Röhren TV Scart Buchse reparieren?

In den Weiten der Galaxie: Technik!

Moderatoren: Master(G), Mr Burzel

Antworten
Benutzeravatar
sirarthur
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2896
Registriert: 23 Okt 2002 18:26
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
140
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Röhren TV Scart Buchse reparieren?

Beitrag von sirarthur »

Bei meinem Panasonic TX-28CK1F hat die Scart Buchse einen Wackelkontakt. Je nach dem, wie der Scartstecker sitzt, habe ich nur auf dem linken Kanal Ton oder Stereo. Theoretisch könnte ich die Abdeckung abschrauben und die Scartbuchse begutachten und evtl. die Lötstellen erneuern. Löten kann ich in diesem Bereich. Wie gefährlich sind Arbeiten dort, die Röhre hat an gewissen Stellen ja sehr hohe Ströme? Oder erst mal mit Kontaktspray probieren?
Das Bild von dem TV ist noch gut, wäre schade, den zu entsorgen...
Benutzeravatar
fifi
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 527
Registriert: 06 Jul 2016 17:34
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
11
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Röhren TV Scart Buchse reparieren?

Beitrag von fifi »

Bisch sicher dases Buchse und nöd de Stecker isch? -> Anders Kabel selbe Syptome = Buchse
Uf de Signalwäg häsch iDR kei "Pfuus" druff. Würsch spätenschtens merke wenn de funke zum cholbe springt bim annehebe :D
Wie gefährlich sind Arbeiten dort, die Röhre hat an gewissen Stellen ja sehr hohe Ströme?
Du triffsch eher höchi Spannige ah, wie grosse Strom flüsst, hanget mit andere faktore zämme.
Je höcher A) D'spannig und B) d'Ladig (2 verschiedni sache) und je niedriger de C) Widerstand (im tümschte fall du barfuss ufem betonbode und mit em lninke pfote drah), desto höcher de strom wo cha flüsse.
Wasi wott säge, wenn nöd alles suber entladsch, denn isch vorsicht gebote, au wenn du nöd i dem bereich schafsch.
Bisch mal schnell mit em ellbode oder so irgenwo drah usversehe.

Better safe than sorry!
Also wenn ufmachsch den luegsch das guet as züg annechunsch, vo all nötige sittene wott muesch schaffe.
Mit rechts schaffe und linke hand (wegem Herz) id arschtäsche vo de hose hebe, isch au was guets.

Ich wür als erschst mal kontakspray neh, vlt uf de steckerl gnueg druff ballere und denn paar mal das gute alte rein raus spiel ;)
Wüsst jetzt nöd wiemer sonen mofo guet chönnt putze, tiny tiny.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 2 Gäste