Claire Obscur: Expedition 33
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
Ich findes wunderschön inszeniert, abers Kampfsystem goht mer bereits ufe Sack. Äntweder machsch es rundebasierts rpg, was i no gärn spiel ab und zue, oder es Soulslike skillbasierts RPG, was ich ebefalls no gärn spiel ab und zue. Aber beides kombiniert findi irgendwie närvig.
Zuletzt geändert von The Sheep am 05 Mai 2025 11:25, insgesamt 1-mal geändert.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
sParriere und Uswiiche isch keis Problem gsi, funktioniert tiptop. Es gitt mier eifach nüt mit dem Kampfsystem. Und nur wäg de hübsche Grafik spiel ich jetzt ned wiiter. Story wär sicher no guet, chani mir vorstelle. Es sind endli au wiedermal hübschi Charaktere. Ich cha de hype scho nahvollzieh. Trotzdem nix für mich.
- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
Han mol ufd Noob Ischtellig "Story" umgeschtellt. Jetzt chumi mir wenigschtens nüm wine Volltrottel vor in de Kämpf umd han eher Motivation gfunde zu8m witerspile
- grappagott
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
2440
Gustave, Verso, wiisharig ma. Alles di gliche!?
Re: Claire Obscur: Expedition 33

mal luege wenn de ersetzt wird, vomene geldsack

- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
ich han ufghört mit däm Game. Es ligt aber nit am Spiel, sondern dra dasses eifach nit passt für mi im Momänt. Ich bin vome turnbased RPG mit bitz ächtzit movement usgange. Weni gwüsst hätt, dass mi es Sekiro Soulslike erwartet, hätti gar nit erscht agfange.
Soulslike ischmer im Momänt eifach zu aschträngend. Und de Storymode isch kei Alternative. Bechunnsch so guet wie kei Schade in de Fights. Findi genauso fruschtrierend wie onehittet zwärde.
Soulslike ischmer im Momänt eifach zu aschträngend. Und de Storymode isch kei Alternative. Bechunnsch so guet wie kei Schade in de Fights. Findi genauso fruschtrierend wie onehittet zwärde.
Re: Claire Obscur: Expedition 33
dr soundtrack stammt vome total unbekannte typ, wo d'entwickler uf soundcloud gfunde heige...thaeye hat geschrieben: ↑11 Mai 2025 17:56interview gseh vom ceo vo dem studio. de isch huere jung und haet sekiro gspielt und runderpg seget ihm z langwielig gsi, drum das ibaut. villi lüüt haeter gfunde uf reddit und uf anderne plattforme um das meisterwerch abzliefere. das spiel isch würkli de bewiis, das es au na anderst gat. geil au das würkli gamer das spiel gmacht haend und nöd so riisbrett fanatiker.
mal luege wenn de ersetzt wird, vomene geldsack![]()
fuck wie geil isch das?

- sidusson
- Zelda Lover
- TRADINGPOINTS:
-
6031
i finges absolut wäutklass, eis vode beste rpgs sit gfühlt jahrzähnte. ig liebe weme rundebasierti kämpf het u trotzdem no mues ufpasse, dodge, knöpflidrücke, es machts huere guet. u dsystem derhinger si extrem deep u komplex u super umgsetzt. ds art design isch vom feinsten! bishär locker GOTY
shubidu
- sidusson
- Zelda Lover
- TRADINGPOINTS:
-
6031
Apropos 40h fertig. Perfekti längi ohni irgendwelche sinnlose müll. 10/10
shubidu