Moderator: Avenger
zum guete glück.derinderinderinderin hat geschrieben:Ha niemerd als Foe. IMHO bringt das Feature die Eigedynamik vom Forum dürenand.
derinderinderinderin hat geschrieben:Ha niemerd als Foe. IMHO bringt das Feature die Eigedynamik vom Forum dürenand.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Es gitt da halt so Gruppene. So sehr toleranti, wältoffeni Bürger und perversi Hentai Otoko Roricon Hikikomoris (aka die Narren) wie ich und de Vyse, so ganz bünzlegi Wuet-Spiessbürger wie de emp (aka de Adel) und denn no so s'ganz normale Fuessvolk (aka Proleten).Avenger hat geschrieben:Wie cha me nume der nerv uf d foeliste tue? Er isch e Beriicherig für das forum!
nur scho darum raecht foerig. sch ja noed so das ich jetz ultravill meh scrolle dae ganz tag.Vyse hat geschrieben:chönne zläse.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
häsch glaubs nix verpasstSkeletor hat geschrieben:Dieser Beitrag wurde von NERV, einem von dir ignorierten Mitglied, erstellt. Diesen Beitrag anzeigen.
Dieser Beitrag wurde von Vyse, einem von dir ignorierten Mitglied, erstellt. Diesen Beitrag anzeigen.
Dieser Beitrag wurde von NERV, einem von dir ignorierten Mitglied, erstellt. Diesen Beitrag anzeigen.
Dieser Beitrag wurde von Mastler(P), einem von dir ignorierten Mitglied, erstellt. Diesen Beitrag anzeigen.
Dieser Beitrag wurde von Vyse, einem von dir ignorierten Mitglied, erstellt. Diesen Beitrag anzeigen.
es wird immer schlimmer.
huch? wahrschiinli han ich xeit me chan/sött als mod nöd wäg de observationspflichte. aber mittlerwiile fänd ich au mods und admins chöne mitdrufnäh es sehr es zwingend willkommens fiitscher.Moff hat geschrieben:ha gmeint de vortex het am afang mal gseit als mod chamer gar nöd
ups, Topicidee überseh. Aso notiert sich jetz jede em ander sini Lischte? Ihr sind krass.h4xX0r hat geschrieben:Damit mer weiss, wenn mer nüme sötti quote, suscht nützt d'Foe-Lieschte nix.
sind glaubs nöd so verschiedni druffzwirrlibatz hat geschrieben:ups, Topicidee überseh. Aso notiert sich jetz jede em ander sini Lischte? Ihr sind krass.h4xX0r hat geschrieben:Damit mer weiss, wenn mer nüme sötti quote, suscht nützt d'Foe-Lieschte nix.
Ja ebe, wenn scho denn scho und kei Müglichkeit Biträg no azeige ds'lah! Chasch das mal mache MoD?Skeletor hat geschrieben:nei stimmt nöd. es isch ä guäti sach. das forum nervt mich bedütend weniger, sit ich dä schwachsinn vom mastler(P), vyse, singinsmith und diä dämliche bilder vom nerv nümä muäss aluege.
am beschte wär, mä würd gar nöd erscht gseh, dass diä än post gmacht händ.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 4 Gäste