Mouschs Mac Mania
Moderatoren: Master(G), Mr Burzel
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ah es reizt mich so. digitec hät 10% rabatt bis am mäntig glaubs.
mac book pro 13" retina.... afuhafppu94t9iu24
- mousch
- Shady's Personal Trainer
- TRADINGPOINTS:
-
512
I häd au lieber en 13er gha, aber leider ohni QuadCore unbruchbar...Skeletor hat geschrieben:ah es reizt mich so. digitec hät 10% rabatt bis am mäntig glaubs.
Ich trainiere nicht um länger zu leben - ich trainiere um gesünder zu sterben!
D Schnurre voll vom fuhl und hässlech si? *klick*
NO PAIN - NO GAIN
NO PAIN - NO GAIN
- randy
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1820
kennsch kei studaent / mitarbeiter anere hochschuel? isch grad neptun, chunt günschtigerSkeletor hat geschrieben:ah es reizt mich so. digitec hät 10% rabatt bis am mäntig glaubs.

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
leider nein. sind all fertig :lolz:
und ebä, ich bruchs ja ebä nöd unbedingt. mis macbook vom 2008 tuäts immer na.
ich hett eifach gern es neus
und ebä, ich bruchs ja ebä nöd unbedingt. mis macbook vom 2008 tuäts immer na.
ich hett eifach gern es neus

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
hehe, warum nöd und 10% ich guet. neptun isch nöd viel billiger
- mousch
- TRADINGPOINTS:
-
512
I glaub au vil meh als 10% gids nid. Susch ebe mau die ufgfrischte Grät aluege, dert sprarsch schnell mal 20%...

NO PAIN - NO GAIN
NO PAIN - NO GAIN
Re: Mouschs Mac Mania
i find das jo scho erstuunlich wie dir all auf die apple sache abgönd. si sin tüür, sehn scheisse uss, ganz übel trendy und könne genau nüüt besser als en hundkomune PC. aber zum guete glück sin gschmäcker verschide, ich muess es ja nit verstoh 

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
isch blög n blai und langed zum surfen, streamen und emailen. und es schöns notebook vo levono isch grad so tür.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
isch style: http://youtu.be/389d7Yzp-0w" onclick="window.open(this.href);return false;
STEIIIIL.
STEIIIIL.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

isch das wirklich so? ha immer gmeint für das bruchte mer en ganzi serverfarm diheimegeosnow hat geschrieben:isch blög n blai und langed zum surfen, streamen und emailen

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
bi mim handy muessi nöd emal plögge und pleye zum sörfe, "streame" und maile.
isch min handy jetz meh besserd als son en mac oder mac mania oder mac rental oder wie die alli heissed?
isch min handy jetz meh besserd als son en mac oder mac mania oder mac rental oder wie die alli heissed?

- randy
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1820
ich han vorhär grad en freudejauchzer abgloh won i vom schaffe hei cho bin und s'macbook aagmacht han. sones gfühl vo "wow, sones geils grät" han i scho lang nümm ghaevo hat geschrieben:i find das jo scho erstuunlich wie dir all auf die apple sache abgönd. si sin tüür, sehn scheisse uss, ganz übel trendy und könne genau nüüt besser als en hundkomune PC. aber zum guete glück sin gschmäcker verschide, ich muess es ja nit verstoh

S'display, d'verarbeitig, d'liebi zu de details sind eifach einzigartig. logisch zahlt me halt au drfür. das won ich jetzt han het 3 tonne koschtet. bis vor kurzem hät ich privat nie so viel gäld für es notebook usgäh. jetzt würd mr's überlege. zum guete glück han ich's chönne über s'gschäft hole.

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
dopplrandy hat geschrieben:ich han vorhär grad en freudejauchzer abgloh won i vom schaffe hei cho bin und s'macbook aagmacht han...
das won ich jetzt han het 3 tonne koschtet.

- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
passt und tönt guet.randy hat geschrieben:S'display, d'verarbeitig, d'liebi zu de details sind eifach einzigartig. logisch zahlt me halt au drfür.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
muess me sich jetzt na rechtfertige, wenn me produkt vo gwüssene firme chauft?
nur wämmer s'gfühl oder es schlächts gwüsse hät.Skeletor hat geschrieben:muess me sich jetzt na rechtfertige, wenn me produkt vo gwüssene firme chauft?

dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
das isch wiä, wenn mer nur victory schueh im dosebach chauft. mit denn chasch au ummelaufe.evo hat geschrieben:mer weiss es nööd

- mousch
- TRADINGPOINTS:
-
512
So Mac isch da uns es lauft alles wie gschmiert. Liebes jetz scho 
Aber öbis hani nid gfunde, ischmr iz fascht chli piinlech, will nid de Cobalt Ambilight 2 Möngel werde, aber i finde d Fina Cut Pro Vollversion nid druff...!? Han gmeint das Ding sig bide Retinler MacBooks gratis debi...demfall doch nid? :-/

Aber öbis hani nid gfunde, ischmr iz fascht chli piinlech, will nid de Cobalt Ambilight 2 Möngel werde, aber i finde d Fina Cut Pro Vollversion nid druff...!? Han gmeint das Ding sig bide Retinler MacBooks gratis debi...demfall doch nid? :-/
NO PAIN - NO GAIN
NO PAIN - NO GAIN
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Ich glaubes nöd und das isch nöd so peinlich wie du denksch. imovie ja, FCP X nei soviei weiss.
- mousch
- TRADINGPOINTS:
-
512
Hello Leute. So nach paar Täg mit em neue Book hani au die erschte paar Frage bzw. Probemli woni nid allei löse chan.
1. Mir isch ja do inne gseit worde und im Data Quest au bestätigt worde, dasme es Mic anstelle vomne Chopfhörer am Aux-Aschluss aschlüsse chan. Jetzt hani das probiert jedoch reagiert das Mic nid, es zeichnet immer übers interne Mic. vom MacBook uf wenni wod VoiceOver mache (sowohl über GarageBand als au direkt übers FinalCutX). Istellige hani au abchecked, nid würklech schlauer worde.
2. I han mit TimeCapsule mis System von alte MacMini ufem neue Retinler widerhergstellt, was auch perfekt funktioniert hed. Nur hani iz irgendwie chli es gstürm mit gwüssne Aktione. Z.t. lot mi iz de Mac gwüssi Date nümme abspichere in gwüssne Ordner und wasmi gad am meischte irritiert isch, dasi sone Ordner mit alte BackUps nid lösche chan. Es isch im Papierchorb, ig chanen aber nid leere, chunt immer sone Meldig, d Dateie sige gschützt. Dr gröscht Witz isch, dasis ner probiert han widrherstelle also hans per D&D widr ufe Schreibtisch welle zieh, iz heds die scheiss Datei aber dubliziert und me chan natürlech weder die eint no die ander Lösche. Es isch en Ordner mit ca. 4 alte Backups, kei Ahnig wiso das nid funktioniert.
3. Gids irgend e Möglechkeit de MacBook über d WirelessTastatur über irgend e Tastekombo ds starte? Susch muessi ne jedesmau Ufklappe um ds Chnöpfli ds drücke, da ig ne ja übere TV agschlosse han und hauptsächlech so bruche.
1. Mir isch ja do inne gseit worde und im Data Quest au bestätigt worde, dasme es Mic anstelle vomne Chopfhörer am Aux-Aschluss aschlüsse chan. Jetzt hani das probiert jedoch reagiert das Mic nid, es zeichnet immer übers interne Mic. vom MacBook uf wenni wod VoiceOver mache (sowohl über GarageBand als au direkt übers FinalCutX). Istellige hani au abchecked, nid würklech schlauer worde.
2. I han mit TimeCapsule mis System von alte MacMini ufem neue Retinler widerhergstellt, was auch perfekt funktioniert hed. Nur hani iz irgendwie chli es gstürm mit gwüssne Aktione. Z.t. lot mi iz de Mac gwüssi Date nümme abspichere in gwüssne Ordner und wasmi gad am meischte irritiert isch, dasi sone Ordner mit alte BackUps nid lösche chan. Es isch im Papierchorb, ig chanen aber nid leere, chunt immer sone Meldig, d Dateie sige gschützt. Dr gröscht Witz isch, dasis ner probiert han widrherstelle also hans per D&D widr ufe Schreibtisch welle zieh, iz heds die scheiss Datei aber dubliziert und me chan natürlech weder die eint no die ander Lösche. Es isch en Ordner mit ca. 4 alte Backups, kei Ahnig wiso das nid funktioniert.
3. Gids irgend e Möglechkeit de MacBook über d WirelessTastatur über irgend e Tastekombo ds starte? Susch muessi ne jedesmau Ufklappe um ds Chnöpfli ds drücke, da ig ne ja übere TV agschlosse han und hauptsächlech so bruche.
NO PAIN - NO GAIN
NO PAIN - NO GAIN
- randy
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1820
Zu:
1. Stoht do öbbis über s'Air. Wenn das au bim Pro eso isch, bruchts es "speziells" mikrofon, damits erkennt oder halt en adapter. Was für es Mike bruchsch du denn?
2. Weiss leider nid.
3. Findsch do öbbis wo dr villicht witerhilft https://discussions.apple.com/message/10734523#10734523" onclick="window.open(this.href);return false; Also in de Syschtemiistellige unter Bluetooth und denn "Weiter Optionen". Dört es höckli bi "Bluetooth-Geräten ergmöglichen, den ..."
1. Stoht do öbbis über s'Air. Wenn das au bim Pro eso isch, bruchts es "speziells" mikrofon, damits erkennt oder halt en adapter. Was für es Mike bruchsch du denn?
2. Weiss leider nid.
3. Findsch do öbbis wo dr villicht witerhilft https://discussions.apple.com/message/10734523#10734523" onclick="window.open(this.href);return false; Also in de Syschtemiistellige unter Bluetooth und denn "Weiter Optionen". Dört es höckli bi "Bluetooth-Geräten ergmöglichen, den ..."

- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220
Versuech mal, über ds Feschtplattedienstprogramm d Zugriffsrechte ds repariere. Filicht isch da was bim Backup schief gloffe.mousch hat geschrieben: 2. I han mit TimeCapsule mis System von alte MacMini ufem neue Retinler widerhergstellt, was auch perfekt funktioniert hed. Nur hani iz irgendwie chli es gstürm mit gwüssne Aktione. Z.t. lot mi iz de Mac gwüssi Date nümme abspichere in gwüssne Ordner und wasmi gad am meischte irritiert isch, dasi sone Ordner mit alte BackUps nid lösche chan. Es isch im Papierchorb, ig chanen aber nid leere, chunt immer sone Meldig, d Dateie sige gschützt. Dr gröscht Witz isch, dasis ner probiert han widrherstelle also hans per D&D widr ufe Schreibtisch welle zieh, iz heds die scheiss Datei aber dubliziert und me chan natürlech weder die eint no die ander Lösche. Es isch en Ordner mit ca. 4 alte Backups, kei Ahnig wiso das nid funktioniert.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
When I awake, I am the beggar of the world.
http://www.apple.com/de/mac-pro/" onclick="window.open(this.href);return false;
Wär schono geilen, chöntmers sich leischtä wills nid en halbi Million wür choschtä...
Geschter übrigens s erscht mol a d Grenzä cho mit em 10.6.8... wellä Lightroom 5 Teschtversion installiere. (also heds au scho geh das mol es Programm nid gangä isch (allerding nur öpä 1-2 mol), aber det isches au nid unbedingt öpis gsi woni würklich welä hetti.
Wär schono geilen, chöntmers sich leischtä wills nid en halbi Million wür choschtä...
Geschter übrigens s erscht mol a d Grenzä cho mit em 10.6.8... wellä Lightroom 5 Teschtversion installiere. (also heds au scho geh das mol es Programm nid gangä isch (allerding nur öpä 1-2 mol), aber det isches au nid unbedingt öpis gsi woni würklich welä hetti.