Nö das verstohsch falsch, die Ussag "serienähnlicher Prototyp" isch vo Honda sälber cho (eifach abescrolle, stoht denn in fett dört):
https://www.motor-talk.de/news/honda-ho ... 14277.html
Und will Du jo suscht au alli Ussage vo Honda ernscht nimmsch gilt das hoffentlich do au, gäll? Mir wänd doch nid e Usnahm mache nume wills uns so nid in Kram passt ...
Doch, Du hesch vo allgemein anerkannter Fahrmaschine gredet. Und das ischer definitiv nid, wenn mer nume no cha Halbgas geh sobalds emol es bitzli schifft. Isch jo au dere Dir so wichtige Fahrdynamik nid grad zueträglich.
Do hämmer villicht e Diskrepanz: Für mich wär en Civic Type R en Alltagsbitch. Warum sött mer dä irgendwie schone oder so? Isch doch keis Traumauto oder irgendwie e bsundrigi Wärtsteigerig z'erwarte.
Ich fahr min Z3 M au im Alltag und sogar im Winter - isch au es normals Alltagsauto für mich. Wenn mer es Auto nid ohni oder mit wenig Ischränkige im Alltag verwände cha isch scho mal prinzipiell öppis falsch gloffe für mich ...
Nö, das hesch tatsächlich nid gseit sondern:
Das impliziert für mich, dass en FWD uf dr Rennstrecki keinerlei Nochteil gegenüber emene RWD oder AWD het. Falsch interpretiert von mir?
Wie chunnsch do druf? Bitte quote - danke!
Ich ha jo lediglich Dini Lobhudelei uf dr F20 konteret indem ich Bispil vo einige BMW-Motore gnennt ha wo d'Cholbegschwindigkeit glich hoch oder sogar höcher isch. Das isch Fakt, dört cha dr Hersteller au nid bschisse wills e ganz klari mathematischi Formle isch ...