ich denke die serie het eifach zwenig erfolg gha zum em Cavill sini gage z'rechtfertige.
ich finds ned sooo schlimm, wie ich ja scho am afang vo dem thread gschriebe han isch de cavill sowieso zu viel chaschte für mis bild vom geralt, aber iets ischs wies isch und de hauptdarsteller nach 3 stafflene recaste mitneme schluck wasser isch denn ziemlich sicher s'endi
Offebar het sin Abgang nüt mit Superman oder Stutz ztue, sondern damit dass Netflix sich immer witer vom polnische Originalautor entfärnt.
Wenn das stimmt, denn muessi sage bravo Cavill! https://wegotthiscovered.com/tv/the-wit ... -superman/
also die letschte 3 episode mit em Henry als Geralt sind ja mal voll zum ischlafe gsi.
was isch das gsi? es sind ja ned nur die 3 episode gsi, die ganz season isch ein flicketeppich und extrem langwiilig gsi...
krass wie das abgäh hett, echt truurig.
und season 4 mit em baby-hemsworth, grad kei bock meh uf das.
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Season 4 mit em Hemsworth Typ chunt 2025
Season 5 chunt ???
Netflix hett gseid Season 5 wird die letschte und bringt die Story zume Änd... im Netz geistered was ume vo wäge "cancelled"... ja scho, nach Season 5 isch canceled, wills denn fertig isch. Click-bait tuble...
anyway. 2025 rofl... ich ha jetzt scho kei Interässi meh.
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
S1 isch no halbwägs gange, s2 und s3 isch dann grouehaft gsi.
Im s2+3 sind sie scho nüm nach de buecher gange, nume no bruchstückhafti fetze vom roman vorlag und dann die extrem billigi cgi effekte. Wenni kei riesefan gsi wär, hätti scho nach s1+2 ufghört.
Für alli wo nid wüsse i welles genre okami ghört :