Starfield

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17336
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Starfield

Beitrag von zeromeier »

Bla? Hed mit de xbox öpe soviel ztue wie ballett mit base jumping. Isch ey Bethesda game, lüüt wo das geil finded, hend au froid am starfield.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16563
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Starfield

Beitrag von thaeye »

bethesda schiint sich kein meter wiiterzentwickle , immer na die gliche system wie scho immer. isch eifach dragonborn jetzt starborn.
scaling vo de gegner komisch, musik isch ohreweh (scheiss drums im kampf, de typ wo die musig gmacht hat-kastriere). 16xdrums
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17336
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Starfield

Beitrag von zeromeier »

Genau das, immer de glich scheiss. Geil wär open ai i die langwiilige scheiss gspröch ibaue.

Wieso söt mich interessiere was die ander frau für e Meinig zu Religon hed? Das isch en videospiel charakter. So Züüg findi eifach nur no dumm, chan mich nöd i sone fake wält iläbe, vor 20j no andersch gsii. Gameplay scheisse, lüüt langwiilig, bliibt nüm viel.
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16091
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Starfield

Beitrag von Bejita »

zeromeier hat geschrieben: 02 Sep 2023 17:38 Bla? Hed mit de xbox öpe soviel ztue wie ballett mit base jumping. Isch ey Bethesda game, lüüt wo das geil finded, hend au froid am starfield.
Nei äbe nid, i dä Forenä si si aues angerä aus begeisteret. Ou wenn dr Videos aluegsch, die Physik, d Animatione teh lol! Das het sehr wohl öbis dermit z tüe. Redfall u Starfield si für nüt. 2 Spili usebracht wo innert chürzerster Zit vergässe si. U 1s dervo vom legendäre Fallout Team. Das isch sicher kei Zuefall. Playstation wo vom ober Idiot Ryan gfüehrt wird het nume Glück das Xbox vomnä no grösserä Idiot gfüehrt wird. :groel:
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71950
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Starfield

Beitrag von Master(G) »

aso mir gfallts.
17 std. gspielt jetzt.

einzig was mich stört isch, dass nix richtig erklärt wird.
z.b. dass mer im weltruum ide scanner asicht jede x-beliebig planet chan mit A awähle und direkt dett hi flüge... hani lang ned gwüsst, bin immer ufd starmap. :lol:

und mir händ tatsächlich kein review-key becho bis jetzt. truurig.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16091
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Starfield

Beitrag von Bejita »

Master(G) hat geschrieben: 03 Sep 2023 10:56 aso mir gfallts.
17 std. gspielt jetzt.

einzig was mich stört isch, dass nix richtig erklärt wird.
z.b. dass mer im weltruum ide scanner asicht jede x-beliebig planet chan mit A awähle und direkt dett hi flüge... hani lang ned gwüsst, bin immer ufd starmap. :lol:

und mir händ tatsächlich kein review-key becho bis jetzt. truurig.
Eigentlech dumm vo ihnä, du hättsch es Kratis ghypet für Microsoft, dir hätte si nid mau wie angernä Portal müesse Gäud zahlä für e guete Score... :lol: Es isch schins rächt scheisse.
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71950
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Starfield

Beitrag von Master(G) »

de fabrice hett de test gmacht.

ich finds super. 2 täg scho am suchte. es isch würkli eifach skyrim inere sci fi world :lol:

ha jetz fasch 20 std. gspielt, will ich grad ferie ha. cha alligs chum höre. wirde ständig sidetracked haha oder fallout...

scifi > fantasy :herzli:

aber isch nur mini meinig...
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17336
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Starfield

Beitrag von zeromeier »

Han refund becho für de Schrott, danke ms.
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4537
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Starfield

Beitrag von The Sheep »

Wenn uf irgendme Planet landisch und ca 100m in ei Richtig latschisch, taucht automatisch e Labor oder e Turm oder sunscht öppis manmades uf. Das ischmer scho verdächtig vorcho. Und jetzt hani Bestätigung gläse dass Planeteoberflächene nit mol persistent sind wemer sie scho erkundet het. Alles was nit relevant fürd Storyquest isch, isch random generiert und zuefellig Baute druf verteilt. Läck isch das billig :typej:
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71950
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Starfield

Beitrag von Master(G) »

aso mir isch das scho vorher klar gsi, dass die 1000+ planete ned eifach en ändlosi leeri flächi sii werdet und bis uf 1-2 points of interest zuefällig generiert sind. jede planet hett min. ein wichtige ort, mängisch au meh, de rescht isch für sammelwüetigi und komplettische und absolut ned wichtig.
ich gsehs problem ned. wer will scho stundelang ime nichts umelaufe? :lol:

ich empfiehl übrigens erstmal nix anders zmache als de main-quest zfolge bis zur quest "into the unknown", denn gitts nämli erst wichtigi powers unds game faht erst richtig ah. isch bitz dumm, dass das ned kommuniziert wird, will mer ja eigentlich uf eigeti fuscht loszieh will, wie üblich in bethesda rpgs, aber hier machts würkli erst sinn nachem "into the unknown" quest. vorher fehlet dir wichtigi eigeschafte...
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4537
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Starfield

Beitrag von The Sheep »

Isch wie du seisch Gschmacksach, aber wenn alles zuefellig isch, verlierts Game jeglichi Immersion und Relevanz zum erforsche. Das isch das wo Skrim und Fallout für mi überhaupt interessant gmacht het. Ich hätt vo Starfield erwartet, dass binere zuefallsgenerierte Planeteoberflächi die ganze Spots of Interest wenigschtens immer am gliche Ort sind, und das e bitz interessanter verteilt sind, als alli 100 Meter irgendöppis demits am Spieler bloss nit langwilig wird.
Zuletzt geändert von The Sheep am 04 Sep 2023 11:36, insgesamt 1-mal geändert.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71950
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Starfield

Beitrag von Master(G) »

aso uf de relevante planete isch das so!

nur uf de chline trabante und x-hundert wertlose planete isches zuefall. die sind aber nur dezue da ressource zsammle oder mal en outpost ufzstelle, demit ressource chasch abbaue für upgrade und so. isch aber ned relevants zeugs, chasch guet au ignoriere wenns die stresst...

die story relevante planete, und das sind es paar dutzend, bi dene isch das so wie im skyrim oder fallout. es gitt handgfertigti siedlige, fraktione und pipapo. nur die planete muesch würkli erkunde. du gsehsch es ja ade symbol was wichtig isch und was optionale shit isch.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12840
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Starfield

Beitrag von Moff »

es isch uf jede fall so, dass das spiel es problem het mit content qualität

die random generierte planeteoberfläche sind debi de bodesatz, ich han kei ahnig für weli art spieler die denkt sind

aber under de echte quests isches leider so, dass es det sehr viele gurkene drunder het, quests wod eifach muesch ufen andere planet gah, öpiis hole oder chaufe und denn wieder zrugg, quest fertig.
ich würde ja na verstah und geut finde, wennmer dur das uf neui mini questhubs stosst, das isch zum teil de fall, oft aber au ned.
aneri nebequests sinds sehr lang und sehr guet.

ich würd gern selber chönne besser ischätze, weli quests mit viel ufwand gmacht wurde sind und weli ned.
cyberpunk het das sehr vorbildlich gmacht mit glaub 4 quest kategorie. main quest, nebequest, gigs und denn die NCPD scanner random ufträg.

vo dem abgseh isch starfield fallout 4 sehr ähnlich us miner sicht, a die kritisierte unzuelänglichkeite wie menüs und vieli lade screens gwöhnt mer sich nach paar stunde und bechunnt denn durchus es bruchbars action rollespiel mit vielne erinnerigswürdige moment und grundsätzlich emene guete gameplay loop.
wennmer uf scifi staht wie ich chanmer sich da durchus sehr wohl füehle.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71950
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Starfield

Beitrag von Master(G) »

word!
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17336
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Starfield

Beitrag von zeromeier »

Gibem evtl namal e chance irgendwenn wenns gratis isch.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5409
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Starfield

Beitrag von Vyse »

Wird au in Zuekunft nüüt drah ändere, hät me ja scho vor Mönet im Trailer gseh.
Vyse hat geschrieben: 17 Jun 2023 16:14 Finde, dass es unglaublich generisch und uninspiriert uusgseht, mega uusdruckslos und visuell langwiilig. Glaube, das wird nöd miin Fall.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4537
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Starfield

Beitrag von The Sheep »

zeromeier hat geschrieben: 05 Sep 2023 00:11 Gibem evtl namal e chance irgendwenn wenns gratis isch.
Captain Jack Sparrow Version wär bereits erhältlich im Netz. Offebar händ si sogar sGäld füren astärndige Kopierschutz gspart. Oder dä wos entschiede het, het gseit das lohnt sich nit :lol:
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71950
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Starfield

Beitrag von Master(G) »

grafik isch teils grotteschlächt
und denn anderorts wieder unfassbar super
schwankt rächt
aber visuell langwiilig würdi jetzt ned säge.
bi scho a so viel ort gsi woni ha müesse screenshots mache :-)

ich glaub es gitt es HDR problem. min OLED zeigt zwar HDR ah, aber es fehlt härt an lüchtchraft findi.
grad bime spacegame, wo soviel schwarz und dunkel sött si. isch meh dunkelgrau als schwarz überall.
isch glaub en bug.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Scarface
Galactic Empire
Galactic Empire
Beiträge: 4241
Registriert: 03 Nov 2006 22:16
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
60
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Starfield

Beitrag von Scarface »

merci für d feedbacks, de chani guet Baldur's Gate 3 witerspile :-D

Das lauft wenigschtens no uf mim aute pc :lol:
CODE: 1-4-5 ALBATROS

Auktionen Ricardo
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17336
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Starfield

Beitrag von zeromeier »

Goose mal im ernscht, regt dich das ewige is ruumschiff gah, im menü umedrucke, start Sequenz, planet aluege drülle, landesequänz, usstige ewig umelaufe nöd uf? Hani was falsch gmacht?
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71950
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Starfield

Beitrag von Master(G) »

ja, du hesch was falsch gmacht.
wie wohl die meischte lüüt.
ich au lang ned gwüsst:

mer muess eigentlich gnau nie meh is cockpit und umedrucke und all die sequenze aluege. du chasch alles direkt mache.
fasttravel funktioniert immer und überall, eifach ufd starmap, ziel mit A-button awähle, denn chunt en travel option.
sgliiche im ruumschiff im weltall, eifach de scanner aktiviere, A-button ufem ziel drucke und schwups, chasch dette ane zäppe.

au wenn ufeme planet mit verschiedene ziel bisch, chasch eifach zume ziel beame, eifach scanner aktiviere und A-button ufem zielort und denn chasch dette ane. muesch allerdings schomal dette gsi si. suscht gahts ned. uf alpha centauri z.b. mit dene verschiedene distrikt, chasch eifach mit em A-button distrikt wechsle mit dere metode. muesch nüm tram fahre.

de Scanner + A-Button. Most important!

(es gitt kein prompt!)

:lol:

sgliiche mit em inventar. du chasch ufem planet sache direkt is schiff beame usem inventar.
und usem inventar vom ruumschiff i dis inventar.

:-) aso das ganze system isch sehr super, wemmer weiss, wies gaht!

ich han jetzt grad mis ruumschiff vergrösseret. ha jetzt all 4 workbenches im ruumschiff und en grössere cargo-hold.
au lang ned checkt wie das gaht.

ah und no was: immer vor ere mission mindeschtens 1 std. schlafe. gitt 20% xp boost! sbett isch din fründ!

no en tipp: wenn umeflügsch, chasch anderi ruumschiif mit Scanner + A-Button aspräche (Hail). und wenns fründlich sind, chasch trade oder grad docke. chunt denn en docking option! funktioniert au bi ruumstatione.

au wichtige skill: trageting-systems. denn chasch triebwerch vo andere ruumschiff zerstöre ohni schiff selber kaputt zamche. denn chasch boarde, all kille unds schiff übernäh! gitt massig schiffsteili und/oder chole!

aso ich bin voll drin, isch en sucht das spiel. je länger mer spielt, desto geiler wirds. :-D
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17336
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Starfield

Beitrag von zeromeier »

Namal 1h gspielt, mich nervt effektiv alles a dem spiel. S schüsse, die tuusig sache wo uneligged, die zweituusig ladesequänze, die komplett belanglose blabla gspröch mii irgendwelchne npcs wie 1990 wo sich id längi ziend und mich 0.0 interessiered. Denn all das typische bethesda Züüg wo sich kein Scheiss wiiterentwickled hed, s ganze Game wirkt wie zu ziite vo fallout 3, wos no glanged hed e grossi wält zmache demit all happy sind. Nach dem schüss scheiss bini zrugg zudene arschlöcher mit dem metallteil und han neui belanglosi npc charaktere känneglehrt. Denn mis scheiss bett i dem sinnlos grosse huus gsuecht (wieso mussi penne, was isch das für en weiche Designenscheid) und wele via fasttavel zu dem gheime Stützpunkt blabla, denn seid s spiel ich sig überlade und chön nöd fast travele (nachdemi ide missions vorher scho ca 4x im menü ufgruumt han).

Xbox button, close game, deinstalliere, danke Tschüss, luegi lieber d Wand a als das no e Sekunde länger 'zspiele'.
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16091
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Starfield

Beitrag von Bejita »

Diversität wird gross gschribe i däm Game. Es hut chum wisi Männer :groel: :groel: :groel: :groel:
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12840
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Starfield

Beitrag von Moff »

Bejita hat geschrieben: 08 Sep 2023 08:51 Diversität wird gross gschribe i däm Game. Es hut chum wisi Männer :groel: :groel: :groel: :groel:
super

de main cast sind 8 charaktere
Sara, wissi frau
Andreja, wissi frau
Sam, wisse Ma
Mattheo, wisse Ma
Walter, Wisse ma
Noel, schwarzi Frau
Barret, schwarze Ma
Vladimir, schwarze Ma

wissi Männer sind also die gröscht vertrettni gruppe, aber klar, white genocide
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71950
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Starfield

Beitrag von Master(G) »

38 stund - level 21
meh begeistered denn je! :wixer:

die faction-missions sind fascht geiler als dmain missions! haha... so geil, bin jetzt undercover und infiltriere crimson fleet. grad mit em diego die "aliens"-mission gmacht. scho das mit dene yakuza uf neon isch absolut geil gsi. und sie gönd so schön lang! und mer chunt immer legendary gear oder en gratis-perk über.

Ich lieb das spiel, trotz sine viele, chline fehlerli :herzli:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Google [Bot] und 33 Gäste