Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Pandemonium
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!

Beitrag von Pandemonium »

Unglaublicg isch es! Has grad 6 Stund am Stuck gspielt, isch sid Jahre nüme vorcho. Würkli nöch a de Perfektion.
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Trunks »

:wixer: :wixer: :wixer:

Läck froi ich mich.
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

Ich freu mich unfassbar, de Hamed meint es isch besser als Bioshock! :wixer:
lakritz
Forums-Jugo
Forums-Jugo
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
165
Trading points minus
0

Beitrag von lakritz »

Supersonic hat geschrieben:Ich freu mich unfassbar, de Hamed meint es isch besser als Bioshock! :wixer:
da schwindlet de gueti maa sicher chli.
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

Supersonic hat geschrieben:Ich freu mich unfassbar, de Hamed meint es isch besser als Bioshock! :wixer:
Das heisst nöd viel...
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

lakritz hat geschrieben:
da schwindlet de gueti maa sicher chli.
Ich glaubs ihm au nöd ganz aber er isch en fascht so grosse Bioshock Fan wie ich! Denn mues öppis dra sii!
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Trunks »

:herzli: Bioshock isch so was vo super, eis vo dä beste Spiel i dä letschte 10 Jahr.
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von PlanetHarrieR »

Ich glaub, man kann schießen.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
138
Trading points minus
0

Beitrag von Reinforced »

es gibt wieder audio logs zum listn
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

Warren Spector hat geschrieben:The Nerd as Auteur in BioShock Infinite - nice piece by Harold Greenberg on Ken Levine and Bioshock Infinite. And I got a mention and a quote, too. (Forgive me for mentioning my tiny contribution to the article, but as a New Yorker, born and bred, I find this cooler than I probably should.)
http://www.nytimes.com/2013/03/24/arts/ ... ted=1&_r=0" onclick="window.open(this.href);return false;
I speeled my drink!
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

es git i dem spiel übrigens en "1999 modus" wo es paar gameplay aspekt em system shock 2 apasst. glaub aber mer munesses durespiel zum de aktiviere.
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

zwirrlibatz hat geschrieben:I WAS DREAMING WHEN I WROTE THIS
FORGIVE ME IF IT GOES ASTRAY

http://www.gamestar.de/spiele/bioshock- ... 64078.html" onclick="window.open(this.href);return false;

:party:
luut dem interview isch er vo afang ah spielbar. :panik:
I speeled my drink!
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

ich hoffe da isch nachli me drin als nur nöd umskille und permanente tod.
aber anderersits löhnd sich die massgebliche underschied zwüsche system shock und bioshock au nöd duren simple spielmodus wieder usgliche. ich finds trotzdem irgendwie symphatisch.

für pc gits übrigens na es 10GB HD texture pack
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

Moff hat geschrieben:es git i dem spiel übrigens en "1999 modus" wo es paar gameplay aspekt em system shock 2 apasst. glaub aber mer munesses durespiel zum de aktiviere.
Ich warte z'erscht mal dini Meinig ab. Bioshock hätt bi mir damals de Moment markiert, wo mir so richtig klar worde isch, dass ich neui Shooter ganz grundsätzlich nüme mues spiele, will sich die nume no an es Deppepublikum richted. Was nützt es guets Setting und am Ken Levine sini ganze metatheoretische Überlegige, wänn sich s'Gameplay und s'Leveldesign irgendwo uf de Schnittmängi vo "langwiilig" und "fragwürdig" beweged? :idea:
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
abyss
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von abyss »

Gurgel Gurgel... Bioshok isch ömel fresch gsi...
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

Nei, es isch überhaupt nöd frisch gsi. Im Gägeteil, es isch ziemlich gammelig gsi - i dem Sinn, dass me eifach es damals knapp 10 Jahr alts Spieli neu ufgwärmt und gliichziitig sowiit verdünnt hätt, dass au s'Deppepublikum ja nöd überforderet gsi isch. Wie gseit: Gameplay und Leveldesign uf de Schnittmängi vo langwiilig und fragwürdig. Aber isch halt ebe de Ziitgeischt. Triple-A(bfall) Spieli und so :idea:
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von PlanetHarrieR »

Gurgelhals hat geschrieben:Triple-A(bfall)
:lol:
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Snatcher
Crocodile Hunter
Crocodile Hunter
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
222
Trading points minus
0

Beitrag von Snatcher »

ja denn isch zit zum ufhöre game cho :!:
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

popcorn games, wo ich no gern spiel.
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

Gurgelhals hat geschrieben:[Was nützt es guets Setting und am Ken Levine sini ganze metatheoretische Überlegige, wänn sich s'Gameplay und s'Leveldesign irgendwo uf de Schnittmängi vo "langwiilig" und "fragwürdig" beweged? :idea:
Genau das hät mi so uufgregt. Will dIdee vo Rapture ja grundsätzlich extrem vill Potential botte hätti, sich schlussändlich aber nur im Setting und evtl. no em Plasmid-Konzept zeigt.
Ich hätt vill meh wälle gseh.
Rapture, e Stadt für dElite, wo sich hät sölle unghindert vom Wältgetriebe entfalte und sich ihrem Genie und ihre Muse chönne hiigäh. Wo gsehsch das? Wo gits en differenzierti Uusenandersetzig mit däm Thema? Nienets! Dafür schlahsch und schüssisch hunderte wahnsinnige dä Schädel ii.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

Snatcher hat geschrieben:ja denn isch zit zum ufhöre game cho :!:
im gegeteil, dur kickstarter projekt wird klientel wie de gurgler sehr guet bedient werde

mer chas chum abstrite, dass ide letschte 10 jahr spielhersteller, grad bi AAA franchise nid sehr experimentierfreudig sind und vielfalt im spieldesign under dem zusehends lidet. komplexität, aspruch und abwechslig wird i fasch allne genres vermehrt id richtig vo lineare actionsequenze grichtet.
früener hetmer das konsole dumbdown gnennt, aber das het inzwüsche viel grösseri usmass agnah.

ich persönlich han mir damals vo bioshock au bedütend me versproche, ich hans zersch au gar nöd realisiert will das spiel uf wahnsinnig höchen niveau produziert gsi isch, mitneme au hüt na atmosphärisch usserordentlich beidruckende istig. spielerisch wie erzählerisch isches eigentlich vielfältig gsi, mer het chöne hacke, ballere, zaubere zum sini gegner usschalte. d'gschicht isch wie sin spirituelle vorgänger system shock dur zahlrichi logs verzellt, ergänz un vertüft wurde, eigentlich het das alles top ugseh.

aber irgendwenn ide mitti hani plötzlich realisiert, das mich das spiel langwilt, wills halt ebe trotz allem en formle gsi isch womer scho kennt het und vereifacht und gradliniger gmacht wurde isch.

guet, aber es git bedütend schlimmeri bispil als bioshock. ich würd nie säge es isch es schlechts spiel gsi, und s'design isch phänomenal gsi, und es muess au ned jedes spiel es system shock 2 si zums chöne gnüsse. aber mer het halt det scho gmerkt wo die reis hegaht.
bioshock 2 hani denn gar nüm gspielt, und infinity luegich iets eifach mal ah. erwartige spieled ja au immer en rolle, und wenn die ehner tüf sind chönntsmer ja eigentlich ganz guet gfalle.
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

Moff hat geschrieben:
Snatcher hat geschrieben:ja denn isch zit zum ufhöre game cho :!:
im gegeteil, dur kickstarter projekt wird klientel wie de gurgler sehr guet bedient werde
:!:

De Moff bringts sehr schön uf de Punkt, was mit dem Spieli nöd gstumme hätt. Und natürlich isch es i dem eine Fall bsunders ufgfalle, will's s'Bioshock halt nöd irgendes Durchschnittsspieli gsi isch, sondern mit em Aspruch aträte isch, es Quasi-Sequel vo eim vo de beschte Spieli aller Ziite z'si. Und de Konstrast, wo sich dänn zwüschet dem Aspruch und em Resultat botte hätt, isch damals en ganz härte Augeöffner gsi. Wänn ich drum eis Ereignis mues benänne, wo mir klar worde isch, dass es im Bereich vo de höch budgetierte, ufwändige Produktione in punkto Niveau, Substanz, Aspruch, Abwächsligsriichtum, etc. rapid abwärts gaht (ebe gradus zu dem Focus Group-teschtete Triple-A(bfall), wo hütt de Tarif duregitt), dänn isch das damals bim Bioshock gsi.

Edith: Wänn me's so aluegt, isch 2007 tatsächlich es Schlüsseljahr gsi: Mass Effect, Assassin's Creed, Call of Duty 4: Modern Warfare, Bioshock - alles Spieli (bzw. Spielserie), wo in aller Dütlichkeit für d'Verseichtig vo de AAA-Videospieli während de letschte 10 Jahr stönd, und alli sind 2007 usecho. Hätt me damals natürlich so nöd realisiert, aber rückblickend isch es ziemlich offesichtlich.
Zuletzt geändert von Gurgelhals am 25 Mär 2013 00:27, insgesamt 2-mal geändert.
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

Vyse hat geschrieben:
Gurgelhals hat geschrieben:[Was nützt es guets Setting und am Ken Levine sini ganze metatheoretische Überlegige, wänn sich s'Gameplay und s'Leveldesign irgendwo uf de Schnittmängi vo "langwiilig" und "fragwürdig" beweged? :idea:
Genau das hät mi so uufgregt. Will dIdee vo Rapture ja grundsätzlich extrem vill Potential botte hätti, sich schlussändlich aber nur im Setting und evtl. no em Plasmid-Konzept zeigt.
Ich hätt vill meh wälle gseh.
Rapture, e Stadt für dElite, wo sich hät sölle unghindert vom Wältgetriebe entfalte und sich ihrem Genie und ihre Muse chönne hiigäh. Wo gsehsch das? Wo gits en differenzierti Uusenandersetzig mit däm Thema? Nienets! Dafür schlahsch und schüssisch hunderte wahnsinnige dä Schädel ii.
Die Usenandersetzig isch i däre Form scho konsequent und richtig gsi. S'Bioshock isch en konsequenti Abrächnig mit em ultralibertäre Gedankeguet ("Philosophie" chan me de Quatsch ja nöd nänne) vo de Ayn Rand. Dass die "Utopie" eso mues ände, wie sie im Bioshock ändet, isch nume logisch. Das alles isch an sich ja scho interessant, aber ebe: Wänn s'Spieli drum ume langwiilig isch, nützt's au nöd würklich viel.
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

bioshock hani eifach irgend wenn uufghört spiele nach 6 stund öppe, bioshock 2 hani 5 minute gspielt. infinite gseht super uus. eyecand ftw.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0

Beitrag von zeromeier »

h4xX0r hat geschrieben:bioshock hani eifach irgend wenn uufghört spiele nach 6 stund öppe, bioshock 2 hani 5 minute gspielt.
isch jedem so gange.
Antworten