Du schaffsch ja bim BAKOM oder? Also Radio zahle muessi demfall? Fernsehr ja sicher nid mit plombiertem Aschluss.derinderinderinderin hat geschrieben:Wenn indernet hesch, muesch zahle.
Billag Gebühre vermiide
Moderator: Avenger
- mousch
- Shady's Personal Trainer
- TRADINGPOINTS:
-
512
Ich trainiere nicht um länger zu leben - ich trainiere um gesünder zu sterben!
D Schnurre voll vom fuhl und hässlech si? *klick*
NO PAIN - NO GAIN
D Schnurre voll vom fuhl und hässlech si? *klick*
NO PAIN - NO GAIN
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
ich zahle gern. luege au gern tagesschau und lose gern drs 1. super sach.
- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
tubelgeosnow hat geschrieben:ich zahle gern. luege au gern tagesschau und lose gern drs 1. super sach.

Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

Re: Billag Gebühre vermiide
mousch hat geschrieben:verzell.evo hat geschrieben:i zahle immer no nix und das blibt au so
si mälde sich eifach nit bi mir. vor 1.5 jahr hani mol sone brief im kaschte gha, vo wäge si sige do gsi, ich aber nit diheime, blabla soll doch das formular usfülle. hani eifach ignoriert und bis jez nüt mehr ghört. in dr letshcte wohnig irgendwie au nit, wobi dort glaubi dasses irgendwie dr vermieter gmacht het und eifach ufd mieti ufgschlage het oder so, aber kei blasse. no witer zrugg bini immer untermieter gsi und au drvo befreit.
mi ziel isches z stärbe ohni 1 rappe billag zahlt zha. eifach so für den lulz
- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
fair. zahle au nöd. han aber au kein tv. und luege au kei tv. lade mini serie/movies all abe us dä US of A. Radio losi au nöd. vor jahre händs mir eifach en rechnig und denn en mahnig gschickt... frechheit.evo hat geschrieben:mousch hat geschrieben:verzell.evo hat geschrieben:i zahle immer no nix und das blibt au so
si mälde sich eifach nit bi mir. vor 1.5 jahr hani mol sone brief im kaschte gha, vo wäge si sige do gsi, ich aber nit diheime, blabla soll doch das formular usfülle. hani eifach ignoriert und bis jez nüt mehr ghört. in dr letshcte wohnig irgendwie au nit, wobi dort glaubi dasses irgendwie dr vermieter gmacht het und eifach ufd mieti ufgschlage het oder so, aber kei blasse. no witer zrugg bini immer untermieter gsi und au drvo befreit.
mi ziel isches z stärbe ohni 1 rappe billag zahlt zha. eifach so für den lulz
Cheers, SHADOW

- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
ob das ding plombiert isch oder nid isch am billag so ziemlich egal.mousch hat geschrieben:Fernsehr ja sicher nid mit plombiertem Aschluss.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
zahl de seich und tues als ufwand vo dim gschäft abzieh.