Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Und immer dra dänke:

WFT :!:

:typej:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

Miklingblingbling! :lol:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

Screenshot_2022-06-29-18-44-18-686_com.brave.browser.png
Bitte no nahrüste bzw nahrüste lah.. mit säuber mache hesches am BMW ja nid eso! :groel:
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Bitte nid chrombedampfte Plastik mit verchromtem Metall verglyche. Das sind zwei ganz verschiedeni Paar Schueh, min Technik-NOOB ... :lol:

Billige, chrombedampfte Plastik passt eher zumene S2000-Fanboy wie Dir:
S2000-Start-Button.jpg
:kicher:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

Chrom türgriff... Holenmolen.. :groel:
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Nei, WFT ... :auslach:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

hesch am golf o so viu billig-chrom dra wie am bmw?
dä roschtet ja vor sich hin dert ir kurve... :groel:
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Hauptsach kein billige Seat wo jewyls ersch nach 5 Johr d'Technik vo VW bechunnt ... :kicher:

Typisch fnanzschwache Schwindelholz halt. Bisch Du eigentlich Abwart in dere Hasestall-Überbauig? Würd irgendwie total passe ... :vortex:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

Du mit dim finanzschwach immer...
Muesch e rechte komplex ha dass dis froueli het müesse mitbläche dass im huus vom mami darfsch wohne... :lol:

Füre fassadesanierig hets halt de nüm glängt gäu... :kicher:
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Du mit dim Mami immer. Nach Dinere "Logik" muesch en rechte Muttikomplex ha ... :lol:

Zumindescht wohn ich nid imene Hasestall ... :vortex:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

vectrex hat geschrieben: 30 Jun 2022 04:46 Du mit dim Mami immer. Nach Dinere "Logik" muesch en rechte Muttikomplex ha ... :lol:
i wohne knapp 2h vo mim mami entfernt, du 10 sekunde... no frage? :lol:

zudem:

definier doch mau "finanzschwach". beziehsch du das rein ufe wohnort (hus vs wohnig, egal wäms ghört)?
nach gängiger definition wärs gloub eher dr lohn und z'bankkonto...

:kicher:
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 30 Jun 2022 05:57 i wohne knapp 2h vo mim mami entfernt, du 10 sekunde... no frage?
Ja sehr wohl: Das söll jetzt was genau heisse? Je wyter wäg desto weniger Mutti-Komplex - isch das die berüehmti Schwindelholz-Logik? :lol:

Zudem: In minere Wält kümmeret mer sich um sini Eltere und das goht umso besser je nöcher die sind - wenn das bi Dir andersch isch und Du das guet findsch => schön für Dich ... :vortex:
Jones hat geschrieben: 30 Jun 2022 05:57 definier doch mau "finanzschwach".
Finanzschwach isch wenn mer jammeret wäg Tierarzt-Rächnige, gäu ... :kicher:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

du hesch gloub (wieder mal) es problem mit textverständnis wenn du das als jammere agluegt hesch...
i würd o 10'000 stutz für mini büsis usgäh wenns nötig wär... und tue trotzdem no 30k ufs sparkonto im jahr! ;)

so viu zum thema finanzschwach... :2finger:

äbe... wohnsch näbedra zum sie pflege... löblich!
aber im hus näbem mami wohne tuesch trotzdem... :mrgreen:
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 30 Jun 2022 06:45 du hesch gloub (wieder mal) es problem mit textverständnis wenn du das als jammere agluegt hesch...
Denn muesch halt Dini Text präzisiere - das isch nid mis Problem ... :kicher:
Jones hat geschrieben: 30 Jun 2022 06:45 i würd o 10'000 stutz für mini büsis usgäh wenns nötig wär...
Und jetzt? Was Dir öpis wärt wär het jo nüt mit Dim Gejammere z'tue ...
Jones hat geschrieben: 30 Jun 2022 06:45 und tue trotzdem no 30k ufs sparkonto im jahr! ;)
Schön für Dich - das tönt jetzt wiederum nach Protzerei ... :lol:

Aber wieso fahrsch denn sonen billige Seat mit Frontatrieb? :vortex:
Jones hat geschrieben: 30 Jun 2022 06:45 so viu zum thema finanzschwach...
Und jetzt meinsch wenn 30 Tonne pro Johr chasch spare ghörsch zur Finanzelite? Das isch beschtefalls ghobene Mittelstand ... :auslach:
Jones hat geschrieben: 30 Jun 2022 06:45 äbe... wohnsch näbedra zum sie pflege... löblich!
aber im hus näbem mami wohne tuesch trotzdem...
Wenn Du dich über das luschtig muesch mache seit das wieder emal gnueg über Din Charakter us ... :kicher:

En typische Egoischt halt, unsers Schwindelhölzli ... :typej:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

also jede wo us job gründ vo sine eltere wägzieht, isch e egoist dire meinig nah? also so ca. 90% vo allne mönsche? :groel:

i fahre ke seat du technik noob! :groel:

und mi cupra isch meh wärt als di billig chrom-bmw oder di rostig VW! ;)
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 30 Jun 2022 07:16 also jede wo us job gründ vo sine eltere wägzieht, isch e egoist dire meinig nah?
Eine wo sich luschtig macht über Mensche wo d'Eltere pfläged und drum möglichst nöch bi ihne wohned isch en Egoischt ... :kicher:

Und eine wo demit prahlt, dass er sin Hasestall ohni Partnerin kauft het ebeso ... :lol:
Jones hat geschrieben: 30 Jun 2022 07:16 i fahre ke seat du technik noob!
Aha, denn fahr ich au kein BMW. Nomol typische Schwindelholz-Logik ... :lol:
Jones hat geschrieben: 30 Jun 2022 07:16 und mi cupra isch meh wärt als di billig chrom-bmw oder di rostig VW!
Als öb mich das interessiere würd (wenns denn so wär) ... :groel:

Interessiert mich öpe glich vil wie eine wo en Subaru mit tiefem Schwerpunkt fahrt ... :vortex:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

i mach mi nid lustig über di, wiu du dis mami pflegsch. ha das vorher als "löblich" bezeichnet.
i mach mi lustig über dis "i schmück mi mit frömde fädere zum finanzchraft z'suggeriere" verhalte... :lol:

zudem:
vectrex hat geschrieben: 30 Jun 2022 06:59 Und jetzt meinsch wenn 30 Tonne pro Johr chasch spare ghörsch zur Finanzelite? Das isch beschtefalls ghobene Mittelstand ... :auslach:
ah itz plötzlech ghobene mittelstand?
vor paar wuche hesch no vo finanzschwach und undere mittelstand gredet... :kicher:
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 30 Jun 2022 07:40 i mach mi lustig über dis "i schmück mi mit frömde fädere zum finanzchraft z'suggeriere" verhalte...
Was het das mit "fremde fädere" z'tue? 90% vo de Paar erwerbed es Wohneigetum gmeinsam. :kicher:

Wenn Du mich am Wörtli "ich" anstatt "mir" wotsch feschtnagle => bitte sehr. Ich het mer beidi Hüser au sälber chöne leischte aber das entspricht nid mim Verständnis vonere Partnerschaft ... :lol:
Jones hat geschrieben: 30 Jun 2022 07:40 ah itz plötzlech ghobene mittelstand?
vor paar wuche hesch no vo finanzschwach und undere mittelstand gredet...
Du hesch das do überseh:
beschtefalls
:kicher:

Ich ghör übrigens au nume zum Mittelstand ... :vortex:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

vectrex hat geschrieben: 30 Jun 2022 08:56
Was het das mit "fremde fädere" z'tue? 90% vo de Paar erwerbed es Wohneigetum gmeinsam. :kicher:
isch viellech e frag vom zytpunkt vom erwärb / zytpunkt vor beziehig nid? und vo de finanzielle müglechkeite... :roll:
vectrex hat geschrieben: 30 Jun 2022 08:56
Ich ghör übrigens au nume zum Mittelstand ... :vortex:
hätt mi o verwunderet wenns andersch gsi wär als velomech wo handbüecher schriebt und online e grossi klappe schwingt! :groel:
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 30 Jun 2022 09:16 isch viellech e frag vom zytpunkt vom erwärb / zytpunkt vor beziehig nid? und vo de finanzielle müglechkeite...
Das heisst Du trausch Dinere Partnerin nid, dass Du sie jetzt nid mit ins Boot nimmsch? :lol:

Betreffend de finanzielle Möglichkeite: Mer chönnt jo vilicht au hürote wenn eim d'Partnerin und ihri Absicherig wichtig wär. Do gubtis scho Möglichkeite, Schwindelholz ... :kicher:
Jones hat geschrieben: 30 Jun 2022 09:16 hätt mi o verwunderet wenns andersch gsi wär als velomech wo handbüecher schriebt und online e grossi klappe schwingt!
Ich säg jo: Du bisch genauso nume Durchschnitt wie ich ... :vortex:

Nume verstand ich was Autos alangt öpis vo Technik und Du nid ... :groel:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

du redsch no gärn vo sache, wo du nüt dervo weisch gäu?
weisch du, wenn ig d'wohnig chouft ha und wenn ig mit dr fründin bi zämecho? omfg... :groel:

dini ussag mit durchschnitt... offebar steisch du finanziell schlechter da als ig...
isch haut no luschtig, wenn DU mit finanzschwach und "unteri mittelschicht" um di wirfsch und am schluss chunnt us, dass DU dä us dr mittelschicht bisch... :lol:

und wenn du was vo outos würsch verstah, hättsch di BMW säuber tunet statt fixfertig tunet chouft! :auslach:

hesch di wieder mau schön blamiert mit dine vorwürf, wo sich jedes mal als eigegoal usestelle! :groel: :groel: :groel: :groel:
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 30 Jun 2022 10:06 du redsch no gärn vo sache, wo du nüt dervo weisch gäu?
Das isch eigentlich Dis Spezialgebiet, also so in Sache Autos ... :auslach:

Natürlich paart mit Rächeschwächi, Legasthenie und mangelnde Englischkenntnis ...

But thats non of your business ... :kicher:
Jones hat geschrieben: 30 Jun 2022 10:06 weisch du, wenn ig d'wohnig chouft ha und wenn ig mit dr fründin bi zämecho? omfg...
Ich weiss, dass Du zumindescht mit Dinere Fründin zämme bisch sit Du mir unufgforderet dini Meinig zu Honda hesch welle ufdränge. :lol:

Wär also gnueg Zyt gsi um sie au finanziell unter Dini schützende Schwinge z'neh ... :vortex:
Jones hat geschrieben: 30 Jun 2022 10:06 dini ussag mit durchschnitt... offebar steisch du finanziell schlechter da als ig...
Und vo wo wotsch das wüsse - hesch e Glaschugele? :groel:
Jones hat geschrieben: 30 Jun 2022 10:06 isch haut no luschtig, wenn DU mit finanzschwach und "unteri mittelschicht" um di wirfsch und am schluss chunnt us, dass DU dä us dr mittelschicht bisch...
Ich ha nie gseit, dass ich finanzstark oder öpis bessers sigi ... :vortex:

Ganz im Gegesatz zu Dir wo sich mit Händ und Füess wehrt gege s'Attribut "finanzschwach" ... :groel:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

machsch sit monate dr glich fähler:

ahand eme tippfähler meinsch, öpis über mini änglisch kenntnis z'wüsse. im unwüsse über mini englisch zertifikat und wie mänigisch und wie lang ig scho i de staate gsi bi...

ahand dr tatsach, dass ig mi füre wohnig statt füres hus entschiede ha meinsch öpis über mini finanze z'wüsse... im unwüsse über mini brueflechi und finanzielli situation...

e glaschugle bruchi nid, du hesch obe säuber gschriebe, i welere ikommensschicht du bisch... ;)

aber du meinsch ja o, du sigsch e tuner, wenn es fertig tunets outo choufsch! :groel: :groel:

sone richtige velomech halt... wenn z'rad churmm isch, liegts sicher am bremshebel... :auslach:
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 30 Jun 2022 10:56 machsch sit monate dr glich fähler:

ahand eme tippfähler meinsch, öpis über mini änglisch kenntnis z'wüsse. im unwüsse über mini englisch zertifikat und wie mänigisch und wie lang ig scho i de staate gsi bi...
Jetzt chunnt wieder die Leier. :typej:

Genau wie bi de lächerliche 200 Aschläg pro Minute ... :auslach:

Ich cha Dich da ine nume beurteile anhand vo Dine Fehler. Und vo dene machsch am Laufmeter ... :lol:
Jones hat geschrieben: 30 Jun 2022 10:56 ahand dr tatsach, dass ig mi füre wohnig statt füres hus entschiede ha meinsch öpis über mini finanze z'wüsse...
Nei - has scho emol gseit: Das basiert um Dim Gjammer wäg dr Tierarzträchnig ... :groel:
Jones hat geschrieben: 30 Jun 2022 10:56 im unwüsse über mini brueflechi und finanzielli situation...

e glaschugle bruchi nid, du hesch obe säuber gschriebe, i welere ikommensschicht du bisch... ;)
Ja in dr gliche wie Du - suscht würdsch jo nid sonen lausige Seat fahre ... :vortex:
Zuletzt geändert von vectrex am 30 Jun 2022 11:41, insgesamt 1-mal geändert.
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 30 Jun 2022 10:56 churmm
Was söll das wieder si - "churmm"? :auslach:

Sind der Dini 200 Aschlägli wieder zum Verhängnis worde, Schwindelhölzli? :vortex:
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: falagar und 36 Gäste