Nähmet aso games mit wennder no heit! ca. 16.15 bini bir Hütt!
Telifonnummer efür die wos nid finge im erschte Post

Moderatoren: Master(G), zeromeier
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑12 Nov 2021 02:52 Es gibt halt solche Leute, die reimen sich irgendetwas zusammen und meinen noch es sei real.
Same here.derinderinderinderin hat geschrieben:Ha kene gha, weder bim härecho no bim gah.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
niemerd hed Din DSO_O hat geschrieben:merci fürs luege. im auto ischer nöd. wo ischer ächt? glaub de typ wo am afang isch cho luege het en gmugget!!
ich wür gern es king of fighters turnier machä bidä nächschte gamenight, nimmi sogar s'spiel mit.O_O hat geschrieben: de garou pokal isch mer leider knapp dürd lappe, aber die nöchst GN holi mer s double. (und de FIFA pokal).
machsch mit?O_O hat geschrieben:fühl dich frei.
KOF 98zeromeier hat geschrieben:ich wür gern es king of fighters turnier machä bidä nächschte gamenight, nimmi sogar s'spiel mit.O_O hat geschrieben: de garou pokal isch mer leider knapp dürd lappe, aber die nöchst GN holi mer s double. (und de FIFA pokal).
Ja mach 98.zeromeier hat geschrieben:ich wür gern es king of fighters turnier machä bidä nächschte gamenight, nimmi sogar s'spiel mit.O_O hat geschrieben: de garou pokal isch mer leider knapp dürd lappe, aber die nöchst GN holi mer s double. (und de FIFA pokal).
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑12 Nov 2021 02:52 Es gibt halt solche Leute, die reimen sich irgendetwas zusammen und meinen noch es sei real.
:bitchpls:O_O hat geschrieben:aber ich find KOF rächt schlecht.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 18 Gäste