Marco_in_motion hat geschrieben:Hät Öpper vo Eu eigentlich sini Cab's uf irgend ä Art "Veredlet" was veränderet dases nacher besser isch? sälber nomal lackiert?
oder gar drah dänkt sie optisch ganz z'verändere? So Wiä diä zwei Drehchnöpf vom Kretinou ( für was sind diä eigentlich? zum umschalte 15khz-31khz??)
Mich nimmt eifach wunder wasmer alles so mache chan damits chli Geiler isch, Optisch sowie technisch.
wenn ich es cab han, putz ichs grundsätzlich mal suuber use, well dört hets immer so gruusig itröchneti drinks und susch hässlichi sache, weni luscht und ziit ha tuen ichs neu lackiere (lah), mis aerocity hani vom ne lackierer sprütze lah, ich han einiges a zaster ins aerocity investiert drumm würd ichs (momentan) nie meh verkaufe, ha scho es paar mal cabinet selber neu lackiert, isch aber nie die gliich qualität wie vom profi evtl neui buttons und joystick`s...chli mit auto polish zum glänze bringe, fertig
ich hasse die gelbe zigarette ibrännige, die sind verdammt hässlich und muesch z.bsp. bim naomi panel useschliife und poliere
turntablism hat geschrieben:wenn ich es cab han, putz ichs grundsätzlich mal suuber use, well dört hets immer so gruusig itröchneti drinks und susch hässlichi sache, weni luscht und ziit ha tuen ichs neu lackiere (lah), mis aerocity hani vom ne lackierer sprütze lah, ich han einiges a zaster ins aerocity investiert drumm würd ichs (momentan) nie meh verkaufe, ha scho es paar mal cabinet selber neu lackiert, isch aber nie die gliich qualität wie vom profi evtl neui buttons und joystick`s...chli mit auto polish zum glänze bringe, fertig
ich hasse die gelbe zigarette ibrännige, die sind verdammt hässlich und muesch z.bsp. bim naomi panel useschliife und poliere
hesch nachem lackiere neui chleber für d site und rund ums panel druf gmacht? bin mal imne copycenter go fröge was so was drucke würd choschte (nur di grosse und chline a de site, rund ums control panel hani kei vorlag gfunde). wäri ca. 125.-
Ich han Espgaluda 1 isch super, chome glaubs zum 2. letschte endgegner.
Progear han ich ufener bluelf, passt mer aber ned eso. Han mech au nie so intensiv demit usenander gsetzt.
Ich wot dän no einisch:
Esp ra.de.
Donpachi
Dondonpachi
Espgaluda 2
guwange hani gmeint seg nöd grad günstig. knapp 500 stutz hani gmeint...
coinop express hät di meiste platine wos aabütet gar nöd, si tüend eifach mal alles zu überrissne priise aabüüte, i dä hoffnig si findets denn mal per zuefall öppis wänns denn öpper suecht. so chunts mer ämel vor...
500 langed leider ned...do luege...Yahoo Japan - 45'000 Yen leider chund de aber no shipping/handling/fee etc. dezu = besch locker uf 600.-- CHF http://page5.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/e102968944" onclick="window.open(this.href);return false;
Don Pachi
Do Donpachi
ESP Rade (mit original Manual & Flyers)
Guwange (mit original Manual & Flyers)
Dangun Feveron (mit original Manual & Flyers)
Uo Poko (mit original Manual & Flyers)
Progear (mit original engl.version Stickers)
Ketsui
Ibara (complete Kit mit Box)
Espaluda (mit original Manual & Flyers)
Espgaluda II (complete Kit mit Box)
Mushihimesama
Mushihimesama Futari 1.5 (mit original Manual & Flyers)
Death Smiles (complete Kit mit Box)
Espgaluda
Espgaluda 2
Progear non phoenix
Ibara Full Kit
nur
Wott alli Sammle...
Wänn sich also mal öpper vo wasem tränne will, eifach säge.
Wieso zum Hänker hät eigentlich niemmert vo dä Herte sieche "Pink Sweets" ?? oder "Muchi Muchi Pork?" diä sind extremst geil und Ibara Blacklable au grad (Sautüür)
Und S'Futari findi huere komisch...
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.