Elden Ring

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
derinderinderinderin
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5383
Registriert: 10 Feb 2006 16:17
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
86
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von derinderinderinderin »

Übrigens, es gitt illusory walls
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16091
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Bejita »

derinderinderinderin hat geschrieben: 28 Feb 2022 16:28 Übrigens, es gitt illusory walls
Logisch, es isch ja ou DS4, eifach mit emnä angerä Namä
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16091
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Bejita »

I bi so zumne Bestiäkleriker, när dert ussä mau chli umegluegt, när hets so huere chlini Sieche, möge zwar nid huere viu bisse, chöi eim aber locker one shotä haha
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16563
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von thaeye »

ich glaub das sind d imps (hanget au a de wand) vo dene hani ebe de huet. besser gseit ihre ganz grind als huet.
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16091
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Bejita »

thaeye hat geschrieben: 28 Feb 2022 17:49 ich glaub das sind d imps (hanget au a de wand) vo dene hani ebe de huet. besser gseit ihre ganz grind als huet.
Nei si nid die 😉
Imps si öbä dopplet so gross wie die woni meinä
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Ribit X Titan »

derinderinderinderin hat geschrieben: 28 Feb 2022 14:15
Ribit X Titan hat geschrieben: 28 Feb 2022 12:53 Sicher ein Game das polarisiert. Armin findet es eines der besten Games aller Zeiten und ich bin von der zu grossen Schwierigkeit alles andere als überzeugt.

Beim ersten Boss bei der Festung stecke ich fest, hatte es zwar nur 5x versucht oder so aber finde das echt fast unmöglich. Vielleicht gehts mit etwas mehr Power, bin erst LV. 10 und war seither nicht mehr am gamen gewesen. Heute werde ich wohl mal weitergamen.
Lv 10 isch zwenig füre Godrick imho

S‘Schöne/Guete a elden ring isch, du stecksch nid fescht wenn e boss nid schaffsch. Geisch eifach no chli ga erkunde oder öppis anders go mache. Findi sehr casual fründlech.
Ist ein anderer Boss, ich werde gucken.

Rein vom Kampfmodus ist das Game genial (wenn auch zumindest jetzt zu schwer) aber jeder der Story liebt wird wenig Freude haben da es kaum Story hat, jedenfalls nicht inszeniert und dramatisiert.

Es ist halt wie jedes Souls für Leute die auf Exploration und knallhartem Kampfmodus stehen.

Weniger geeignet ist es für Cruiser und Leute die sehr auf viel Story stehen.

Aber wie hart es am Ende sein wird kann ich nur mutmassen da man schon auch viel grinden kann, nur nicht den Schwierigkeitsgrad reduzieren.
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16091
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Bejita »

Ribit X Titan hat geschrieben: 28 Feb 2022 20:04
derinderinderinderin hat geschrieben: 28 Feb 2022 14:15
Ribit X Titan hat geschrieben: 28 Feb 2022 12:53 Sicher ein Game das polarisiert. Armin findet es eines der besten Games aller Zeiten und ich bin von der zu grossen Schwierigkeit alles andere als überzeugt.

Beim ersten Boss bei der Festung stecke ich fest, hatte es zwar nur 5x versucht oder so aber finde das echt fast unmöglich. Vielleicht gehts mit etwas mehr Power, bin erst LV. 10 und war seither nicht mehr am gamen gewesen. Heute werde ich wohl mal weitergamen.
Lv 10 isch zwenig füre Godrick imho

S‘Schöne/Guete a elden ring isch, du stecksch nid fescht wenn e boss nid schaffsch. Geisch eifach no chli ga erkunde oder öppis anders go mache. Findi sehr casual fründlech.
Ist ein anderer Boss, ich werde gucken.

Rein vom Kampfmodus ist das Game genial (wenn auch zumindest jetzt zu schwer) aber jeder der Story liebt wird wenig Freude haben da es kaum Story hat, jedenfalls nicht inszeniert und dramatisiert.

Es ist halt wie jedes Souls für Leute die auf Exploration und knallhartem Kampfmodus stehen.

Weniger geeignet ist es für Cruiser und Leute die sehr auf viel Story stehen.

Aber wie hart es am Ende sein wird kann ich nur mutmassen da man schon auch viel grinden kann, nur nicht den Schwierigkeitsgrad reduzieren.
I finge si hei kei gueti Balance gfunge zwüsche chinderlicht, und extrem übertribe. Finges chli lächerlech dasdi diversi mobs fasch one shotä, u när chömä bis zu 3-4 glichzitig ( klar je nach Situation )
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Ribit X Titan »


Quelle

Den hier meine ich...
Benutzeravatar
derinderinderinderin
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5383
Registriert: 10 Feb 2006 16:17
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
86
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von derinderinderinderin »

Das isch kei Boss :lol: das isch eifach e grosse Gegner (vor grössi her).
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8119
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Buccaneer »

How to defeat? De macht ja nur ei pürzelbaum nach em sndere.
Gseht alles huere gurkig us...
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16563
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von thaeye »

rofl das isch en mini dungeon boss, es haet ca. 1000xxx vo dene. das spiel haet sovill content.

fugg ich tubl. das isch nöd mal e boss, das isch eifach de ries wo abegumpt bim tor.

wie wottsch s balancing inere welt wie i dere openworld mit sovillne invidiualisierigsmöglichkeite voll anebringe? minere meinig na nöd möglich.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Herr Rossi »

Als gäbs kei open world Titel wo es besseri Balance hend... Praktisch all lol.

Egal, es isch Elden Ring und genau das Element (unvorhersehbar schwer oder liecht) macht de Reiz vo dem Spiel us.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16563
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von thaeye »

wottsch mir sege z.b zelda botw mit sine paar individalisierigsmöglichkeite vom charakter (oh wow ich bin "gschützt" geg schnee") isch s glich zum usbalance als die 100000000xxx charakterinvidialisierigsmöglichkeite in elden ring? ohalätz du.

waffearts, summons, buffs, waffegattige, verschiedeeni zauberschuele, 7-8 verschiedeni stats wott selber verteile chasch etc etc. etc.
und da es inere open world kein rote fade git, ischs balancing da wohl würkli sehr schwierig.

aber spielt kei rolle, es isch es meisterwerch.
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8119
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Buccaneer »

ES MEISCHTERWÄRCH! OHNE FEHL UND TADEL!


Bild
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16091
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Bejita »

Buccaneer hat geschrieben: 01 Mär 2022 08:27 ES MEISCHTERWÄRCH! OHNE FEHL UND TADEL!


Bild
:groel:
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
derinderinderinderin
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5383
Registriert: 10 Feb 2006 16:17
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
86
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von derinderinderinderin »

Meischterwerch :lol: das scho nid grad
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16563
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von thaeye »

hebd doch d schnorre, best alller ziite vom beste.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Herr Rossi »


thaeye hat geschrieben:wottsch mir sege z.b zelda botw mit sine paar individalisierigsmöglichkeite vom charakter (oh wow ich bin "gschützt" geg schnee") isch s glich zum usbalance als die 100000000xxx charakterinvidialisierigsmöglichkeite in elden ring? ohalätz du.

waffearts, summons, buffs, waffegattige, verschiedeeni zauberschuele, 7-8 verschiedeni stats wott selber verteile chasch etc etc. etc.
und da es inere open world kein rote fade git, ischs balancing da wohl würkli sehr schwierig.

aber spielt kei rolle, es isch es meisterwerch.
BOTW isch es sehr schlechts Bischpil, da das au nid würklich guet usbalanciert isch. Aber hey, das mues es ja au gar nid si. Wie scho gseit, es läbt au vo dem. Gid aber etlichi open world Titel wo die balance glich schaffed mit Begrenzig vo Gebiet. Tutorial zell ich nid dezue.

Elden Ring wie au Breath of the Wild sind Meischterwerch, no need to rant;-)
Benutzeravatar
derinderinderinderin
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5383
Registriert: 10 Feb 2006 16:17
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
86
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von derinderinderinderin »

thaeye hat geschrieben: 01 Mär 2022 09:02 hebd doch d schnorre, best alller ziite vom beste.
:lol: spiusch no chli, de redemer wieder
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16091
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Bejita »

thaeye hat geschrieben: 01 Mär 2022 09:02 hebd doch d schnorre, best alller ziite vom beste.
Im Läbe nie, nid mau bests Souls Game cha sich mir ah hinger Sekiro, Bloodborne und em Demon Souls Remake i ordnä. I bi vori i somne risigi Turm gsi mit erä Zouberin wo di eifach mit Magie zue spamed, si hautet di huere uf Distanz, cha di aber de glich ou no hurti mit 2 Schleg im Nahkampf kille, u när trifft mä sä de ou nid immer wemäs mau vor sä häre gschaft het, nach däm mä aui mobs killet het. Das het nüt mit guetem Game design z tüe oder mit fairer Balance, es isch eifach eis getrolle, und für das häti am Game ou e Trollwärtig verpasst. Und würs düre Schwirgkeitsgrad nid so künstlech id Lengi zoge wärdä, so hät mä das Game i maximau 20 Stung komplett düre gspielt lol.
Im Momänt hassi das Game grad wie d Pest.
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16091
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Bejita »

Herr Rossi hat geschrieben: 01 Mär 2022 09:08
thaeye hat geschrieben:wottsch mir sege z.b zelda botw mit sine paar individalisierigsmöglichkeite vom charakter (oh wow ich bin "gschützt" geg schnee") isch s glich zum usbalance als die 100000000xxx charakterinvidialisierigsmöglichkeite in elden ring? ohalätz du.

waffearts, summons, buffs, waffegattige, verschiedeeni zauberschuele, 7-8 verschiedeni stats wott selber verteile chasch etc etc. etc.
und da es inere open world kein rote fade git, ischs balancing da wohl würkli sehr schwierig.

aber spielt kei rolle, es isch es meisterwerch.
BOTW isch es sehr schlechts Bischpil, da das au nid würklich guet usbalanciert isch. Aber hey, das mues es ja au gar nid si. Wie scho gseit, es läbt au vo dem. Gid aber etlichi open world Titel wo die balance glich schaffed mit Begrenzig vo Gebiet. Tutorial zell ich nid dezue.

Elden Ring wie au Breath of the Wild sind Meischterwerch, no need to rant;-)
Beid Games si massiv überbewärtet, ER äuä sogar no me aus Botw ( u das söu öbis heissä )
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8119
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Buccaneer »

Bejita hat geschrieben: 01 Mär 2022 12:40
thaeye hat geschrieben: 01 Mär 2022 09:02 hebd doch d schnorre, best alller ziite vom beste.
Im Läbe nie, nid mau bests Souls Game cha sich mir ah hinger Sekiro, Bloodborne und em Demon Souls Remake i ordnä. I bi vori i somne risigi Turm gsi mit erä Zouberin wo di eifach mit Magie zue spamed, si hautet di huere uf Distanz, cha di aber de glich ou no hurti mit 2 Schleg im Nahkampf kille, u när trifft mä sä de ou nid immer wemäs mau vor sä häre gschaft het, nach däm mä aui mobs killet het. Das het nüt mit guetem Game design z tüe oder mit fairer Balance, es isch eifach eis getrolle, und für das häti am Game ou e Trollwärtig verpasst. Und würs düre Schwirgkeitsgrad nid so künstlech id Lengi zoge wärdä, so hät mä das Game i maximau 20 Stung komplett düre gspielt lol.
Im Momänt hassi das Game grad wie d Pest.

Diagnose: You suck!
Rezept:
Bild
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
derinderinderinderin
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5383
Registriert: 10 Feb 2006 16:17
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
86
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von derinderinderinderin »

Bejita hat geschrieben: 01 Mär 2022 12:40 I bi vori i somne risigi Turm gsi mit erä Zouberin wo di eifach mit Magie zue spamed, si hautet di huere uf Distanz, cha di aber de glich ou no hurti mit 2 Schleg im Nahkampf kille, u när trifft mä sä de ou nid immer wemäs mau vor sä häre gschaft het, nach däm mä aui mobs killet het.
Die Soumoore hani gloubs ou troffe. Isch sie vo magier umgäh? Vou der Hass. Bi dört wieder weg
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16091
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Bejita »

derinderinderinderin hat geschrieben: 01 Mär 2022 13:03
Bejita hat geschrieben: 01 Mär 2022 12:40 I bi vori i somne risigi Turm gsi mit erä Zouberin wo di eifach mit Magie zue spamed, si hautet di huere uf Distanz, cha di aber de glich ou no hurti mit 2 Schleg im Nahkampf kille, u när trifft mä sä de ou nid immer wemäs mau vor sä häre gschaft het, nach däm mä aui mobs killet het.
Die Soumoore hani gloubs ou troffe. Isch sie vo magier umgäh? Vou der Hass. Bi dört wieder weg
Ja vo so blaue Astralwixer, i has öbä 10x probiert, bi fasch usgrastet. När witer obä si die ghörntä Wixer wo mit ihrnä blaue Pfilä eifach aues träffe.. z 2e Gebiet isch huere müehsam, und het chum no so Dungeons z entdeckä.
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
derinderinderinderin
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5383
Registriert: 10 Feb 2006 16:17
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
86
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von derinderinderinderin »

Bejita hat geschrieben: 01 Mär 2022 12:42 Beid Games si massiv überbewärtet, ER äuä sogar no me aus Botw ( u das söu öbis heissä )
Nope, botw isch imho s‘überbewertischte game ever, grad nach ff7
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot] und 32 Gäste