Ribit X Titan hat geschrieben: ↑09 Feb 2022 11:52
Immer dieses "selber schuld, tue doch was" und so weiter, und am Ende kann einem niemand sagen was man dann tun soll... wahrscheinlich weil sie ja eigentlich selber kaum was tun ausser "passend für den benötigten Zustand zu sein"; was genaugenommen dann ein Privileg, eine Art Geburtsrecht, wäre und eben keine konkrete Tätigkeit. Oder anders gesagt, es ist viel mehr Fatalismus anstatt Determinismus, also eine Art klares Ungleichverhältnis.
Konkrete Vorschlag?
Wenn eine chan Zeichne : Mach Hentai! (it's art!)
Herr Rossi hat geschrieben: ↑09 Feb 2022 11:51
Das länged vollkomme zum vorwurfsvoll nach Lösige zbettle.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Herr Rossi hat geschrieben: ↑09 Feb 2022 11:48
Mit unrealistisch mein ich finanzielli Sicherheit erlange oni Bereitschaft uf inneri Veränderig (z.B. Schritt zur Selbstständigkeit ileite etc.).
Dä Punkt han ich NIE verstande. Wänn öppis funktioniert, dänn funktionierts ohni Rücksicht uuf diis Inneläbe. Füehr die Schritt uus, mach das usw. dä Kausalitätschetti isch es doch scheissegal, was diis aktuelle Befinde isch.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Herr Rossi hat geschrieben: ↑09 Feb 2022 11:48
Mit unrealistisch mein ich finanzielli Sicherheit erlange oni Bereitschaft uf inneri Veränderig (z.B. Schritt zur Selbstständigkeit ileite etc.).
Dä Punkt han ich NIE verstande. Wänn öppis funktioniert, dänn funktionierts ohni Rücksicht uuf diis Inneläbe. Füehr die Schritt uus, mach das usw. dä Kausalitätschetti isch es doch scheissegal, was diis aktuelle Befinde isch.
E Kausalitätschetti hed weder Mitgfühl no bösi Absichte. Aber du hesch zumindescht scho mal selber erkannt dass d Krux drin lid dass du de Zämehang verschtasch. Da chöntsch z.B. des schaffe.
Immer dieses "selber schuld, tue doch was" und so weiter, und am Ende kann einem niemand sagen was man dann tun soll... wahrscheinlich weil sie ja eigentlich selber kaum was tun ausser "passend für den benötigten Zustand zu sein"; was genaugenommen dann ein Privileg, eine Art Geburtsrecht, wäre und eben keine konkrete Tätigkeit. Oder anders gesagt, es ist viel mehr Fatalismus anstatt Determinismus, also eine Art klares Ungleichverhältnis.
Mehr Schein als Sein. Proklamieret sich eifach gärn als wüssendi und erfolgriichi Mänsche i dä Öffentlichkeit und verstecked sich hinder däre Fassade. Tüend so, als ob wüsstet, aber wüsse tüends nüüt. Hät dä Sokrates scho gwüsst und das hät hüt no Gültigkeit.
Zuletzt geändert von Vyse am 09 Feb 2022 12:04, insgesamt 1-mal geändert.
Mehr schein als sein. Profilieret sich eifach gärn als wüssendi und erfolgriichi Mänsche i dä Öffentlichkeit und verstecked sich hinder däre Fassade. Tüend so, als ob wüsstet, aber wüsse tüends nüüt. Hät dä Sokrates scho gwüsst und das hät hüt no Gültigkeit.
Hinder welere Fassade verschtecksch du dich? Wenn die andere Fassade kennsch, wirsch ja dini sicher au chönne benenne...
Keinere, ich bin kongruänt mit miim Inne- und Usseläbe, drum verträged mich uufs Erste au nur wenigi Mänsche und die, wo mich verträged, verstönd mich und känned miis erwiiterte, mänschliche Spektrum.
Und die erwähnt Kausalitätschetti isch ja nur Mittel zum Zwäck.
Vyse hat geschrieben:Keinere, ich bin kongruänt mit miim Inne- und Usseläbe, drum verträged mich uufs Erste au nur wenigi Mänsche und die, wo mich verträged, verstönd mich und känned miis erwiiterte, mänschliche Spektrum.
Das bin ich äbe au, drum verträged mich nur die Mönsche wo mich wend verträge. Mir persönlich länged das bi Wiitem, in erschter Linie mues es für mich stimme. Wer mit dem cha läbe isch denn für mich es Bonus Goodie.
das bin ich ebe au.. darum isch min chreis au chli. ich will authentischi und ehrlichi lüht um mich ha.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
gib der baar impfige@ohre und werd au autists, ma fren.
kingcaid hat geschrieben: ↑09 Feb 2022 14:41
Stoismus würd einigä meh guet due
ja.
Herr Rossi hat geschrieben: ↑09 Feb 2022 14:49Du bisch eifach en guete Mensch
ich weiss.
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑09 Feb 2022 19:32
Stoa sind typische Philosophen, die, weil sie soviele unterschiedliche Perspektiven wahrnehmen... meistens sehr gelassen bleiben.
ah danke, bro. häsch mich guet ihgschätzt. ich bin wükli immer lässig.
kingcaid hat geschrieben: ↑09 Feb 2022 14:41
Stoismus würd einigä meh guet due
Ja. Ich überlegge hüüfg, dass in Anbetracht vo dä absurd churze Läbensziit (eigentlich fascht nöd vorhandene Läbensziit in Relation zur unändliche Duur vo dä folgende Nödexischtänz) eigentlich nüüt wert hät, sich drüber uufzrege.
Dateianhänge
28tr4bxo5gj31.jpg (137.94 KiB) 1190 mal betrachtet
Das kann man ja auch wieder anders sehen, denn wenn das Leben ja sowieso nur ein winziger Augenblick ist sollte man es doch erst recht wertschätzen und es mit Liebe auskosten... das fällt allerdings äusserst vielen Leuten erstaunlich schwer. Die Kunst besteht also darin, gerade diesem eigentlich wertlosen kurzen Augenblick möglichst viel Wert zu geben.