Waffeninitiative
Moderator: Avenger
Re: Waffeninitiative
Wenn t Initiative aagno wird, ziehnd sich denn vermuetlich recht vil mit ihrne Karabiner is Reduit zrugg. Super!
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Schummelschumi hat geschrieben:häsch dänkt, dägsch es au no für di ganz dumme erkläre?TypeJ hat geschrieben:![]()
;vortex:
mega

I speeled my drink!
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ich verstahs leider würklich nöd, wiä mä da nöd cha ja stimme.
für armeeaghörigi gits doch kein grund wiä waffe dihei z'ha. ich behaupte mind. 80% vo dä armeeaghörige bewahret d'waffe dihei falsch uf.
für armeeaghörigi gits doch kein grund wiä waffe dihei z'ha. ich behaupte mind. 80% vo dä armeeaghörige bewahret d'waffe dihei falsch uf.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ja und weisch wiäviel machet das falsch? ich bin scho bi lüt diheime gsi, wo das gwehr im garderobeschrank gsi isch. mit verschluss natürli.
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343

und eme schild dra: "zum mitnehmen"
nei, isch wahr, mached vieli falsch, leider

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
420
"Das hier ist mein Gewehr! Es gibt viele andere, aber dies ist meins! Mein Gewehr ist mein bester Freund! Es ist mein Leben! Ich muss es meistern, wie ich mein Leben meistern muss! Ohne mich ist mein Gewehr nutzlos! Ohne mein Gewehr bin auch ich nutzlos! Mein Gewehr verfehlt sein Ziel nie! Ich muss schneller schießen als mein Feind, denn sonst tötet er mich! Ich muss ihn erschießen, bevor er mich erschießt! Das werde ich! Vor Gott glaube ich und schwöre: Mein Gewehr und ich werden mein Vaterland verteidigen! Wir sind die Bezwinger unserer Feinde! Wir sind die Bewahrer meines Lebens! Das schwöre ich! Bis kein Feind mehr ist! Nur Frieden! Amen!"Skeletor hat geschrieben:für armeeaghörigi gits doch kein grund wiä waffe dihei z'ha.
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
TypeJ hat geschrieben:verschluss use und separat ufbewahre

Das hei sie bi der Entlassig definitiv nid gseit.
Edit: Full Metal Jacket. Weiss jede.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Avenger hat geschrieben:TypeJ hat geschrieben:verschluss use und separat ufbewahre![]()
Das hei sie bi der Entlassig definitiv nid gseit.
Edit: Full Metal Jacket. Weiss jede.
ehm...scherz?
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Das abgfuckte dämliche Arschloch mit em Strich uf em Kopf het vieles gseit. Vor allem 10 Minute vor Schluss. Aber das mit em Verschluss nid.
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
Avenger hat geschrieben:Das abgfuckte dämliche Arschloch mit em Strich uf em Kopf het vieles gseit. Vor allem 10 Minute vor Schluss. Aber das mit em Verschluss nid.

evtl. hesch du mal wieder echlige gschloffe avenglord!
circa 892678537653mal wäred de erschte 8 wuche hents eus das gseit!
i jedem WK isch d'knarre au ohni verschluss im rächä gstande!
avenger: "hmm..ah, call"

ui, dr avengler isch grad huere hässigAvenger hat geschrieben:abgfuckte dämliche Arschloch

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
420
LOLWUT?TypeJ hat geschrieben:circa 892678537653mal wäred de erschte 8 wuche hents eus das gseit!
aso bi eus händs das sicher nonig am afang vo de RS gseit.
und i de WKs hät de verschluss eifach müäse offe si, aber sicher nid dusse. das wär ja au no. ROFL.
evo hat geschrieben:ui, dr avengler isch grad huere hässigAvenger hat geschrieben:abgfuckte dämliche Arschloch
ich weiss wieso de avengler so hässig uf sin lefti isch gsi. er isch de prototyp für sowas. De Private Paula hett am Schluss schliesslich au sin Drill Sarge umbracht.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Schummelschumi hat geschrieben:LOLWUT?TypeJ hat geschrieben:circa 892678537653mal wäred de erschte 8 wuche hents eus das gseit!
und i de WKs hät de verschluss eifach müäse offe si, aber sicher nid dusse. das wär ja au no. ROFL.
übers Wucheend nimmsch de Verschluss usse und tuesch ne id Verschluss Chischte. Macht jede überall so.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
da inne allei hetts gnueg gründ für es ja 

Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Logisch, im WK scho. Jede Obe Verschluss useneh und bi der Wach i der Verschlusskiste go deponiere. Süsch hets kei Mensch interessiert und es het au keine öppis gseit. Mir si nume einisch bim abtrette druf higwiese worde dass a) Waffe und Taschemunition trennt müesse ufbewahrt werde und b) no einisch jede söll luege ob er sini Taschemunition het will sie no vorigi hei.TypeJ hat geschrieben:i jedem WK isch d'knarre au ohni verschluss im rächä gstande!

- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
ich=armee 95Schummelschumi hat geschrieben:LOLWUT?TypeJ hat geschrieben:circa 892678537653mal wäred de erschte 8 wuche hents eus das gseit!
bi eus hents es gseit!
ide rs ischer immer offe gsi will ja d'waffechammere gschlosse isch!
im wk sinds aber im reche gsi, also verschluss dusse!
weiss etz jede
nur er

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
420
also entweder han ich es totals blackout oder es isch bi eus würkli andersch gsi.emP hat geschrieben:Schummelschumi hat geschrieben:LOLWUT?TypeJ hat geschrieben:circa 892678537653mal wäred de erschte 8 wuche hents eus das gseit!
übers Wucheend nimmsch de Verschluss usse und tuesch ne id Verschluss Chischte. Macht jede überall so.
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
Schummelschumi hat geschrieben:
also entweder han ich es totals blackout oder es isch bi eus würkli andersch gsi.

Zuletzt geändert von TypeJ am 11 Feb 2011 15:04, insgesamt 1-mal geändert.