Battlefield 2042

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Battlefield 2042

Beitrag von Master(G) »

scho so. mir sind beta-tester, wo au no defür zahled. super! so macht mer das hütt!

ps: muesch mal BFV spiele jetzt. ha geschter nach 5 mönet pause mal wieder paar rundene gmacht. super spiel. es meisterwerch vergliche mit em bf2042.... aber au das isch am afang unbruchbar gsi. nur hett mer dette nur müesse balancing und inhalt liefere. im bf2042 fehlet fundamentali sache wie squad-management, voice-chat und es klasse-system. ich glaub chum, dass mer alles bechömed was mir wänd, das wär eifach zu viel ufwand.... die händ scho ide design-phase verseid, wos soviel usegno händ, wo es battlefield usmacht...

zumindescht chlineri maps wäred schomal wichtig. will die riese offne maps ohni deckige sind scho huere ifallslos und dumm. eifach so flächene wo mer sich ohni fahrzüüg gar ned getraut vo a nach b laufe. wirsch eh vome fahrzüg killt oder gsnipt...

die sölled die doofe spezialiste in hazard zone mode verbanne und klasse zrugg bringe. das wär uf minere wunschlischte ganz obe. versuech mal teamplay mit fremde. unmöglich so.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Battlefield 2042

Beitrag von Buccaneer »

Es isch gstört....

gseht mer ez im BFV d Gägner? Das isch au eis vo de Problem gsi womi gnärvt hed. Ha die Mongos erst gseh, wenns mi umtah hend...
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Battlefield 2042

Beitrag von Master(G) »

visibility isch eigentlich guet. ha kei problem gha.

was mir grad ufgfalle isch: de soundtrack und sound FX im BFV sind absolut EPISCH. Was isch im 2042 los? irgendwie fehlts da a pathos und bumms!?
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Battlefield 2042

Beitrag von Bejita »

Master(G) hat geschrieben: 24 Nov 2021 14:34 visibility isch eigentlich guet. ha kei problem gha.

was mir grad ufgfalle isch: de soundtrack und sound FX im BFV sind absolut EPISCH. Was isch im 2042 los? irgendwie fehlts da a pathos und bumms!?
Sound Designer isch wäg
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Battlefield 2042

Beitrag von Bejita »

Master(G) hat geschrieben: 24 Nov 2021 14:21 scho so. mir sind beta-tester, wo au no defür zahled. super! so macht mer das hütt!

ps: muesch mal BFV spiele jetzt. ha geschter nach 5 mönet pause mal wieder paar rundene gmacht. super spiel. es meisterwerch vergliche mit em bf2042.... aber au das isch am afang unbruchbar gsi. nur hett mer dette nur müesse balancing und inhalt liefere. im bf2042 fehlet fundamentali sache wie squad-management, voice-chat und es klasse-system. ich glaub chum, dass mer alles bechömed was mir wänd, das wär eifach zu viel ufwand.... die händ scho ide design-phase verseid, wos soviel usegno händ, wo es battlefield usmacht...

zumindescht chlineri maps wäred schomal wichtig. will die riese offne maps ohni deckige sind scho huere ifallslos und dumm. eifach so flächene wo mer sich ohni fahrzüüg gar ned getraut vo a nach b laufe. wirsch eh vome fahrzüg killt oder gsnipt...

die sölled die doofe spezialiste in hazard zone mode verbanne und klasse zrugg bringe. das wär uf minere wunschlischte ganz obe. versuech mal teamplay mit fremde. unmöglich so.
BFV isch dr reinst Ghüder gsi verglichä zu BF1, was locker dr best pvp ego shooter ever isch. Und ig immer no 71 uf dr MVP listä, öbwou igs scho huere lang nüm spilä :lol:
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Battlefield 2042

Beitrag von Master(G) »

de chef-designer vom neue battlefield isch erst sitt 2019 bi EA gsi... und hett vorher bi King Software gschaffet, das sind die wo Candy Crush entwicklet händ.... plötzlich macht alles sinn! :groel:

jetzt hett er kündt und verlaht DICE am 26.11.... ololol... mal churz BF kaputt mache und denn abhaue, die hämmer gern...
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Battlefield 2042

Beitrag von Buccaneer »

Master(G) hat geschrieben: 25 Nov 2021 08:06 de chef-designer vom neue battlefield isch erst sitt 2019 bi EA gsi... und hett vorher bi King Software gschaffet, das sind die wo Candy Crush entwicklet händ.... plötzlich macht alles sinn! :groel:

jetzt hett er kündt und verlaht DICE am 26.11.... ololol... mal churz BF kaputt mache und denn abhaue, die hämmer gern...

Was hett das mit IRGENDÖPPIS z tueh? Ich han no gar nüt entwickled und hetts besser gmacht! Stelled doch 2 Lüt i für de Poste: Eine wo chan entwickle und eine wo BF kennt, liebt und weiss was es usmacht. Oder eine wo beides chan.
Huere Mongos. So es Game mache isch sicher s super schwär und aspruchsvoll im Detail. Aber es fucking Konzept z ha wo d Reis anegah söll isch doch scheisse eifach bi so öppis und sie verkackets scho dete.

Wettsch es guets BF? Frag 5 BF Mongos was sie geil finded, packs ine udn guet isch:

1. Chlini und gross Maps
2. Fahrzüg
3. Klasse
4. Gadgets
5. Levelution oder so

Fertig ist die Laube...

Aber nei mir packed die Sache i sone Modus wo näbehär laufe söll und nännts Portal.

Im Hautpspiel hesch defür "Heros/ Spezialischte". Simmer jetzt Apex oder Overwatch?

- Wenn es BF Game machsch blibsch de BF DNA treu und guet isch.
- Wenn wettsch n Hero-Shooter mache, machsch was neus und nennsch es nid BF

So wird ein Schuh draus.
EA und DICE hie bitte abschreibe und mir es Beraterhonorar vo 5 Millione überwiese, danke!
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Battlefield 2042

Beitrag von Master(G) »

:!: :lol:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Battlefield 2042

Beitrag von Bejita »

Es isch irgendwie gstange das z neuä Studio uf dä Typ gwartet het bis BF2042 dussä isch gsi... lol aus wär ärs wärt... Candy Crush, när BF ad Wang gfahrä, und its söu dr neu top player imnä angerä Studio wärdä? I dont think so :groel:
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Battlefield 2042

Beitrag von Master(G) »

er isch ja au scho für battlefront 2 und BFV verantwortlich gsi... all zum start en riese katastrofe!

guet, battlefront und V händ sich guet erholt, muess mer säge, aber garantiert ned wäg ihm.

geschter hani wieder V gspielt. geil gsi eifach... :1thumb:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Battlefield 2042

Beitrag von Bejita »

Dr Patch het nüt gänderet, gar nüt! So huere Arschlöcher
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Waldschrat
الشيطان
Beiträge: 2697
Registriert: 07 Okt 2010 08:25
Kontaktdaten:

Re: Battlefield 2042

Beitrag von Waldschrat »

placebo?
Ribit X Titan hat geschrieben: 20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Battlefield 2042

Beitrag von Bejita »

Im Gägeteil, es isch schlimmer wordä, was für Idiote :groel:
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Battlefield 2042

Beitrag von Bejita »

Waldschrat hat geschrieben: 25 Nov 2021 18:39placebo?
101%
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Battlefield 2042

Beitrag von Master(G) »

Bejita hat geschrieben: 25 Nov 2021 18:23 Dr Patch het nüt gänderet, gar nüt! So huere Arschlöcher
häää? ich ha jetzt grad paar runde gmacht und mini M5 und AK74 flutschet guet. ich triff also jetzt au was wo wiiter wäg isch als 50m... weiss ned was du hesch. und die dumme hoovercrafts schrottisch jetzt mit 2 gägel usem raketewerfer, au cool. usserdem macht dmini-gun weniger schade ade fahrzüg. aso ich merk scho en unterschied zu vorher, kei frag. bisch sicher hesch 0.2.2 druuf? :lol:

cool im portal: BFBC2 vs BF3 TDM uf de 2042 maps! :herzli:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Battlefield 2042

Beitrag von Bejita »

Master(G) hat geschrieben: 25 Nov 2021 19:02
Bejita hat geschrieben: 25 Nov 2021 18:23 Dr Patch het nüt gänderet, gar nüt! So huere Arschlöcher
häää? ich ha jetzt grad paar runde gmacht und mini M5 und AK74 flutschet guet. ich triff also jetzt au was wo wiiter wäg isch als 50m... weiss ned was du hesch. und die dumme hoovercrafts schrottisch jetzt mit 2 gägel usem raketewerfer, au cool. usserdem macht dmini-gun weniger schade ade fahrzüg. aso ich merk scho en unterschied zu vorher, kei frag. bisch sicher hesch 0.2.2 druuf? :lol:

cool im portal: BFBC2 vs BF3 TDM uf de 2042 maps! :herzli:
Ghostbullets am Meter, revives gö immer no nid teilwis, ohni loadout scho gstartet, rundi nid chönnä starte, 10+ hitmarkers ohni das öber verreckt ( mit dr Scar ) etc etc, dr Patch het nüt bracht sorry. A dä AR's hei si villech zu 1% umä gschrüblet.
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Battlefield 2042

Beitrag von Master(G) »

PS5 :kicher:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Battlefield 2042

Beitrag von Bejita »

Dr Jackfrags seits ja oh dases immer no nid guet isch 🤣
Du schiessisch öbä offline uf bots, oder hesch es z schlächts aim, so dases dir nid cha uffauä 🤣🤣🤣
Natürlech spiut lag sicher ou ä grossi Rouä, es paar frässä abartig viu
Zuletzt geändert von Bejita am 26 Nov 2021 06:22, insgesamt 1-mal geändert.
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Waldschrat
الشيطان
Beiträge: 2697
Registriert: 07 Okt 2010 08:25
Kontaktdaten:

Re: Battlefield 2042

Beitrag von Waldschrat »

Bejita hat geschrieben: 26 Nov 2021 06:21 Du schiessisch öbä offline uf bots, oder hesch es z schlächts aim, so dases dir nid cha uffauä 🤣🤣🤣

:groel:
Ribit X Titan hat geschrieben: 20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Battlefield 2042

Beitrag von Master(G) »

:lol:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Battlefield 2042

Beitrag von Jones »

immer wieder herrlech am beschitl0r sini hasstirade über alli games!
bescht ungerhaltig! :groel:
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Battlefield 2042

Beitrag von Bejita »

😎
Aber simer ehrlech, grad MP Games hei a Quali huere abgno, und wärdä när eifach huere nachä patchet. Schlimm
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Battlefield 2042

Beitrag von Jones »

Bejita hat geschrieben: 26 Nov 2021 07:05 😎
Aber simer ehrlech, grad MP Games hei a Quali huere abgno, und wärdä när eifach huere nachä patchet. Schlimm
ja het was... drum choufi nüt neus sondern warte immer... und bliebe denn lang derbi wenns usgriifft isch! :herzli:
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Battlefield 2042

Beitrag von Bejita »

Jones hat geschrieben: 26 Nov 2021 07:15
Bejita hat geschrieben: 26 Nov 2021 07:05 😎
Aber simer ehrlech, grad MP Games hei a Quali huere abgno, und wärdä när eifach huere nachä patchet. Schlimm
ja het was... drum choufi nüt neus sondern warte immer... und bliebe denn lang derbi wenns usgriifft isch! :herzli:
Villech z bestä, aber i chumä när nid würklech is Game inä weni när huere wäg gwixet wirdä wüäu ig z Game nid kennä, und verlürä när sofort jeglechi Motivation fürs game
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Battlefield 2042

Beitrag von Master(G) »

genau, das ischs problem. wenn 1 jahr später chunsch sind all so OP und känned jede egge vonere map, dass eifach gar nüm dri chunsch und dluscht verlürsch, wenn ständig härt gfiggt wirsch :lol:

aber besser wärs. BFV isch am afang au katastrofe gsi. jetzt machts mir uhuere laune. und obwohl ich viel maps no gar ned känne, laufts eigentlich recht guet.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 57 Gäste