dass mir kein scheiss am telifon verzelled.thaeye hat geschrieben:was erwartisch den vomene discounter?

Moderatoren: Master(G), Mr Burzel
dass mir kein scheiss am telifon verzelled.thaeye hat geschrieben:was erwartisch den vomene discounter?
falsch. vom ene discounter erwartet me genau nüt.geosnow hat geschrieben:dass mir kein scheiss am telifon verzelled.thaeye hat geschrieben:was erwartisch den vomene discounter?
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Hauptsach er reggt sich uf.Overdose hat geschrieben::typej:
meine güte![]()
i seg der male was für ufwand das git.
autotext "blablabla" send.
in chübel.
häsch recht, mir isch das aber glich.ritschi hat geschrieben:verschwändisch ja dini ziit genau glich
:typej:Overdose hat geschrieben:choschte verursache
sie ruckled imfall na räch.geosnow hat geschrieben:Das nöd, aber ich han ebbe immer chli tumm tan, will alli mini kollege im RL und forum das telifon händ. aber ich chönti denn esp und ddp spiele, was au super wär.ritschi hat geschrieben:isch ja nid so dass es en schlächti wahl wär.
nono, ruckled nös so fesch. sis sind mega geil.Tatsujin hat geschrieben:sie ruckled imfall na räch.geosnow hat geschrieben:Das nöd, aber ich han ebbe immer chli tumm tan, will alli mini kollege im RL und forum das telifon händ. aber ich chönti denn esp und ddp spiele, was au super wär.ritschi hat geschrieben:isch ja nid so dass es en schlächti wahl wär.
so isch es, das bini. warum hanni nur es telifon bim digitec kauft. eigentlich hätti mir die 100chf chönne spare, defür hätti keis neus telifon müese chaufe.Mastler(P) hat geschrieben:dä dümmscht.
I don't think so. Wo mis k750 vor es paar Jöhrli id Reparatur het müesse han ig zwar es Ersatzgerät übercho, aber meh als telefoniere het das nid könne. Chan ig au verstoh, müesstisch jo ständig neui Ersatzgerät uf Lager ha. Aber der mousch isch doch der Herr Swisscom, er söll säge.geosnow hat geschrieben:ich nimme mal ah, dass wenn es abo bi swisscom häsch und uf es smartphone agwise bisch, chunsch au en glichwertige ersatz über. mit de ahnahm, dass s handy au vo swisscom häsch.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 8 Gäste