de gameplay usschnitt mitem dinosaurierplanet weckt scho höchi erwartige, was vielfalt vo aliens und planete agaht.
es wird ja chum so si, dass es nur ein planet mit dene git oder die gliche uf mehrerne sind.
es git ja hunderti oder tusigi planete?
also muess es fasch zumnte teil generiert sie wie in no mans sky.
ich bin da scho sehr gspannt.
es fallout76 disaster erwart ich ned
Viele sehen ja die leeren Planeten als etwas negatives an, wenn man allerdings schaut wie Fallout ect. von spielern gemoddet wurden, könnten da sehr interessante Sachen entstehen.
ghörsch eher scho mal schlechts, villes na nöd implementiert, s muul widr chli voll gna vowegen planete voll begehbar (git immer wenn ufeme planet landisch, 45 min umchreis generierti "map") etc. Todd halt.
Ich wird beobachte wie sichs entwicklet, aber die aktuelli Version isch uf fascht jedere Ebeni unter mine Erwartige. Has nach 4.5 Stunde fruschtriert deinstalliert und refundet.
2-3 Stund gspielt, langwiilt mich extrem. Vorallem hundert mal is menü, tuusig sache awähle, langwiiligi Ort und Lüüt, wahnsinn. Gfühlt en walking simulator und ufd lüüt schüsse isch au langwiilig. Spieli lieber wieder dark souls 3
Ahja die geile Schiff Fahrt ab Schiff landet Animatione chasch 1000x aluege und d konversatione Bethesda typisch langweilig. Und optisch au gähn.
Was mi extrem gstört het, isch dass es kei mapping git. Wenn inere Forschigsstation bisch wo fünf Stockwärk het, mit dutzende vo Gäng und Rüüm, wo au no alli glich usgsehn, bisch verlore wenn mol zrucklaufsch will villicht es paar Mobs hesch vergässe zloote. Da nützt dr blau Punkt wo zeigt wos witergoht au nüm viel.
Starlol... Aues was MS alängt wird Ghüder. Ninja Theory isch sit wi lang a Hellblade 2 drann? Actiblizz wird nach 2-3 Jahr ou nüm z erkennä si. Fuck mit fasch 100 Milliarde bringe si nüt uf d Reiä... Legendär wie Gott beschissä Xbox isch