Code: Alles auswählen
XBox: 1, PD, okay, aber sus?
gunvalkyrie
crazi taxi 3
Moderatoren: Master(G), mr.raw
Code: Alles auswählen
XBox: 1, PD, okay, aber sus?
scho klar sind ander Faktore uuschlaggebend. Aber do im Forum häd wohl fasch jede mol es Neo Geo gha oder immer no. Halt spöter die meischte, wos (eignigi) Chölle gha händ. Drom säg i jo "emotional"... rational esch de fall klar: de priis macht de määrt.turntablism hat geschrieben: ↑13 Dez 2024 09:18 erinner ich mich da falsch oder isch NeoGeo AES dazumal gfühlti 1000mal türer gsi als di andere Konsole um die ziit ?
mir händ dihei nie es AES gha.
Isch mer ähnlich gange mit em wii. Alles mit bewegig isch ebä scho ufregend.sirarthur hat geschrieben: ↑13 Dez 2024 11:36 de Switch scho, uf dere Konsole hani ähnlichi Emotione gha wie bi de ältere Generation, Wii isch bi mir au no präsent. PS3/XBOX 360 nur es paar wenigi Games...PS4/XONE gar nöd, PS5/XSX hani nöd, werdi auch nie ha, gitt aktuell nur eis Game, womich chönt interessiere (Astrobot).
jo, esch no erstunlich dass de xbox360 top5-status gisch. Be mir als Shooterfan chond sie eigentli au locker id top10, will sie in Japan so viel Shooter-Umsetzige no becho häd! Usserdem esch's die schönscht ond wohl au sosch erfolgrichscht Microsoft-Konsole gsi.Master(G) hat geschrieben: ↑06 Jan 2025 10:36 es ur-alt topic.super. here we go:
1. NEO•GEO
2. SNES
3. Dreamcast
4. Mega Drive
5. Xbox 360
überraschend 360 uf platz 5, jup, ha gmerkt, wie viel freud und spass ich i dere generation gha han, jetzt wo MS de store abgstellt hett letscht summer. ha mier de grad no paar vode guete non-backwards-compatible games bsorgt. priise sind am stiige. es isch eifach en ziit gsi, wos so viel cooli, churzi, knackigi single player games gäh hett, wo ich hütt schwer vermisse.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot] und 6 Gäste