Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Pandemonium
- VIP - Neger
- Beiträge: 1691
- Registriert: 12 Okt 2010 13:16
- TRADINGPOINTS:
-
30
- Kontaktdaten:
Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!
Unglaublicg isch es! Has grad 6 Stund am Stuck gspielt, isch sid Jahre nüme vorcho. Würkli nöch a de Perfektion.
Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!



Läck froi ich mich.
- Supersonic
- VIP - Neger
- Beiträge: 22376
- Registriert: 03 Jan 2003 17:06
- TRADINGPOINTS:
-
910
- Kontaktdaten:
Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!
Ich freu mich unfassbar, de Hamed meint es isch besser als Bioshock! 

- lakritz
- Forums-Jugo
- Beiträge: 48517
- Registriert: 08 Mär 2002 21:07
- Wohnort: Wil SG
- TRADINGPOINTS:
-
1650
- Kontaktdaten:
Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!
da schwindlet de gueti maa sicher chli.Supersonic hat geschrieben:Ich freu mich unfassbar, de Hamed meint es isch besser als Bioshock!
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- Beiträge: 22903
- Registriert: 06 Mär 2002 22:58
- TRADINGPOINTS:
-
50
- Kontaktdaten:
Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!
Das heisst nöd viel...Supersonic hat geschrieben:Ich freu mich unfassbar, de Hamed meint es isch besser als Bioshock!
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- Supersonic
- VIP - Neger
- Beiträge: 22376
- Registriert: 03 Jan 2003 17:06
- TRADINGPOINTS:
-
910
- Kontaktdaten:
Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!
Ich glaubs ihm au nöd ganz aber er isch en fascht so grosse Bioshock Fan wie ich! Denn mues öppis dra sii!lakritz hat geschrieben:da schwindlet de gueti maa sicher chli.Supersonic hat geschrieben:Ich freu mich unfassbar, de Hamed meint es isch besser als Bioshock!
Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!
Supersonic hat geschrieben:Ich freu mich unfassbar, de Hamed meint es isch besser als Bioshock!

- PlanetHarrieR
- Schaden
- Beiträge: 9443
- Registriert: 06 Okt 2010 21:52
- TRADINGPOINTS:
-
00
- Kontaktdaten:
Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!
Ich glaub, man kann schießen.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- Beiträge: 22729
- Registriert: 05 Mär 2002 16:45
- TRADINGPOINTS:
-
1380
- Kontaktdaten:
Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!
es gibt wieder audio logs zum listn
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- Beiträge: 68403
- Registriert: 07 Okt 2010 15:14
- TRADINGPOINTS:
-
130
- Kontaktdaten:
Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!
Warren Spector hat geschrieben:The Nerd as Auteur in BioShock Infinite - nice piece by Harold Greenberg on Ken Levine and Bioshock Infinite. And I got a mention and a quote, too. (Forgive me for mentioning my tiny contribution to the article, but as a New Yorker, born and bred, I find this cooler than I probably should.)
http://www.nytimes.com/2013/03/24/arts/ ... ted=1&_r=0" onclick="window.open(this.href);return false;
I speeled my drink!
- Moff
- PC Gaming Master Race
- Beiträge: 12905
- Registriert: 05 Mär 2002 18:03
- TRADINGPOINTS:
-
40
- Kontaktdaten:
Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!
es git i dem spiel übrigens en "1999 modus" wo es paar gameplay aspekt em system shock 2 apasst. glaub aber mer munesses durespiel zum de aktiviere.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- Beiträge: 68403
- Registriert: 07 Okt 2010 15:14
- TRADINGPOINTS:
-
130
- Kontaktdaten:
Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!
luut dem interview isch er vo afang ah spielbar.zwirrlibatz hat geschrieben:I WAS DREAMING WHEN I WROTE THIS
FORGIVE ME IF IT GOES ASTRAY
http://www.gamestar.de/spiele/bioshock- ... 64078.html" onclick="window.open(this.href);return false;

I speeled my drink!
- Moff
- PC Gaming Master Race
- Beiträge: 12905
- Registriert: 05 Mär 2002 18:03
- TRADINGPOINTS:
-
40
- Kontaktdaten:
Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!
ich hoffe da isch nachli me drin als nur nöd umskille und permanente tod.
aber anderersits löhnd sich die massgebliche underschied zwüsche system shock und bioshock au nöd duren simple spielmodus wieder usgliche. ich finds trotzdem irgendwie symphatisch.
für pc gits übrigens na es 10GB HD texture pack
aber anderersits löhnd sich die massgebliche underschied zwüsche system shock und bioshock au nöd duren simple spielmodus wieder usgliche. ich finds trotzdem irgendwie symphatisch.
für pc gits übrigens na es 10GB HD texture pack
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- Beiträge: 22903
- Registriert: 06 Mär 2002 22:58
- TRADINGPOINTS:
-
50
- Kontaktdaten:
Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!
Ich warte z'erscht mal dini Meinig ab. Bioshock hätt bi mir damals de Moment markiert, wo mir so richtig klar worde isch, dass ich neui Shooter ganz grundsätzlich nüme mues spiele, will sich die nume no an es Deppepublikum richted. Was nützt es guets Setting und am Ken Levine sini ganze metatheoretische Überlegige, wänn sich s'Gameplay und s'Leveldesign irgendwo uf de Schnittmängi vo "langwiilig" und "fragwürdig" beweged?Moff hat geschrieben:es git i dem spiel übrigens en "1999 modus" wo es paar gameplay aspekt em system shock 2 apasst. glaub aber mer munesses durespiel zum de aktiviere.

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- abyss
- VIP-Member
- Beiträge: 6256
- Registriert: 04 Aug 2002 17:34
- Wohnort: Klendathu / LV-426
- TRADINGPOINTS:
-
30
- Kontaktdaten:
Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!
Gurgel Gurgel... Bioshok isch ömel fresch gsi...
Oh Banana…!
R.I.P Henry - Ernst bleiben
R.I.P Henry - Ernst bleiben
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- Beiträge: 22903
- Registriert: 06 Mär 2002 22:58
- TRADINGPOINTS:
-
50
- Kontaktdaten:
Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!
Nei, es isch überhaupt nöd frisch gsi. Im Gägeteil, es isch ziemlich gammelig gsi - i dem Sinn, dass me eifach es damals knapp 10 Jahr alts Spieli neu ufgwärmt und gliichziitig sowiit verdünnt hätt, dass au s'Deppepublikum ja nöd überforderet gsi isch. Wie gseit: Gameplay und Leveldesign uf de Schnittmängi vo langwiilig und fragwürdig. Aber isch halt ebe de Ziitgeischt. Triple-A(bfall) Spieli und so 

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- PlanetHarrieR
- Schaden
- Beiträge: 9443
- Registriert: 06 Okt 2010 21:52
- TRADINGPOINTS:
-
00
- Kontaktdaten:
Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!
Gurgelhals hat geschrieben:Triple-A(bfall)

you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- Snatcher
- Crocodile Hunter
- Beiträge: 6192
- Registriert: 04 Apr 2002 20:09
- TRADINGPOINTS:
-
2220
- Kontaktdaten:
Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!
ja denn isch zit zum ufhöre game cho 

-
- VIP-Member
- Beiträge: 31897
- Registriert: 06 Mär 2002 08:44
- TRADINGPOINTS:
-
4330
- Kontaktdaten:
Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!
popcorn games, wo ich no gern spiel.
Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!
Genau das hät mi so uufgregt. Will dIdee vo Rapture ja grundsätzlich extrem vill Potential botte hätti, sich schlussändlich aber nur im Setting und evtl. no em Plasmid-Konzept zeigt.Gurgelhals hat geschrieben:[Was nützt es guets Setting und am Ken Levine sini ganze metatheoretische Überlegige, wänn sich s'Gameplay und s'Leveldesign irgendwo uf de Schnittmängi vo "langwiilig" und "fragwürdig" beweged?
Ich hätt vill meh wälle gseh.
Rapture, e Stadt für dElite, wo sich hät sölle unghindert vom Wältgetriebe entfalte und sich ihrem Genie und ihre Muse chönne hiigäh. Wo gsehsch das? Wo gits en differenzierti Uusenandersetzig mit däm Thema? Nienets! Dafür schlahsch und schüssisch hunderte wahnsinnige dä Schädel ii.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- Beiträge: 12905
- Registriert: 05 Mär 2002 18:03
- TRADINGPOINTS:
-
40
- Kontaktdaten:
Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!
im gegeteil, dur kickstarter projekt wird klientel wie de gurgler sehr guet bedient werdeSnatcher hat geschrieben:ja denn isch zit zum ufhöre game cho
mer chas chum abstrite, dass ide letschte 10 jahr spielhersteller, grad bi AAA franchise nid sehr experimentierfreudig sind und vielfalt im spieldesign under dem zusehends lidet. komplexität, aspruch und abwechslig wird i fasch allne genres vermehrt id richtig vo lineare actionsequenze grichtet.
früener hetmer das konsole dumbdown gnennt, aber das het inzwüsche viel grösseri usmass agnah.
ich persönlich han mir damals vo bioshock au bedütend me versproche, ich hans zersch au gar nöd realisiert will das spiel uf wahnsinnig höchen niveau produziert gsi isch, mitneme au hüt na atmosphärisch usserordentlich beidruckende istig. spielerisch wie erzählerisch isches eigentlich vielfältig gsi, mer het chöne hacke, ballere, zaubere zum sini gegner usschalte. d'gschicht isch wie sin spirituelle vorgänger system shock dur zahlrichi logs verzellt, ergänz un vertüft wurde, eigentlich het das alles top ugseh.
aber irgendwenn ide mitti hani plötzlich realisiert, das mich das spiel langwilt, wills halt ebe trotz allem en formle gsi isch womer scho kennt het und vereifacht und gradliniger gmacht wurde isch.
guet, aber es git bedütend schlimmeri bispil als bioshock. ich würd nie säge es isch es schlechts spiel gsi, und s'design isch phänomenal gsi, und es muess au ned jedes spiel es system shock 2 si zums chöne gnüsse. aber mer het halt det scho gmerkt wo die reis hegaht.
bioshock 2 hani denn gar nüm gspielt, und infinity luegich iets eifach mal ah. erwartige spieled ja au immer en rolle, und wenn die ehner tüf sind chönntsmer ja eigentlich ganz guet gfalle.
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- Beiträge: 22903
- Registriert: 06 Mär 2002 22:58
- TRADINGPOINTS:
-
50
- Kontaktdaten:
Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!
Moff hat geschrieben:im gegeteil, dur kickstarter projekt wird klientel wie de gurgler sehr guet bedient werdeSnatcher hat geschrieben:ja denn isch zit zum ufhöre game cho

De Moff bringts sehr schön uf de Punkt, was mit dem Spieli nöd gstumme hätt. Und natürlich isch es i dem eine Fall bsunders ufgfalle, will's s'Bioshock halt nöd irgendes Durchschnittsspieli gsi isch, sondern mit em Aspruch aträte isch, es Quasi-Sequel vo eim vo de beschte Spieli aller Ziite z'si. Und de Konstrast, wo sich dänn zwüschet dem Aspruch und em Resultat botte hätt, isch damals en ganz härte Augeöffner gsi. Wänn ich drum eis Ereignis mues benänne, wo mir klar worde isch, dass es im Bereich vo de höch budgetierte, ufwändige Produktione in punkto Niveau, Substanz, Aspruch, Abwächsligsriichtum, etc. rapid abwärts gaht (ebe gradus zu dem Focus Group-teschtete Triple-A(bfall), wo hütt de Tarif duregitt), dänn isch das damals bim Bioshock gsi.
Edith: Wänn me's so aluegt, isch 2007 tatsächlich es Schlüsseljahr gsi: Mass Effect, Assassin's Creed, Call of Duty 4: Modern Warfare, Bioshock - alles Spieli (bzw. Spielserie), wo in aller Dütlichkeit für d'Verseichtig vo de AAA-Videospieli während de letschte 10 Jahr stönd, und alli sind 2007 usecho. Hätt me damals natürlich so nöd realisiert, aber rückblickend isch es ziemlich offesichtlich.
Zuletzt geändert von Gurgelhals am 25 Mär 2013 00:27, insgesamt 2-mal geändert.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- Beiträge: 22903
- Registriert: 06 Mär 2002 22:58
- TRADINGPOINTS:
-
50
- Kontaktdaten:
Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!
Die Usenandersetzig isch i däre Form scho konsequent und richtig gsi. S'Bioshock isch en konsequenti Abrächnig mit em ultralibertäre Gedankeguet ("Philosophie" chan me de Quatsch ja nöd nänne) vo de Ayn Rand. Dass die "Utopie" eso mues ände, wie sie im Bioshock ändet, isch nume logisch. Das alles isch an sich ja scho interessant, aber ebe: Wänn s'Spieli drum ume langwiilig isch, nützt's au nöd würklich viel.Vyse hat geschrieben:Genau das hät mi so uufgregt. Will dIdee vo Rapture ja grundsätzlich extrem vill Potential botte hätti, sich schlussändlich aber nur im Setting und evtl. no em Plasmid-Konzept zeigt.Gurgelhals hat geschrieben:[Was nützt es guets Setting und am Ken Levine sini ganze metatheoretische Überlegige, wänn sich s'Gameplay und s'Leveldesign irgendwo uf de Schnittmängi vo "langwiilig" und "fragwürdig" beweged?
Ich hätt vill meh wälle gseh.
Rapture, e Stadt für dElite, wo sich hät sölle unghindert vom Wältgetriebe entfalte und sich ihrem Genie und ihre Muse chönne hiigäh. Wo gsehsch das? Wo gits en differenzierti Uusenandersetzig mit däm Thema? Nienets! Dafür schlahsch und schüssisch hunderte wahnsinnige dä Schädel ii.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- Beiträge: 5321
- Registriert: 06 Okt 2010 23:20
- Wohnort: uf em monolith am tünkle
- TRADINGPOINTS:
-
40
- Kontaktdaten:
Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!
bioshock hani eifach irgend wenn uufghört spiele nach 6 stund öppe, bioshock 2 hani 5 minute gspielt. infinite gseht super uus. eyecand ftw.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- Beiträge: 17746
- Registriert: 06 Dez 2007 09:55
- TRADINGPOINTS:
-
970
- Kontaktdaten:
Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!
isch jedem so gange.h4xX0r hat geschrieben:bioshock hani eifach irgend wenn uufghört spiele nach 6 stund öppe, bioshock 2 hani 5 minute gspielt.
Wer ist online?
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 8 Gäste