The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Jones hat geschrieben: ↑17 Feb 2022 20:24
heit dir öpis gäge schwuli?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Jones hat geschrieben: ↑21 Feb 2022 16:51
im prinzip isches nach hütigem stand der technik sondermüll sones 80er-jahr-fahrwerk-auto us de late 90er...
A de reini Fahrleischtige gmässe gibi der sogar rächt. Wär jo au es Armuetszügnis für die Ingenieur wenn in 25 Johr diesbezüglich nüt gange wär ...
Aber wie scho gseit:
vectrex hat geschrieben: ↑21 Feb 2022 11:39
Fahrzüg händ halt en chline aber fine Unterschied im Gegesatz zu Unterhaltigselektronik. Aber dä darfsch sälber usefinde ...
Aber wahrschinlich hetti dr JP mehr Ahnig wäg dr Lehr bi Porsche.
Nei im Ärnscht. Für mich wärs nüt - aber ich cha au mit Turbomotore relativ wenig bis gar nüt afange. Denn blibi liebend gärn bi mim veraltete 3.2 Liter Suuger ...
vectrex hat geschrieben: ↑19 Feb 2022 10:27
slow as fuck
fairerwiis muass ma säga dass d'holländer nit fahra könnd.
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07
alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Du interpretiersch do wieder Sache ine, mein Gott. Verbindig zwüsche Probefahre und schrüble, wo sött do en Zämmehang si? Ab und zue en verbale Entgleiser isch jo luschtig aber das nimmt bi Dir scho es bitzli Überhand und zügt nid vo Souveränität ... :typej:
Ich ha Gäld übrig gha und ha en Roadster mit es bitzeli Pfupf welle, so eifach. Viel Sache falled eim erscht nach enere gwüssne Zyt uf, das isch doch ganz normal. Vom Pfupf bim S2000 bini masslos enttüscht gsi und ha das Ding nach öppe eim Johr mit Gwünn wieder verchauft. Und jetzt darfi nid säge, werum ich enttüscht gsi bi?
Ha doch nienet gschriebe en S2000 sigi totbeschisse. Ich ha explizit s'fehlende Drehmoment (absolut, nid relativ) und die nid vorhandeni Modällevolution bemänglet. Und das ganze mit Mässwärt untermuuret. En S2000 het au Highlights (z.B. d'Gangschaltig). Ha kei Problem drmit das z'erwähne.
Isch jo au nid so, dass ich dr Einzig wär wo s'fehlende Drehmoment bim S2000 bemänglet - do gits einigi Biträg im Netz. Und au d'Modällevolution vor allem bim Civic Type R isch sogar vo Honda-Fans oft kritisiert worde. Das muesi Dir jo nid verzelle.
Aber kei grossi Erfahrig im Schrüble und nonig emol mit emene G60 (mit)gfahre. Söttisch do nid es bitzli dr Ball flach halte mit Dine Ussage?
vectrex hat geschrieben: ↑25 Feb 2022 20:39
Ab und zue en verbale Entgleiser isch jo luschtig aber das nimmt bi Dir scho es bitzli Überhand und zügt nid vo Souveränität ... :typej:
Seit dä wo am andere nonstop e recheschwächi vorwirft wege 1x denkfehler...
Fakt isch für mi:
wenni mi öpis sooooo dermasse stört, sötts mer sofort uffalle ussert ig bi nid eso e gmerkige...
Wenn du derfür es jahr bruchsch ok.. dis Problem...