PC Master Race

In den Weiten der Galaxie: Technik!

Moderatoren: Master(G), Mr Burzel

geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von geosnow »

So guet, wer hät de gröschti Patch zum Lade?
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Buccaneer »

BrainBug hat geschrieben:Also der Preisunterschied ist ne absoluter Frechheit. Kannst du evtl. einfach in Deutschland bestellen?

Sag mal wo du deinen PC zusammenstellen würdest. Der Preis liegt auch zum Teil an ungünstig ausgewählten Komponenten. Evtl. find ich was günstigeres...
Buccaneer hat geschrieben:
- Prozessor: Intel Core i7-9700K 8x 3.6Ghz
- Grafikkarte: RTX2080, 8GB ASUS STRIX nVidia Geforce
- Arbeitsspeicher: 16GB DDR4 G.Skill Trident RGB 3200 Mhz (2x 8GB)
- SSD: 500GB Samsung 970 EVO Plus M.2
- Festplatte: 2TB Western Digital Blue 3.5 Zoll
- Mainboard: ASUS Z390-E Gaming ROG STRIX
- Gehäuse: Sharkoon TG5 RGB Tower
- Netzteil: 750Watt Seasonic Platinum
- Prozessor-Kühler: Coolermaster RGB MasterAir (2x 120cm Lüfter RGB)
- Soundkarte: SupremeFX 7.1
- Betriebssystem: Windows 10 Home
- Garantie: 2 Jahre Garantie auf alle Einzelteile
- Check: Dauer-Stresstest jedes einzelnen PC´s vor der Auslieferung[/i]
^ Auf KEINEN FALL das ding bestellen. Das ist einfach ne Klasse schlechter als mein HighEndBuild. Der wird effektiv nur ca. so gut sein, wie mein Value-Build....
2080 ist ein GPU-tier schlechter als die 2080Super und die CPU hat nur 8 und nicht 16 Threads. Damit ist der PC schon wieder veraltet, wenn die ersten Engines für NextGen-Konsole optimiert werden.

Windows gibts für 5 Stutz auf Ebay. Das zu installieren sollte eigentlich jeder hinkriegen. Weiterhin hat das den Vorteil dass die keiner Bloatware vorinstalliert.
1. Herzliche Dank für din Support und d Zyt wo du da inegisch, zum mich i dere Thematik z erlüchte.
2. Ich weiss nid, öb de Priisunterschied "fräch" isch, oder halt eifach well i de Schwiiz halt alles türer isch.
3. Ich hans troztdem bestellt (dini High-End Version) :oops: . Unterstütze demit de lokali Compishop im Dorf, was ja au nid verchehrt isch.
4. Ab wenn mach en extra Chüehlig für das Setup Sinn? Im moment wird er im Rum stah, wo normali Temperature herrsched, aber eventuell wird ne ine Rum underem Dach zügle, und dert wirds amigs rächt warm...

Mit dem Set-Up bini jetzt sicher es Wili save. :1thumb:

D Prise im Steam Shop sind ja völlig gstört! Viel Games viel z tür... gwüssi Games immer no uf 69.90, obwohl sie scho biz älter sind, und ander Games für 1.80 oder 2.90 :-) (z.B. Wichter 1 und 2)
Verrückt!
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Buccaneer »

Gsehn i das richtig? De Epic Game Store haut jedi Wuche am Dunnstig es Gratisgame use und mer muss nix defür mache usser es Konto bi dene ha? Nid mal KK agäh oder so.
Easy, demfall Civ 6 gratis abhole. Sehr guet. :groel:

De grösst isch immer no Steam oder? und denn gad Epic Store oder sust no was? Activision Blizzard Battlenet?
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
Beiträge: 22619
Registriert: 05 Mär 2002 16:45
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Reinforced »

epic het eifach cash wie heu und versuecht so userbase zübercho.
3DS Gamertag:
Reinforced
3668 - 7842 - 9771
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Buccaneer »

Reinforced hat geschrieben:epic het eifach cash wie heu und versuecht so userbase zübercho.
Gitts no ander Site wo sichs lohnt, regelmässig verbi z luege, oder isch epic de einzig, wo Games gratis usehaut?
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
Beiträge: 22619
Registriert: 05 Mär 2002 16:45
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Reinforced »

Buccaneer hat geschrieben:
Reinforced hat geschrieben:epic het eifach cash wie heu und versuecht so userbase zübercho.
Gitts no ander Site wo sichs lohnt, regelmässig verbi z luege, oder isch epic de einzig, wo Games gratis usehaut?
http://www.gog.com" onclick="window.open(this.href);return false; het grad ds addon vo thimbleweed gratis aber choscht das überhaupt öppis ? :D
3DS Gamertag:
Reinforced
3668 - 7842 - 9771
Benutzeravatar
NRG
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 395
Registriert: 07 Nov 2010 00:33
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von NRG »

Buccaneer hat geschrieben:
BrainBug hat geschrieben:Also der Preisunterschied ist ne absoluter Frechheit. Kannst du evtl. einfach in Deutschland bestellen?

Sag mal wo du deinen PC zusammenstellen würdest. Der Preis liegt auch zum Teil an ungünstig ausgewählten Komponenten. Evtl. find ich was günstigeres...
Buccaneer hat geschrieben:
- Prozessor: Intel Core i7-9700K 8x 3.6Ghz
- Grafikkarte: RTX2080, 8GB ASUS STRIX nVidia Geforce
- Arbeitsspeicher: 16GB DDR4 G.Skill Trident RGB 3200 Mhz (2x 8GB)
- SSD: 500GB Samsung 970 EVO Plus M.2
- Festplatte: 2TB Western Digital Blue 3.5 Zoll
- Mainboard: ASUS Z390-E Gaming ROG STRIX
- Gehäuse: Sharkoon TG5 RGB Tower
- Netzteil: 750Watt Seasonic Platinum
- Prozessor-Kühler: Coolermaster RGB MasterAir (2x 120cm Lüfter RGB)
- Soundkarte: SupremeFX 7.1
- Betriebssystem: Windows 10 Home
- Garantie: 2 Jahre Garantie auf alle Einzelteile
- Check: Dauer-Stresstest jedes einzelnen PC´s vor der Auslieferung[/i]
^ Auf KEINEN FALL das ding bestellen. Das ist einfach ne Klasse schlechter als mein HighEndBuild. Der wird effektiv nur ca. so gut sein, wie mein Value-Build....
2080 ist ein GPU-tier schlechter als die 2080Super und die CPU hat nur 8 und nicht 16 Threads. Damit ist der PC schon wieder veraltet, wenn die ersten Engines für NextGen-Konsole optimiert werden.

Windows gibts für 5 Stutz auf Ebay. Das zu installieren sollte eigentlich jeder hinkriegen. Weiterhin hat das den Vorteil dass die keiner Bloatware vorinstalliert.
1. Herzliche Dank für din Support und d Zyt wo du da inegisch, zum mich i dere Thematik z erlüchte.
2. Ich weiss nid, öb de Priisunterschied "fräch" isch, oder halt eifach well i de Schwiiz halt alles türer isch.
3. Ich hans troztdem bestellt (dini High-End Version) :oops: . Unterstütze demit de lokali Compishop im Dorf, was ja au nid verchehrt isch.
4. Ab wenn mach en extra Chüehlig für das Setup Sinn? Im moment wird er im Rum stah, wo normali Temperature herrsched, aber eventuell wird ne ine Rum underem Dach zügle, und dert wirds amigs rächt warm...

Mit dem Set-Up bini jetzt sicher es Wili save. :1thumb:

D Prise im Steam Shop sind ja völlig gstört! Viel Games viel z tür... gwüssi Games immer no uf 69.90, obwohl sie scho biz älter sind, und ander Games für 1.80 oder 2.90 :-) (z.B. Wichter 1 und 2)
Verrückt!
Steam häd s'ganz Jahr Aktione und Gratis-Weekends abwächselnd. Chunsch Games ab 1 Jahr alt so mit mind 50% Rabatt immer über. lueg da: https://steamdb.info" onclick="window.open(this.href);return false;

zu de CE/IT Priise isch ide Schwiiz chaufe eigentlich immer günstiger wäg de tüüfe MwST vo 7,7%. Muesch halt chli online vergliiche, wänns dr em priis wichtig isch.
Benutzeravatar
NRG
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 395
Registriert: 07 Nov 2010 00:33
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von NRG »

Buccaneer hat geschrieben:Gsehn i das richtig? De Epic Game Store haut jedi Wuche am Dunnstig es Gratisgame use und mer muss nix defür mache usser es Konto bi dene ha? Nid mal KK agäh oder so.
Easy, demfall Civ 6 gratis abhole. Sehr guet. :groel:

De grösst isch immer no Steam oder? und denn gad Epic Store oder sust no was? Activision Blizzard Battlenet?
Ja, Epic verschänkt jedes Weekend mind. 1 Game, aber mit GTAV und Civ6 de letzte Wuche händ grad chli sehr Gas gäh.

Steam isch mit grossem Abstand de grööst Shop und macht au am meiste für Gamer, wie SteamOS (isch iz abr tot, Steam-Controller au), VR-Helm, VR-unterstütig für anderi Helm, Controller-Support, Linux-Unterstützig für Windows Games (Proton). Epic häd nur Fortnight und kauft 1 Jahr tüüri exklusive Releases für viel Gäld und gitt zudem Marge-Rabatt für Studios mit Unreal Engine Games. Die Exklisives chömed nach 1 Jahr au uf Steam. UbiSoft, EA und Blizzard händ ihre eigene Vertriebsplattforme, wo meiste chasch rauche.
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von BrainBug »

Sagt nicht, ich hätte euch nicht gewarnt:

Bild

:lol:
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Vyse »

...
Dateianhänge
600px-I_Am_Never_Gonna_Financially_Recover_From_This.jpg
600px-I_Am_Never_Gonna_Financially_Recover_From_This.jpg (41.14 KiB) 4938 mal betrachtet
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Vyse »

3090, 1400.-
Siit wänn sind Grafikchartene so fucking tüür? Immerhin günstiger als die letscht aber trotzdem, 700-800 Stotz für ein Komponänte... ich chauf wahrschiinli e 3080 aber gopf! Huere viel Gäld, wenigschtens en guete Upgrade vo dä aktuelle GTX960.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Buccaneer »

Musch ja nid zum Launch ha.
Ich bin mit mi Gaming PC wo ich mir mit Hilf vom HirnChäfer zämegstellt han sehr zfriede und ich glaube, das ich mit dem no es ganzes Wili chan zöckerle, bevor was muss gmacht werde. U denne isch die 3080 au wieder günstiger...

Ha mich nid informiert. Was isch ez so die Neuerig wo das Teil so "enorm" vo de vorherige abhebt? Meh Powaaa?
Was bedütet das? Meh Raytracing? Oder eifach 5 Anstatt 15 Sekunde Ladezyt bis en Open World glade isch?
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Vyse »

Cyberpunk 2077 chonnt ja bald, drum bruuchts au scho bald en neue PC. :-D
Aber eigentli isch sPriis-Leischtigs-Verhältnis im Vergliich zu dä letchte Gen. Grafikchartene rächt super aber ebbe, ich muen mier alles neu chaufe, inkl. Bildschirm. Easy, han siit 10 Jahr kein neue PC me kauft, insofern isch glaubs ok.
Buccaneer hat geschrieben: Ha mich nid informiert. Was isch ez so die Neuerig wo das Teil so "enorm" vo de vorherige abhebt? Meh Powaaa?
Was bedütet das? Meh Raytracing? Oder eifach 5 Anstatt 15 Sekunde Ladezyt bis en Open World glade isch?
Grundsätzlich: Leischtig isch höcher = Höcheri Framerate und Priis-Leischtig isch viel besser.
Aaber wänn nöd i 4K Uuflöösig gamesch und dier 1080p oder 1440p langed, dänn chonnsch no easy uus mit diine Grafikcharte für es paar Jahr. Die neu Generation hät scho einiges ah Neuerige aber nüüt, wo sich lohne wür für öpper, wo scho en RTX2080 hät.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Buccaneer »

Ah 4k... und i 3 Jahr denn 8k... zum Glück gsehnd mini Auge das nid nid... :kicher:
U mir langed 60 FPS au. Muss nid 144 oder wie viel au immer ha
:kicher:

Cyberpunk! Es wird so super! Über Wiehnacht-Neujahr wirdi nid ei Sekunde Tagesliecht wäg dem Spiel gseh! :typej:
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31689
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von feeshlee »

Buccaneer hat geschrieben:Ah 4k... und i 3 Jahr denn 8k... zum Glück gsehnd mini Auge das nid nid... :kicher:
U mir langed 60 FPS au. Muss nid 144 oder wie viel au immer ha
:kicher:

Cyberpunk! Es wird so super! Über Wiehnacht-Neujahr wirdi nid ei Sekunde Tagesliecht wäg dem Spiel gseh! :typej:
das mit dä hertz hani au dänkt... bis mal vor em ghocked bin mit meh als 60hz.
ich hoffe mal das cp2077 mit dä 2070s guet lauft. und süsch irgendwänn 3080 nahrüschte... :mrgreen:
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Jones »

Je nach Game merksch es extrem ob 60 oder 100 fps hesch... E Monitor mit entsprechender Hz Zahl vorusgsetzt natürlech... :-D
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Vyse »

Dänn machsch halt 1080p oder 720p. dUuflösig bringt doch gar nüüt was dGrafikqualität ahbelangt. Alles Marketinghype zum dLüüt hirnwösche und neui Produkt chönne absetze. Ich han lieber alles uuf high oder ultra mit 100fps defür 720p als scheiss Grafik in 4K und 30fps.
Wänn dier überleisch, wieviel PC-Ressource druff gönd, nur zum e höcheri Uuflösig chönne darstelle anstatt dGrafik sälber zverbessere... Insofern, nimmt mi mega Wunder, wie guet dass DLSS uuf dä neue RTX Serie funktioniert. Falls guet, dänn isch das Problem ändli mal glöst und dEntwickler chönnt sich wieder uuf dWiiterentwicklig vo dä Grafik und ihre Grafik-Engines konzentriere, anstatt es Game halbwägs lauffähig zmache, will all höcheri Uuflösig forderet.

Edit: Oh, ok, es gaht um Monitore :lol:
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Buccaneer »

feeshlee hat geschrieben:ich hoffe mal das cp2077 mit dä 2070s guet lauft. und süsch irgendwänn 3080 nahrüschte... :mrgreen:
Wird sicher guet laufe mit de 20er. Meinsch nid? Die hend ja bim wärchle am Game au nid gwüsst, das chruz vor em Launch 30er use chunnt. Aso nimm i a, dass das Game uf die momentani Hardware usgleit si wird.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Jones »

i bi mir am überlege, mi paar jahr alt PC z'ersetze oder uf z'rüschte dä herbst/winter...

aktuells grät: (im jahr 2017 occassion vom goran chouft :herzli: )

medion erazer x5317

i7 6700k 4Ghz
16 GB DDR4
GTX 1080
1000w netzteil

spiele ufeme 144hz 2k Monitor und dä isch genial. ke aspruch uf 4k...

mir geits primär drum, bi 2k ultra d'FPS z'erhöhe...

ha mal bottleneck-calculator brucht. dert isch no ke 3070 erfasst drum hani die ähnlech starch 2080ti usgwählt... (weiss nid ob das sinn macht)
bi 1080p seit mir die site, dass d'CPU z'langsam isch (Average bottleneck percentage: 18.6%)
bi 1444p isches "average bottleneck percentage: 9.67%"

https://pc-builds.com/calculator/Core_i ... nlu/8/100/" onclick="window.open(this.href);return false;

generell isch bi tiefere uflösige mit meh fps eher d'CPU z'problem hani gläse...

sie säge, unter 10% isch okay!

CPU o ersetze? motherboard isch es Z170H4-EA! was macht da füre CPU sinn? macht das überhoupt no sinn? schnelli aktuelli ram unterstützt das ja eh nid...


empfählige vo de cracks hie? :oops:
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Vyse »

Kein Crack aber dSpezifikatione gsehnd immer no super uus. Höchschtens uuf e neui Grafikcharte upgrade und evtl. RAM verdopple. Zum Punkt bzgl. CPU weissi nöd Bscheid aber i7 mit 4GHz schiint mier immer no sehr guet.


Anders Thema, evtl. weiss ja öpper Bscheid: Was isch eigentlich hützutags die generell Meinig zu Virescanner? Langed dä Windows Defender? Bruucht me no zuesätzlichi Virescanner Software? Falls ja, wälli Freeware isch zempfehle?
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Mastler(P) »

vireschutz und freeware = lulzig idee.
wenn dich wükli sicher fühle wötsch investiersch in es produkt. di meischte händ hützutags no einiges zuesätzlichs zbühte als nur vireschutz.

ich ha sitt 2005 panda antivirus und han bis ich letscht jahr eh russischi räuberkopie vo silent hill 2 installiert han au nie es problem gha.
https://www.pandasecurity.com/de/homeusers/" onclick="window.open(this.href);return false; ab 44.- im jahr bisch debi, wenn grad mehreri jahr nimmsch gaht dä pris no meh abe. voll easy.
mit gratis züg han ich davor amigs problem gha, has au bi anderne gseh.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Buccaneer »

Muss ich n Game PC glich schütze, wine herkömmliche?

Uf em Game PC wird nur gamed und ab und zue was googled oder uf Youttube churz was glueged. aber sehr sälte. 99% game 1% game relateds Züg surfe.
Uf em Laptop machi alles andere... Zahlige zum Biespiel.

Chan ich mir über Games was ifange? Spiele bis ez nur über Steam und de Blizzart. de sicher no epic und GOG. Aber keine Raubkopie und sust nix...

Oder spilts eh kei Rolle, wenns i eim Grät dinne sind, sinds eh überall dinne?
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Mastler(P) »

naja, theorethisch chunts denn immerno druff ah wod ane sufisch, aber d'chance isch sehr sehr chli bi dim game pc.
wenn sich aber eper ih dis netz oder wlan hackt chunt er theoretisch scho uf alles was drahängt.

di meischte vireschütz bühtet aber au ah das die glich lizenz uf mehrere grät verwende chasch.
ich chas zb. uf 3 verwende und chönts au ufs handy tue.

ich würd säge wenns ih dim bispiel dä ribit wär, denn laschs es halt bim game pc. wenn aber en durschnittslohn häsch chasch doch grad so guet 20.- meh im jahr zahle und dich sorgefrei fühle. :yoberry:
guet die 20.- hett au er, aber ebe, häsch je nach surfverhalte praktisch keis risiko ufm game rechner.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Buccaneer »

Het öpper Erfahit mig wake on LAN oder ähnlichem?
Ich sueche en eifachi Lösig zum usswärts uf min Home PC zuegriffe zum eis chönne zocke. TeamViewer udn shit wo de PC muss laufe chunnt nid i frag. Bi de PS4 chani chönne mit de Vita zuegriffe. Irgendwo i de Ferie oder firmemässig underwägs... solangs d Vita n gueti Verbinig gha hed, hani chönne d PS4 dhei ischalte, e Rundi zocke u de wieder abschalte.

Aso müsst i e Lösig ha, woni cha mit em Laptop uf de Home PC aschalte, eis zocke und de denn au wieder abschalte.

Erfahrig? Eifachi Lösig?
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Mastler(P) »

was bisch du fürn suchti? spill doch eifach tetris, wie en normale mensch.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 13 Gäste