Jones hat geschrieben: ↑04 Dez 2021 11:00
du hesch gar nüt behouptet zum thema integra aber du wirsch nid müed, fwd z'belächle und die drehmomentschwache honda motore...
Ich has jo extra nomol quoted - hesch das scho wieder überläse? S'Ribtili het es Video postet und denn gseit dr Integra sig es "reins Rennfahrzüg". Und ich ha denn erwideret "Integra mit Frontantrieb und reins Rennfahrzüg - Witz des Jahres".
Ich ha nie gseit, dass en Integra mit FWD nit schäll cha si uff dr Rennstrecki. Und au wenn eine schribt en Z3 M mit Heckatrieb isch es reins Rennfahzüg würdi schribe "Witz des Jahres". Bim G60 mit Frontatrieb wärs au en Witz der Jahres dä als reins Rennfahrzüg z'bezeichne. Das gilt für alli Marke - nid nume für Honda.
mi punkt isch und bliebt, dass die atriebnig achs nüt drüber usseit, ob es fahrzüg cha e fahrmaschine si und massive fahrspass biete ufem track
Ich ha nie behauptet, dass en FWD nid massive Fahrspass cha büte.Vo wo nimmsch Du die Ussage? Nomobl: Was ich gseit ha stoht obe.
Ich ha sowohl FWD (G60), AWD (R32) als au RWD (Z3 M) im aktuelle Fuhrpark. Zum e RWD schnäll z'bewege bruchsch vil meh Fahrtalent als bim FWD. Und für mich bütet en artgerecht bewegte RWD mehr Fahrspass als en FWD. Das isch aber subjektiv. Wenn Du lieber über d'Vorderachs rutschisch isches für mich au ok.
und dass die "ach so schwachbrüstige" hondäli offebar trotzdem de 40-50ps sterchere konkurränz um d'ohre fahre...
Konkurränz wo 300 kg meh uf d'Woog bringt. Wo isch do d'Kunscht deby? Das isch eifachi Physik.
En Alfa GTA oder en R32 isch doch es ganz anders Konzept als en Integra, was söll ich do Rennstreckezyte vegliche? Imene R32 chasch gediege cruise mit rleativ potentem 3.2 Liter. En Golf 5 R32 isch klasselos, dä chau au e 60jöhrige fahre ohni e schlächti Figur z'mache. Und bi Bedarf gits schön verarbeiteti Lädersitz. Gits für de Integra überhaupt Lädersitz als Option oder wieder nume die billige rote Stoffsitz wo usgsend wie 2. Wahl vo Recaro?
Und nei, das isch kei Honda-Bashing, ich find au die Karo-Sitz im GTI Clubsport schrecklich ...
kurve hei recht guet usgseh mit allne mods am motor... max leistig isch höher gläge als stock..
nutzbars band isch okay gsi würdi säge.
Wie vil höcher isch d'Nenndrehzahl agläge? Hesch es Leischtigsdiagramm? Suscht isches Fische im Trüebe ...