HUARA UNTERLÄNDER GAGGALARIS!
esch corona esch problem
Moderator: Avenger
- Waldschrat
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Re: esch corona esch problem
ämmitauer ftw du murmälifigger! 

- Waldschrat
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
ja vor allem wenn dia affe alli zoberdorf im kako ummastönd. nit dia schläuschte sinds.
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250

ja voll. wahrschinli wärs din geburtstag.

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

us dire sich verständlech...

Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
- Waldschrat
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
figgdi
- calanda
- Bündner König
- TRADINGPOINTS:
-
1280
muess das umegiffige si?
hockender zlang im homeoffice das er grad jede afiggend wo normal en frag stellt.
us eurer sicht isch jede de tümmscht oder en vollidiot, mi nimmts wunder öb er au vo aug zu aug wia assoziali redend.
het keine meh vo eu es biz astand, isch alles verlore gange. en seriöse diskussion chan mer da dine eifach nueme füehre.
schad...... zum glück gits bi üs im bündnerland no astand, miar wuers nia ifalle öper "fremden so an charre zfare"
waaahhh schämend eu nei echt
hockender zlang im homeoffice das er grad jede afiggend wo normal en frag stellt.
us eurer sicht isch jede de tümmscht oder en vollidiot, mi nimmts wunder öb er au vo aug zu aug wia assoziali redend.
het keine meh vo eu es biz astand, isch alles verlore gange. en seriöse diskussion chan mer da dine eifach nueme füehre.
schad...... zum glück gits bi üs im bündnerland no astand, miar wuers nia ifalle öper "fremden so an charre zfare"
- Waldschrat
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
eba doch zürcher
ja ich red au vo aug zu aug "asozial" wenn eine nöd weiss was d schwiiz usmacht und ois de politikerkaste will usliefere. immer na nöd gmerkt wohi das fuehrt?calanda hat geschrieben: ↑03 Nov 2021 15:08 muess das umegiffige si?
mensch, zerst chunt familie, den verein, den ort, den kanton und den irgendswaen mal am schluss de bund. so funktioniert s menschliche wese. nur leider dur 2 jahr krassi pandemie wie pest, waend paar lüüt nömm so lebe und vili recht de idiote abgeh. zentraliste ufem vormarsch, drum findet die lingge das au so geil.
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Das isch normale Umgangston gsi hie vor 10 Johr. Inzwüsche nüm so stark, nur der möngalf het sich nid gänderet. De isch scho immer so gsi.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
hmm das bezwifli. aber ich spiel gern de ringrichter
aber calanda du bisch doch kein hohli birre, wieso söll me das gsetzt aneh? weg de krasse pandemie? weg de hilfsgelder? wieso?
at sind zahle au explodiert mit na strengere massnahme als da, es bringt alles nix. lebe lerne mit virus. nimm de sprutz wenn du denksch das es für dich guet isch, lahn aber die andere in rueh und gib politiker nöd die macht wo sie jetzt über ois haend.
ja ich weiss dich triffts ja nöd so da du gimpft bisch.

aber calanda du bisch doch kein hohli birre, wieso söll me das gsetzt aneh? weg de krasse pandemie? weg de hilfsgelder? wieso?
at sind zahle au explodiert mit na strengere massnahme als da, es bringt alles nix. lebe lerne mit virus. nimm de sprutz wenn du denksch das es für dich guet isch, lahn aber die andere in rueh und gib politiker nöd die macht wo sie jetzt über ois haend.
ja ich weiss dich triffts ja nöd so da du gimpft bisch.
- calanda
- Bündner König
- TRADINGPOINTS:
-
1280
i seg nid das ich defür bin ich seg aber au nid das ich degege bi.thaeye hat geschrieben: ↑03 Nov 2021 15:23 hmm das bezwifli. aber ich spiel gern de ringrichter![]()
at sind zahle au explodiert mit na strengere massnahme als da, es bringt alles nix. lebe lerne mit virus.
was ich gschätzt han vom bund sind dia hilfsgelder, ich selber hansi zum glück nia brucht, au kei covid kredit nuet, aber i wer sicher froh gsi hätti si brucht.
i behafte mi jetzt nid druff aber was i huet glese han wird das ja alles gstriche, kei hilfsgelder,kei kurzarbet nix meh, da verarschts no menge betrieb wenns wieder abefahre wend.
das ischs einzige was mi stört. ich han kei angst vom virus, has schomal gseit i han mi gimpft damit ichs liechter han sache zmache mit mine 3 chind.
ablaufdatum het mer eh uf em gnick, mer gsehts eifach ni
ps i han 8 Jahr Muay thai gmacht

den bisch kauft, schnallsch du das?, wenn du uf hilfsgelder agwiese bisch, bisch scho i de falle. `logisch machsch den alles das das widr überchunsch.
und du glaubsch de schrott weg kei kurzarbet me möglich au na, mir haend i de schwiiz au scho im maschinegwerb ohni corona churzarbet gha. wieso so liechtgläubig gegenüber em bund? wieso wieso?
ich mach mir würkli sorge um mis heimatland. villi wüüsset nöd mal was d schwiiz eigentlich usmacht. truurig sowas. und den seit mir na so eini, me chan ja verreise bimene ja.
am beste würdet die verreise wo plötzlich d schwiiz umgstalte waend nach zentralistevorbild EU.
und übrigens häsch dich also erpresse lah, de impfstoff inetue damit widr chasch "lebe". so gats halt villne. aber isches schlau? wo sind dini wert? verchaufsch alles wenn mal chli under druck stasch? waenn gisch contra? bi de 7 sprütze oder waen bern dich fichemässig erfasst haet wie annodazumals?
und du glaubsch de schrott weg kei kurzarbet me möglich au na, mir haend i de schwiiz au scho im maschinegwerb ohni corona churzarbet gha. wieso so liechtgläubig gegenüber em bund? wieso wieso?
ich mach mir würkli sorge um mis heimatland. villi wüüsset nöd mal was d schwiiz eigentlich usmacht. truurig sowas. und den seit mir na so eini, me chan ja verreise bimene ja.
am beste würdet die verreise wo plötzlich d schwiiz umgstalte waend nach zentralistevorbild EU.
und übrigens häsch dich also erpresse lah, de impfstoff inetue damit widr chasch "lebe". so gats halt villne. aber isches schlau? wo sind dini wert? verchaufsch alles wenn mal chli under druck stasch? waenn gisch contra? bi de 7 sprütze oder waen bern dich fichemässig erfasst haet wie annodazumals?
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
en wiitere grund nei zstimme.

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel

- calanda
- Bündner König
- TRADINGPOINTS:
-
1280
ja dini aspekt sind au sehr intressant.. gib i zue.thaeye hat geschrieben: ↑03 Nov 2021 15:34 den bisch kauft, schnallsch du das?, wenn du uf hilfsgelder agwiese bisch, bisch scho i de falle. `logisch machsch den alles das das widr überchunsch.
wieso machsch den kei politik um öpis bewürke für das isch politik doch da. hesch zgfühl mit chueglocke durch bern laufe bringt öpis?
wenn der sorge um dis heimatland machsch, den würdi nid ime gameforum de prophet spiele sondern handle. nur dis nei an de urne wird aber ni viel nütze
grossi sprüch chlopfe chan jede, liefere ni....
Bisch völlig plemplem? Zerst gischmer recht und den fangsch a phantasiere? Weisch du was ich alles mach?
Nei mis nei nuetzt natuerli nix wenn so Bridene wie du den es ja ileget
- calanda
- Bündner König
- TRADINGPOINTS:
-
1280
Was richtig rede und schribe, was schnorrsch du?
- calanda
- Bündner König
- TRADINGPOINTS:
-
1280
mit schriebe chasch du als lesende viel schneller öpis falsch interpretiere wie wenn du mit einem persönlich redsch
schribe isch nid gleich rede
aber easy i klink mi jetzt us
gahn eh nid go abstimme, vo dem her muesch kei angst ha das i öpis falsches stimme. aber immerhin bisch öpe de einzig gsi wo miar hend chöne es paar argument liefere, dia andere lutscher chönd nur beleidige
peace out

- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Wer liest denn schon ein Büchlein falls er eine EIGENE Meinung hat?
Sind wir fast alle ferngesteuert?
Unglaublich...
Fürs Bündnerland sehr untypisch: Als Bern dort ein Naturschutzgebiet machen wollte haben sie sich dagegen erfolgreich aufgelehnt. Das taten sie bei vielen Interventionen. Nur bei Covid... da kriechen einfach alle. Jedoch am wenigsten noch die Innerschweizer und Appenzeller.
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 03 Nov 2021 16:21, insgesamt 1-mal geändert.