D'Fraue in Züri.. und s'Milidär

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0
Re: D'Fraue in Züri..

Beitrag von mr.raw »

Dr emp, NERV, Agestuffer und evo :1thumb: ... i kha nümm!
Geili sieche sinds!
Lang nümmi so glache wie hütt
:klatsch:

ich fass zämme:
Agestuffer:
stuffer hat geschrieben:eventuell, miterä geilä Züricherin Bumsä - immer!!
evo:
evo hat geschrieben:bi mir het gar niemer umebrüllt bi dr ushebeig. oder filicht hanis eifach nit so mitbeko wili so zuekifft gsi bi.
NERV:
NERV hat geschrieben:Ich bin 2 Täg dert gsi und scho hei sie mich uf Krankeabteilig müesse tue, wüll ich en Närvezämebruch han gha. Hans nöd ertrage, wüll sie so härt mit mir sind umgange und vor allem so hei umebrüllt - drum han ich au nie chöne ein Sport mache. Hasse es, wenn de Trainer brüllt. Nächer hei sie mich zum Glück heigschickt und ich han chöni witeri 5000h Final Fantasy 11 online zocke und Trickfilmonaniere. Super Zyt gsi! :lol:
emP:
emP hat geschrieben:Ig hilge dir mal mit dem wo Du würklich wetsch: Machsch en Klon vo dir selber und bümslisch mit ihm de ganz Tag.
:groel: :groel: :groel:
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von Avenger »

Eine fehlt no:
NERV hat geschrieben:"Sie, also lut dem Guetachte vo ihrem Psychiater isch es en Gfahr für alli, wenn dir mit meh als 1 Person zäme i eim Rum sitt. Tschö!"
:)
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

luschtig
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

G-ay-lien hat geschrieben:
Sylvara hat geschrieben:i bhaupte jetz eifach mal, ds militär hätt em nerv extrem guet tah :lol:
Bisch du demfall im Milidär gsi, dass du das so guet chasch beurteile?
Ich ghöre de Satz immer wider, interessanterwiis aber i 4 vo 5 Fäll vonere Frau.
nö. da chani dir gnueg manne aaghä, wo dir genau ds gliiche würde säge und u.a. o, wieso sie froh sind, ins militär gange d'sii.
nid alles was guet isch, isch immer aagnähm. ich weiss, hützutags isch das es unglaublichs konzept, isch ja o in dr schuel mittlerwiile eso - 'sie, wieso mues ich das lehräääää?'

aber imne gameforum mues mer glaub o nid übers militär rede oder, es sind warschinlich 80% hier nid is RS odersowas.
i kenn sehr wenig manne, wo säget dasses totali zytverschwendig gsi isch. chunnt vilicht o bitz uf dini iistellig drufaa und ob bereit bisch irgendwas druus mitznäh, oder nid. und süsch lehrsch eifach mal d'schnurre hebe, das isch o e sehr wertvolli lektion im lebe. :lol: ich säge ja nid du 'muesch' gha - aber einige tuets ebe tatsächlich guet, wenn sie sich druuf iilöhnd.

p.s. ich bin nid fürs militär. chame vo mir uus grad abschaffe und ds geld gschiider bruuche. aber mal bitzli körperlichi grenze kenne lehre und disziplin cha i dem alter e wertvolli erfahrig sii. und derzue selbstbewusstsii ghä.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
138
Trading points minus
0

Beitrag von Reinforced »

agestuffer hat geschrieben: MMMM aka 4 M = Man muss menschen Mögen - hends üs dettä immer gseit i de UO oder OS - weiss nümä wo, egal, en Tubelspruch isches
so tumm isch de Spruch nid... er het öppis. Gillt au für zivili Füerigspositione
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0

Beitrag von G-ay-lien »

Sylvara hat geschrieben: aber imne gameforum mues mer glaub o nid übers militär rede oder, es sind warschinlich 80% hier nid is RS odersowas.
i kenn sehr wenig manne, wo säget dasses totali zytverschwendig gsi isch. chunnt vilicht o bitz uf dini iistellig drufaa und ob bereit bisch irgendwas druus mitznäh, oder nid. und süsch lehrsch eifach mal d'schnurre hebe, das isch o e sehr wertvolli lektion im lebe. :lol:
Es sind dütlich meh als 20% id RS vo dem Forum. Es hend au nöd all di glich RS absolviert, aber mini RS isch jetzt eifach mal sowas vo de absoluti Bullshit gsi, alles wo höcher als WM gsi isch, hät ja nur mal so vo Inkompetenz gstrotzt. Isch eifach nur um s Schigganiere gange. Isch eifach schwirig öpisem vil positives abzgwünne, wennmer z.bsp. für gueti Leischtig bestraft wird (z.B. 2x uf de Schuma-Marsch müesse, wellmer s erschte mal "zgschnell" gsi sind) oder wenn Lüüt wo offesichtlich verletzt sind nöd uf s KA dörfed, well irgendwelchi Leftys absichtlich Aaträg verschwinde löhnd, bi 37° go umeseckle in Vollmontur, bis t Helfti dehydriert am bode zemeklappt isch, Hauptfeldweibel wo privati Sache gaht go Durchsueche... aber ja, easy, möcht gar nöd gross drüber rede.. Insofern hets bi mir s Militär scho bracht: Scheisse passiert und gaht au wider verbi. Das isch aber au s einzige woni irgendwie han chöne mitnäh.

Trotzdem: Dä Typ wo sich t Pulsadere ufgschlitzt hät, ja, dem hät s Militär nöd so guet tah, zum Bispil. :1thumb:
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
138
Trading points minus
0

Beitrag von Reinforced »

Problem vode hütige Armee isch das s Kader immer Jünger wird und chum no erfahreni "alti seck" deby sind

en WK isch teils wie ide RS :typej: nur 21 täg denn fertig mit dem seich
kraut
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
24
Trading points minus
0

Beitrag von kraut »

Sylvara hat geschrieben: nid alles was guet isch, isch immer aagnähm.
lol! verzell mer. was isch alles guet am militär? dass de "lehrsch tschnurre z häbe"? z hirni abschalte u das mache wo me dir seit, ohni drüber nachezdänke? blinder gehorsam?

genau nüt guets isch das! sogar zimlech der gröscht seich wod chasch lehre! aber isch ja glich.
Sylvara hat geschrieben:i kenn sehr wenig manne, wo säget dasses totali zytverschwendig gsi isch.

ig kenne sehr viel. und i ha nur sehr wenig "gamerkollege".
Sylvara hat geschrieben:aber mal bitzli körperlichi grenze kenne lehre und disziplin cha i dem alter e wertvolli erfahrig sii. und derzue selbstbewusstsii ghä.
cha aber o grad z gägeteil passiere. wed z.b. die ganz zyt agschnautzt wirsch. und das mitem "gränze kenne lehre" chani ächt langsam nüm ghöre.

mir geits genau glich wie am nerv. bi nur 2 täg ar ushebig gsi, zum psychiater gschickt worde, ha so ta als obi e massemörder wär (inkl. starrem blick und co.) und sie hei mi wider heigschickt.
gueti sach. süsch wäri nämlech die ganz zyt ir chischte gsi. git glaubs spannenders.
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von Avenger »

G-ay-lien hat geschrieben:alles wo höcher als WM gsi isch, hät ja nur mal so vo Inkompetenz gstrotzt. Isch eifach nur um s Schigganiere gange.
Ersch ab em Wm? Respegt, bi mir si scho 3/4 vo de Kpl die gröste Arschgiigene gsi.

Öppis positivs het d RS übrigens gha: Do merksch was a dim Privatlebe würklich hesch. :D :herzli:
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

:sleepy: :sleepy: :sleepy: widrmal s militär thema

ich han abgeh, besser isches, die junge idiote als vorgsetze sind als über 30jährige den scho chli muehsam, aber wenn ihne halt chli de tarif duregisch, gahts relativ guet verbiii soen wk, dörfsch eifach nöd uf de schnorre hocke.
SinGinSmith
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von SinGinSmith »

Das isch alles nüt, die beschte Fraue häts in Rapperswil SG.

Wenn ers nöd glaubet: Gönd ga luege :idea:
Hey mann bisch i de Cloud?
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

rapperswil :groel: gang go schisse.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

rappi isch nöd schlecht, isch e gueti flanier meile.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

gasch au flaniere? ich tuen gern paniere.
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

@Sylvara,

Gah doch sälber, wänns so wertvoll für dCharakterbildig findsch, chasch di ja dänn grad au no i dä Haltig üebe uus em Übel sBeschet zschöpfe, tät vl. no guet... höhö. (als ob sLäbe per se nöd scho genau die Situation büüte wür)

Miini Nerve,

Und die meischte Fraue in Züri würked würkli chli pickt, aber egal, git überall es paar Usnahme und wänn me sich dänn gägesiitig wohlgsonne isch, spillts uuf eimal kei Rolle meh, wo und wänn me sich befindet.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
523
Trading points minus
0

Beitrag von agestuffer »

Stimmts, das wemmer nackt biinerä Frau im Wohnzimmer/Zimmer staht, das sii denn grad Sex mit eim macht??
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

das waer no guet zwuesse :idea:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Beitrag von Tatsujin »

rächt es sehr dumms topic. le lol!
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
randy
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
182
Trading points minus
0

Beitrag von randy »

agestuffer hat geschrieben:Stimmts, das wemmer nackt biinerä Frau im Wohnzimmer/Zimmer staht, das sii denn grad Sex mit eim macht??
agestuffer
"The naked man" ? Funktioniert schiins in 2 vo 3 fäll http://en.wikipedia.org/wiki/The_Naked_ ... _Mother%29
Bild
NERV
Comb@t Meido
Comb@t Meido
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
89
Trading points minus
0

Beitrag von NERV »

Bin am Samschtig übrigens in Züri gsi - sie hei no geili Crevette Handtäsche dert. Für Manne. Sig schins in. Meh merkts ebe scho, in Züri sind sie scho chli tolleranter mit so Sache und du chasch die au chli crazy alege. :lol:

Bild
Bild
Bild

Züri! :1thumb:
Zuletzt geändert von NERV am 30 Mär 2011 15:01, insgesamt 1-mal geändert.
Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

hehe, bim immene "berner" shop in tsüri gxi. Via Duck.
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
54
Trading points minus
0

Beitrag von Marco_in_motion »

Leider git's immerno mega vill Fraue wo findet s'Militär tuet dä Type huere guet, dänn lerneds d'schnurre hebe,
dänn lerneds folge, körperlichi gränze känne lerne etc... völlig super isch : Sälber sinds niä gsi und das sind dänn meistens di gliiche wo umemotzed im Usgang : "mümümü numme grüeni bsoffni Möngels da und eine hättmer sogar voll uf d'Möps glueget! chum mer gönd weg..."

Genau diä sötted mal en 50er Marsch mache, dänn merke das d'Underkunft nöd offe isch und s'ässe nöd da isch.

Im Militär wirsch gweckt, s'ässe wird dir gmacht muesches nur no hole, alles wo kabutt machsch wird dir repariert.

Was vill jungs chönnted bruuche für's Läbe isch : Am Morge bi Ziite Ufstah, Choche und sälber öppis flicke.

Es tuet so guet.

s'Militär :typej:
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von Avenger »

Marco_in_motion hat geschrieben:s'Militär tuet dä Type huere guet, dänn lerneds d'schnurre hebe,
für de spruch gits grad fuscht :arnold:
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

Marco_in_motion hat geschrieben:
Was vill jungs chönnted bruuche für's Läbe isch : Am Morge bi Ziite Ufstah, Choche und sälber öppis flicke.

schoso. für das wo ebe guet drah isch, isch ds militär chli 'tüür' und problematisch sowieso - wiederiiführig vom landdienst? :P so wie früener für all jugendlichi, nöimeds gha schaffe, ga uufruume, aupair, ufem buurehof ga helfe usw. han ich freiwillig gmacht.

i ha ja mehreri jahr mit jugendliche i genau dem 'vor-RS' alter gschaffet, die letzte 2 jahr vorallem mit jungs; es fehlt extrem a so programm und chance, dass sie mal imne greglete umfeld müesse klarcho (was sehr vieli ebe süsch nid hei) und müehsame herusforderige nid immer eifach usem weg chöi gha. d'frustrations-schwelle vo sehr vielne kids mit dene ich gschaffet ha, isch absolut bedenklich gsi und gliichzyti hends null selbstbewusstsii gha. die zwei sache sind direkt mitenand verhänkt.
usseredem gits grad i dem alter grossi unterschied zwüsche jungs und mädels; d'meitli sind in dr entwicklig bitz amne andere punkt und erreichsch anders. was d'schuele früener gmacht hei isch sehr wertvoll gsi für beidi, chönnt mer ruhig uf 3 monet strecke..

aber ebe, ich ha ja kei ahnig und so, für das mues mer zersch selber ins militär, oder sich wenigstens nach de erste 2 täg UT schriebe lah - instant insight and competence :idea:
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
54
Trading points minus
0

Beitrag von Marco_in_motion »

Ich find Militär eifach echt kei Lebensschuel.

Es gitt sone berüehmti Antwort : "Ist so weil ist so" und diä git's wänn's dä ranghöcheri sälber nöd weiss ...wem söll sone antwort was nütze? lol.

Ja, Aupair macht echt meh Sinn.

Avenger : ;-)
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Antworten