Vyse hat geschrieben:Wieso ichs mit Maale nie zu öppis bracht han, liiht glaubs da drah, dass irgendwie doch en Funke Passion fählt.
schick (zbsp) dini läsezeiche an orell füessli verlag statt jammere.
Verdammt, ich mach das würkli imfall.
wo wär s'problem? ablehnig? zruggwiisig? depression? suizid? hesch grad neui idee für neui büuder.
lol, nüüt devo. Müedigkeit, Erschöpfig und Luschtlosigkeit am Fiirabig. Das isch sgröscht Hindernis, es längerfrischtigs
Projäkt uufzgriife und em ernschthaft nahzgah. bzw. sProblem isch glaubs dQuantität.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Vyse:
Ich lueg au immer wieder gern dini bilder a. Ich han eineweg gern bilder und fotene und chauf au dementsprächend au büecher/bildbänd. Das heisst wäns jetzt en bildband vo dine wärk gäbti, würd ich
sicher au en usgab chaufe. Häsch dän scho mol en usschtällig gmacht oder bisch innere andere form at d'öffentlichkeit mit dine bilder?
Also so Buechzeichä chöntsch au a chlinere Buechhandligä abütä... als Verchauf gäg Komission... mueschdi halt um alles selber kümere, defür chasches denn au so machä wiä dus wilsch, und villicht nämeds denn d Buechhandligä au gern, wills dänked: "nützts nüt schads nüt".
En hochwertigä Druck (natürlich vomene hochwertigä Scan usgangä), uf schönem Papier, und denn irgende Form vo Präsentation usäfindä, wiäs im Ladä chönti Stoh...(Ständer/Schachtlä oder suscht so öpis.... am Afang villicht ehnder öbis chliners, womer z.B. au bi de Kassä chan herästellä...).
Denn e gwüssi Azahl Exemplar vo verschiedene Motiv det loh, und denn i Abständ wo denn no müestisch usäfindä wieder go uffüllä (chund natürlich sehr druf a wiä vil das chasch det loh und wiä vil verchauft werded...). Für diä wo verchauft wordä sind, stellsch denn e Rechnig an Ladä, und gischnä z.B. 30% uf de Verchaufspriis (chasch natürlich ganz en andere neh, aber das wär z.B. en im Buechhandel üblichä Prozentsatz für Ichaaufspriisä).
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Nonig, ich bin eifach so en härt fuule Sack...
Aber dä Plan isch mal es Experimänt zwage und zwar mier e schlichti, eleganti Website zgstalte und es paar Bilder als Print zum Verchauf ahzbüüte.
Ich muen eifach no en guete (Priis/Leischtig) Printshop finde, wo uuf verschideni Underlage drucke chann.
Ich spille mit em Gedanke, dBilder nöd uuf Papier drucke zlah sondern en Art uuf e Liinwand oder en härti Underlag mit bitz Textur.
Mal luege, evtl. chönnti da und döt bitz Sackgäld mache.
Zuletzt geändert von Vyse am 28 Jan 2013 11:46, insgesamt 1-mal geändert.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Vyse hat geschrieben:Mal luege, evtl. chönnti da und döt bitz Sackgäld mache.
davo bini überzügt.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Vyse hat geschrieben:Mal luege, evtl. chönnti da und döt bitz Sackgäld mache.
davo bini überzügt.
Gaell, ander hend da scho mit ganz anderem glump gross verdient :aff:
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Vyse hat geschrieben:Nonig, ich bin eifach so en härt fuule Sack...
mach homepage, schick link umenander. a gallerie, kunschtblogs, ronorp, und nöd zletscht a indieplattelabels für covergschtaltige.
mini nerve, soviel talänt soviel verschwändet wills nume ines drhärglaufnigs videospiliforum poschtisch. usgrächnet! drfür lieber nur immer drüber rede was de chönntsch und würsch und söttsch und über de eländ schlimmi job schimpfe. machsch mich grad hässig.
Vyse hat geschrieben:Nonig, ich bin eifach so en härt fuule Sack...
mach homepage, schick link umenander. a gallerie, kunschtblogs, ronorp, und nöd zletscht a indieplattelabels für covergschtaltige.
mini nerve, soviel talänt soviel verschwändet wills nume ines drhärglaufnigs videospiliforum poschtisch. usgrächnet! drfür lieber nur immer drüber rede was de chönntsch und würsch und söttsch und über de eländ schlimmi job schimpfe. machsch mich grad hässig.
i hoff du hesch es anger fueled jetpack umgschnellt. die hassenergie muess gnutz wärde