Mario Kart Live: Home Circuit

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Antworten
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10752
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
Kontaktdaten:

Mario Kart Live: Home Circuit

Beitrag von mr.raw »

Ob Labo, Ring Fit oder jetzt neu Mario Kart Live - Nintendo experimentier wies numme möglich isch mit dr Switch.
Nintendo hett hütt Morge en neue Übersichtstrailer veröffnetlicht:


Quelle

Im Video gseht me nid numme die verschiedene Spielmodis: Grand Prix, Custom Race, Zittfahre und Spiegel-Modus, sondern au einigi vo de Items uss em Spiel. Klassiker wie de blaui Stachelpanzer oder au de Kugelwilli.

Dezue hett Nintendo no en Prototyp vom Auteli uss em 2017 uffgschalte, wo die Idee zum erschte mol Nintendo vorgführt worde isch. D entwickler hend damals no recht müeh mit de Akkulaufzitt vo de Chäreli kha. Zämme mit em Nintendo Hardware Team isch denn de Finali Chare entwicklet worde, wo me im Video gseh tuet.
Do no s Auteli uss em 2017
mkacar.jpg
Und do no d Entwickler wo zu Wort kömme:

Quelle

und do no en iidruck Text vo de Press zu dere Konstruktion:
Um das Fahrzeug mit der Nintendo Switch zu verbinden, muss mit der Kamera des Fahrzeugs ein QR-Code gescannt werden, der auf der Nintendo Switch abgebildet wird. Die Kamera eröffnet die Möglichkeit euer Gesicht auf dem virtuellen Führerschein abzubilden. Fans von Rennen gegen die Zeit werden auch hier den klassischen Modus wiedererkennen, die Geisterdaten können allerdings nur angezeigt werden, solange die Strecke nicht ihr Design ändert.

Erfreulich ist auch die Tatsache, dass das Spiel auf den meisten Teppichen funktioniert und dies somit kein Hindernis ist. Es gibt allerdings weder vorgefertigten Strecken im Spiel und auch das Nutzen von weniger als vier Toren ist nicht zulässig. Die Strecken müssen dazu auch abgeschlossen sein und muss da enden wo diese gestartet hatte. Man ist allerdings nicht unbedingt an den Streckenverlauf gebunden, man kann die Führung verlassen, solange man die Tore durchquert. Um die Strecke abzuschließen müsst ihr zusätzliche Hindernisse aus realen Gegenständen aufbauen. Die maximal zugelassene Streckenfläche ist in etwa 4,5 mal 4,5 Meter.

Das Spielzeug selber hat keinen eigenen Lautsprecher. Spielt ihr im lokalen Mehrspielermodus (online ist logischerweise nicht möglich), könnt ihr allerdings hupen, das hört der Mitspieler auf der eigenen Konsole. Eine Akkuladung dauert je nach ccm-Cup unterschiedlich lang. 90 Minuten wurden bei 150 ccm gemessen, um das Spielzeug wieder aufzuladen, müssen bis zu dreieinhalb Stunden eingeplant werden.

Fans der Mario Kart-Musik dürften womöglich enttäuscht sein, denn Mario Kart Live: Home Circuit bringt keine neue Musik mit sich. Nur ältere Lieder wurden zum Teil neu aufgesetzt wie zum Beispiel das Hauptthema.
Benutzeravatar
onion
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1518
Registriert: 07 Okt 2010 15:40
Kontaktdaten:

Re: Mario Kart Live: Home Circuit

Beitrag von onion »

i wott z'kart für id vitrine :vortex:
spiele wird ichs wohl nie.
sidusson hat geschrieben: It was bought like this long ago!

It was always stored in a protectiv case!
Benutzeravatar
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2712
Registriert: 06 Okt 2010 21:37
Wohnort: Überall und nirgends
Kontaktdaten:

Re: Mario Kart Live: Home Circuit

Beitrag von LuiStyle »


Quelle

Was ich richtig scheisse find isch das d‘Software muessch abelade!!! :damn:
Isch nöd mal physisch! Somit kannis nödmal uslehne, zum kotze!!! :head2wall: :typej:
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Benutzeravatar
onion
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1518
Registriert: 07 Okt 2010 15:40
Kontaktdaten:

Re: Mario Kart Live: Home Circuit

Beitrag von onion »

z'tüürste game aller ziite, ab 1.2 Mio. CHF inkl. hütte wod gnueg platz hesch zum game :shock:
sidusson hat geschrieben: It was bought like this long ago!

It was always stored in a protectiv case!
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Mario Kart Live: Home Circuit

Beitrag von Mr. Heli »

LuiStyle hat geschrieben:Was ich richtig scheisse find isch das d‘Software muessch abelade!!! :damn:
Isch nöd mal physisch! Somit kannis nödmal uslehne, zum kotze!!! :head2wall: :typej:
ha gmeint d software isch gratis zum abelade? den chasch ja eifach de kart uslehne.
Benutzeravatar
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2712
Registriert: 06 Okt 2010 21:37
Wohnort: Überall und nirgends
Kontaktdaten:

Re: Mario Kart Live: Home Circuit

Beitrag von LuiStyle »

Das hoff ich voll!! Ich warte mal uf test ab bevor ich mine uspack!
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Mario Kart Live: Home Circuit

Beitrag von Mr. Heli »

gester scho becho aber muess bis morn warte, bis meh d software abelade chan...
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Re: Mario Kart Live: Home Circuit

Beitrag von agestuffer »

Mr. Heli hat geschrieben:gester scho becho aber muess bis morn warte, bis meh d software abelade chan...
Wo hesch Denn Du bstellt......
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2712
Registriert: 06 Okt 2010 21:37
Wohnort: Überall und nirgends
Kontaktdaten:

Re: Mario Kart Live: Home Circuit

Beitrag von LuiStyle »

Mr. Heli hat geschrieben:gester scho becho aber muess bis morn warte, bis meh d software abelade chan...
Wie isch das mit dä Software? Häsch en Code idä box?!?

Ps: mine chunnt glaub morn :kicher:
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Mario Kart Live: Home Circuit

Beitrag von Mr. Heli »

agestuffer hat geschrieben:
Mr. Heli hat geschrieben:gester scho becho aber muess bis morn warte, bis meh d software abelade chan...
Wo hesch Denn Du bstellt......
agestuffer
alcom, aber ebe. chasch fang de akku vom kart uflade. susch bringts dir vorher nüt.
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Mario Kart Live: Home Circuit

Beitrag von Mr. Heli »

LuiStyle hat geschrieben:
Mr. Heli hat geschrieben:gester scho becho aber muess bis morn warte, bis meh d software abelade chan...
Wie isch das mit dä Software? Häsch en Code idä box?!?

Ps: mine chunnt glaub morn :kicher:
nei muesch im nintendo eshop nach "mklive" sueche und abelade. gester ischs nonid druf gsi. luege när mal obs druf isch, han hüt home office. kaffi pause isch de testlauf.
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Mario Kart Live: Home Circuit

Beitrag von Mr. Heli »

het klappet. zwei streckene baut und ein cup gfahre. macht sehr viel spass. sogar minere frau hets gfalle (sie findet susch nume professor layton und mario ufem snes guet).

ich han de mario und luigi kart kauft. es sind pro schachtle vier tor enthalte zum ufstelle. nummeriert. wahrschindlich wird di richtig nummere vode kamera erkennt. muess es denn mal mit ere falsche reihefolg versueche und mal luege was passiert, wenn ich acht tor ufstelle. und wenn ich die vom andere mit de zahle 5 - 8 überchlebe, ob das echt tuet. vermuetlich zwar nöd.
Benutzeravatar
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2712
Registriert: 06 Okt 2010 21:37
Wohnort: Überall und nirgends
Kontaktdaten:

Re: Mario Kart Live: Home Circuit

Beitrag von LuiStyle »

Danke für d‘uskunft! :1thumb:
Muess jetzt bis am Mäntig warte bis mini Tochter (10Monat jung) idä kita isch. Sie frisst mir suscht Tor weg :lol: Denn hani gnueg ziit zum spiele :herzli:
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Mario Kart Live: Home Circuit

Beitrag von Mr. Heli »

über de mittag nomal chli testet. ich han bi mir zwüsched de rüüm e chlini tüürschwelle, wo abgrundets blech drüber gat. de kart mag dete leider nöd drüber (de charre isch tüüfer gleit), zumindest nid mit 50cc :lol: han denn en dünne karton vorne anegleit, so isch gange. uf de teppich ue mag er problemlos, aber machi gschiider nid, susch verfanget sich wohl fasere ide rädli. s glieche problem wirds denn no mit de haar vode frau geh. will no usprobiere, wie fest wänd zwüsched konsole und kart es problem gänd.

bildqualität vode kamera isch mir hüt morge besser vor cho als jez über de mittag. chan si, dass s liecht wo sich im parkett spieglet chli problem macht. meh merkt au, dass mit viel AR (z.B. unterwasser welt) d bildqualität abnimmt. probiere denn mal gege de abig mit tagesliecht und später nume mit künstlichem liecht.

bi wiiter entfernig (ha e langi stube) hani zum teil chli verpixelts bild gha. am beste isch sicher, wenn meh mit em switch mittig im ruum sitzed. wär e loft het oder s sofa mittig im ruum, het sicher en vorteil.

die vier tor erkennts also, wenn ichs tor nr. 3 als ersts nimme, denn checkt er das. weiss nonid obs ade nummere oder ade farb vode tor liegt. tue denn mal no selber bastle. ich überleg mir wohl i nächster ziit zweimal, ob ich was in altkarton gib, oder mal chli bastle tuen.
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Mario Kart Live: Home Circuit

Beitrag von Mr. Heli »

es macht unglaublich viel spass, dass wucheend par sessions gmacht. bi 200cc gats ab wie es zäpfli :lol:

d gschwindigkeit fühlt sich viel schneller a wies tatsächlich isch. liegt sicher au am blickwinkel.

d levels sind originell, gegewind wo de kart idi eint richtig stüüred etc. s kamek level :herzli:

am abig hani müeh vode bildqualität, will ich d wohnig nur wenig und nid mit wiisliecht belüchte tuen.
Benutzeravatar
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2712
Registriert: 06 Okt 2010 21:37
Wohnort: Überall und nirgends
Kontaktdaten:

Re: Mario Kart Live: Home Circuit

Beitrag von LuiStyle »

Es isch sowas vo guet! Dur die ganz wohnig bini g’rasst! Es fühlt sich wie es normals Mariokart a!
D‘Strecke erstelle macht spass nöd immer die gliche strecki fahre. Ich has jetzt mine zwei Nichte gäh da mini Tochter höllisch angst bechunt vom Kart :oops:

Sie händ au richtig freud, evtl kaufets no dä Luigi zum zweite fahre. :1thumb:
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Mario Kart Live: Home Circuit

Beitrag von Buccaneer »

Aso wenn ich ez en GameShop wär/ hetti, wür ich gad es Turnier verastalte und Itritt verlange. No gschwind Nintendo alüte, dass sie chli sölled Marktingtechnisch understütze und Voila: Bisch offizielle Organisator vo de alljährliche Mario Kart Live Schwizer Meisterschafte. Bäm! Gärngscheh...

Oh Corona... also kei Itritt verlange. Sondern Live Überträgig mache uf Twitch oder so... Bäm 2!
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
joe_higashi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 918
Registriert: 11 Dez 2019 11:27
Wohnort: 8055 Zürich
Kontaktdaten:

Re: Mario Kart Live: Home Circuit

Beitrag von joe_higashi »

d idee isch super, aber alles wo noed direkt vo nintendo chund wird ide huetige ziet e noed nid gha. hend mal bi eus im quartier zwinti es super mario world turnier gmacht...mini muetter het foeteli an nintendo club schwiiz gschickt womer mich so mit andere kids am game gseht..nie was ghoert..recht kacke gsi..vo nintendo :mrgreen: hahah :vortex:
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Mario Kart Live: Home Circuit

Beitrag von Buccaneer »

Nid Fetli schigge! Alüte und säge: "Grüezi hie sich de Herr dr. phil. iurg. sowieso, Leiter vom Marketing vo de XY Trading Game Shop Holding und mir lüted ihne a, zum ine en Millionedeal vorzschlah! Verbinded sie mich am beste gad mit em Oberhonk in Japan, dem sini füechte Träum wärded jetzt wahr!"
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
joe_higashi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 918
Registriert: 11 Dez 2019 11:27
Wohnort: 8055 Zürich
Kontaktdaten:

Re: Mario Kart Live: Home Circuit

Beitrag von joe_higashi »

hahaha ok dae ziet huet wahrschinli eher...aber nintendo isch ide 80/90er scho krass e art droge gsi fuerd kids..bin au recht druff gsi hahaah

aber ebe wenns doch so easy waer..try it :mrgreen:
Benutzeravatar
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2712
Registriert: 06 Okt 2010 21:37
Wohnort: Überall und nirgends
Kontaktdaten:

Re: Mario Kart Live: Home Circuit

Beitrag von LuiStyle »


Quelle
Das isch doch mal geil :kicher:
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Mario Kart Live: Home Circuit

Beitrag von Mr. Heli »

isch guet gmacht, wer mir aber z heikel mitde games. vorallem bi 200cc fahrsch no relativ oft neimed ine unds knall denn recht.
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10752
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
Kontaktdaten:

Re: Mario Kart Live: Home Circuit

Beitrag von mr.raw »

cools Video!!!
Benutzeravatar
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2712
Registriert: 06 Okt 2010 21:37
Wohnort: Überall und nirgends
Kontaktdaten:

Re: Mario Kart Live: Home Circuit

Beitrag von LuiStyle »

Dä Mario Kart Live isch eifach guet und laht dä kreativität kei wünsch offe :herzli:
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot] und 44 Gäste