diejenige!
das isch bs.
meinsch die hälfti wo no so sautumm usegad jetzt? wers jetzt nanig checkd hed, heds nöd besser verdient als a dem dräck zverrecke. Ja Du bisch nöd Risiko-Gruppe (nimmi a) aber evtl. nimmt dir en Corona-Typ de Platz uf de Intensiv weg während dem Du grad en andere Notfall hesch.

de bag typ hüt hed jedefalls nöd so tönt, wiener wür wele wiiteri Restriktione iführe ide CH, allerdings sind d'Lüüt zblöd zums sälber checke, vorallem die Alte, das sind glaub die tümmschte, die Alte und de Junge, geili Kombo. Alles Idiote.
Ich cha ja gar niemert aschtecke wil ich mich rigoros as social distancing halte und praktisch nüt me alänge. Und so huere Müll von wege die alte sind die Dümschte.
Du bisch wie die dumme 50% wo null Ahnig hend wie en Überträgig stattfindet und wie NID. Und genau wäge dem hemmer so Massnahme. 20 Toti, meine Fresse, 20! Gönd mol chli Mortalitszahle go vergliche.

Social distancing isch e sehr gueti Massnahm, Chundetrennig a Kassene ebefalls.
Takthalbierig im öv isch e sehr dummi Massnahm, aber mer merkt es gad ne nume ums Geld. Um Geld.... lol.
Das wod da schriibsch hed nüd mit dem ztue wo ich quotet han,gsesch hoffentlich au.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5490
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Vyse »

Abgseh vo dä ignorante Möngel (oder eifach Tumme, wos immer nonig checked und ummellalled, dass kei Angscht häged, will sies eh nöd betrifft) isch dä gröscht Scheiss natürli, dass viel no immer go Schaffe müend.

Gits eigentli kei Möglichkeit vomene Art Sälbschttesscht? Wos dier per Post es eifachs Grät oder sowas zueschicked, du nimmsch demit e Prob und tueschs wieder zrugg uuf dPoscht? Dänn bechonnsch per E-Mail Bscheid, ob infiziert bisch oder nöd, was insofern sinnvoll wär, dass eidüütig vo dä Arbet chönnscht fern bliibe.

Eusi Mongobude hät ja chürzlich no en Tag der offenen Tür verahstaltet für tuusigi vo Gäst, obwohl dMitarbeiter protestiert händ, dass verantwortigslos säg. Bi so Idiote schaff ich.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16704
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

Vyse hat geschrieben:
Eusi Mongobude hät ja chürzlich no en Tag der offenen Tür verahstaltet für tuusigi vo Gäst, obwohl dMitarbeiter protestiert händ, dass verantwortigslos säg. Bi so Idiote schaff ich.
eier verlore, alli :groel: eifach heime gha aber sini arbetschraft vo dihei uus abüte, falls möglich. fertig.
Zuletzt geändert von thaeye am 19 Mär 2020 07:51, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16704
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

und min chef fallt namal es wücheli uus will sis mami jetzt gstorbe isch. das wird en gueti ziit. de wird gar nömm uftauche oder voll zerstört.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17398
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben:und min chef fallt namal es wücheli uus will sis mami jetzt gstorbe isch. das wird en gueti ziit. de wird gar nömm uftauche oder voll zerstört.
das isch nur dummi Hysterie: Dank de hysterische Medie hemmer hysterischi Lüt und dank dene hysterische Lüt hemmer itz die lächerliche Bestimmige vom Bund.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16704
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

zeromeier hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:und min chef fallt namal es wücheli uus will sis mami jetzt gstorbe isch. das wird en gueti ziit. de wird gar nömm uftauche oder voll zerstört.
das isch nur dummi Hysterie: Dank de hysterische Medie hemmer hysterischi Lüt und dank dene hysterische Lüt hemmer itz die lächerliche Bestimmige vom Bund.
de rossi wott nöd, ich hans bis zumene gwüsse grad verstah (schliesslich werdet die reglegie am schluss au widr "suuber" ufghobe werde muesse, und da zwiifl ich au chli a oisne leaders). aber jetzt isch nöd d ziit zum das diskutiere. aber vergesse söttemers nöd.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Herr Rossi »

feeshlee hat geschrieben:
20 Toti, meine Fresse, 20! Gönd mol chli Mortalitszahle go vergliche.
s'problem sind nöd die. lueg in italie die sind mittlerwiile, wo mier nöd ane wänd: 500 toti pro tag, tendenz stiigend. nöd, will dä virus so tödlich isch, nei, will er so ahsteckend isch und kei sau meh behandlet werde chan.

und jetzt säg mir nöd, dass 500 toti / tag normal isch fürs tschinggeland.mortalitätszahle my ass, lueg mal lieber d'kapazitätszahle vo gsundheitsiihrichtige ah.
Momol, Italiener und Schwizer vergliche...
Nümm rational sind er
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16704
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

Herr Rossi hat geschrieben:
feeshlee hat geschrieben:
20 Toti, meine Fresse, 20! Gönd mol chli Mortalitszahle go vergliche.
s'problem sind nöd die. lueg in italie die sind mittlerwiile, wo mier nöd ane wänd: 500 toti pro tag, tendenz stiigend. nöd, will dä virus so tödlich isch, nei, will er so ahsteckend isch und kei sau meh behandlet werde chan.

und jetzt säg mir nöd, dass 500 toti / tag normal isch fürs tschinggeland.mortalitätszahle my ass, lueg mal lieber d'kapazitätszahle vo gsundheitsiihrichtige ah.
Momol, Italiener und Schwizer vergliche...
Nümm rational sind er
wieso nöd? ischimfall norditalie nix tüüfts kalabrie mit kakerlake im spital? simmer chli besser meinsch? :lol:
Zuletzt geändert von thaeye am 19 Mär 2020 07:56, insgesamt 1-mal geändert.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Majestic-12 [Bot] und 1 Gast