
Han zwar erst grad agfange, aber isch glaubs es Möst-Häve. Und zwar wäge dem: Es spielt sich a de Oberflächi wie es normals jRPG und macht als solches en sehr en guete Iidruck, d.h. es spielt sich flüssig und hätt es guets Kampfsystem, aber s'Spieli hätt en entscheidende Twist:
A bestimmte Stelle im Spiel mues me grossi Entscheidige fälle, wo de Verlauf vo de Story offebar nachhaltig verändere wärded. De gwählti "Weg" dur d'Story wird dänn uf ere Charte / eme Flussdiagramm entsprächend verzeichnet. Also so:

De Clou a däre Sach: Me chan a jedem Speicherpunkt zu eim vo dene Entscheidigspünkt zruggspringe und en andere Weg wähle. Das wird sogar explizit vom Spiel ermuetiged, will's offebar d'Ufgab isch, de beschti Weg zum Happy End z'finde. Es funktioniert also so chli wie die alte Abentüürbüecher mit de durenummerierte Iiträg vo 1 bis 400, wo am Ändi au nume eine bzw. es paar wenigi Wäg würklich as gwünschte Ziel gfüehrt händ. Und natürlich gspüürt me au en gwüsse Majora's Mask-Vibe. Churzum: Bin wie gseit nonig wiit, aber wänn die Idee dur s'Spiel dure das halte chan, wo sie zur Ziit verspricht, dänn wird das MEEEEEEEEGA

